• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Установка дезактивації металу і устаткування комплексу з переробки радіоактивних відходів для ВП ХАЕС

Торги відмінено

134 220 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 134 220.00 UAH
Період оскарження: 08.05.2018 14:42 - 02.07.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Требование на условия закупки: Постачання устаткування УДМ

Номер: 5ab5903afe26456fa91a1a838a7ff838
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-08-001692-a.b4
Назва: Требование на условия закупки: Постачання устаткування УДМ
Вимога:
Ознайомившись з Тендерною документацією та Технічними вимогами (Далі — Документація), ми виявили в них вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству та обмежують конкуренцію, а саме: в Технічних вимогах в третьому абзаці пункту 3.1 розділу 3 Замовником вимагається від Постачальника надати в тендерній пропозиції письмове підтвердження, що запропоноване обладнання має позитивний досвід промислового впровадження на ядерно-енергетичних об’єктах з реакторами типу ВВЕР. Враховуючи інтенсивний та вдалий але все ж недавній початок розвитку галузі охорони навколишнього середовища та екологічної безпеки, зокрема переробки та очищення від радіоактивних забруднень деталей та механізмів в галузі української ядерної енергетики, та те, що перший в Україні комплекс по переробці радіоактивних відходів збудовано та відкрито на РАЕС 20 грудня 2017 року але він фактично ще не експлуатується, (на даний момент проводяться технологічні випробування), в результаті маємо реально невеликий досвід учасників українського ринку у промисловому впровадженні обладнання на ядерно-енергетичних об’єктах. Також слід зазначити, що як в світі, так зокрема і в Україні, установки дезактивації металу та певне обладнання постачаються та експлуатуються на ядерно-енергетичних об'єктах, що використовують як реактори типу ВВЕР так і реактори інших типів. Таким чином доцільно замінити дане формулювання на наступне: Постачальник повинен надати письмове підтвердження про позитивний досвід поставки аналогічного обладнання на ядерно-енергетичні об’єкти. Вирішення даної вимоги забезпечить рівні умови для всіх потенційних учасників даної закупівлі та забезпечить добросовісну конкуренцію. Відмова Замовника у вирішенні даної вимоги буде розцінена як намагання лобіювати певного виробника та сприяння недобросовісної конкуренції між учасниками закупівлі. В такому випадку наша компанія залишає за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав у встановленому законом порядку.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Згідно з чинними нормативними документами в галузі ядерної і радіаційної безпеки удосконалення системи поводження з радіоактивними відходами, в тому числі модифікація, або впровадження нового обладнання на АЕС повинно базуватися на «досвіді (при наявності) проведення аналогічних модифікацій ЯУ в Україні та інших країнах» (п. 1.14.НД «Про затвердження Вимог до проведення модифікацій ядерних установок та порядку оцінки їх безпеки») На сьогодні в експлуатації знаходяться багато АЕС з реакторами типу ВВЕР ( Болгарія, Словаччина, Чехія, Росія, Вірменія), які мають досвід промислового впровадження обладнання дезактивації з використанням різних технологій. З метою добросовісної конкуренції Замовник жодним чином не обмежував наявність у Постачальника досвіду впровадження аналогічного обладнання на АЕС України, яке дійсно не має в даний час досвіду промислової експлуатації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Постачання устаткування УДМ

Номер: 929bba03a9b94cd1b76aec3ed6af1003
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-08-001692-a.b3
Назва: Постачання устаткування УДМ
Вимога:
Комплекс складається з обладнання, яке виготовляється різними виробниками. Просимо вас передбачити, можливість постачання Замовнику устаткування УДМ готовими окремими модулями, після проведення їх приймальних випробувань на майданчику підприємства-виробника та передбачити розрахунок за поставлене устаткування УДМ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Установка дезактивації металу є комплексною лінією для обробки радіоактивно-забрудненого металу (РАВ). Комплектність поставки УМД визначена розділом 3 ТВтаУП в якому зазначено, що технологічне устаткування УМД є цілісним комплектом. Вважаємо за недоцільне здійснення постачання обладнання УМД окремими модулями і проведення розрахунків за поставку кожного окремого модуля
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Передбачення авансування

Номер: 41d2fa2cb5634fcd951ea5430447b8e4
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-08-001692-a.a2
Назва: Передбачення авансування
Вимога:
У Тендерній документації на закупівлю приведені умови розрахунків поставленого товару Замовником шляхом перерахування коштів протягом 60-ти робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. «Установка дезактивації металу і устаткування комплексу з переробки радіоактивних відходів для ВП ХАЕС», це складний та важливість проект. Комплекс складається з великої кількості складових одиниць, які виготовляються та закупаються Постачальником за їх 100% вартість у виробників. Просимо Вас передбачити авансування закупівлі у розмірі 30-50 % від вартості договору та внести зміни у Тендерну документацію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерним комітетом ДП "НАЕК "Енергоатом" 13.06.2018 внесені відповідні зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо внесення змін у ТД

Номер: 68ea299290f347279089dcb24b6406a5
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-08-001692-a.b1
Назва: Вимога щодо внесення змін у ТД
Вимога:
В підпункті 2 абзацу 2 пункту 6 розділу ІІІ Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, вказане наступне формулювання: - засвідчену виробником торгів копію сертифікату системи якості або документа, що підтверджує наявність системи якості на підприємстві - виробнику товару. Пропонуємо замінити наступним варіантом: - засвідчену підприємством-виробником копію сертифікату системи якості або документа, що підтверджує наявність системи якості на підприємстві - виробнику товару. Або замінити наступним варіантом: - засвідчену учасником торгів копію сертифікату системи якості або документа, що підтверджує наявність системи якості на підприємстві - виробнику товару.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерним комітетом ДП "НАЕК "Енергоатом" 30.05.2018 були внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга на умови ТД щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі

Номер: 58a9c37897a041338d9a5b6bb4d0bdac
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-08-001692-a.b5
Назва: Скарга на умови ТД щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі
Скарга:
Замовником встановлено,що у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: 1) копію ТУ або копію іншого документу, за яким такий товар виготовляється, що підтверджує відповідність технічних характеристик своєї пропозиції технічним вимогам (Додаток 4 до ТД), засвідчену виробником цього товару; 2) засвідчену виробником копію сертифікату системи якості або документа, що підтверджує наявність системи якості на підприємстві - виробнику товару. Щодо п.1) Звертаємо увагу на те, що Установка дезактивації металів є складним технічним механізмом який складається із кількох технічних модулів та систем. Вони виготовляються різними підприємствами-виробниками яким для їх виготовлення необхідно враховувати технічні параметри та характеристики обладнання, що замовляється для виготовлення. Такі параметри є індивідуальними для кожного об’єкту ядерної енергетики і можуть бути визначені безпосередньо на етапі виконання замовлення, враховуючи детальне вивчення об’єкту Постачальником і погоджуючи з Замовником і Генеральним проектувальником. Таким чином, до початку виконання замовлення, Технічні умови та будь-який документ за яким буде виготовлятися обладнання, не можуть бути складені та прийняті. Тому, при поданні тендерної пропозиції вказаний документ надати неможливо. Щодо п.2). Дана вимога щодо надання Сертифікату на систему управління якістю ISO є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель щодо дискримінації учасників. Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Окрім того, відповідно до ст. 1 ЗУ «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» забороняється вимагати від суб'єктів господарювання отримання документів дозвільного характеру, які не внесені до Переліку, затвердженого цим Законом. Частиною 1 ст.16 Закону України "Про стандартизацію" передбачено, що Підприємства, установи та організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації. Крім того, п.01 Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015) передбачено, система управління якістю є стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку. Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. Таким чином, дана вимога висунута без законодавчого закріплення та обґрунтування, одночасно з цим, навіть за наявності необхідної матеріально-технічної бази та технічної документації. безпідставно обмежує коло учасників Тендеру. Замовником вимагається: надати письмове підтвердження, що запропоноване обладнання має позитивний досвід промислового впровадження на ядерно-енергетичних об’єктах з реакторами типу ВВЕР. Таким чином Замовник порушує економічну конкуренцію між учасниками, а саме вчиняє дії, що можуть мати ознаки діянь, передбачених пунктами 5 та 8 частини 2 статті 6 та статтею 8 ЗУ «Про захист економічної конкуренції».
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.06.2018 13:47
Автор: ТОВ "ЮК "ЮР-ФАКТОР", Тимченко Валерія +380634288814 valeriia.tym@gmail.com