• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

гумово-технічні вироби

гумово-технічні вироби

Торги відмінено

7 463 852.64 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 319.26 UAH
Період оскарження: 28.02.2019 17:59 - 07.04.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

Про порушення законодавства в сфері публічних закупівель

Номер: fca122f10bc64ffc9b4800ceb6769bc2
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-28-000714-c.a5
Назва: Про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
№ 2604-19 від 26 квітня 2019 року СКАРГА Оскаржується прийняте рішення Замовника про дискваліфікацію суб’єкта оскарження та допущення до торгів учасників, які не відповідають вимогам Тендерної документації згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій №2452/24 /19-Т від 22 квітня 2019 року) Скаржник - ПРИВАТНА ФІРМА "СОФІЯ" приймає участь в зазначеній закупівлі, однак не погоджується з прийнятим рішенням в частині обгрунтування підстав його дискваліфікації та в частині прийнятого рішення щодо допущення до аукціону учасників ТОВ «ОМЕГА АЛЬКОН» та ТОВ «Е-ЕНЕРДЖИ». Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це підтверджують: 1. Підстави подання скарги, в частині неправомірності рішення Замовника дискваліфікувати (відхилити тендерну пропозицію) Скаржника - Приватну фірму «Софія»: 1.1. В протоколі розгляду тендерних пропозицій №2452/24 /19-Т від 22 квітня 2019 року Замовником зазначено, що скаржник - ПРИВАТНА ФІРМА "СОФІЯ" не надало підтвердження відповідності виробництва продукції, що не відповідає вимогам п. 3.3.2. Додатку №1 до тендерної документації. Оскільки тендерною документацією дозволено Учасникам надавати документи, які підтверджують відповідність виробництва продукції без встановлення вимоги щодо виду документу та органу який його видав, то Скаржник впевнений, що повною мірою виконав вимоги тендерної документації та надав достатні підтвердження відповідності його виробництва для виготовлення продукції. Тому Замовник безпідставно відхилив пропозицію Скаржника. 1.2. Мотивуючи відхилення пропозиції ПФ «СОФІЯ» в протоколі розгляду тендерних пропозицій №2452/24 /19-Т від 22 квітня 2019 року Замовником зазначено, що учасником надано документ «Дані на товар» в колонці 5 якого не вказано місяць та рік виготовлення продукції, що не відповідає рекомендованому формату Додатку №4 до тендерної документації. ПФ «СОФІЯ» в складі тендерної пропозиції надано відповідний документ (електронний файл: «Дані на товар.pdf» в графі №5 якого зазанчено, що товар буде виготовлений «не раніше 01.04.2019 року». Таким чином ПФ «Софія» повністю виконало вимоги тендерної документації, а саме зазначило в рекомендованому форматі «ДД.ММ.РРРР» дату, яка є значно пізнішою (тобто більш вигідною) ніж вимога ТД «не раніше 01.12.2018 року.» Вважаємо, що недопущення ПФ «СОФІЯ» до аукціону на цій підставі є абсолютно надуманою підставою та такою, що не відповідає встановленим в тендерній документації вимогам. 1.3. Дискваліфікуючи ПФ «СОФІЯ» Замовник зазначає, що учасником не надано лист щодо початку процедури сертифікації продукції, що не відповідає п. 1.4. Додатку №1 до тендерної документації. Оскільки ПФ «СОФІЯ» здійснило підтвердження відповідності після 01.01.2018 року, то відповідно до вимог п. 1.2. та 1.2.1. Додатку №1 ТД Скаржником надано «Протокол випробувань втулок підвіски гальмівного башмака» №61067 від 22.03.2018 року (електронний файл «Протокол испытаний 22 03 18.pdf»), що перебуває в повній відповідності вимозі «надається один з наступних документів про відповідність: … - протокол (у тому числі протокол випробувань);» Підсумовуючи вищевикладене вважаємо, що Приватна фірма «СОФІЯ» повністю виконала вимоги тендерної документації в частині надання кваліфікаційних документів, а тому всі підстави дискваліфікації, що вказані Замовником в протоколі розгляду тендерних пропозицій №2452/24 /19-Т від 22 квітня 2019 року є такими, що не відповідають вимогам, встановленим тендерною документацією, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі». 2. Підстави подання скарги, в частині неправомірності рішення Замовника прийняти пропозиції ТОВ «ОМЕГА АЛЬКОР» та ТОВ «Е-Енерджи» та допустити до подальшого аукціону: Замовник застосував дискримінаційний підхід до учасників прийнявши як підставу для відмови в прийнятті пропозиції формулювання Скаржника «не раніше 01.04.2019 року» разом з тим не визнав порушенням у учасників ТОВ «ОМЕГА АЛЬКОР» та ТОВ «Е-Енерджи». 2.2. Обома Учасниками ТОВ «ОМЕГА АЛЬКОР» та ТОВ «Е-Енерджи» в складі своїх кваліфікаційних документів не надано жодного документу, який свідчив би про те, що Impulse trade, s.r.o. є виробником продукції та/або документу який би підтверджував оцінку відповідності виробником продукції. Так відповідно до формулювання п. 1.2.1 Додатку №1 ТД .2.1 на продукцію, щодо якої виробник проводить добровільну оцінку відповідності заявленим вимогам – один з наступних документів про відповідність: - декларація (у тому числі декларація про відповідність); - протокол (у тому числі протокол випробувань); - звіт; - висновок; - свідоцтво (у тому числі про визнання); - сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності); - атестат; - інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності Однак учасники ТОВ «ОМЕГА АЛЬКОР» та ТОВ «Е-Енерджи», які не є виробниками, надали декларації про відповідність від власного імені. 2.3. В документації, наданій для участі в тендерній закупівлі компаніями ТОВ «ОМЕГА АЛЬКОР» та ТОВ «Е-ЕНЕРДЖИ» на гумово-технічні вироби (оголошення № UA-2019-02-28-000714-c) у обох компаній наданий Лист-підтвердження повноважень за номером 14/03/03 від 14 березня 2019 року, наданий ТОВ «УКРАЇНСЬКА ГРУПА ПОЛІМЕР». До листа прикладеній додаток – Контракт №17 від 10.09.15 на 8 аркушах. Контракт втратив чинність 31.12.2017 року. Документу про пролонгацію Контракту в складі кваліфікаційних документів не надано. Наведене ставить під сумнів наявність виробництва на підприємстві «Impulse Trade s.r.o.», та підтверження виготовлення яке здійснено до 01.01.2018 року. Тому наданий пакет учасниками ТОВ «ОМЕГА АЛЬКОР» та ТОВ «Е-ЕНЕРДЖИ» - не відповідає вимогам тендерної документації, зокрема п.1.1 та 3.3.1. 2.4. В документації, наданій для участі в тендерній ТОВ «ОМЕГА АЛЬКОР», а самє Лист «Impulse Trade s.r.o.» №13/03/02 від 13.03.2019 р. та Лист ТОВ «ОМЕГА АЛЬКОР» №13.03.2019 3/25-ОА зазначено: Що продукція «Impulse Trade s.r.o.» виготовляється згідно НТД, а саме: креслення ЛП.070.002, що є складовою частиною ТУ У 30.2-32900322-017:2013. Посилаючись на це ТОВ «ОМЕГА АЛЬКОР» не надало ЛП.070.002, оскільки воно є складовою частиною ТУ. Але ж згідно з вимогами п.2.2 тендерної документації : «Якщо продукція виготовляється за креслеником згідно з ГОСТ 2.102-68 (за винятком креслеників, які входять до повного комплекту конструкторської документації на машину, механізм, обладнання), окрім документу виробника, що містить вимоги до виготовлення, контролю, приймання, постачання продукції, надати: - підтвердження про актуальність креслеників на продукцію залізничного призначення шляхом письмового узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом. Звертаємо Вашу увагу, що дійсно ТУ У 30.2-32900322-017:2013 містить дані щодо застосовуваного матеріалу, фізико - механічні показники, дані для контролю геометрії, але в розділі маркування вказано тільки що необхідно наносити маркування, а самє де (на якій поверхні виробу), яким способом, яким шрифтом – про це нічого у ТУ немає. Навпаки ТУ посилаються на КД (тобто креслення вироби) у якому ніби то зазначений способ нанесення. Також слід зазначити, що ТУ У 30.2-32900322-017:2013 щодо маркування посилаються на ГОСТ 26828-86 «Изделия машиностроения и приборостроения. Маркировка» - який нажаль крім того, що не є дійсним в Україні, а саме також не містить данних щодо способу, місця та шрифту маркування. Наявність маркування на виріб гарантує ідентифікацію та простежуваность виробу, а також можливість контролювати термін виготовлення при закупівлі і зберіганні. Таким чином, відсутність у наданній документації до тендерних торгів креслення ЛП.070.002, узгодженного визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом – є порушення вимог п.2.2 тендерної документації. Дії Замовника щодо прийняття рішення про безпідставне відхилення пропозиції скаржника Приватної фірми «СОФІЯ» та визначення переможців ТОВ «ОМЕГА АЛЬКОР» та ТОВ «Е-ЕНЕРДЖИ» з порушенням вимог тендерної документації, застосування дискримінаційного підходу до учасників при наданні оцінки по одному й тому ж самому питанню грубо порушили права та охоронювані Законом інтереси Скаржника. Враховуючи вищезазначене, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо орган оскарження: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника повністю скасувати своє рішення, викладене в протоколі розгляду тендерних пропозицій №2452/24 /19-Т від 22 квітня 2019 року.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.05.2019 23:34
Дата виконання рішення Замовником: 10.06.2019 18:58
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Колегії АМКУ від 17.05.2019 № 6137-р/пк-пз замовник відмінив процедуру закупівлі частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху (гумово-технічні вироби) (код ЄЗС 34630000-2) (Оголошення у ЦБД № UA-2019-02-28-000714-c) на підставі абз.3 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» - неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Задовільнена: Так
Автор: ПРИВАТНА ФІРМА "СОФІЯ", Костянтин Сенітович +380962049433 sofia.snab@gmail.com
Скарга
Відхилено

Скарга на неправомірну дискваліфікацію

Номер: d04eec0562fd42d3afb752d820fb54b1
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-28-000714-c.b6
Назва: Скарга на неправомірну дискваліфікацію
Скарга:
Скарга на неправомірну дискваліфікацію
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 23.05.2019 00:40
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "НВП "СЕАЛ", Розумчука Олександр +380958177300 sealstar@ukr.net
Вимога
Вирішена

Вимога замовнику

Номер: 10c8f74adb97460dae51d03f0a8a7a92
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-28-000714-c.a4
Назва: Вимога замовнику
Вимога:
Оскільки креслення, згідно яких виготовляється продукція, що вимагається до закупівлі не є узгоджені з АТ «Укрзалізниця», просимо надати роз’яснення щодо п. 2.2. Документів щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію розділу «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» тендерної документації, а саме: чи підтвердження про актуальність креслеників на продукцію залізничного призначення шляхом письмового узгодження має надавати філія НДКТІ АТ «Укрзалізниця», чи філія НДКТІ АТ «Укрзалізниця» лише рекомендує структурний підрозділ, який має надати дане письмове узгодження. Також просимо Вас вказати, який підрозділ АТ «Укрзалізниця» може узгоджувати дані креслення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Стосовно частин вантажних і пасажирських вагонів узгодження креслеників може бути здійснено «Київським проектно-конструкторським та технологічним бюро рухомого складу», яке є структурним підрозділом філії «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут залізничного транспорту» АТ «Укрзалізниця».
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо предмету закупівлі

Номер: 977a9cdbc4ca47fc80bfe462de2916d2
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-28-000714-c.c3
Назва: Вимога щодо предмету закупівлі
Вимога:
Наше підприємство є виробником Втулки підвісу гальмівного башмака 194.40.035-0, Т258.00.02, яку виготовляє згідно власної технічної документації. Згідно п.2.1. Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «…Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95…». Просимо надати роз’яснення, чи є продукція Втулка підвісу гальмівного башмака 194.40.035-0, Т258.00.02 виключно залізничного призначення. Також вимагаємо надати офіційний документ з переліком продукції залізничного призначення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У конкретному випадку втулка підвісу гальмівного башмаку є деталлю рухомого складу. Відтак згідно з п. 9.3 Правил технічної експлуатації залізниць України, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 20.12.1996 року №411, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.02.1997 року за №50/1854, технічні умови та кресленики на її виготовлення повинні бути узгоджені з Укрзалізницею. Що стосується продукції залізничного призначення, ця категорія визначена п. 3.24 ДСТУ ГОСТ 32894:2016 (ГОСТ 32894-2014, IDT).
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 787bd4a283ae46948a230eeb97f51de5
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-28-000714-c.c2
Назва: Вимога
Вимога:
Просимо надати повну інформацію, яким вимогам повинна відповідати та якими фізико-механічними властивостями повинна володіти Втулка підвісу гальмівного башмака 194.40.035-0, Т258.00.02.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: До тендерної документації внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Умови оплати

Номер: 38e3a03827064b519b560adb47c1b841
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-28-000714-c.c1
Назва: Умови оплати
Вимога:
ТОВ «ОМЕГА АЛЬКОР» має намір приймати участь у даній закупівлі. Оскільки ми є офіційним представником Чеської компанії виробника, оплата за продукції здійснюється нами у євро. Курс валют в Україні нестабільний, для створення однакових конкурентних умов для всіх виробників і постачальників звертаємось до Вас з проханням, внесення змін у тендерну документацію, а саме: зменшити строк оплати за поставлену продукцію до 10 (десяти) банківських днів.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовником прийнято рішення залишити очікувану вартість закупівлі без змін
Статус вимоги: Задоволено