• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Добудова шести класних кімнат з спортзалом Кисорицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с.Кисоричі Рокитнівського району

Завершена

6 571 804.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 69 000.00 UAH
Період оскарження: 26.02.2019 17:45 - 11.03.2019 00:00
Вимога
Без відповіді

скарга на порушення процедури закупівлі та прийняті рішення, дії і бездіяльність замовника

Номер: c654d4bc8da24f7a9fe8ef5e5fb17682
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-26-002647-b.a2
Назва: скарга на порушення процедури закупівлі та прийняті рішення, дії і бездіяльність замовника
Вимога:
Скарга на порушення процедури закупівлі та прийняті рішення, дії і бездіяльність замовника 15 квітня 2019 року тендерним комітетом відділу освіти Рокитнівської райдержадміністрації Рівненської області було складено протокол №106 про визначення переможця відкритих торгів по закупівлі «Добудови шести класних кімнат з спортзалом Кисорицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с. Кисоричі Рокитнівського району Рівненської області» код ДК 021:2015-45450000-6 (номер оголошення про проведення закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: UA-2019-02-26-002647-b). У вказаних відкритих торгах приймало участь два учасники: Приватне підприємство Будівельна фірма «Будреконструкція», код ЄДРПОУ 31765668, та Виробничий кооператив «Вікторі Груп», код ЄДРПОУ 38305943 – субєкт оскарження. В даному випадку при проведенні відкритих торгів по закупівлі «Добудови шести класних кімнат з спортзалом Кисорицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с. Кисоричі Рокитнівського району Рівненської області» код ДК 021:2015-45450000-6 (номер оголошення про проведення закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: UA-2019-02-26-002647-b) було допущені порушення, які є підставою для відміни процедури закупівлі та відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства Будівельна фірма «Будреконструкція». Відповідно до ч. 4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну:для товарів і послуг - 133 тисячам євро;для робіт - 5150 тисячам євро.Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. В даному випадку варість закупівлі перевищує 133 тисячі євро, а тому оголошення повинно було бути опубліковано також англійською мовою, що зроблено не було. Відповідно до ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє торги в разі:неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом Згідно з ч.ч. 1, 2 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб).Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.Членство в тендерному комітеті або визначення уповноваженої особи (осіб) не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі. Уповноважена особа (особи) під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівлі в інтересах замовника. До складу тендерного комітету входять не менше п’яти осіб. У разі якщо кількість службових (посадових) осіб у штатній чисельності працівників замовника є меншою, ніж п’ять осіб, до складу тендерного комітету мають входити всі службові (посадові) особи замовника. Керівництво роботою тендерного комітету здійснює його голова. Голова тендерного комітету призначається замовником, організовує роботу комітету та несе персональну відповідальність за виконання покладених на комітет функцій. У разі визначення замовником уповноваженої особи (осіб) організація роботи здійснюється нею (ними) самостійно згідно з умовами трудового договору (контракту) або положення. В даному випадку, як вбачається із Протоколу №106 тендерного комітету відділу освіти Рокитнівської райдержадміністрації Рівненської області про визначення переможця відкритих торгів по закупівлі «Добудови шести класних кімнат з спортзалом Кисорицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с. Кисоричі Рокитнівського району Рівненської області» код ДК 021:2015-45450000-6 (номер оголошення про проведення закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: UA-2019-02-26-002647-b), тендерний комітет діяв у складі лише чотирьох осіб: Білець В.В. (головний бухгалтер відділу освіти), Осипчук-Лопуга Л.І. (юрисконсульт відділу освіти), Туренко Л.І. (економіст відділу освіти), Андріяшин А.І. (заст. Головного бухгалтера відділу освіти), що є грубим порушенням вимог закону про публічні закупівлі та призвело до необєктивності та порушенні рівності учасників процедури закупівлі та визначенні переможця. Отже, виходячи із вказаних порушень, Замовник зобовязаний відмінити торги. Відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо:у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". Так, згідно з пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб: інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності. В даному випадку із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань щодо переможця відкритих торгів - Приватне підприємство Будівельна фірма «Будреконструкція» вбачається, що інформація щодо кінцевого бенефіціарного власника (контролера) відсутня, на що члени тендерного комітету не звернули належної уваги, що призвело до того, що вони не лише не прийняли рішення про відмову вказаному учаснику в участі у процедурі закупівлі та не відхилили його тендерну пропозицію, а ще й всупереч вимогам закону визнали такого учасника переможцем. Відповідно до ст. 30 Закону «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; 2) переможець: не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Проте всупереч вказаним вимогам вказане зроблено не було. В результаті було грубо порушено права та законні інтереси субєкта оскарження – ВК «Вікторі груп», іншого учасника, тендерна пропозиція якого повністю відповідає всім вимогам, визначеним Законом України «Про публічні закупівлі». На підставі наведеного, - просимо: Відмінити процедуру закупівлі (торги) по лоту «Добудова шести класних кімнат з спортзалом Кисорицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с. Кисоричі Рокитнівського району Рівненської області» код ДК 021:2015-45450000-6 (номер оголошення про проведення закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: UA-2019-02-26-002647-b). До скарги додається: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Голова кооперативу В.І.Фінюк
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

скарга

Номер: efbb1a18bd814ffdaf118e4ffa616284
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-26-002647-b.c1
Назва: скарга
Вимога:
15 квітня 2019 року тендерним комітетом відділу освіти Рокитнівської райдержадміністрації Рівненської області було складено протокол №106 про визначення переможця відкритих торгів по закупівлі «Добудови шести класних кімнат з спортзалом Кисорицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с. Кисоричі Рокитнівського району Рівненської області» код ДК 021:2015-45450000-6 (номер оголошення про проведення закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: UA-2019-02-26-002647-b). Отже, виходячи із вказаних порушень, Замовник зобовязаний відмінити торги. Відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо:у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". На підставі наведеного, просимо: Відмінити процедуру закупівлі (торги) по лоту «Добудова шести класних кімнат з спортзалом Кисорицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с. Кисоричі Рокитнівського району Рівненської області» код ДК 021:2015-45450000-6 (номер оголошення про проведення закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: UA-2019-02-26-002647-b).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно перевірених нами відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, поданого Учасником, - засновником (учасником) Будівельної фірми «Будреконструкція»є фізична особа Литвин Наталія Богданівна. Пунктом 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» передбачено, що «у разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається». Тендерним комітетом прийнято рішення відхилити вимогу Виробничого кооперативу «Вікторі Груп» про відміну процедури закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено