-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Індивідуальне обмундирування (Протигази фільтруючі)
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2018-12-20-004881-b , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Протигази фільтруючі»
Торги відмінено
15 226 057.50
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 150 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 150 000.00 UAH
Період оскарження:
27.12.2018 16:49 - 04.02.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Оскарження результатів прекваліфікації
Номер:
bf93fd101f88480aac85eebe4fea98db
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-27-002400-b.a4
Назва:
Оскарження результатів прекваліфікації
Скарга:
АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ
(орган оскарження)
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Скаржник: Приватне підприємство «Науково-виробниче приватне підприємство «Спаринг-Віст Центр»
79026, м. Львів, вул. В.Великого, 33
код ЄДРПОУ 22362867
тел. (032) 242-15-15
Замовник: Філія «Управління магістральних газопроводів «КИЇВТРАНСГАЗ» Публічного акціонерного товариства «УКРТРАНСГАЗ»
Код ЄДРПОУ: 23517243
Адреса: 03065, м. Київ, пр-т. Космонавта Комарова, 44
Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-27-002400-b
СКАРГА
У відповідності до оголошення про проведення закупівлі, розміщеного в системі електронних торгів, ідентифікатор № UA-2018-12-27-002400-b, філія «Управління магістральних газопроводів «Київтрансгаз» АТ «Укртрансгаз» проводить закупівлю індивідуального обмундирування (Протигазів фільтруючих).
Термін подачі тендерних пропозицій встановлений до 08 лютого 2019 року.
Протоколом розгляду тендерних пропозицій тендерним комітетом філії УМГ «Київтрансгаз» від 26 лютого 2019 року № Т2018-191/4-1 було відхилено тендерну пропозицію Приватного підприємства «Науково-виробниче приватне підприємство «Спаринг-Віст Центр» на тендер по закупівлі Індивідуальне обмундирування (Протигази фільтруючі), номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2018-12-27-002400-b. (https://my.zakupki.prom.ua/cabinet/purchases/state_purchase/view/9589590)
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Рішенням від 22.03.2019 року №3351-р/пк-пз постановила зобов’язати акціонерне товариство «Укртрансгаз» в особі філії «Управління магістральних газопроводів «Київтрансгаз» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «НВПП «Спаринг-Віст Центр» за даною процедурою закупівлі.
Протоколом розгляду тендерних пропозицій Тендерним комітетом філії УМГ «Київтрансгаз» від 01.04.2019 року № Т2018-191/4-2, допущено до аукціону наступних учасників: ПП «НВПП «Спаринг-Віст Центр», ООО "НПП "Защита Украины", ТОВ "АВІОР-ДНІПРО".
Аукціон призначено на 11 квітня 2019 року об 11:01 год.
Системою електронних торгів визначено що Подати скаргу в АМКУ на результати прекваліфікації можна до 07.04.19, 00:00 год.
Уважно вивчивши технічні вимоги до предмету закупівлі та Тендерні пропозиції інших учасників, вважаємо неправомірним допущення до вищезгаданого аукціону організацій ТОВ «НВП «Захист України» (код ЄДРПОУ: 35738706) та ТОВ «АВІОР-ДНІПРО» (код ЄДРПОУ: 40116348), запропонована продукція яких не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі.
Нашу позицію обгрунтовуємо наступним:
Замовником у Додатку №1 до Тендерної документації «Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі» встановлені вимоги до фільтрувального пристрою, серед яких «захист за типами речовин АВЕК 2 класу для кожного типу речовин, а також від парів бойових отруйних речовин: зарин, зоман, іприт, VX гази, фосген, дифосген, синильна кислота та інші».
ТОВ «НВП «Захист України» у документі «Технічні характеристики», який був наданий на кваліфікацію вказує, що фільтр CBRN забезпечує "захист за типами речовин АВЕК 2 класу для кожного типу речовин, а також від парів бойових отруйних речовин: зарин, зоман, іприт, VX гази, фосген, дифосген, синильна кислота та інші". Дана інформація не відповідає дійсності.
Зокрема у інших документах - "паспорт ПРОТИГАЗ ФіЛЬТРУЮЧИЙ CBRN", "Описание фильтры CBRN", та "тех.спецификация фильтр CBRN", які також були надані ТОВ «НВП «Захист України»», вказано, що даний фільтр захищає від таких речовин як - Ціаністий хлорид (Хлороціан), Синильна кислота, Фосген та Фосфін. Дані речовини відносяться до Отруйних речовин (ОР) Загальноотруйної та Задушливої дії, які зустрічаються в промисловості. Проте в жодному з цих документів не згадано щодо захисту від зарину, зоману, іприту, VX газів, які відносяться до основних двох найнебезпечніших типів Бойових отруйних речовин (БОР), а саме до Шкіро-наривної та Нервово-паралітичної дії і зазначались у Технічних вимогах.
Таким чином можна стверджувати про невідповідність такої продукції затребуваним технічним вимогам до предмету закупівлі, а також про певні маніпуляції учасника ТОВ "НВП "Захист України", які можуть спричинити численні людські жертви у випадку використання такої продукції для захисту від застосування зброї масового ураження проти України.
Аналогічна пропозиція подана ще одним учасником - ТОВ «АВІОР-ДНІПРО». Довідка «Технічні вимоги та якісні характеристики.pdf» вказаного учасника надана в складі тендерної пропозиції містить неправдиві характеристики фільтру CBRN (A2B2E2K2NOSXP3DR), який забезпечує "захист за типами речовин АВЕК 2 класу для кожного типу речовин, а також від парів бойових отруйних речовин: зарин, зоман, іприт, VX гази, фосген, дифосген, синильна кислота та інші".
Проте, в іншому документі – «Паспорт на продукцію.pdf» наданому учасником немає інформації про захист від зарину, зоману, іприту, VX газів.
Вважаємо, що Замовник під час розгляду тендерних пропозицій учасників на предмет відповідності кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам до предмету закупівлі, припустився помилки, зобов’язаний був відхилити тендерні пропозиції ТОВ «НВП «Захист України» та ТОВ «АВІОР-ДНІПРО» як такі, що не відповідають Технічним вимогам та якісним характеристики предмета закупівлі, встановлених у Додатку №1 до Тендерної документації.
Таким рішенням, тендерний комітет філії УМГ «Київтрансгаз» порушив права та законні інтереси Приватного підприємства «Науково-виробниче приватне підприємство «Спаринг-Віст Центр» як Учасника процедури закупівлі, які зазначені в п. 1 статті 3 – принцип недискримінації учасників та принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи викладене та керуючись ст. 18 Законом України «Про публічні закупівлі», -
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду;
2. Визнати рішення Тендерного комітету Філії «Управління магістральних газопроводів «КИЇВТРАНСГАЗ» Публічного акціонерного товариства «УКРТРАНСГАЗ», оформлене Протоколом розгляду тендерних пропозицій №Т2018-191/4-2 від 01 квітня 2019р. на закупівлю Індивідуальне обмундирування (Протигази фільтруючі) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-27-002400-b) неправомірним в частині допущення до аукціону ТОВ «НВП «Захист України» та ТОВ «АВІОР-ДНІПРО».
3. Зобов’язати Замовника - Філію «Управління магістральних газопроводів «КИЇВТРАНСГАЗ» Публічного акціонерного товариства «УКРТРАНСГАЗ», скасувати Рішення Тендерного комітету, згідно Протоколом розгляду тендерних пропозицій №Т2018-191/4-2 від 01 квітня 2019р. в частині допущення до аукціону ТОВ «НВП «Захист України».
4. Зобов’язати Замовника - Філію «Управління магістральних газопроводів «КИЇВТРАНСГАЗ» Публічного акціонерного товариства «УКРТРАНСГАЗ», скасувати Рішення Тендерного комітету, згідно Протоколом розгляду тендерних пропозицій №Т2018-191/4-2 від 01 квітня 2019р. в частині допущення до аукціону ТОВ «АВІОР-ДНІПРО».
Додатки:
1. Платіжне доручення про оплату коштів за подання скарги;
2. Копія Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 01.04.2019р № Т2018-191/4-2
3. «ЗТД_3_Т2018-191_Дод 1_Технічна частина.pdf.»
4. «Копія Паспорту протигазу» АВІОР
5. «Технічні вимоги та якісні характеристики.pdf» АВІОР
6. «Описание фильтры CBRN.pdf» Захист України
7. «Паспорт ПРОТИГАЗ ФіЛЬТРУЮЧИЙ CBRN..pdf» Захист України
8. «Техничні характеристики..pdf» Захист України
Генеральний директор
Приватного підприємства
«Науково-виробниче приватне підприємство
«Спаринг-Віст Центр» Смук Р.Т.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга СВЦ 05 04 2019.pdf 05.04.2019 17:57
- Техничні характеристики..pdf Захист України.pdf 05.04.2019 17:57
- паспорт ПРОТИГАЗ ФіЛЬТРУЮЧИЙ CBRN..pdf Захист України.pdf 05.04.2019 17:57
- Описание фильтры CBRN.pdf Захист України.pdf 05.04.2019 17:57
- Технічні вимоги та якісні характеристики.pdf АВІОР.pdf 05.04.2019 17:57
- Копія Паспорту протигазу АВІОР.pdf 05.04.2019 17:57
- техвимоги нові.pdf 05.04.2019 17:57
- ПР_2_Протигази фільтруючі-1.pdf 05.04.2019 17:57
- Платіжка 5000 скарга 05 04 2019.pdf 05.04.2019 17:57
- Рішення від 10.04.2019 № 4283 (+лист Замовнику).pdf 10.04.2019 23:46
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.04.2019 № 5108.pdf 26.04.2019 21:44
- Рішення від 25.04.2019 № 5108.pdf 03.05.2019 19:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.04.2019 17:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.05.2019 19:07
Дата виконання рішення Замовником:
06.05.2019 13:43
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відмінити торги по предмету закупівлі
Індивідуальне обмундирування (Протигази фільтруючі)
на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України № 922-VIІI "Про публічні закупівлі" - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
Оскарження результатів прекваліфікації
Номер:
ef85fda453124c7aaae0218b33cd6a0d
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-27-002400-b.a3
Назва:
Оскарження результатів прекваліфікації
Скарга:
АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ
(орган оскарження)
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Скаржник: Приватне підприємство «Науково-виробниче приватне підприємство «Спаринг-Віст Центр»
79026, м. Львів, вул. В.Великого, 33
код ЄДРПОУ 22362867
тел. (032) 242-15-15
Замовник: Філія «Управління магістральних газопроводів «КИЇВТРАНСГАЗ» Публічного акціонерного товариства «УКРТРАНСГАЗ»
Код ЄДРПОУ: 23517243
Адреса: 03065, м. Київ, пр-т. Космонавта Комарова, 44
Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-27-002400-b
СКАРГА
На Рішення Тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції
на закупівлю Індивідуальне обмундирування (Протигази фільтруючі)
У відповідності до оголошення про проведення закупівлі, розміщеного в системі електронних торгів, ідентифікатор № UA-2018-12-27-002400-b, філія «Управління магістральних газопроводів «Київтрансгаз» АТ «Укртрансгаз» проводить закупівлю індивідуального обмундирування (Протигазів фільтруючих).
Термін подачі тендерних пропозицій встановлений до 08 лютого 2019 року.
Протоколом розгляду тендерних пропозицій тендерним комітетом філії УМГ «Київтрансгаз» від 26 лютого 2019 року № Т2018-191/4-1 було відхилено тендерну пропозицію Приватного підприємства «Науково-виробниче приватне підприємство «Спаринг-Віст Центр» на тендер по закупівлі Індивідуальне обмундирування (Протигази фільтруючі), номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2018-12-27-002400-b. (https://my.zakupki.prom.ua/cabinet/purchases/state_purchase/view/9589590)
Підставою відхилення тендерної пропозиції вказано п.4 ч. 1 статті 30 Закону України №922-VII «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації), а саме - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації - п.2 розділу ІІІ тендерної документації, додатку №6 до тендерної документації, Учасником надано забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії, яке видане АТ «БАНК АЛЬЯНС», що не відповідає тендерній документації.
Конкретних претензій до змісту, форми та строків наданої банківської гарантії не вказано. З цього можна зробити висновок, що претензії стосуються самої банківської установи, що видала Гарантію.
Слід зазначити, що умовами тендерної документації (п.2 розділу ІІІ тендерної документації, додатком №6 до неї) встановлені вимоги до банків, банківські продукти яких використовуються для забезпечення тендерної пропозиції: «1. Вимоги до вітчизняних банків: - банк, в якому держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або банк, який має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче “uaAA” (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody's, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий)) та - банк не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції.»
Інших вимог до банків, які мають надати гарантію для забезпечення тендерної пропозиції, тендерна документація не встановлює. В тому числі не встановлює посилання на власний внутрішній рейтинг банків, який існує в УМГ «Київтрансгаз», чи список рекомендованих банків, чи будь-який інший список банків.
Згідно даних офіційного сайту АТ «БАНК АЛЬЯНС», (https://bankalliance.ua/articles/natsionalne-reitynhove-ahentstvo-riurik-pidtverdylo-at-bank-alians-dovhostrokovyi-kredytnyi-reitynh-pozychalnyka-na-rivni-uaaa-investytsiinoi-katehorii-zi-zminoiu-prohnozu-na-pozytyvnyi), на засіданні Рейтингового комітету від 24.01.2019 р. Національне рейтингове агентство «Рюрік» підтвердило АТ «БАНК АЛЬЯНС» довгостроковий кредитний рейтинг позичальника на рівні uaАА інвестиційної категорії зі зміною прогнозу на «позитивний».
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що банківська установа АТ «БАНК АЛЬЯНС» в повній мірі відповідає вимогам, викладеним у тендерній документації в якості вимог до банків, банківські продукти яких використовуються для забезпечення тендерної пропозиції.
Таким чином вважаємо, що Тендерний комітет Філії УМГ «Київтрансгаз» неправомірно відхилив тендерну пропозицію ПП «НВПП «Спаринг-Віст Центр» на тендер по закупівлі Індивідуальне обмундирування (Протигази фільтруючі), номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2018-12-27-002400-b. Таким рішенням, тендерний комітет філії УМГ «Київтрансгаз» порушив права та законні інтереси Приватного підприємства «Науково-виробниче приватне підприємство «Спаринг-Віст Центр» як Учасника процедури закупівлі, які зазначені в п. 1 статті 3 – принцип недискримінації учасників та принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, а також п.3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи викладене та керуючись ст. 18 Законом України «Про публічні закупівлі», -
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду;
2.Визнати рішення Тендерного комітету Філії «Управління магістральних газопроводів «КИЇВТРАНСГАЗ» Публічного акціонерного товариства «УКРТРАНСГАЗ», оформлене Протоколом розгляду тендерних пропозицій №Т2018-191/4-1 від 26 лютого 2019р. на закупівлю Індивідуальне обмундирування (Протигази фільтруючі) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-27-002400-b) неправомірним.
3. Зобов’язати Замовника - Філію «Управління магістральних газопроводів «КИЇВТРАНСГАЗ» Публічного акціонерного товариства «УКРТРАНСГАЗ», скасувати Рішення Тендерного комітету, згідно Протоколом розгляду тендерних пропозицій №Т2018-191/4-1 від 26 лютого 2019р. в частині відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «Науково-виробниче приватне підприємство «Спаринг-Віст Центр» та прийняти нове рішення яким допустити його до участі в аукціоні.
Додатки:
1. Платіжне доручення про оплату коштів за подання скарги;
2. Копія Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 26.02.2019р № Т2018-191/4-1
3. Копія Рішення рейтингового комітету НРА «РЮРІК» від 24.01.2019р. №19/01/24-01-ALINC-КРП-005-ОН
Генеральний директор
Приватного підприємства
«Науково-виробниче приватне підприємство
«Спаринг-Віст Центр» Смук Р.Т.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга СВЦ Київтрансгаз UA-201-12-27-002400-b.pdf 02.03.2019 20:33
- ПРОТОКОЛ_Протигази фільтруючі.pdf 02.03.2019 20:33
- 190124-01-ALINC-КРП-005-ОН.pdf 02.03.2019 20:33
- Платіжне доручення скарга СВЦ Київтрансгаз.pdf 02.03.2019 20:33
- Рішення від 06.03.2019 № 2502.pdf 06.03.2019 20:27
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.03.2019 № 3351.pdf 25.03.2019 14:29
- Рішення від 22.03.2019 № 3351.pdf 27.03.2019 20:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.03.2019 20:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.03.2019 20:40
Дата виконання рішення Замовником:
28.03.2019 16:27
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Протоколом засідання тендерного комітету філії УМГ "Київтрансгаз" від 28 березня 2019 р. № Т2018-191/7/1 вирішено скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства "Науково-виробниче підприємство "Спаринг-Віст Центр" за процедурою закупівлі «Індивідуальне обмундирування (Протигази фільтруючі)», UA-2018-12-27-002400-b, відповідно до рішення рішення Антимонопольного комітету України №3351- р/пк-пз від 22.03.2019.
Задовільнена:
Так
Вимога
Є відповідь
Скасування Рішення про відхилення тендерної пропозиції
Номер:
84cc96c29ad74c5da0495dfb0e9b9294
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-27-002400-b.b2
Назва:
Скасування Рішення про відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Протоколом розгляду тендерних пропозицій тендерним комітетом філії УМН «Київтрансгаз» від 26 лютого 2019 року № Т2018-191/4-1 було відхилено тендерну пропозицію Приватного підприємства «Науково-виробниче приватне підприємство «Спаринг-Віст Центр» на тендер по закупівлі Індивідуальне обмундирування (Протигази фільтруючі), номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2018-12-27-002400-b.
Підставою відхилення тендерної пропозиції вказано те, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації - п.2 розділу ІІІ тендерної документації, додатку №6 до тендерної документації, а саме: Учасником надано забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії, яке видане АТ «БАНК АЛЬЯНС», що не відповідає тендерній документації.
Конкретних претензій до змісту, форми та строків наданої банківської гарантії не вказано.
З цього можна зробити висновок, що претензії стосуються самої банківської установи, що видала Гарантію.
Слід зазначити, що умовами тендерної документації (п.2 розділу ІІІ тендерної документації, додатком №6 до неї) встановлені вимоги до банків, банківські продукти яких використовуються для забезпечення тендерної пропозиції : «1. Вимоги до вітчизняних банків: - банк, в якому держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або банк, який має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче “uaAA” (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody's, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий)) та - банк не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції.»
Інших вимог до банків, тендерна документація не встановлює. В тому числі не встановлює посилання на власний внутрішній рейтинг банків , який існує в УМГ «Київтрансгаз», чи список рекомендованих банків, чи будь-який інший список банків.
Згідно даних офіційного сайту АТ «БАНК АЛЬЯНС», (https://bankalliance.ua/articles/natsionalne-reitynhove-ahentstvo-riurik-pidtverdylo-at-bank-alians-dovhostrokovyi-kredytnyi-reitynh-pozychalnyka-na-rivni-uaaa-investytsiinoi-katehorii-zi-zminoiu-prohnozu-na-pozytyvnyi), на засіданні Рейтингового комітету від 24.01.2019 р. Національне рейтингове агентство «Рюрік» підтвердило АТ «БАНК АЛЬЯНС» довгостроковий кредитний рейтинг позичальника на рівні uaАА інвестиційної категорії зі зміною прогнозу на «позитивний».
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що банківська установа АТ «БАНК АЛЬЯНС» в повній мірі відповідає вимогам, викладеним у тендерній документації в якості вимог до банків, банківські продукти яких використовуються для забезпечення тендерної пропозиції.
Таким чином вважаємо, що Тендерний комітет Філії УМГ «Київтрансгаз» неправомірно відхилив тендерну пропозицію ПП «НВПП «Спаринг-Віст Центр» на тендер по закупівлі Індивідуальне обмундирування (Протигази фільтруючі), номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2018-12-27-002400-b.
Просимо Вас скасувати зазначене рішення, оформлене Протоколом розгляду тендерних пропозицій тендерним комітетом Філії УМГ «Київтрансгаз» від 26 лютого 2019 року № Т2018-191/4-1 та допустити ПП «НВПП «Спаринг-Віст Центр» до аукціону.
Залишаємо за собою право на оскарження результатів прекваліфікації.
Пов'язані документи:
Учасник
- 190124-01-ALINC-КРП-005-ОН.pdf 26.02.2019 15:29
- Відповідь на вимогу.pdf 03.03.2019 08:16
Дата подачі:
26.02.2019 15:29
Вирішення:
Банківська гарантія не відповідає п.2 р.ІІІ тендерної документації та Додатку №6 до ТД
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога замовнику
Номер:
5c15423093dc4afea6fbe23a36b5a64f
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-27-002400-b.c1
Назва:
Вимога замовнику
Вимога:
Звертаємося до замовника щодо вимог тендерної документації.
У технічних вимогах замовник вимагає наявність сертифікату перевірки типу. Органи з сертифікації часто іменують даний сертифікат «сертифікат експертизи типу». Чи не буде вважатися помилкою надання сертифікату експертизи типу для задоволення вимоги «сертифікат перевірки типу»? Для уникнення непорозумінь просимо Вас внести зміни у фразу, вказавши «сертифікат перевірки(експертизи) типу».
У вимозі по гарантії вказано, що може надаватися лише гарантія банку. Чи можлива зміна редакції ТД для подання гарантії страхової компанії? Найбільші державні замовники, наприклад компанії атомної енергетики, дозволяють надавати гарантію від відомих страхових компаній. Пропонуємо замовникові доповнити ТД можливістю подання гарантії від страхових компаній.
Щодо технічних характеристик самого виробу звертаємо увагу замовника, що закупівля фільтрів з алюмінієвим корпусом є більш практичним з точки зору зберігання та експлуатації, оскільки метал є надійнішим. Такої практики дотримувались великі замовники, такі як Національна поліція України чи Енергоатом, вони закуповували протигази з саме алюмінієвими фільтрами для більш ефективного використання державних коштів. Пропонуємо Вам внести вимогу до ТД щодо постачання фільтрів лише в металевому корпусі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу_Протигази фільтруючі.pdf 31.01.2019 08:27
Дата подачі:
29.01.2019 16:51
Вирішення:
Вимога:
Звертаємося до замовника щодо вимог тендерної документації. У технічних вимогах замовник вимагає наявність сертифікату перевірки типу. Органи з сертифікації часто іменують даний сертифікат «сертифікат експертизи типу». Чи не буде вважатися помилкою надання сертифікату експертизи типу для задоволення вимоги «сертифікат перевірки типу»? Для уникнення непорозумінь просимо Вас внести зміни у фразу, вказавши «сертифікат перевірки(експертизи) типу».
Відповідь: у Додатку 1 до тендерної документації буде внесено зміни.
Вимога :
У вимозі по гарантії вказано, що може надаватися лише гарантія банку. Чи можлива зміна редакції ТД для подання гарантії страхової компанії? Найбільші державні замовники, наприклад компанії атомної енергетики, дозволяють надавати гарантію від відомих страхових компаній. Пропонуємо замовникові доповнити ТД можливістю подання гарантії від страхових компаній.
Відповідь:
Згідно вимог пункту 29 частини першої статті 1 Закону № 922 , тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Так, тендерна документація повинна містити, зокрема технічні та якісні характеристики предмету закупівлі з підтверджуючими документами щодо якісних характеристик товару.
При цьому, Замовник самостійно визначає умови закупівлі, виходячи зі своїх потреб та специфіки предмета закупівлі.
Якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації, у тому числі якщо учасник не згоден з переліком документів які підтверджують технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, який містить тендерна документація, зокрема, змінив його умови на власний розсуд, то таку тендерну пропозицію замовник має відхилити на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922 у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Вимога :
Щодо технічних характеристик самого виробу звертаємо увагу замовника, що закупівля фільтрів з алюмінієвим корпусом є більш практичним з точки зору зберігання та експлуатації, оскільки метал є надійнішим. Такої практики дотримувались великі замовники, такі як Національна поліція України чи Енергоатом, вони закуповували протигази з саме алюмінієвими фільтрами для більш ефективного використання державних коштів. Пропонуємо Вам внести вимогу до ТД щодо постачання фільтрів лише в металевому корпусі.
Відповідь:
Згідно вимог пункту 29 частини першої статті 1 Закону № 922 , тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Так, тендерна документація повинна містити, зокрема технічні та якісні характеристики предмету закупівлі з підтверджуючими документами щодо якісних характеристик товару .
При цьому, Замовник самостійно визначає умови закупівлі, виходячи зі своїх потреб та специфіки предмета закупівлі.
Якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації, у тому числі якщо учасник не згоден з переліком документів які підтверджують технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, який містить тендерна документація, зокрема, змінив його умови на власний розсуд, то таку тендерну пропозицію замовник має відхилити на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922 у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Також звертаємо Вашу увагу на те що в технічних вимогах вказано: Корпус фільтрувального пристрою виготовлений із ударостійкого пластику або алюмінію з антикорозійним покриттям.
Статус вимоги:
Задоволено