• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

24455000-8 - Дезинфекційні засоби (ДК 021:2015 24450000-3 - Агрохімічна продукція)

Завершена

250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 05.04.2019 09:16 - 18.04.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимагаємо внести зміни!!!

Номер: 40b36d7ce5f045d9bd9fb54bcfad6e63
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-05-000125-a.c1
Назва: Вимагаємо внести зміни!!!
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку положень ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одними з принципових вимог до проведення відкритих торгів є запобігання корупційним діям і зловживанням, недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників закупівель, а згідно ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних вимог. По-перше, у Медико-технічних вимогах технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Зазначення конкретного найменування дезінфікуючого засобу, конкретного хімічного складу та фасування свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця з яким, вірогідно, змовився для отримання вигоди з корупційною складовою. Склад засобів прописаний так , що унеможливлюють надати еквіваленти, таким чином обмежується коло учасників лише представниками копанії-виробника. А відповідно до медико-технічних вимог, на кожний дезінфікуючий засіб необхідно надати: «Наявність документів (гарантійні листи виробника або представника), які підтверджують якість дезінфікуючого засобу» що ще раз підтверджує намагання Замовника уникнути конкуренції та привести до перемоги одного учасника. По-друге, в Додатку 1 Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі вказані конкретні назви, фасування та хімічний склад дезінфекційних засобів: Засіб дезінфікуючий для рук "Стерізол" з етанолом, 700 мл; Засіб дезінфікуючий Бланідас Актив, 1000 мл; Засіб дезінфікуючий "Бланідас Оксідез " 1л; Засіб дезінфікуючий "АХД 2000 експрес ", 1000 мл з дозуючим пристроєм; Засіб дезінфікуючий "АХД 2000 експрес ", 250 мл з ультрафіолетом; Засіб дезінфекційний "Неосептін Перевін (серветки)", 200 шт; Засіб дезінфікуючий "Бланідас 300 " в таблетках (по 300 шт); Засіб дезінфікуючий "Бланідас" марка А, 1кг; Лізоформін Плюс піна, 1000мл; Секусепт актив 6кг. Більше того, в Україні відсутні засоби - еквіваленти, що повністю відповідають викладеним Вами вимогам, крім тих засобів що вимагаються в медико-технічних вимогах. А Засіб дезінфікуючий "АХД 2000 експрес ", 250 мл з ультрафіолетом та Засіб дезінфекційний "Неосептін Перевін (серветки)", 200 шт взагалі ексклюзивні та не мають зареєстрованих аналогів в Україні. А єдиним учасником що може запропонувати зазначені засоби є ТОВ «Лізоформ» що є єдиним представником виробника засобів під які були прописані медико-технічні вимоги даної закупівлі ТОВ «Бланідас». Тобто еквівалент надати неможливо, що виключає будь-яку конкуренцію та є дискримінацією учасників даної закупівлі. Більше того, Замовник навмисно визначив, що Еквівалентом (аналогом) лікарського засобу або виробу медичного призначення в розумінні даної документації конкурсних торгів є лікарський засіб або виріб медичного призначення, якість, діюча речовина препарату (міжнародна назва), дозування, форма випуску, концентрація та інші стандартні характеристики товару абсолютно співпадають з характеристиками препарату, що є предметом закупівлі. Зазначене визначення еквіваленту взагалі унеможливлює будь-яку конкуренцію та надання еквівалентів. Зазначені в документації засоби не є виключними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Можна запропонувати еквіваленти за такими характеристиками, як: спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Таким чином, викладені вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того Ваша Технічна специфікація до предмету закупівлі порушує вимоги ст.ст. 3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 4,7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1,2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції». Зважаючи на все викладене вище, ВИМАГАЄМО: 1) внести зміни до тендерної документації виключивши з них дискримінаційні вимоги та невідповідності; 2) виключити з Медико-технічних вимог конкретний хімічний склад, фасування та найменування дезінфекційних засобів. У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України, НАБУ, СБУ та представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1.) Щодо вимог до медико-технічної частини тендерної документації повідомляємо наступне. Замовник, відповідно до своїх потреб, самостійно визначає необхідні характеристики товару. Відповідно до абз.3 п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". В нашій тендерній документації біля кожної власної назви стоїть * та відповідне пояснення: «Щодо наведених власних назв, торгівельних марок, виробників: * - або еквівалент, який включений до Державного реєстру дезінфекційних засобів.» Тобто повністю дотримано вимоги Закону щодо недискримінації учасників та не- обмеження конкуренції. 2.) Вимога щодо наявності документів (гарантійні листи виробника або представника). В нашій тендерній документації викладено: «Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа або листа авторизації виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, але при цьому самі вони не здійснюють комерційну діяльність). Тобто розширено вимогу до листа авторизації – можна подавати не тільки від виробника, а й від його представника або філії, чим повністю дотримано вимоги Закону щодо недискримінації учасників та необмеження конкуренції.
Статус вимоги: Не задоволено