-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Машини для обробки даних (персональні комп"ютери, ноутбуки ДК 021:2015 -30210000-4)
Торги не відбулися
677 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 314.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 1 314.00 UAH
Період оскарження:
06.05.2019 14:39 - 18.05.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога дискваліфікації Товариства з обмеженою відповідальністю «Партнерська Бізнес Група Чернігів»
Номер:
9eac06ce675d47b8bb127eb4fed69d66
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-06-000753-b.b1
Назва:
Вимога дискваліфікації Товариства з обмеженою відповідальністю «Партнерська Бізнес Група Чернігів»
Вимога:
– Замовник у своїй тендерній документації в розділі «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» п. 3 (ст. 11 ТД) «Проект договору про закупівлю» п.п. 2 вимагав наступне: «У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати заповнений проект договору», тоді як Товариство з обмеженою відповідальністю «Партнерська Бізнес Група Чернігів» не прописало вартості договору, у специфікації до нього не заповнені графи щодо цінової політики, а, отже це не є технічною опискою, а грубим порушенням статті 30 п. 4 «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації» Закону України від 25.12.15 р. №922-XIII "Про публічні закупівлі";
– Замовник у складі своєї тендерної документації у Додатку № 4 до документації конкурсних торгів Технічні вимоги надавав Форму технічної специфікації на товар (ст. 33 ТД), тоді як Товариство з обмеженою відповідальністю «Партнерська Бізнес Група Чернігів» взагалі не надало такий бланк, а, отже, це є не технічною опискою, а грубим порушенням статті 30 п. 4 «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації» Закону України від 25.12.15 р. №922-XIII "Про публічні закупівлі";
– У складі тендерної документації, Розділі ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції у п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції у п.п. 11 (ст. 5 ТД) замовником прописано: «копії документів (за виключенням нотаріальних), які надаються у складі пропозиції учасником обов’язково завіряються підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитком печатки із обов’язковим зазначенням словосполучення «Згідно з оригіналом», посада, прізвище, ім’я по батькові оссоби, що завіряє копію, дата завіряння копії», тоді як в складі пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Партнерська Бізнес Група Чернігів» «Сертифікати ПК копії» завірені неналежним чином, не вказані дати завіряння копій, а, отже, це є не технічною опискою, а грубим порушенням статті 30 п. 4 «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації» Закону України від 25.12.15 р. №922-XIII "Про публічні закупівлі";
– Замовник у своїй тендерній документації вимагав у складі персонального комп’ютера кулер be quiet! Pure Rock Slim (BK008), TDP (кількість відведеною теплової енергії) якого складає 120 Вт (посилання на офіційний сайт виробника https://www.bequiet.com/ua/cpucooler/688), тоді як Товариство з обмеженою відповідальністю «Партнерська Бізнес Група Чернігів» запропонувало кулер Aardwolf Performa 5X (APF-5X-92), TDP якого складає ≤ 105 Вт (посилання на сайт дилера https://hard.rozetka.com.ua/aardwolf_apf_5x_92/p25829921/ characteristics/), що є значно гіршим, ніж вимагав замовник;
– Замовник у своїй тендерній документації вимагав у складі персонального комп’ютера Корпус Maxxter CCC-D1-04 з відсіками 5.25" х 4 шт та 3.5" х 5 шт (посилання на офіційний сайт виробника https://maxxter.ua/0405004.html), тоді як Товариство з обмеженою відповідальністю «Партнерська Бізнес Група Чернігів» запропонувало корпус GAMEMAX ET-210U3-500W з відсіками 5.25" х 1 шт та 3.5" х 4 шт (посилання на сайт офіційного дилера https://www.distri.mti.ua/accessories_for_pc/corps/3034021.html), що не відповідає вимогам замовника;
Вимога щодо дискваліфікації у вкладенні.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
31.05.2019 06:51
Вирішення:
Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу дискваліфікації Товариства з обмеженою відповідальністю «Партнерська Бізнес Група Чернігів», яка визначена Вами, як звернення до Замовника за роз’ясненням, повідомляємо наступне.
Відповідно до положень ч.1 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) - фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Статтею 18 Закону визначено порядок оскарження процедур закупівель. Пунктами 2 та 3 частини 2 цієї статті визначено, наступне: 1) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю; 2) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
В свою чергу Вами подано звернення за роз’ясненням/вимогу дискваліфікації іншого Учасника, на етапі коли Замовником ще не прийнято рішення відносно пропозиції учасника, про якого Ви зазначаєте у вимозі, що є грубим порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Окрім того, вважаємо, що такими своїми діями Ви намагаєтесь вплинути на рішення Замовника на етапі оцінки та розгляду тендерної пропозиції Учасника на її відповідність вимогам встановленим у Тендерній документації, що може бути розцінене Замовником, як втручання у його господарську діяльність.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо безпідставною та необґрунтованою Вашу вимогу, щодо дискваліфікації Учасника, пропозиція якого ще не розглянута та не оцінена Тендерним комітетом Замовника.
Також, зазначаємо, що відповідно до пункту 14 частини першої статті 1 Закону Антимонопольний комітет України є органом оскарження. Порядок оскарження процедур закупівель визначений в статті 18 Закону.
Статус вимоги:
Відхилено