• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт системи опалення дошкільного навчального закладу №10 "Катруся"

Завершена

289 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 447.00 UAH
Період оскарження: 29.03.2019 15:28 - 04.04.2019 15:26
Вимога
Вирішена

ВИМОГА про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (на рішення замовника про визначення ТОВ "ВО" Переможцем у допороговій процедурі закупівлі)

Номер: 4d847c57d5804e638a8d0c0a849e6e96
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-29-001436-b.b5
Назва: ВИМОГА про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (на рішення замовника про визначення ТОВ "ВО" Переможцем у допороговій процедурі закупівлі)
Вимога:
Відповідно до Додаток № 2 «Скановані копії документів, що має надати Учасник у складі цінової пропозиції» ДОКУМЕНТАЦІЯ ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ ДОПОРОГОВОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ за предметом закупівлі: ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт системи опалення дошкільного навчального закладу №10 «Катруся») учасник повинен був надати зокрема: П.13. Відомість ресурсів. Примітка: У відомості ресурсів на основні види матеріалів зазначити повне найменування матеріалу з посиланням на виробника. П. 14. Копії сертифікатів якості (сертифікати відповідності, висновки державної санітарно-епідемологічної експертизи) на матеріальні ресурси (надаються на основні матеріали, які використовуються в даній закупівлі). В відомості ресурсів пропозиції Учасника (позиція 37-40 відомості ресурсів) зазначено, що термоізоляція із поліетиленової пінки для труб використовуватиметься торгової марки «Термо, однак ТОВ «ВО» в складі своєї пропозиції не надало на Вимогу замовника Копії сертифікатів якості на дану термоізоляцію (сертифікати відповідності, висновки державної санітарно-епідемологічної експертизи) на матеріальні ресурси (надаються на основні матеріали, які використовуються в даній закупівлі) В відомості ресурсів пропозиції Учасника (позиція 5-32 відомості ресурсів) зазначено, труби та фасонні частини використовуватимуться торгової марки «FV-Plast», ТОВ «ВО» в складі своєї пропозиції надало на Вимогу замовника Копії сертифікатів якості відповідності на труби термін яких завершується 23.04.2019 року. Відповідно до документації Замовника термін виконання робіт з 2 трав. 2019 – 20 серп. 2019 року. Таким чином, учасником-переможцем не виконано вимогу п. 14» ДОКУМЕНТАЦІЇ ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ ДОПОРОГОВОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ за предметом закупівлі: ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт системи опалення дошкільного навчального закладу №10 «Катруся») щодо надання сертифікатів якості відповідності на матеріали, які будуть використовуватися в даній закупівлі.
Вирішення: За наслідками розгляду Вашої Вимоги про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі - Капітальний ремонт системи опалення дошкільного навчального закладу №10 "Катруся" від 25.04.2019 року повідомляємо наступне. У відомості ресурсів пропозиції Учасника ТОВ "В.О." (позиція 5-32 відомості ресурсів) зазначено, труби та фасонні частини використовуватимуться торгової марки "FV-Plast", ТОВ "В.О" в складі своєї пропозиції було надано: 1) Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 18.11.2016р. №612-123-20-3/1463 щодо об'єкту експертизи: труби пластмасові та фасонні частини для них дійсний п'ять років. 2) Копії сертифікатів відповідності на труби термін дії яких з 24.04.2018р. до 23.04.2019р. на момент розгляду комітетом з допорогових закупівель були дійсними. Таким чином, Учасником-переможцем було виконано вимогу п.14 Документації щодо проведення допорогової процедури закупівлі (надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та копії сертифікатів відповідності). У відомості ресурсів пропозиції Учасника ТОВ "В.О. (позиція 37-40 відомості ресурсів) зазначено, що термоізоляція із поліетиленової пінки для труб використовуватиметься торгової марки "Термо", однак чинним законодавством не встановлено обов'язку подання Учасником копій сертифікатів якості на термоізоляцію. Отже, враховуючи наведене, ТОВ "В.О." дотримано всіх обов'язкових вимог Документації щодо проведення допорогової закупівлі по капітальному ремонту системи опалення дошкільного навчального закладу №10 "Катруся".
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Оскарження рішення комітету з проведення допорогових закупівель департаменту освіти та наук щодо дискваліфікації пропозиції ПП "ЕНЕРГОСПЕКТР"

Номер: 19faaf7552794eaea030e3111ea7053a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-29-001436-b.c3
Назва: Оскарження рішення комітету з проведення допорогових закупівель департаменту освіти та наук щодо дискваліфікації пропозиції ПП "ЕНЕРГОСПЕКТР"
Вимога:
ПП "ЕНЕРГОСПЕКТР"просить надати конкретне обгрунтоване пояснення щодо дискваліфікації нашої пропозиції по даній закупівлі. Що саме означає "кошторисна документація не відповідає технічному завданню"? Конкретно що саме не відповідає технічному завданню? Наша кошторисна документація складена відповідно до ДБН та ДСТУ. Також, просимо звернути увагу, що за порушення вимог, встановлених Законом №922 в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально (ч.2 ст. 38 Закону №922). Крім того, нормами ч. 2. ст. 11 Закону №922 визначено, що голова тендерного комітету організовує роботу комітету та несе персональну відповідальність за виконання покладених на нього функцій
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В кошорисній документації Учасника ПП "ЕНЕРГОСПЕКТР" застосований підвищений коефіцієнт, що не відповідає умовам технічного завдання.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Просимо преглянути необгрунтоване рішення щодо дискваліфікації пропозиціїї ПП "ЕНЕРГОСПЕКТР".

Номер: ef64823794e44c4981301e8ca030da9c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-29-001436-b.c4
Назва: Просимо преглянути необгрунтоване рішення щодо дискваліфікації пропозиціїї ПП "ЕНЕРГОСПЕКТР".
Вимога:
ПП "ЕНЕРГОСПЕКТР" вбачає в діях Замовника ознаки порушення принципів об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, добросовісної конкуренції серед учасників, принципу недискримінації yчасників, максимальної економії та ефективності, гарантованих чинним законодавством в сфері проведення закупівель. Вимагаємо дотримання Замовником норм статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та усунення порушень, допущених Замовником при оцінці пропозиції – ПП «Енергоспектр» на виконання робіт щодо Капітального ремонту системи опалення дошкільного навчального закладу №10 "Катруся"». Звертаємо увагу Замовника на те, що проведенню закупівель товарів, pобіт і послуг за бюджетні кошти завжди приділялась особлива увага як з боку громадськості так i з боку контролюючих органів. Підкреслюємо, що нормами ч. 1 ст. 38 Закону України «Про публічні закупівлі» №922 встановлено наступне: за порушення вимог, установлених цим Законом та іншими нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), службові (посадові) особи несуть відповідальність згідно із законами України. Зверніть увагу, що за порушення вимог, установлених Законом №922 в частині прийнятих рішень, вибору i застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) ПЕРСОНАЛЬНО (ч. 2 ст. 38 Закону .N2 922). Крім того, нормами ч. 2 ст. 11 Закону №922 визначено, що голова тендерного комітету організовує роботу комітету та НЕСЕ ПЕРСОНАЛЬНУ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ за виконання покладених на комітет функцій. , Прийняття економічно вигідних пропозицій дозволяє економити кошти міського бюджету.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В кошорисній документації Учасника ПП "ЕНЕРГОСПЕКТР" застосований підвищений коефіцієнт, що не відповідає умовам технічного завдання. Тому комітетом з допорогових закупівель було прийнято рішення про дискваліфікацію даного Учасника.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Скарга

Номер: f7802c02a03f47ddb7e6e63518599c73
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-29-001436-b.b2
Назва: Скарга
Вимога:
У відповідь на нашу вимогу нам було надано пояснення, що в кошторисній документації ТОВ «ІВЦ «Європрилад» застосовано підвищений коефіцієнт, що не відповідає умовам технічного завдання. З даною відповіддю ТОВ «ІВЦ «Європрилад» не погоджується в зв’язку з тим, що в технічному завданні документації щодо проведення закупівлі відсутні будь-які вимоги про застосування будь-яких коефіцієнтів. А тому наше товариство при підготовці кошторисної документації керувалося нормами чинного законодавства та державних стандартів України. Коефіцієнт 1,2 був застосований на підставі ДСТУ-Н Б Д.2.2-48:2012 («Вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи» Національний стандарт України), а саме – Додаток Г, п.1 – Виконання будівельних робіт в експлуатованих будівлях та спорудах, звільнених від устаткування та інших предметів, що заважають нормальному виконанню робіт. Оскільки дискваліфікація ТОВ «ІВЦ «Європрилад» є необгрунтованою та такою, що суперечить нормам чинного законодавства, вимагаємо скасувати рішення про дискваліфікацію та об’єктивно оцінити нашу пропозицію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В даному випадку підвищувальний коефіцієнт не застосовується, тому що відсутні фактори, що ускладнюють провадження робіт і сповільнюють темпи їх виконання.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Скарга

Номер: 3f88276f8b6d4023a2aef59143837a34
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-29-001436-b.b1
Назва: Скарга
Вимога:
ТОВ "ІВЦ "Європрилад" вимагає надати обгрунтоване пояснення дискваліфікації нашого товариства по даній закупівлі. Що саме означає "кошторисна документація не відповідає технічному завданню"? Конкретно який пункт кошторисної документації не відповідає конкретному пункту технічного завдання? У разі ненадання нам обгрунтованої відповіді результати закупівлі будуть оскаржені до АМК України. Також, просимо звернути увагу, що за порушення вимог, встановлених Законом №922 в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально (ч.2 ст. 38 Закону №922). Крім того, нормами ч. 2. ст. 11 Закону №922 визначено, що голова тендерного комітету органіовує роботу комітету та несе персональну відповідальність за виконання покладених на нього функцій.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В кошторисній документації Учасника застосовано підвищений коефіцієнт, що не відповідає умовам технічного завдання.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні