Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками.
Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній.
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками.
Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Торги не відбулися
302 498.40UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 010.00 UAH
Період оскарження:24.01.2019 11:48 - 04.02.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії Замовника
Номер:9dbecc79f64a46f8a069c26f23eb238a
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "Ліфт-Сервіс", UA-EDR 25284872
Ідентифікатор запиту:UA-2019-01-24-001217-b.b1
Назва:Скарга на дії Замовника
Скарга:
ТОВ "Київенергопроект" не погоджується із рішенням, зазначеним в Протоколі розгляду тендерних пропозицій № 7-51/1/03/19 від 20.03.2019 року (далі – Протокол), яким визнано переможцем процедури закупівлі ТОВ "Ліфт-Сервіс", виходячи із наступного.
По – перше, ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено підстави, відповідно до яких Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника/переможця торгів.
Відповідно до ч. 2 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель».
Як уже зазначалось вище, Протокол про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ "Ліфт-Сервіс" було опубліковано «21» березня 2019 року. Відповідно, протокол про відхилення тендерної пропозиції Скаржника також мав би бути опублікований «21» березня 2019 року. Але, на момент звернення із даною Скаргою відповідного протоколу не опубліковано.
Частиною 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівлі, серед іншого, здійснюються за такими принципами: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників.
Вважаємо, що Замовником в даному випадку порушено згадані вище принципи здійснення закупівлі, враховуючи не надання Скаржнику протоколу про відхилення тендерної пропозиції.
По – друге, вважаємо, що кваліфікацію ТОВ "Ліфт-Сервіс", як переможця торгів, було проведено необґрунтовано, виходячи із наступного.
ТОВ «Ліфт-Сервіс» в складі тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно п.4.2.2. Додатку №2 надано посвідчення працівників відповідної кваліфікації, а саме: Колесніков О.В. (посвідчення №6), Ольховий А.Л. (посвідчення №18), Пузенко Р.І. (посвідчення №067167), Трофімов В.Ю. (посвідчення №087885), та витяг з протоколу №4 засідання комісії по перевірці знань з питань охорони праці.
Згідно п.1.4. НПАОП 0.00-4.12-05 в разі перевірки знань працівників з питань охорони праці на підприємстві підприємство складає протокол про проходження перевірки. Витяги з протоколів має право складати суб’єкт господарювання (спеціалізованний навчальний заклад), який проводить навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання. Надання витягу з протоколу не від спеціалізованого навчального закладу є порушенням чинного законодавства.
Окрім того наданий витяг з протоколу №4 засідання комісії по перевірці знань з питань охорони праці не є дійсним, оскільки оформлений з порушенням, а саме:
- згідно П.3.9. НПАОП 0.00-4.12-05 до складу комісії підприємства мають входити спеціалісти служби охорони праці, представники юридичної, виробничих, технічних служб, представник профспілки або уповноважена найманими працівниками особа з питань охорони праці. В складі комісії немає спеціаліста служби охорони праці, що є суттєвим порушенням НПАОП 0.00-4.12-05;
- у витягу з протоколу не вказані № білету, оцінка за результатами перевірки, особистий підпис працівника, відсутні підписи голови та членів комісії, що є порушенням «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98), НПАОП 0.00-4.12-05 та наказу Міністерства палива та енергетики України від 25.07.2006 р. №258;
В витягу з протоколу не вказано, що працівники пройшли перевірку знань з «Правил експлуатації електрозахисних засобів» (НПАОП 40.1-1.07-01), що є порушенням НПАОП 40.1-1.21-98 та наказу Міністерства палива та енергетики України від 25.07.2006 р. №258.
По – третє, згідно п.4.3.1. на підтвердження досвіду виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів ТОВ «Ліфт-Сервіс» в складі тендерної документації надало довідку, в якій вказано, що товариство має досвід з надання послуг з технічного обслуговування ліфтів в кількості 2 (дві) одиниці.
Аналогічним вважається договір,що за кількісними характеристиками відповідає умовам закупівлі. Згідно тендерної документації кількість (обсяг) ліфтів складає 9 (дев’ять) одиниць. Таким чином досвід виконання аналогічного виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів не є підтвердженим, що є порушенням умов тендерної документації.
Також на підтвердження досвіду виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів ТОВ «Ліфт-Сервіс» надано 1 (один) листи-відгуки. У листі-відгуку Вх. №061/071-103 від 31.01.2017 року від Київської міського центру крові не вказаний обсяг послуг, що надавався ТОВ «Ліфт-Сервіс», що суперечить вимогам тендерної документації.
Дата прийняття скарги до розгляду:26.03.2019 10:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:18.04.2019 19:52
Дата виконання рішення Замовником:24.04.2019 08:28
Коментар замовника щодо усунення порушень:1) Пропозиція учасника ТОВ "Ліфт-Сервіс" відповідно рішення № 4530-р/пк-пз від 15.04.2019 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
у наданому листі-відгуці не підтверджено обсяг обслуговування ліфтів за аналогічним договором, що не відповідає умовам п. 4.3.2 додатку 2 тендерної документації.
- Скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ "Ліфт-Сервіс", протокол № 7-51/1/03/19 від 20.03.2019 р.
- пропозицію учасника ТОВ "Ліфт-Сервіс" відхилити на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Автор:ТОВ "КИЇВЕНЕРГОПРОЕКТ", КИЇВЕНЕРГОПРОЕКТ ТОВ +380504214901 kievenergoproekt@gmail.com