• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі Барвінківської ЗОШ І-ІІІ №3 ступенів Барвінківської районної ради Харківської області за адресою: вул. Ломоносова, 5, м. Барвінкове, Барвінківський район, Харківська область

Капітальний ремонт покрівлі Барвінківської ЗОШ І-ІІІ №3 ступенів Барвінківської районної ради Харківської області за адресою: вул. Ломоносова, 5, м. Барвінкове, Барвінківський район, Харківська область

Торги не відбулися

5 686 733.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 433.67 UAH
Період оскарження: 26.03.2019 13:24 - 07.04.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога Замовнику на неправомірну дискваліфікацію

Номер: 229da3b4066a4a97a288c0ee2b541fa8
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-26-000839-c.b3
Назва: Вимога Замовнику на неправомірну дискваліфікацію
Вимога:
11 квітня 2019 року ТОВ "ХСП ГРУПП" брало участь в аукціоні по предмету закупівлі "Капітальний ремонт покрівлі Барвінківської ЗОШ І-ІІІ №3 ступенів Барвінківської районної ради Харківської області за адресою: вул. Ломоносова, 5, м. Барвінкове, Барвінківський район, Харківська область". 22 квітня 2019 року наша пропозиція була відхилена (протокол № 35) як така, що не відповідає вимогам Тендерної документації. Даним рішенням Замовник порушив вимоги ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, а саме: 1. У пункті 2 Розділу "Оцінка тендерної пропозиції" Тендерної документації зазначена вимога щодо надання в складі тендерної пропозиції гарантійного листа необхідності застосування заходів із захисту довкілля. Але відсутня чітка вимога щодо змісту такого листа. 2. На виконання вимоги пункту Розділу "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" Тендерної документації нами наданий проект договору. Вважаємо відсутність зазначення на кожному аркуші посади, приз віща та ініціалів особи, що підписала договір, формальною та несуттєвою помилкою, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції та спотворює результати тендеру. Виходячи х вище викладеного, вимагаємо скасувати рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "ХСП ГРУПП". Залишаємо за собою право звернутись до відповідних органів з метою оцінки прийнятого рішення та реагування у відповідності до статті 38 Закону України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В п. 2 «Інша інформація» Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» зазначено: «Вимоги щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля. Після закінчення робіт з капітального ремонту об’єкту територію необхідно очистити від будівельного сміття. Для забезпечення нормального стану навколишнього середовища підрядник зобов’язується: ‒ своєчасно запобігати виникненню аварійних ситуацій; ‒ запобігати утворенню та зменшувати обсяги будівельних відходів; ‒ здійснювати збирання, складування та вивезення на звалище будівельного сміття та відходів, які утворюються при проведенні робіт, визначених договірними зобов’язаннями щодо предмета закупівлі; ‒ під час експлуатації будівельних машин і механізмів здійснювати заходи щодо зниження токсичності викидів; ‒ ощадливо використовувати воду та електроенергію; ‒ не порушувати екологічні права і законні інтереси міської громади. Відповідальність за виконання вимог екологічної безпеки несуть керівники Переможця. В підтвердження можливості виконання вищезазначеного учасник має надати гарантійний лист в складі тендерної пропозиції». Що є чіткою вимогою. Листа на виконання вищезазначеного Учасником ТОВ "ХСП ГРУПП" надано не було. Із гарантійного листа, що надав учасник, щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля, Замовнику не зрозуміло, чи погоджується Учасник виконувати вимоги зазначені у п. 2 «Інша інформація» Розділу «Оцінка тендерної пропозиції». У п. 3 «Проект договору про закупівлю» Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» зазначено: «Для підтвердження згоди Учасника з проектом договору, Учасник надає в складі своєї пропозиції скановану копію підписаного Договору (додаток 8). Кожна сторінка Договору повинна містити посаду, прізвище, ініціали, власноручний підпис уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності)». Замовником у тендерній документації не вказаний перелік формальних помилок, за наявності яких, тендерна пропозиція не буде відхилена. Враховуючи вищевикладене Замовник не може вважати зазначені помилки не суттєвими.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога Замовнику на неправомірну дискваліфікацію

Номер: e0705577b7d342f0b04e4a41c6ed3049
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-26-000839-c.c2
Назва: Вимога Замовнику на неправомірну дискваліфікацію
Вимога:
На вимогу п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», де зазначено: «Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна є динамічною) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.І.1-1:2013 із урахуванням змін та доповнень (подати у складі пропозиції гарантійний лист)», ТОВ «Леман-Бетон» надав у складі тендерної пропозиції гарантійний лист (файл «3.Гарантійний лист розрахунку ціни.pdf», який опубліковано у центральній базі даних Prozorro.) Тому вважаємо, що ТОВ «Леман-Бетон» виконав умови Тендерної документації стосовно вимог даного пункту. На вимогу п. 7 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», де зазначено: «У разі якщо учасник не планує залучати будь-якого суб’єкта господарювання до виконання робіт, в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, його тендерна пропозиція повинна містити довідку, складену в ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ з інформацією про виконання робіт з капітального ремонту без залучення такого субпідрядника (субпідрядників)». Довільна форма не передбачає дослівне цитування тексту Замовника. Згідно наданої інформації ТОВ «Леман-Бетон»(файл «33.Довідка про субпідрядників.PDF.», який опубліковано у центральній базі даних Prozorro.) цілком зрозуміло та однозначно визначено, що залучення субпідрядних організацій в межах від 0% до 20% не передбачається під час виконання робіт. Фрази «учасник не планує залучати будь-якого суб’єкта господарювання до виконання робіт, в обсязі не менше ніж 20 відсотків» та «не планує залучати субпідрядні організації з обсягом виконання субпідрядних робіт в розмірі більше 20%» є рівнозначними за змістом. Тому вважаємо, відхилення пропозиції ТОВ «Леман-Бетон» є неправомірним та є порушенням ст..30 п.1 Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі вищевикладеного вимагаємо скасувати рішення щодо дискваліфікації ТОВ «Леман-Бетон». Залишаємо за собою право звернутись до відповідних органів з метою оцінки прийнятого рішення та реагування у відповідності до Розділу VIII ст.38 Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У тендерній документації, а саме в п. 7 «Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт)» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено: «У разі якщо учасник не планує залучати будь-якого суб’єкта господарювання до виконання робіт, в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, його тендерна пропозиція повинна містити довідку, складену в довільній формі з інформацією про виконання робіт з капітального ремонту без залучення такого субпідрядника (субпідрядників)». ТОВ «Леман-Бетон» надав довідку про те, що не планує залучення субпідрядника в обсязі 20 % від загального обсягу робіт. "Вартість договору" та "обсяг робіт" не є рівнозначними поняттями, тому замовник не вважає цю вимогу виконаною.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога на усунення дискримінаційних умов

Номер: d5acf364cdad4052b166f4f9f174839d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-26-000839-c.a1
Назва: Вимога на усунення дискримінаційних умов
Вимога:
В тендерній документації було виявлено умову Замовника, яка, в порушення ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Пункт 1.3. Додатку 2 до Тендерної документації має таке пояснення терміну «аналогічний договір»: під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт, які виконувались в закладах освіти. Наявність зазначеної дискримінаційної вимоги у тендерній документації порушує права та інтереси учасників, які мають аналогічний досвід виконання робіт, але виконувались не в закладах освіти. Цілком обґрунтованою, була б вимога про документальне підтвердження виконання аналогічних робіт: під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт. Просимо Вас внести відповідні зміни до п.1.3 Додатку 2 тендерної документації
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: До тендерної документації внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено