• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Конверти

Завершена

105 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 525.00 UAH
Період оскарження: 20.03.2019 10:13 - 01.04.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Несправедлива дискваліфікація за несуттєву помилку, допущену при підготовці пропозиції.

Номер: eb855f0a2bca46d9ab4fa850a4644986
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-20-000238-c.a1
Назва: Несправедлива дискваліфікація за несуттєву помилку, допущену при підготовці пропозиції.
Вимога:
Доброго дня, ТОВ "Куверт-Україна" подало пропозицію, в якій конверт С5, який став причиною дискваліфікації, описаний відповідно до вимог тендерної пропозиції. В таблиці з описом технічних характеристик сталася описка, яку можна все ж кваліфікувати як несуттєву помилку, що передбачено тендерною документацією. Наявність клею на закривному клапані - це навіть перевага, але для нас, як виробника, немає різниці, виготовити конверт з клеєм на клапані, чи без клею. Чому врешті решт нас, як потенційного постачальника, не зобовязали надати взірці? Наш представник телефонував відповідальній особі замовника з цією пропозицією. Але, очевидно, з самого початку фабрику з виробництва поштових конвертів не хотіли бачити в якості постачальника, оскільки дана пропозиція була відхилена, як і зрештою пропозиція, подана на процедуру закупівлі. І сьогодні ми готові надати взірці конвертів, щоб замовник міг переконатися в тому, що вони відповідають вимогам ТД. Ще хочу зазначити, що протокл складений також з помилками: С5 конверт відповідно до ТД мав би бути з верхнім трикутним клапаном, а не з верхнім прямокутним клапаном, як вказано в протоколі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, Вашу вимогу до процедури відкритих торгів було уважно розглянуто членами тендерного комітету Замовника. З приводу чого повідомляємо Вам, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Щодо першого Вашого питання повідомляємо, що технічні вимоги до окремої частини предмету закупівлі, а саме крафтових конвертів формату С5 та B4, Замовником визначено з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 18.12.13 р. №939 (ДСК). Згідно з Законом, Тендерну документацію розробляє та затверджує Замовник. Вона повинна містити перелік складових, визначених ч.2 ст.22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Згідно з п. 6 Розділу 3 Тендерної документації на закупівлю конвертів, ДК 021:2015 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (далі – Тендерна документація), Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, шляхом оформлення довідки з порівняльною таблицею запитуваних та наданих вимог. Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 3 до цієї тендерної документації. Додаток 3 до Тендерної документації містить Технічні вимоги до предмета закупівлі де зазначено, зокрема, що клапан (верхній трикутний) до крафтового конверту формату С5 має бути без клею (виключно). Звертаємо увагу Учасника на те, що в зазначеній вище позиції технічних вимог до предмета закупівлі, Замовником не передбачено можливість подання пропозиції продукції з відмінними (кращими (на думку Учасника) тощо) характеристиками. У складі Тендерної пропозиції Учасника міститься файл «11. Технічні вимоги до предмету закупівлі. рdf». У цьому файлі Учасником надано, згідно вимог Замовника, документ з порівняльною таблицею запитуваних та наданих вимог до предмета закупівлі, де зазначено, що «Конверт С5 (162*229) МК – конверт з верхнім трикутним клапаном, клей – Мокро Клеючий, крафт-папір, щільність 80г/м2; …». З системного аналізу зазначеного вище документа, Замовником встановлено, що клапан запропонованого Учасником конверту є мокроклейкий, що суперечить вимогам, які визначені Тендерною документацією, що в свою чергу і зумовило прийняття рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника. Для Замовника було необхідно повне дотримання технічних вимог, оскільки кожна із характеристик окремого конверту була обумовлена специфікою роботи Замовника. Частиною 3 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Пунктом 1 розділу 3 Тендерною документації Замовником зазначено, що до формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, та наведено їх перелік, який є вичерпним. Зазначення Учасником того, що клапан запропонованого ним конверту є мокроклейким не може бути віднесено до формальної помилки, оскільки дана інформація є суттєвою та прямо впливає суть тендерної пропозиції Учасника. Щодо надання зразків товару. Повідомляємо, що, з урахуванням приписів ст. 25 Закону, до проведення аукціону, а отже у складі тендерної пропозиції, Замовник не має права вимагати від Учасника надання ним зразків Товарів. Замовник має можливість передбачити надання йому зразків Товару лише після моменту розкриття тендерної пропозиції Учасника, протягом обмеженого проміжку часу. З урахуванням принципів здійснення публічних закупівель, беручи до уваги предмет закупівлі та сформовані до нього технічні вимоги, Замовник не вважає за необхідне передбачати надання йому зразків Товару (після моменту розкриття тендерної пропозиції). З урахуванням принципів здійснення публічних закупівель та відповідно до ч. 5 ст. 28 Закону Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Під час проведення процедури закупівлі Замовник керується Законом, зокрема, вимогами ст.3 принципи здійснення закупівель та ст.5 недискримінація учасників. Водночас, доводимо до відома Учасника, що абз.3 ст. 25 Закону передбачено, що кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота). Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру і не може бути змінена. Щодо протоколу, повідомляємо, що Замовник здійснює розміщення інформації про публічні закупівлі відповідно до вимог Закону та Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі – Порядок) затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 18.03.2016 № 477. Порядком передбачено, що Замовник/учасник може вносити зміни до інформації, яку вже оприлюднена на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом. Дякуємо за Вашу уважність, відповідні зміни будуть внесені найближчим часом. Дякуємо за Ваше звернення.
Статус вимоги: Відхилено