-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензини А-92, А-95, дизельне паливо по талонах (картках) за кодом ДК 021:2015 09130000-9, «Нафта і дистиляти»
Завершена
3 900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 500.00 UAH
Період оскарження:
22.03.2019 08:35 - 02.04.2019 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога на рішення замовника щодо неправомірного визнання переможця
Номер:
3f87f167419742c3a3e5491aaa3615b3
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-22-000042-c.c2
Назва:
Вимога на рішення замовника щодо неправомірного визнання переможця
Вимога:
Уважно ознайомившись із тендерною пропозицією Приватного підприємства “ОККО КОНТРАКТ”, вважаємо за необхідне звернути Вашу увагу на суттєві недоліки, що допущені даним учасником під час підготовки та подання такої документації для участі у процедурі закупівлі, що є підставою для дискваліфікації Учасника Приватне підприємство "ОККО КОНТРАКТ":
1. Спотворення інформації про досвід виконання аналогічних договорів.
Згідно вимог додатку 2 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, п.3.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору містить наступну вимогу : “Лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання), з інформацією про виконання аналогічного договору (договір який виконаний в повному обсязі/чи такий який виконується) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній документації, з підтверджуючими документами (копія договору,у разі якщо в предметі договору не зазначено найменування товару додатково надаються специфікації до договору;копії видаткових накладних або листів-відгуків контрагентів)”. Так, у складі тендерної пропозиції, на підтвердження кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору , Учасником надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору — надана інформації стосовно договору Державної установи “Одеська обласна фітосанітарна лабораторія”, номер № 41ОКТ-0133, але учасником не було надано копію договору за даним номером . Було надано копію іншого договору з Державною установою “Одеська обласна фітосанітарна лабораторія№ 41ОКТЛ-0133. Також лист- відгук від Красносільської ради Лиманського району Одеської області стосовно про виконання аналогічного договору було надано на договір , сума якого склала з ПДВ 161448,00 грн., проте копію аналогічного договору на суму з ПДВ 161448,00 грн., не було надано.
2. Невідповідність документів, що підтверджують якість Товару.
Відповідно до вимог Техніного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927, документ про якість (паспорт якості) палива повинен містити: дату видачі і номер документа;назву, марку палива;товарний знак підприємства-виробника, його назву та адресу; назву та адресу постачальника (за наявності); дату виготовлення палива; дату відбирання проби та дату проведення випробування; нормативні значення та фактичні результати випробувань, які підтверджують відповідність марки палива вимогам цього Технічного регламенту; відомості щодо декларації про відповідність; посилання на нормативні документи на методи випробування згідно з нормативним документом на паливо; номер партії (резервуара); дані про вид та кількість добавок (присадок); підпис начальника відділу технічного контролювання або керівника лабораторії, яка виконує функції відділу, або уповноваженої особи, завірений печаткою.
Перед введенням в обіг палив на документ про якість (паспорт якості) палива виробником повинен бути нанесений національний знак відповідності, який підтверджує відповідність палива вимогам цього Технічного регламенту, так, щоб забезпечувалася його видимість, розбірливість та незмивність. Аналогічна вимога передбачена Законом України “Про технічні регалменти та оцінку відповідності”. Окрім цього, Законом України “Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції” передбачена відповідальність для розповсюджувача такої продукції, в разі розповсюдження продукції, на якій відсутній знак відповідності технічним регламентам, якщо його нанесення на продукцію передбачено технічним регламентом на відповідний вид продукції (ст. 44).
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів. Повідомляємо, що у разі відмови у задоволенні наших законних вимог, Замовником буде порушено вимоги статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.04.2019 18:12
Опис причини скасування:
У зв'язку з прийняттям рішення про визначення переможця.
Дата скасування:
24.04.2019 09:40
Вимога
Є відповідь
Підстава для відхилення
Номер:
371d5b2f12924b62bd472c350dc16ec4
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-22-000042-c.a1
Назва:
Підстава для відхилення
Вимога:
Доброго дня!
Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ВОГ КАРД", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції:
Ч.1 розділу 3 містить наступну вимогу: «Зображення відсканованих документів повинні бути чіткими та повнорозмірними (без обрізань будь-яких сторін документів, у т.ч. прізвища та підпису уповноваженої особи учасника, його печатки, номера, тощо).»
Так, у складі тендерної пропозиції, на підтвердження кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, Учасником надано довідку про працівників, у якій не зазначено номер документу, на підтвердження відповідності пропозиції вимогам, визначеним в статті 17 Закону, учасником надано довідки, жодна із яких не містить номеру.
В тендерній документації Замовника міститься опис формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції, зокрема:
- незначні неточності перекладу, якщо вони не впливають на зміст пропозиції;
- розміщення інформації не на фірмовому бланку підприємства;
- самостійне виправлення учасником технічних, механічних помилок у поданій пропозиції під час складання учасником такої пропозиції, якщо вони не впливають на зміст пропозиції. Такі виправлення мають бути засвідчені печаткою Учасника та написом «Виправленому вірити» із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, що здійснила таке виправлення, дати завірення;
- орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок;
- зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення.
Наголошуємо, що серед зазначених прикладів несуттєвих помилок відсутнє положення про можливість віднесення недоліку допущенного ТОВ «ВОГ КАРД» до формальних. А також, зазначення замовником вимоги про наявність номеру на документі у загальних вимогах до тендерної документації, а не у порядку підготовки окремих додатків визначає необхідність її застосування до всіх документів, що готуються учасником.
Так, вимога про наявність номеру у документах, що готується учасником у тендерній документації свідчить про необхідність зазначення і дати його підписання, затвердження, прийняття, зареєстрування, відповідно до вимог ДСТУ 4163-2003 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів».
Відсутність номеру і дати на зазначених вище документах впливають на зміст тендерної пропозиції учасника через, що неможливо встановити актуальність інформації, що в них зазначено, зокрема актуальність довідок про працівників підприємства належної кваліфікації.
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів.
Повідомляємо, що у разі відмови у задоволенні наших законних вимог, Замовником буде порушено вимоги статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 18.04.2019 16:41
Дата подачі:
15.04.2019 14:58
Вирішення:
За результатами розгляду Вашої вимоги, щодо дискваліфікації учасника ТОВ «ВОГ КАРД» по закупівлі «Бензини А-92, А-95, дизельне паливо по талонах (картках) за кодом ДК 021:2015 09130000-9, «Нафта і дистиляти», повідомляю наступне.
Тендерна пропозиція учасника ТОВ «ВОГ КАРД» розглянута уповноваженою особою та винесено рішення про відхилення зазначеної пропозиції на підставі п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Оприлюднення вказаної інформації на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель відбудеться у порядку передбаченому ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Задоволено