• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Машини для обробки даних (ноутбук)

Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету

Завершена

630 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 630.00 UAH
Період оскарження: 06.05.2019 11:23 - 18.05.2019 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

порушення ст.17

Номер: 490d45b4e2144a9b82169a7cdbccd9cf
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-06-000483-a.b4
Назва: порушення ст.17
Скарга:
Довожу до Вашого відома, що учасником торгів ТОВ "ТОРГОВОКОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ", порушено кваліфікаційні критерії та вимоги, установлені статтею 17 Закону та тендерної документації. Згідно п. 5 розділу 3 до тендерної документації, Переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику шляхом завантаження файлів з інформацією (спосіб подання - у відповідності із пунктом 1 розділу 3 цієї тендерної документації): - 4. Оригінал / нотаріально завірена копія / оригінал в електронному вигляді довідки (довідка обов’язково повинна містить необхідний атрибут - номер довідки, дата довідки) про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), виданий відповідним органом Державної фіскальної служби (документ повинен бути дійсним на момент його подання). ТОВ "Торгово-консалтингова компанія "Фрай" не надав в складі своєї пропозиції відповідну довідку, оскільки: Згідно п.3 Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 03 вересня 2018 року № 733 (далі Порядок), довідка видається на підставі заяви, яка складається з обов’язковим посиланням на відповідний нормативно-правовий акт, яким передбачено необхідність підтвердження відсутності заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, та зазначенням найменування суб’єкта (підприємства, установи, організації), до якого (якої) Довідку буде подано платником Відповідно, ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ", не замовляв довідку про відсутність заборгованості з платежів, для надання її замовнику, а надав довідку, яка видана для Відділу освіти Старобільської районної державної адміністрації Луганської області, що не є замовником даних торгів, а отже, відповідно до п.3 Порядку, надану довідку тендерний комітет замовника торгів Відділ освіти Тисменицької районної державної адміністрації, не може враховувати як надану їм довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, оскільки видана для іншої організації. Згідно пункту 5 розділу 3 тендерної документації: Уразі ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, відповідно до ч.3 ст.32 Закону Відповідно до вище наведеного, вимагаю: - Прийняти рішення про відхилення пропозиції ТОВ "Торгово-консалтингова компанія "Фрай" на підставі ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір; - Перейти до розгляду тендерної пропозиції наступного учасника
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 20.06.2019 22:55
Автор: Фізична особа-підприємець Лисюк Маским Володимирович, Лисюк Максим Володимирович 380685888546 maxlysyuk@gmail.com
Вимога
Без відповіді

Надання гарантії наявності Української мови Постачальником

Номер: 2e4dc47c6d0a495dbbd100ffbc66c0a8
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-06-000483-a.c7
Назва: Надання гарантії наявності Української мови Постачальником
Вимога:
Шановні члени тендерного комітету, доводжу до Вашого відома, що при отриманні Вашим управлінням товару, уповноважена особа відділу освіти Тисменицької районної державної адміністрації, зобов’язана перевірити на відповідність товар що передається Замовнику (ноутбуки), технічним характеристикам, які зазначив Постачальник в своїй тендерній документації. Таким документом в тендерній пропозиції ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ", є документ «4_Відповідність тех.характеристикам_.pdf». Повідомляємо Вам, що даний учасник завідома в ніс в даний документ не правдиву інформацію, а саме: В графі «Клавіатура» ТОВ ТКК «ФРАЙ», чітко зазначило: «стандартна, містить не менше ніж 101 клавішу, з окремим блоком клавіш для набору цифр; - розмір будь-якої окремої клавіші є не меншим за середній розмір основних літерних клавіш; - латинсько-кирилична, з нанесеними літерами латиниці та української абеток»; Доводжу до Вашого відома, що дана модель ноутбука НР 250 G6 (4LT07EA), відповідно до своїх характеристик, не містить нанесення українських літер на клавіатурі, а тільки РОСІЙСЬКІ літери: Відповідно прийнявши рішення, про визнання переможем Торгів ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ", Ви завідомо погоджуєтесь з тим фактом, що уповноважена особа відділу освіти Тисменицької районної державної адміністрації, яка буде отримувати товар, буде змушена: - перевищити свої службові повноваження і підписати Акт прийому-передачі товару (ноутбуки), при невідповідності технічних характеристик заявлених Постачальником, товару який Він буде передавати, за що, така особа може бути притягнута до кримінальної відповідальності, за ст. 367 Службова недбалість ККУ - повернути товар Постачальнику, написати рапорт про невідповідність технічних характеристик, товару що постачається технічним характеристикам товару що запропонував Постачальник, в складі своєї тендерної пропозиції. Відповідно до вище наведеного, прошу членів тендерного комітету зобов’язати ТОВ ТКК «ФРАЙ» надати їм лист, із обов’язковим опублікуванням Замовник в системі Prozzoro, про те що: Гарантує нанесення літер Української мови на клавіатуру ноутбука НР 250 G6 (4LT07EA), для відповідності товару що буде постачатися вимогам замовника.
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Без відповіді

Невідповідність товару при передачі Замовнику

Номер: da4bf28e8a5d401eb5da0b1321e68610
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-06-000483-a.c6
Назва: Невідповідність товару при передачі Замовнику
Вимога:
Шановні члени тендерного комітету, доводжу до Вашого відома, що при отриманні Вашим управлінням товару, уповноважена особа відділу освіти Тисменицької районної державної адміністрації, зобов’язана перевірити на відповідність товар що передається Замовнику (ноутбуки), технічним характеристикам, які зазначив Постачальник в своїй тендерній документації. Таким документом в тендерній пропозиції ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ", є документ «4_Відповідність тех.характеристикам_.pdf». Повідомляємо Вам, що даний учасник завідома в ніс в даний документ не правдиву інформацію, а саме: В графі «ємність батареї» ТОВ ТКК «ФРАЙ», чітко зазначило: «4100 mAh»; В графі «Мультисенсорна панель», ТОВ ТКК «ФРАЙ», чітко зазначило: «так, з підтримкою жестів і вбудованою прокруткою» Доводжу до Вашого відома, що дана модель ноутбука НР 250 G6 (4LT07EA), відповідно до своїх характеристик має такі параметри: «ємність батареї» - «2800 mAh»; «Мультисенсорна панель» - «Сенсорна панель з підтримкою технології «Multi-Touch» Відповідно прийнявши рішення, про визнання переможем Торгів ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ", Ви завідомо погоджуєтесь з тим фактом, що уповноважена особа відділу освіти Тисменицької районної державної адміністрації, яка буде отримувати товар, буде змушена: - перевищити свої службові повноваження і підписати Акт прийому-передачі товару (ноутбуки), при невідповідності технічних характеристик заявлених Постачальником, товару який Він буде передавати, за що, така особа може бути притягнута до кримінальної відповідальності, за ст. 367 Службова недбалість ККУ - повернути товар Постачальнику, написати рапорт про невідповідність технічних характеристик, товару що постачається технічним характеристикам товару що запропонував Постачальник, в складі своєї тендерної пропозиції. І пропонувати розірвати договір поставки з ТОВ ТКК «ФРАЙ», і розглядати пропозиції наступних учасників торгів. Відповідно до вище наведеного, прошу членів тендерного комітету ознайомитися з текстом даної скарги, і прийняти рішення що буде враховувати інтереси усіх працівників відділу освіти Тисменицької районної державної адміністрації, а також інтереси самої державної установи.
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Без відповіді

ненадання документів в п'яти денний термін

Номер: ade0167b8fdd40509078f18c8311c723
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-06-000483-a.c5
Назва: ненадання документів в п'яти денний термін
Вимога:
Довожу до Вашого відома, що учасником торгів ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ", порушено кваліфікаційні критерії та вимоги, установлені статтею 17 Закону та тендерної документації. Згідно п. 5 розділу 3 до тендерної документації, Переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику шляхом завантаження файлів з інформацією (спосіб подання - у відповідності із пунктом 1 розділу 3 цієї тендерної документації): - 4. Оригінал / нотаріально завірена копія / оригінал в електронному вигляді довідки (довідка обов’язково повинна містить необхідний атрибут - номер довідки, дата довідки) про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), виданий відповідним органом Державної фіскальної служби (документ повинен бути дійсним на момент його подання). ТОВ "Торгово-консалтингова компанія "Фрай" не надав в складі своєї пропозиції відповідну довідку, оскільки: Згідно п.3 Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 03 вересня 2018 року № 733 (далі Порядок), довідка видається на підставі заяви, яка складається з обов’язковим посиланням на відповідний нормативно-правовий акт, яким передбачено необхідність підтвердження відсутності заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, та зазначенням найменування суб’єкта (підприємства, установи, організації), до якого (якої) Довідку буде подано платником Відповідно, ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ", не замовляв довідку про відсутність заборгованості з платежів, для надання її замовнику, а надав довідку, яка видана для Відділу освіти Старобільської районної державної адміністрації Луганської області, що не є замовником даних торгів, а отже, відповідно до п.3 Порядку, надану довідку тендерний комітет замовника торгів Відділ освіти Тисменицької районної державної адміністрації, не може враховувати як надану їм довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, оскільки видана для іншої організації. Згідно пункту 5 розділу 3 тендерної документації: Уразі ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, відповідно до ч.3 ст.32 Закону Відповідно до вище наведеного, вимагаю: - Прийняти рішення про відхилення пропозиції ТОВ "Торгово-консалтингова компанія "Фрай" на підставі ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір; - Перейти до розгляду тендерної пропозиції наступного учасника
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Є відповідь

Дискваліфікація Учасника ТОВ ТК "ФРАЙ"

Номер: fb9b7e9f95a94abea2c5fc754dd4184c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-06-000483-a.b2
Назва: Дискваліфікація Учасника ТОВ ТК "ФРАЙ"
Вимога:
Шановний Замовник. Просимо Вас скасувати рішення згідно протоколу No 77 від 07 червня 2019р. про визнання переможцем торгів ТОВ "ТОРГОВО- КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" у своїй тендерній документації запропонував ноутбук HP 250 G6 (4lt07EA), який не відповідає технічним вимогам “Додаток 2”, а саме: - у даному ноутбуці ВІДСУТНЯ клавіатура з нанесеними літерами української абетки, що порушує принципи використання Державної мови у сфері освіти, відповідно до ст.21 Закону України “Про забезпечення функціонування Української мови як державної” - ємність батареї даного ноутбука складає 2800mAh, згідно технічних вимог Замовника, ємність батареї має бути 4000 mAh. - У документі “4_Відповідність тех.характеристикам_.pdf” надав не достовірну інформацію, щодо ємності батареї чим ввів в оману членів Тендерного комітету Дану інформацію можна перевірити на сайті ROZETKA за посиланням: https://rozetka.com.ua/61479290/p61479290/characteristics/ Прошу врахувати, наші зауваження, та прийняти рішення щодо відхилення Тендерної пропозиції ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ", як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Залишити вимогу учасника ФОП Лисюк Максим Володимирович без задоволення
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

ненадання документів в п'яти денний термін

Номер: e5bdc2582bff4864b833403437e8facc
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-06-000483-a.b3
Назва: ненадання документів в п'яти денний термін
Вимога:
hgvhj
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Дата опублікування: 13.06.2019 12:52
Опис причини скасування: не можна відредагувати текст скарги
Дата скасування: 13.06.2019 12:52
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення тендерної пропозиції

Номер: c492f34aca2641a48fb5110197864d9c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-06-000483-a.a1
Назва: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
30 травня 2019 року, на засіданні тендерного комітету було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Лисюк М.В. на підставі того, що технічні характеристики товару не відповідають вимогам щодо пакету програмних засобів офісного призначення, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації. Звертаємо вашу увагу на те, що згідно Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ», в пункті «Пакет програмних засобів офісного призначення», чітко зазначено що на ноутбук має бути: «Преінстальований ліцензійний пакет ОФІСНОГО прикладного ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ на основі ЛІЦЕНЗІЙ ВІЛЬНОГО ПОШИРЕННЯ АБО пропріє тарний з україномовним інтерфейсом Microsoft Office 2016 Professional або Standard Ukrainian, сумісний з обраною ОС, що підтримує роботу з файловими форматами DOC, RTF, XLS, PPT, HTML та MDB, а також роботу з електронною поштою» Відповідно до технічних вимог тендерної документації, що наведені вище, в складі тендерної пропозиції було запропоновано «Преінстальований ліцензійний пакет ОФІСНОГО прикладного ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ OpenOffice на основі ЛІЦЕНЗІЙ ВІЛЬНОГО ПОШИРЕННЯ з україномовним інтерфейсом сумісний з обраною ОС, що підтримує роботу з файловими форматами DOC, RTF, XLS, PPT, HTML та MDB, а також роботу з електронною», що повністю відповідає технічним вимогам зазначеним в Додатку 2, тендерної документації. Дане програмне забезпечення було запропоноване з метою ЕКОНОМІЇ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ відділу освіти Тисменицької районної державної адміністрації, а використання OpenOffice у навчальному процесі для навчальних кабінетів початкової школи, не є гіршим за використанні Microsoft Office, для цих же цілей. Відповідно до вище наведеного прошу, переглянути своє рішення, щодо відхилення тендерної пропозиції, та прийняти рішення, яке не буде дискримінаційним по відношенню до учасника торгів, і буде враховувати економічні переваги пропозиції.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Залишити рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Лисюк М.В. без змін.
Статус вимоги: Відхилено