-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне
Завершена
529 130.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 252.00 UAH
мін. крок: 0% або 252.00 UAH
Період оскарження:
06.05.2019 17:55 - 17.05.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
оскарження дискваліфікації
Номер:
b9e80c09d26a4c4f94fb335930d1b617
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-06-001948-a.b2
Назва:
оскарження дискваліфікації
Вимога:
ТОВ ВКФ "ВВ" (далі - Скаржник) приймає участь в закупівлі Замовника UA-2019-05-06-001948-a по лоту №2 «Поштові конверти». Однак, наша пропозиція відхилена Замовником, у зв’язку з невідповідністю документів, поданих у складі пропозиції, вимогам розділу 3, п. 5 розділу 3 тендерної документації (протокол засідання тендерного комітету №37 від 28.05.2019 року, надалі - Рішення). Вважаємо Рішення Замовника незаконним, таким, що порушує права Скаржника та є дискримінаційним по відношенню до останнього. Свою позицію обґрунтовуємо наступним. 1. Замовник зазначає, що Скаржником, в порушення р. 3 тендерної документації, не подано Довідку (або іншого документу) виданого органами ДФС про наявність зареєстрованих рахунків Скаржника в банківських установах, що видана не раніше 14 днів відносно дати розкриття тендерних пропозицій. З цього приводу слід зауважити, що чинним законодавством України не передбачено видачі подібних довідок органами ДФС, або інформації, а тому відповідно до положень ч.4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», такі документи Замовником не мають запитуватись, а у учасників відсутній обов’язок їх подання. Відповідно до положень ЗУ «Про банки і банківську діяльність», факт відкриття банківського рахунку та його реквізити становлять банківську таємницю, порядок розкриття якої визначений законом. Так, на добровільних засадах надання інформації про відкриті банківські рахунки може здійснити сам клієнт банку, однак податковий орган не уповноважений надавати подібну інформацію на запити фізичних чи юридичних осіб. Тому, листом №1220 від 15.05.2019 Скаржником подано загальну інформацію про юридичну особу, у якому, поміж іншим, було вказано і відкритий розрахунковий рахунок (файл «2 загальні відомості.pdf», завантажений 21.05.2019 о 18 год. 28 хв.). Крім того, слід зауважити, що Замовником тендерної закупівлі є управління Державної фіскальної служби – контролюючого органу, що в силу положень пп. 19-1.1.9., 19-1.1.40., 19-1.1.41., 19-1.1.46. п. 19-1.1. ст. 19-1, пп. 20.1.5. п. 20.1. ст. 20, ст. 69 ПК України має у своєму розпорядженні інформацію про відкриті та закриті рахунки учасників закупівлі і може отримати і перевірити цю інформацію самостійно. Вказані відомості містяться у ІС «Податковий блок», а їх отримання для працівників ДФС можливе за екстериторіальним принципом та не потребує додаткових витрат. 2. Замовник зазначає, що Скаржником, в порушення п. 5 р. 3 тендерної документації, не подано «Довідку у довільній формі про те, що службову (посадову особу), яка підписала тендерну пропозицію…не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів та службова (посадова особа), яка підписала тендерну пропозицію…не має не знятої або непогашеної судимості у встановленому законом порядку» Варто зазначити, що вимога про подання такої довідки (інформації) ЗУ «Про публічні закупівлі» прямо не передбачена, а встановлена саме тендерною документацією (пп.6 п. 5 розділу 3). А як вбачається із самої тендерної документації на Закупівлю, така довідка має бути подана учасником у довільній формі. ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачено обов’язку подачі такої довідки, а разом з тим – не визначено її форми; самою тендерною документацією також не передбачено форми такої довідки. Разом з тим, у вигляді довідок у довільній формі передбачено подання учасниками й іншої інформації, передбаченої ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» (п. 5 розділу 3 тендерної документації). Проаналізувавши зміст п. 5 розділу 3 тендерної документації, ми дійшли висновку, що оскільки визначена даним пунктом інформація має подаватись у довільній формі, то її подача у вигляді єдиного документа (довідки, що охоплює інформацію по декільком підпунктам тендерної документації) не буде порушенням, оскільки прямої заборони щодо цього в тендерній документації немає, й Законом не передбачено. Крім того, відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону, Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Тому, 21.05.2019 року у складі тендерної пропозиції було надано Довідку в довільній формі вих.№1270 «про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі» (файл «11відсутність підстав 2.3.5.6.8.pdf», завантажений 21.05.2019 о 18 год. 28 хв.). Як вбачається зі змісту довідки, Скаржник «…підтверджує, що щодо ТОВ ВКФ «ВВ» відсутні підстави для відмови передбачені пунктами 2,3,5,6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону…» - тобто, відповідно до умов п. 5 р. 3 тендерної документації, Скаржником надано інформацію про відповідність вимогам ст. 17 Закону, що і вимагалось даним пунктом. Ураховуючи викладене, - ПРОШУ Протокол засідання тендерного комітету №37 від 28.05.2019 року – скасувати. Розглянути пропозицію конкурсних торгів ТОВ ВКФ "ВВ" в закупівлі UA-2019-05-06-001948-a, лот №2.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.05.2019 10:21
Вирішення:
Згідно ч.3 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі” тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Крім того, згідно ст.28 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. ТОВ ВКФ “ВВ” не було поставлено запитань та зауважень щодо вимог тендерної документації у встановлений Законом строк. Факт подачі тендерної пропозиції свідчить про те, що учасником враховано всі вимоги документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
оскарження дискваліфікації
Номер:
e683e09424dd4e53bcb428f5b8fca741
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-06-001948-a.b1
Назва:
оскарження дискваліфікації
Вимога:
ТОВ ВКФ "ВВ" (далі - Скаржник) приймає участь в закупівлі Замовника UA-2019-05-06-001948-a по лоту №1 «Канцелярські товари».
Однак, наша пропозиція відхилена Замовником, у зв’язку з невідповідністю документів, поданих у складі пропозиції, вимогам розділу 3, п. 5 розділу 3 тендерної документації (протокол засідання тендерного комітету №38 від 28.05.2019 року, надалі - Рішення).
Вважаємо Рішення Замовника незаконним, таким, що порушує права Скаржника та є дискримінаційним по відношенню до останнього.
Свою позицію обґрунтовуємо наступним.
1. Замовник зазначає, що Скаржником, в порушення р. 3 тендерної документації, не подано Довідку (або іншого документу) виданого органами ДФС про наявність зареєстрованих рахунків Скаржника в банківських установах, що видана не раніше 14 днів відносно дати розкриття тендерних пропозицій.
З цього приводу слід зауважити, що чинним законодавством України не передбачено видачі подібних довідок органами ДФС, або інформації, а тому відповідно до положень ч.4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», такі документи Замовником не мають запитуватись, а у учасників відсутній обов’язок їх подання.
Відповідно до положень ЗУ «Про банки і банківську діяльність», факт відкриття банківського рахунку та його реквізити становлять банківську таємницю, порядок розкриття якої визначений законом.
Так, на добровільних засадах надання інформації про відкриті банківські рахунки може здійснити сам клієнт банку, однак податковий орган не уповноважений надавати подібну інформацію на запити фізичних чи юридичних осіб.
Тому, листом №1220 від 15.05.2019 Скаржником подано загальну інформацію про юридичну особу, у якому, поміж іншим, було вказано і відкритий розрахунковий рахунок (файл «2 загальні відомості.pdf», завантажений 21.05.2019 о 18 год. 28 хв.).
Крім того, слід зауважити, що Замовником тендерної закупівлі є управління Державної фіскальної служби – контролюючого органу, що в силу положень пп. 19-1.1.9., 19-1.1.40., 19-1.1.41., 19-1.1.46. п. 19-1.1. ст. 19-1, пп. 20.1.5. п. 20.1. ст. 20, ст. 69 ПК України має у своєму розпорядженні інформацію про відкриті та закриті рахунки учасників закупівлі і може отримати і перевірити цю інформацію самостійно.
Вказані відомості містяться у ІС «Податковий блок», а їх отримання для працівників ДФС можливе за екстериторіальним принципом та не потребує додаткових витрат.
2. Замовник зазначає, що Скаржником, в порушення п. 5 р. 3 тендерної документації, не подано «Довідку у довільній формі про те, що службову (посадову особу), яка підписала тендерну пропозицію…не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів та службова (посадова особа), яка підписала тендерну пропозицію…не має не знятої або непогашеної судимості у встановленому законом порядку»
Варто зазначити, що вимога про подання такої довідки (інформації) ЗУ «Про публічні закупівлі» прямо не передбачена, а встановлена саме тендерною документацією (пп.6 п. 5 розділу 3). А як вбачається із самої тендерної документації на Закупівлю, така довідка має бути подана учасником у довільній формі.
ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачено обов’язку подачі такої довідки, а разом з тим – не визначено її форми; самою тендерною документацією також не передбачено форми такої довідки. Разом з тим, у вигляді довідок у довільній формі передбачено подання учасниками й іншої інформації, передбаченої ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» (п. 5 розділу 3 тендерної документації).
Проаналізувавши зміст п. 5 розділу 3 тендерної документації, ми дійшли висновку, що оскільки визначена даним пунктом інформація має подаватись у довільній формі, то її подача у вигляді єдиного документа (довідки, що охоплює інформацію по декільком підпунктам тендерної документації) не буде порушенням, оскільки прямої заборони щодо цього в тендерній документації немає, й Законом не передбачено.
Крім того, відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону, Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Тому, 21.05.2019 року у складі тендерної пропозиції було надано Довідку в довільній формі вих.№1270 «про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі» (файл «11відсутність підстав 2.3.5.6.8.pdf», завантажений 21.05.2019 о 18 год. 28 хв.).
Як вбачається зі змісту довідки, Скаржник «…підтверджує, що щодо ТОВ ВКФ «ВВ» відсутні підстави для відмови передбачені пунктами 2,3,5,6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону…» - тобто, відповідно до умов п. 5 р. 3 тендерної документації, Скаржником надано інформацію про відповідність вимогам ст. 17 Закону, що і вимагалось даним пунктом.
Ураховуючи викладене, -
ПРОШУ
Протокол засідання тендерного комітету №38 від 28.05.2019 року – скасувати.
Розглянути пропозицію конкурсних торгів ТОВ ВКФ "ВВ" в закупівлі UA-2019-05-06-001948-a, лот №1.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.05.2019 10:16
Вирішення:
Згідно ч.3 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі” тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Крім того, згідно ст.28 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. ТОВ ВКФ “ВВ” не було поставлено запитань та зауважень щодо вимог тендерної документації у встановлений Законом строк. Факт подачі тендерної пропозиції свідчить про те, що учасником враховано всі вимоги документації.
Статус вимоги:
Відхилено