• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

39130000-2 – Офісні меблі

39130000-2 – Офісні меблі

Завершена

648 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 485.00 UAH
Період оскарження: 07.03.2019 13:37 - 28.03.2019 23:00
Вимога
Є відповідь

Уточнення невідповідності пропозиції ФОП Купріянов В.Д.

Номер: 917f076fd0dd48d8b937df71cf5e1ac8
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-07-000872-b.a2
Назва: Уточнення невідповідності пропозиції ФОП Купріянов В.Д.
Вимога:
Відсутній пункт 2 в перечні невідповідності пропозиції
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На Ваше Звернення до Замовника за роз'ясненнями від 12.04.2019, 13:24. ID: UA-2019-03-07-000872-b.a2 щодо оголошення №UA-2019-03-07-000872-b за процедурою Відкриті торги за Кодом ДК 021:2015: «39130000-2 — Офісні меблі» від Замовника Комунальний заклад "Дніпровська міська поліклініка №6" Дніпровської міської ради повідомляємо. 1) Відповідно до п.п.2.2. 2.2. Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям Додатку 2 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством «…Обов’язкова наявність в Учасника офіційного представництва у Дніпропетровській області». «Можливість здійснити гарантійний/пост гарантійний ремонт на протязі 36 годин. Надати гарантійний лист виробника». Учасником надано гарантійного листа про можливість здійснити гарантійний/пост гарантійний ремонт на протязі 36 годин на п.1-4 Специфікації. На п. 5, 6 Специфікації від виробників товару ФОП Печений та ПНВП «АТОН» не надано гарантійного листа про можливість здійснити гарантійний/пост гарантійний ремонт на протязі 36 годин. 2) Відповідно до п.п.2.2. п.2.3. Додатку 2 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством «2.2. Копія відомостей з ЄДРПОУ або довідка про визначення класифікаційних вимог». Учасником не надано довідка про визначення класифікаційних вимог, яка отримується фізичними-особами підприємцями згідно чинного законодавства України. 3) Відповідно до п.п. 6. «Банкетка коридорна: кількість - 27 шт» Додатку 6 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 – «39130000-2 – Офісні меблі». Учасником в тендерній пропозиції зазначено модель Банкетка коридорна БК-3-С від виробника ПНВП «АТОН» а Супроводжуючі документи Експлуатаційний документ (паспорт) надано на модель Банкетка коридорна Б3. 4) Відповідно до п.п. 6. «Банкетка коридорна: кількість - 27 шт» Додатку 6 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 – «39130000-2 – Офісні меблі». Супроводжуючі документи Експлуатаційний документ (паспорт) Сертифікат якості виробу – на партію виробів Декларація виробника про відповідність виробу вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів» Учасником в складі пропозиції надано Сертифікат відповідності від виробника ПНВП «АТОН» який втратив чинність 02.04.2019р. Тендерна пропозиція Учасника ФОП КУПРІЯНОВ ВОЛОДИМИР ДМИТРОВИЧ (ЄДРПОУ 2100911637) підлягає відхиленню, як така, що не відповідає умовам Тендерної документації на підставі пункту 4 частини 2 Ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», нумерація в протоколі було порушено помилково в зв’язку з технічною помилкою.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 17.04.2019 11:21
Підтвердження вирішення: На Ваше Звернення до Замовника за роз'ясненнями від 12.04.2019, 13:24. ID: UA-2019-03-07-000872-b.a2 щодо оголошення №UA-2019-03-07-000872-b за процедурою Відкриті торги за Кодом ДК 021:2015: «39130000-2 — Офісні меблі» від Замовника Комунальний заклад "Дніпровська міська поліклініка №6" Дніпровської міської ради повідомляємо. 1) Відповідно до п.п.2.2. 2.2. Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям Додатку 2 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством «…Обов’язкова наявність в Учасника офіційного представництва у Дніпропетровській області». «Можливість здійснити гарантійний/пост гарантійний ремонт на протязі 36 годин. Надати гарантійний лист виробника». Учасником надано гарантійного листа про можливість здійснити гарантійний/пост гарантійний ремонт на протязі 36 годин на п.1-4 Специфікації. На п. 5, 6 Специфікації від виробників товару ФОП Печений та ПНВП «АТОН» не надано гарантійного листа про можливість здійснити гарантійний/пост гарантійний ремонт на протязі 36 годин. 2) Відповідно до п.п.2.2. п.2.3. Додатку 2 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством «2.2. Копія відомостей з ЄДРПОУ або довідка про визначення класифікаційних вимог». Учасником не надано довідка про визначення класифікаційних вимог, яка отримується фізичними-особами підприємцями згідно чинного законодавства України. 3) Відповідно до п.п. 6. «Банкетка коридорна: кількість - 27 шт» Додатку 6 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 – «39130000-2 – Офісні меблі». Учасником в тендерній пропозиції зазначено модель Банкетка коридорна БК-3-С від виробника ПНВП «АТОН» а Супроводжуючі документи Експлуатаційний документ (паспорт) надано на модель Банкетка коридорна Б3. 4) Відповідно до п.п. 6. «Банкетка коридорна: кількість - 27 шт» Додатку 6 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 – «39130000-2 – Офісні меблі». Супроводжуючі документи Експлуатаційний документ (паспорт) Сертифікат якості виробу – на партію виробів Декларація виробника про відповідність виробу вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів» Учасником в складі пропозиції надано Сертифікат відповідності від виробника ПНВП «АТОН» який втратив чинність 02.04.2019р. Тендерна пропозиція Учасника ФОП КУПРІЯНОВ ВОЛОДИМИР ДМИТРОВИЧ (ЄДРПОУ 2100911637) підлягає відхиленню, як така, що не відповідає умовам Тендерної документації на підставі пункту 4 частини 2 Ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», нумерація в протоколі було порушено помилково в зв’язку з технічною помилкою.
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги!

Номер: 89e68c97d0684a6d82422a3747dc20da
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-07-000872-b.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги!
Вимога:
Шановний замовнику, просимо виключити з тендерної документації вимоги надати технічний документ виробника на підтвердження термостійкості клею та ПВХ, документ відповідно до радаційно-гігієнічного регламенту на плити ДСП, ISO на фурнітуру, оскільки ці документи видаються виключно на виробника матеріалів! Ви закуповуєте не матеріали, а товар - меблі. Постачальники меблів не можуть змусити постачальників своїх матеріалів отримати такі документи. Таким чином, документація містить вимоги, які прописані під контретного учасника, який співпрацює з постачальниками матеріалів, які мають відповідні документи. Це обмежує конкуренцію та порушеє положення ст. 3, 22 Закону України "Про публічні закупівлі". Просимо усунути порушення та привести документацію у відповідність до положень чинного законодавства, у зворотньому випадку ми будемо вимушені звернутися до АМК зі скаргою на дикримінаційні умови тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: равові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади регулюються нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), № 922-VIII від 25.12.2015 року. Даний Закон забезпечує ефективність та прозорість здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Однією з основних процедур закупівлі, є процедура відкритих торгів (ч.1 Ст. 12, ч 1. Ст. 20 Закону). Стаття 2 Закону визначає сферу застосування даного Закону. Відповідно до Ст. 21 Закону, інформування про проведення процедури відкритих торгів здійснюється через Оголошення про проведення процедури відкритих торгів, що безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також, частина 2 Ст. 21 Закону, містить обов’язкову інформацію, що зазначається Замовником в Оголошенні. Частина 2 Статті 22 Закону, встановлює вимоги до тендерної документації, які містять в тому числі посилання на наявність: 1) інструкції з підготовки тендерних пропозицій; 2) одного або декількох кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію; 9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (частина 3 Статті 22 Закону). Щодо вимоги надати технічний документ виробника на підтвердження термостійкості клею та ПВХ, документ відповідно до радаційно-гігієнічного регламенту на плити ДСП, ISO на фурнітуру зазначаємо, що дана вимога прописується Замовником з метою закупівлі якісних товарів та з метою впевненості Замовника у наданні учасниками саме того товару, що вимагається Замовником. Отже, з урахуванням наведення правових підстав, аналізом дотримання вимог чинного законодавства як з процедури відкритих торгів, Замовник не обмежений рамками Закону (Закону та Наказу МЕРТ №680 від 13.04.2016 Про затвердження примірної тендерної документації https://prozorro.gov.ua/news/nakaz-mert-680-vid-13-04-2016-pro-zatverdzhennya-prymirnoyi-tendernoyi-dokumentatsiyi) щодо визначення у документації саме тих умов, які вважає за необхідне вказати у документації. Таким чином, вимоги, що встановлюються Замовником в таких випадках, не містять будь – яких дискримінаційних вимог до учасників, на які посилають учасники, як на дискримінаційні та дають можливість усім зацікавленим особам приймати участь у торгах, за умови їх відповідності заявленим вимогам. З огляду на наведені положення законодавства та діючи виключно в рамках Закону, Замовник торгів має право прописувати у документації та витребовувати від учасників ті документи, які на його погляд дають можливість в повній мірі оцінити учасника, як потенційного постачальника продукції. Зміни до документації внесено не буде.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 18.03.2019 16:23
Підтвердження вирішення: равові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади регулюються нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), № 922-VIII від 25.12.2015 року. Даний Закон забезпечує ефективність та прозорість здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Однією з основних процедур закупівлі, є процедура відкритих торгів (ч.1 Ст. 12, ч 1. Ст. 20 Закону). Стаття 2 Закону визначає сферу застосування даного Закону. Відповідно до Ст. 21 Закону, інформування про проведення процедури відкритих торгів здійснюється через Оголошення про проведення процедури відкритих торгів, що безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також, частина 2 Ст. 21 Закону, містить обов’язкову інформацію, що зазначається Замовником в Оголошенні. Частина 2 Статті 22 Закону, встановлює вимоги до тендерної документації, які містять в тому числі посилання на наявність: 1) інструкції з підготовки тендерних пропозицій; 2) одного або декількох кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію; 9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (частина 3 Статті 22 Закону). Щодо вимоги надати технічний документ виробника на підтвердження термостійкості клею та ПВХ, документ відповідно до радаційно-гігієнічного регламенту на плити ДСП, ISO на фурнітуру зазначаємо, що дана вимога прописується Замовником з метою закупівлі якісних товарів та з метою впевненості Замовника у наданні учасниками саме того товару, що вимагається Замовником. Отже, з урахуванням наведення правових підстав, аналізом дотримання вимог чинного законодавства як з процедури відкритих торгів, Замовник не обмежений рамками Закону (Закону та Наказу МЕРТ №680 від 13.04.2016 Про затвердження примірної тендерної документації https://prozorro.gov.ua/news/nakaz-mert-680-vid-13-04-2016-pro-zatverdzhennya-prymirnoyi-tendernoyi-dokumentatsiyi) щодо визначення у документації саме тих умов, які вважає за необхідне вказати у документації. Таким чином, вимоги, що встановлюються Замовником в таких випадках, не містять будь – яких дискримінаційних вимог до учасників, на які посилають учасники, як на дискримінаційні та дають можливість усім зацікавленим особам приймати участь у торгах, за умови їх відповідності заявленим вимогам. З огляду на наведені положення законодавства та діючи виключно в рамках Закону, Замовник торгів має право прописувати у документації та витребовувати від учасників ті документи, які на його погляд дають можливість в повній мірі оцінити учасника, як потенційного постачальника продукції. Зміни до документації внесено не буде.