-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Деззасоби
Завершена
26 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 130.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 130.00 UAH
Період оскарження:
23.04.2019 09:08 - 24.04.2019 23:00
Вимога
Вирішена
порушення закону
Номер:
511bb212229e4bd09699fe6f9b4c0cea
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-23-000145-b.b1
Назва:
порушення закону
Вимога:
Еквівалент не пропонувати!
Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель (далі - Порядок). Згідно п. 6.4 даного Порядку "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників".
Тобто зазначення "або еквівалент" в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов'язком.
Шановний Замовнику, цей наказ вже давно втратив свою чинність , натомість згідно Наказу ДП «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019 р Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встано-влена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону україни «Про публічні закупівлі» всі закупівлі носять загальні вимоги та принципи.Згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно буги обгрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Частиною І статті 2 Закону Укра'іни "Про публічні закупівлі" встановлено, що під час здійснення закупівлі товарів, робіт і nocjryr. вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
У відповідності до ст. З Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість па всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник обмежив коло учасників процедури закупівлі тільки тими, які зможуть запропонувати товар виключно зазначених препаратів, а це ніхто окрім представників виробника даних засобів, до речі абсолютно не унікальні, звичайні засоби для дезінфекції, аналогів яким дуже багато, але ціна значно нижча.
Оскільки дані положення тендерної документації суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Відповідні дії Замовника щодо оприлюднення інформації про закупівлю є такими, що порушують законодавство та умови проведения публічних закупівель. Тож внесіть зміни в документацію, додайте вираз «або еквівалент»,в іншому разі ми направимо листа до департаменту ОЗ, розпорядника коштів, Громадських організацій для освітлення та перешкоджання корупційної змови .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.04.2019 13:25
Вирішення:
зміни буде внесено (еквівалент)
Статус вимоги:
Задоволено