• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту “Капітальний ремонт фасаду з утепленням, будівлі навчального корпусу №2 КПНЗ “ДОЦНТТ та ІТУМ” за адресою: вул.Ульянова, 4, м.Дніпро, Дніпропетровської області.”

Завершена

99 985.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 499.93 UAH
Період оскарження: 08.04.2019 15:37 - 12.04.2019 10:00
Вимога
Відхилено

Оскарження визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛІЗОВАНА МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ"

Номер: 348817660855486cacdb77c4a51f542c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-08-001714-a.b2
Назва: Оскарження визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛІЗОВАНА МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ"
Вимога:
по закупівлі: UA-2019-04-08-001714-a, розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту “Капітальний ремонт фасаду з утепленням, будівлі навчального корпусу №2 КПНЗ “ДОЦНТТ та ІТУМ” за адресою: вул.Ульянова, 4, м.Дніпро, Дніпропетровської області.” (ДК 021:2015 -45450000-6-інші завершальні будівельні роботи) Допорогові закупівлі були запровадженні з метою отримання максимальної економії та гнучкості процедури закупівлі для забезпечення потреби в товарах, послугах і роботах. Крім того, допорогові закупівлі покликані мінімізувати вимоги до учасників закупівлі. Відповідно до ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон): «під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору». Порядок здійснення допорогових закупівель регулюється наказом ДП «Прозорро» № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" та Рекомендаціями стосовно порядку придбання товарів, робіт і послуг у сфері державних закупівель, затверджених Дорученням голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації № 07-48/0/35-17 від 23.06.2017 року. Тендерний комітет комунального позашкільного навчального закладу “Дніпропетровський обласний центр науково-технічної творчості та інформаційних технологій учнівської молоді” протоколом №7 від 22 квітня 2019 року прийняв рішення щодо відповідності пропозиції ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНА МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ" та визначив його переможцем закупівлі. ТОВ ВКФ «Радіус» ЛТД не погоджується з рішеннями Замовника, вважає його неправомірним, передчасним та таким, що порушує принципи здійснення закупівель так, як пропозиція ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНА МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ" не відповідає вимогам закупівлі, а саме: 1. Замовник, згідно п.2 Розділу II ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА (Додаток 2) вимагає надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, складену на фірмовому бланку учасника, згідно Додатку 4. Учасник надав Довідку вих.№11 від 15.04.2019 року, в якій надав інформацію про працівників в складі: Директор за спеціальністю/кваліфікацією фінансист Інженер – механік за спеціальністю/кваліфікацією інженер Інженер – кошторисник за спеціальністю/кваліфікацією інженер Інженер – ПТО за спеціальністю/кваліфікацією інженер Головний інженер за спеціальністю/кваліфікацією інженер, Кваліфікація, знання та досвід вищеназваних працівників жодним чином не задовольняє відповідні кваліфікаційні вимоги для виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації та не відповідають вимогам Тендерної документації. 2. Замовник, згідно п.2 Розділу II ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА (Додаток 2) вимагає надати Довідку про досвід виконання учасником аналогічного** договору у 2018 році (не менше трьох), складену на фірмовому бланку учасника, згідно Додатку 5 Учасник надав Довідку вих.№12 від 15.04.2019 року, в якій надав інформацію про договори з виконання робіт капітального ремонту та реконструкції. Хоча замовником в примітці до ПЕРЕЛІКУ зумовлено, що «Аналогічним у розумінні цієї документації є договір виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації або робіт з капітального ремонту або реконструкції.», надані учасником договори не можуть вважатися аналогічними/ тотожними/ однаковими, оскільки мають різний предмет договору. Більш того, якщо взяти до уваги природу, характер та склад виконуваних робіт, то можна дійти висновку про абсолютну різницю, що не може свідчити про аналогічність договорів. Таким чином, надані договори не відповідають вимогам Тендерної документації. 3. Замовник, згідно п.2 Розділу II ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА (Додаток 2) вимагає надати Довідку про досвід виконання учасником аналогічного** договору у 2018 році (не менше трьох), складену на фірмовому бланку учасника, згідно Додатку 5. Учасник надав Довідку вих.№12 від 15.04.2019 року, яка не відповідає формі довідки, викладену в Додатку 5, та не містить всієї витребуваної Замовником інформації, а саме: - ЄДРПОУ замовника - адреси замовника - контактної особи замовника - посада замовника - телефон замовника Таким чином, дана Довідка не відповідає вимогам Тендерної документації 4. Замовник, згідно п.5 Розділу 3. Інструкції з підготовки пропозиції в якості інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі вимагав надати проект календарного графіку виконання робіт Учасник надав Довідку вих.№19 від 15.04.2019 року, згідно якої Термін виконання робіт визначено «З 20 квітня 2019р- по 20 травня.», що не відповідає п.3.4 Розділу 1.Загальні положення вимог Тендерної документації (строк виконання робіт: до 15 травня 2019 року) 5. Замовник, згідно додатку 8 до Тендерної документації вимагав «надати у складі пропозиції заповнений своїми реквізитами та підписаний зі своєї сторони проект договору» Учасник надав Довідку вих.№22 від 15.04.2019 року, в складі якої Додатки № 1, №2 та №3 до проекту договору не було підписано належним чином, що не відповідає вимогам Тендерної документації 6. Замовник, згідно примітки до Розділу II ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА (Додаток 2) вимагає: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції, в такому разі учасник надає в складі пропозиції довідку, складену в довільній формі, в якій зазначає законодавчі підстави неподання такої інформації.» Учасник у складі своєї пропозиції не надав довідки, складені в довільній формі, в якій зазначає законодавчі підстави неподання інформації до п.4 ПЕРЕЛІКУ «Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб), завірена належним чином.» п.4 ПЕРЕЛІКУ «Копія всіх сторінок паспорту, які містять будь-яку інформацію (для фізичних осіб), завірена належним чином.» , що не відповідає вимогам Тендерної документації Отже, в зв’язку з тим, що пропозиція ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНА МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ" не відповідає вимогам Замовника, керуючись наказом ДП «Прозорро» № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", Законом України ««Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, Рекомендаціями стосовно порядку придбання товарів, робіт і послуг у сфері державних закупівель, затверджених Дорученням голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації № 07-48/0/35-17 від 23.06.2017 року: ВИМАГАЄМО: 1. Скасувати рішення Тендерного комітету комунального позашкільного навчального закладу “Дніпропетровський обласний центр науково-технічної творчості та інформаційних технологій учнівської молоді” за протоколом №7 від 22 квітня 2019 року щодо відповідності пропозиції ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНА МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ" та визнання його переможцем закупівлі. 2. Повернутись до розгляду пропозиції ТОВ ВКФ «Радіус» ЛТД, як найбільш економічно вигідної. У разі не задоволення вимоги, з метою об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, змушені будемо звертаємося до керівництва обласної ради та виконавчої адміністрації Дніпропетровської області, компетентних органів та громадського контролю.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерний комітет КОМУНАЛЬНОГО ПОЗАШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР НАУКОВО-ТЕХНІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ" (надалі Замовник) щодо оскарження визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛІЗОВАНА МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ" при закупівлі: “Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту “Капітальний ремонт фасаду з утепленням, будівлі навчального корпусу №2 КПНЗ “ДОЦНТТ та ІТУМ” за адресою: вул.Ульянова, 4, м.Дніпро, Дніпропетровської області.” (ДК 021:2015 -45450000-6-інші завершальні будівельні роботи)” повідомляє наступне: Відповідно до норм Наказу ДП “Прозорро” №10 від 19.03.2019 року “Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” (надалі Інструкція) у випадку виявлення порушення протягом періоду уточнень та на рішення Замовника по кваліфікації на етапі розгляду пропозицій учасник має можливість протягом 2 робочих днів з моменту оголошення через електронну форму в ЕСЗ звернутися до замовника з вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівлі. При розгляді та визначенні переможцем учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛІЗОВАНА МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ" при проведенні процедури закупівлі: “Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту “Капітальний ремонт фасаду з утепленням, будівлі навчального корпусу №2 КПНЗ “ДОЦНТТ та ІТУМ” за адресою: вул.Ульянова, 4, м.Дніпро, Дніпропетровської області.” (ДК 021:2015 - 45450000-6-інші завершальні будівельні роботи)” (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-04-08-001714-a) Замовником встановлено, що пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛІЗОВАНА МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ" відповідає вимогам, зазначеним у період оголошення закупівлі тендерним комітетом, підстави для дискваліфікації відсутні. А також відповідно до норм Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) пропозиція учасника може містити формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, допущення яких не призведе до відхилення його пропозиції. При укладанні договору між замовником та учасником-переможцем - проект може бути доповнений і скоригований під час укладання договору в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору (замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за публічні кошти). Вимоги щодо надання аналогічних договорів учасниками у складі пропозиції та вимог до працівників учасника замовником не обмежувалися, з метою не встановлення дискримінаційних вимог в документації. На підставі зазначеного вище, повідомляємо, що підстави для скасування рішення про визначення переможцем процедури закупівлі “Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту “Капітальний ремонт фасаду з утепленням, будівлі навчального корпусу №2 КПНЗ “ДОЦНТТ та ІТУМ” за адресою: вул.Ульянова, 4, м.Дніпро, Дніпропетровської області.” (ДК 021:2015 - 45450000-6-інші завершальні будівельні роботи)” (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-04-08-001714-a) учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛІЗОВАНА МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ" відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Оскарження дискваліфікації ТОВ ВКФ "Радіус" ЛТД

Номер: 9ed6d0971f65469fb62b28d9f8b7e787
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-08-001714-a.b1
Назва: Оскарження дискваліфікації ТОВ ВКФ "Радіус" ЛТД
Вимога:
по закупівлі: UA-2019-04-08-001714-a, розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту “Капітальний ремонт фасаду з утепленням, будівлі навчального корпусу №2 КПНЗ “ДОЦНТТ та ІТУМ” за адресою: вул.Ульянова, 4, м.Дніпро, Дніпропетровської області.” (ДК 021:2015 -45450000-6-інші завершальні будівельні роботи) Допорогові закупівлі були запровадженні з метою отримання максимальної економії та гнучкості процедури закупівлі для забезпечення потреби в товарах, послугах і роботах. Крім того, допорогові закупівлі покликані мінімізувати вимоги до учасників закупівлі. Відповідно до ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон): «під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору». Порядок здійснення допорогових закупівель регулюється наказом ДП «Прозорро» № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" (надалі - Інструкція) та Рекомендаціями стосовно порядку придбання товарів, робіт і послуг у сфері державних закупівель, затверджених Дорученням голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації № 07-48/0/35-17 від 23.06.2017 року, яке є чинним на сьогоднішній день. Звертаємо Вашу увагу, що Доручення голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації № 07-48/0/35-17 від 23.06.2017 року створене керуючись законами України «Про місцеві державні адміністрації, «Про публічні закупівлі», відповідно до розпорядження голови облдержадміністрації від 21 серпня 2015року №Р-492/03-15 «Щодо посилення відповідальності керівників за прозорість здійснення державних закупівель, з метою підвищення ефективності проведення процедур закупівель через електронну систему закупівель, та має Термін: «ПОСТІЙНО». Відповідно п. 3.6. Рекомендацій стосовно порядку придбання товарів, робіт і послуг у сфері державних закупівель, затверджених Дорученням голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації № 07-48/0/35-17 від 23.06.2017 року, учасник, який подав пропозицію з найнижчою ціною, повинен протягом 1 наступного робочого дня після аукціону прикріпити у систему кваліфікаційні документи згідно з вимогами замовника. Аукціон відбувся 19 квітня 2019 року, в п’ятницю. Згідно п.3.6. Рекомендацій, ТОВ ВКФ «Радіус» ЛТД, протягом 1 наступного робочого дня після аукціону, 22 квітня 2019 року, в понеділок, до 15 години 11 хвилин, прикріпило кваліфікаційні документи згідно з вимогами замовника в систему. Але замовник, без розгляду та оцінки кваліфікаційних документів, з невідомих причин, о 15.42 до системи виклав протокол №6 засідання тендерного комітету КПНЗ “ДОЦНТТ та ІТУМ” від 22.04.19р., згідно якого пропозицію ТОВ ВКФ «Радіус» ЛТД було відхилено з причин відсутності документів, які на той час було уже викладено в системі закупівель. ТОВ ВКФ «Радіус» ЛТД не погоджується з рішеннями Замовника, вважає його неправомірним, передчасним та таким, що порушує принципи здійснення закупівель та порушує наші права, як учасника закупівлі. Ще раз акцентуємо увагу Замовника на тому, що допорогові закупівлі були запровадженні з метою отримання максимальної економії та гнучкості процедури закупівлі для забезпечення потреби в товарах, послугах і роботах. Крім того, допорогові закупівлі покликані мінімізувати вимоги до учасників закупівлі. Отже, в зв’язку з тим, що пропозиція ТОВ ВКФ «Радіус» відповідає вимогам Замовника, керуючись наказом ДП «Прозорро» № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", Законом України ««Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, Рекомендаціями стосовно порядку придбання товарів, робіт і послуг у сфері державних закупівель, затверджених Дорученням голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації № 07-48/0/35-17 від 23.06.2017 року: ВИМАГАЄМО: 1. Скасувати рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ ВКФ «Радіус» ЛТД, згідно протоколу №6 від 22.04.19 р. 2. Повернутись до розгляду пропозиції ТОВ ВКФ «Радіус» ЛТД, як найбільш економічно вигідної. У разі не задоволення вимоги, з метою об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, виключення фактів дискримінації учасників, змушені будемо звертаємося до керівництва обласної ради та виконавчої адміністрації Дніпропетровської області, компетентних органів та громадського контролю.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерний комітет КОМУНАЛЬНОГО ПОЗАШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР НАУКОВО-ТЕХНІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ" (надалі Замовник) щодо оскарження дискваліфікації ТОВ ВКФ "Радіус" ЛТД при закупівлі: “Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту “Капітальний ремонт фасаду з утепленням, будівлі навчального корпусу №2 КПНЗ “ДОЦНТТ та ІТУМ” за адресою: вул.Ульянова, 4, м.Дніпро, Дніпропетровської області.” (ДК 021:2015 -45450000-6-інші завершальні будівельні роботи)” повідомляє наступне: Відповідно до норм Наказу ДП “Прозорро” №10 від 19.03.2019 року “Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” (надалі Інструкція) у випадку виявлення порушення протягом періоду уточнень та на рішення Замовника по кваліфікації на етапі розгляду пропозицій учасник має можливість протягом 2 робочих днів з моменту оголошення через електронну форму в ЕСЗ звернутися до замовника з вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівлі. Замовником здійснювалась процедура закупівлі “Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту “Капітальний ремонт фасаду з утепленням, будівлі навчального корпусу №2 КПНЗ “ДОЦНТТ та ІТУМ” за адресою: вул.Ульянова, 4, м.Дніпро, Дніпропетровської області.” (ДК 021:2015 -45450000-6-інші завершальні будівельні роботи)” на підставі вимог Інструкції. При розгляді та відхиленні пропозиції учасника: ТОВ ВКФ "Радіус" ЛТД замовником встановлено, пропозиція учасника: ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "РАДІУС" ЛТД" не відповідає вимогам, зазначеним у період оголошення закупівлі, а саме, у складі пропозиції учасника ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "РАДІУС" ЛТД" (до кінця строку завершення подання пропозицій) відсутні: - інформація про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт, як субпідрядника, згідно форми Додатку 6 (у разі залучення); - довідка щодо застосування заходів із захисту довкілля; - гарантійний лист щодо погодження з істотними умовами договору; - заповнений своїми реквізитами та підписаний зі своєї сторони проект договору; - інформаційна довідка, складена у довільній формі, з відомостями про учасника; - довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, складена на фірмовому бланку учасника, згідно Додатку 3; - довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, складена на фірмовому бланку учасника, згідно Додатку 4; - довідка про досвід виконання учасником аналогічного** договору у 2018 році (не менше трьох), складена на фірмовому бланку учасника, згідно Додатку 5 та копії зазначених у довідці аналогічних договорів, завірені належним чином; -лист-згода про використання персональних даних осіб, персональні дані яких містяться у пропозиції, згідно Додатку 7. На підставі зазначеного вище, повідомляємо, що підстави для скасування рішення про відхилення пропозиції учасника: ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "РАДІУС" ЛТД" при закупівлі “Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту “Капітальний ремонт фасаду з утепленням, будівлі навчального корпусу №2 КПНЗ “ДОЦНТТ та ІТУМ” за адресою: вул.Ульянова, 4, м.Дніпро, Дніпропетровської області.” (ДК 021:2015 - 45450000-6-інші завершальні будівельні роботи)” (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-04-08-001714-a) відсутні.
Статус вимоги: Відхилено