-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з технічної інвентаризації, паспортизації та незалежної оцінки зливової каналізації
обсяг надання послуг: згідно з Додатком №4 до тендерної документації
Завершена
527 383.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.4% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
06.05.2019 16:06 - 18.05.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження дискримінаційних вимог
Номер:
6e5215fd1b5a4abe915da22b7f224432
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-06-001599-a.b1
Назва:
Оскарження дискримінаційних вимог
Вимога:
Відповідно до частини 3 статті 64 Господарського кодексу України підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розклад, тому вимоги щодо складу, кількості працівників та форми оформлення правовідносин з працівниками є безпідставними та порушують вимоги чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.05.2019 14:08
Вирішення:
На засіданні тендерного комітету районної адміністрації Запорізької міської ради по Олександрівському району від 03.06.2019 (протокол №74) розглянута вимога про усунення порушення UA-2019-05-06-001599-a.b1 ТОВ «МК7» від 31.05.2019 щодо оскарження дискримінаційних вимог та прийнято рішення відхилити вказану вимогу.
Відповідно до частин 1, 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв.
Замовник самостійно визначається в переліком вимог до тендерної пропозиції учасника залежно від специфіки предмета закупівлі та в межах чинного правового поля. Отже, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, замовником у Додатку № 2 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ» до тендерної документації встановлена вимога щодо наявності у учасника експерта з технічного обстеження будівель та споруд.
Так, згідно з п. п.1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» п. 1. «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку № 2 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ» до тендерної документації, учасник, з метою документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації на кожну особу, зазначену у довідці щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, надає копії документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України.
Наданий учасником Договір про співробітництво від 02.05.2019, укладений з Маркіним С.А. (експертом з технічного обстеження будівель та споруд) підтверджує лише наміри ТОВ «МК 7», у разі виникнення необхідності укласти з цим експертом строковий трудовий договір або цивільно-правового договір, та не підтверджує працевлаштування цього експерта в ТОВ «МК 7» на дату подання тендерної пропозиції учасника.
Враховуючи зазначене, ТОВ «МК 7» не підтверджена наявність всіх працівників відповідної кваліфікації відповідно до вимог Додатку № 2 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ» до тендерної документації.
Разом з цим, вважаємо необхідним відзначити, що поняття «дискримінація» Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено.
Загальне поняття дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Отже поняття дискримінації є суб'єктивне та може стосуватися певних осіб, які певні вимоги виконати не зможуть.
Якщо учасник не скористався своїм правом задати замовникові питання, надіслати вимогу чи оскаржити таку умову тендерної документації на етапі подання тендерних пропозицій, відповідно до вимог ч. 1 ст. 23 Законом України «Про публічні закупівлі», значить не вбачав у даній вимозі нічого для себе дискримінаційного та погодився подавати пропозицію відповідно до вимог тендерної документації замовника.
Статус вимоги:
Відхилено