• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Клапани протипожежні з пультами управління для енергоблоку №3 ВП ЮУАЕС

лот 1 – клапани протипожежні з пультами управління – 53 од., лот 2 - клапани протипожежні з пультами управління – 94 од.

Завершена

19 669 051.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 37 534.40 UAH
Період оскарження: 27.03.2019 16:12 - 02.05.2019 00:00
Вимога
Вирішена

Щодо аналогічного договору

Номер: e0e1c3a35a044d30995f7278b60c882a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-27-000810-a.a4
Назва: Щодо аналогічного договору
Вимога:
Наша компанія має досвід постачання клапанів та загалом продукції виробничо-технічного призначення на підприємства різних галузей та збирається прийняти участь у даному тендері. Враховуючи, що виробництво та постачання за даним тендером відбувається у будь-якому випадку у відповідності до ТУ, узгоджених із Замовником та ДСНС України (а у частині СВБ – із ГІЯРУ), а організація постачальником постачання клапанів протипожежних не є специфічною як для АЕС, з метою розширення кола учасників, просимо видалити слова «для АЕС» в останньому реченні п. 5.1 розділу ІІІ тендерної документації (Довідка встановленої форми із зазначенням аналогічного договору) додаток № 6 до ТД.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Рішенням тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" 18.04.2019 були внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Вимога - можливість здійснення розрахунків за акредитивною формою

Номер: 3d49d86e1a1f4126bfbee29657796a63
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-27-000810-a.c3
Назва: Вимога - можливість здійснення розрахунків за акредитивною формою
Вимога:
ДП НАЕК «Енергоатом» проводить тендер на закупівлю клапанів протипожежних для ВП «ЮУАЕС». Виробники проводять реалізацію такого типу продукції виключно на умовах 100%-вої передплати, до того ж постачальник задля забезпечення доставки товару до місця призначення несе додаткові витрати. Таким чином, до дати оплати товару, як це передбачено умовами тендерної документації, - протягом 30-ти робочих днів з моменту поставки – постачальник несе суттєве грошове навантаження, що у свою чергу тягне високі фінансові ризики. Оптимізувати фінансові ризики можливо за рахунок скорочення їх дії у часі за допомогою діючих фінансових інструментів, яким у даному випадку вважаємо акредитивну форму розрахунків. За допомогою безумовного покритого акредитиву як форми оплати Замовник зможе гарантувати, що постачальник своєчасно отримає кошти за поставлений товар, добросовісно виконавши свої зобов’язання. А постачальник у такому разі зменшить ціну своїх фінансових ризиків, які він враховує в ціні товару, та відповідно не буде ціну товару безпідставно завищувати. З метою оптимізації ціноутворення та порядку фінансових взаємовідносин при закупівлі клапанів протипожежних для ВП ЮУАЕС, просимо додати до тендерної документації можливість здійснення розрахунків за акредитивною формою
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: надання акредитиву не передбачено виробничою програмою ДП «НАЕК «Енергоатом».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Замовнику про необхідність зміни строку постачання

Номер: 347e148d9a0a4b8e8005571e8fa60854
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-27-000810-a.a2
Назва: Замовнику про необхідність зміни строку постачання
Вимога:
27 березня оголошена закупівля Клапани протипожежні для енергоблоку №3 ВП ЮУАЕС. Номер оголошення на проведення відкритих торгів на закупівлю UA-2018-03-27-000810-a : ДК 021:2015 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої. Лот 1, та Лот 2- Клапани протипожежні з пультами управління . По процедурі проведення торгів кінцевий строк подання намічено на 06 травня , а дата проведення аукціону запланована на 11 червня 2019р. Таким чином остаточне підписання договору з переможцем відбудеться тільки на кінець червня початок липня місяців 2019 року. Починати постачання протипожежних клапанів з пультами управління у строк зазначений у переліку з інформацією технічних характеристик на лот 1, а саме « від 01 червня 2019р….» вважаємо не можливим. Так як технологічний термін виготовлення і організації поставки для виробника(постачальника), як мінімум складає 70 днів, тому постачання клапанів по лоту 1 та лоту 2 буде можливим тільки у термін починаючи з 1 липня до 31 серпня 2019р. Тому вимагаємо змінити строк постачання «від 01 червня 2019 до 31 липня 2019» на « від 01 липня до 31 серпня 2019» на весь обсяг даної закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Для недопущення зриву виконання заходу з встановлення клапанів протипожежних та враховуючи графік виведення систем безпеки в ремонт під час ППР-2019 на енергоблоці №3, необхідно виконати поставку у наступні строки:«з 01.07.2019 до 31.08.2019». Відповідні зміни будуть внесені в ТД.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Звернення до Замовника

Номер: 00dd386bce914136bc26cc146fcd07b8
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-27-000810-a.a1
Назва: Звернення до Замовника
Вимога:
Замовнику про необхідність зміни строку постачання клапанів протипожежних з пультами управління для енергоблоку №3 ВП ЮУАЕС.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: Завантаження помилкового документу
Дата скасування: 29.03.2019 16:48