-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Монітори, комплекти маніпуляторів миша і клавіатура, принтери
Всі вимоги до предмету закупівлі зазначені в тендерній документації
Завершена
873 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 736.00 UAH
мін. крок: 1% або 8 736.00 UAH
Період оскарження:
25.02.2019 16:30 - 08.04.2019 00:00
Вимога
Вирішена
Наполягаємо на приведення закупівлі у відповідність до вимог п.18 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
732070d65455491990c92d30e003cdcd
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-25-001418-c.a2
Назва:
Наполягаємо на приведення закупівлі у відповідність до вимог п.18 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Шановний Замовник, для забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції та економії державних коштів було розроблену ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Ви, як розпорядних державних коштів (бюджетна організація), повинні дотримуватись норм та принципів вищезазначеного Закону, Вимог вашої тендерної документації. Адже ефективне функціонування системи публічних закупівель значною мірою залежить від дотримання їх принципів, оскільки вони втілюють їх основу, істинне призначення ЗУ «Про публічні закупівлі».
Здійснення закупівель Замовником повинно відповідати нище зазначеним принцам передбаченим ст. 3 Принципи здійснення закупівлі:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ми звертаємо Вашу увагу шановний Замовник, що ваша Тендерна документація не відповідає вищезазначеним принципам та порушує їх. Надаємо пояснення:
Наполягаємо на приведення закупівлі у відповідність до вимог п.18 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи наступне. П.18 ч.1 ст.1 Закону встановлює, що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Визначення предмету закупівлі здійснюється згідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», яким встановлено, що Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Предмет Закупівлі визначений Замовником за кодом CPV 30230000-0 по ДК 021:2015 – Комп’ютерне обладнання, а саме: Фільтр мережевих перешкод (Довжина кабелю не менше як 1,8 метра, наявність 5 розеток, чорний колір) не відповідає порядку визначення предмету закупівлі. Згідно ДК 021:2015 Фільтр мережевих перешкод віднесено до коду CPV 31224810-3 Подовжувальні кабелі, що входить до класу CPV 31220000-4 Елементи електричних схем та/або згідно ДК 021:2015 Фільтр мережевих перешкод за кодом CPV 31310000-2 Мережеві кабелі.
Також було порушено порядок визначення предмету закупівлі за CPV 30230000-0 ДК 021:2015 Процесор, що входить в Системний блок згідно Додатку 6 Тендерної документації замовника. Замовником проводиться закупівля Системного блоку, в склад якого входять: процесор, материнська плата, оперативна пам'ять, накопичувач, блок живлення, клавіатура, миша, тобто це є повноцінний Персональний комп’ютер. Системний блок згідно Порядку визначення предмета закупівлі повинен відповідати ДК 021:2015 30213000-5 Персональні комп’ютери, що входить до класу CPV 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), а не ДК 021:2015 CPV 30230000-0 Комп’ютерне обладнання. Вищезазначена категорія 3023 не містить всіх елементів (складових) Персонального комп’ютеру, тому визначення Системного блоку з процесором в складі за ДК 021:2015 CPV 30230000-0 Комп’ютерне обладнання є порушенням порядку визначення предмету закупівлі згідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 - Єдиний закупівельний словник.
Технічні вимоги замовника також прописані з метою звуження конкуренції та неможливістю надання еквіваленту товару, який набагато кращий за технічними характеристиками. Так дискримінаційною вимогою замовника передбачено: «Блок живлення не більше як 220W» без можливості кращої альтернативи. Доводимо до вашого відома , що блок живлення навпаки має бути якомога більш потужним , тобто мати «запас потужності» , для того щоб при пікових навантаженнях не було «просадок по напрузі» , що призведе як мінімум до нестабільної роботи ПК , як максимум до виходу з ладу як БЖ так і інших вузлів. А також може спричинити пожежу. Ця вимога є дискримінаційною, оскільки вона звужує коло учасників та позбавляє конкуренції в контексті подання Тендерної пропозиції з еквівалентом товару за кращими характеристиками та за конкурентною ціною.
Системний блок в складі прописаний таким чином, що підібрати корпус з такими характеристиками в сукупності, або набагато кращими (як еквівалент), не є можливим.
Наша організація опрацювала технічне завдання Замовника і дійшла до висновку, що технічне завдання складе дискримінаційно. Так як, підібрати корпус з такими характеристиками в сукупності, або навіть набагато кращими (як еквівалент) , не є можливим. Доводимо до відома , що АТХ блоки живлення які доступні у продажі мають мінімальний номінал 300W. АТХ формат – це стандартний формат блоку живлення для брендових ПК , а також для ОЕМ збірок. Але існують специфічні блоки в форматі SFX\TFX та серверні блоки живлення, а це викликає складності та унеможливлює безпечний монтаж блоку живлення у звичайний корпус який би відповідав вимогам ТЗ замовника. І проаналізувавши всю сукупність вимог до корпусу системного блоку, ми дійшли до висновку, що единий варіант який можна запропонувати замовнику, який відповідає Технічним вимогам Замовника це системний блок від ACER. А саме: Acer Veriton X4110G (AMD A6-7400\4GB\1TB\ODD\Radeon R5\DOS). Такі вимоги порушують ст. 3 та ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Надання еквіваленту згідно Ващих вимог неможливе, так як сукупність вимог унеможливлює підбір аналогів (навіть кращих по параметрах). А це дискримінація інших Учасників та Виробників товару в тендерній закупівлі які могли б запропонувати системний блок з кращими характеристиками від інших виробників, а не тільки від одного виробника.
Враховуючи викладене, звертаємося до КНП «Могилів-Подільська окружна лікарня інтенсивного лікування» Могилів-Подільської міської ради із даною вимогою про усунення порушень та приведення закупівлі і відповідність із вимогами ст. 3, ст. 22, Закону України «Про публічні закупівлі» щодо визначення предмету закупівлі з урахуванням викладеного обґрунтування.
У разі незадоволення нашої Вимоги просимо надати розгорнуте роз’яснення відповідності Тендерної пропозиції Замовника вищезазначеним причинам невідповідності. В іншому випадку ми будемо звертатись до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.docx 02.03.2019 15:39
Дата подачі:
02.03.2019 15:39
Вирішення:
Дякуємо за Ваші зауваження відповідні зміни були внесені до закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
05.03.2019 15:05
Підтвердження вирішення:
Дякуємо за Ваші зауваження відповідні зміни були внесені до закупівлі.
Вимога
Вирішена
Вимагаємо Тендерний комітет Замовника, розглянути нашу Вимогу, та внести відповідні зміни.
Номер:
00e79c79329847dc9278f7957d71e1df
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-25-001418-c.a1
Назва:
Вимагаємо Тендерний комітет Замовника, розглянути нашу Вимогу, та внести відповідні зміни.
Вимога:
Ваше технічне завдання окреслює параметри однієї моделі системного блока. В свою чергу обмежує коло учасників.
Вами була проведена закупівля https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-01-29-001776-a (що була скасована). У вказаній вище процедурі чітко видно, технічне завдання написане таким чином, що обмежує добросовісну конкуренцію та орієнтовано на переможця вище зазначеної процедури.
Виходячи з вищенаведеного, на підставі порушення норм добросовісної конкуренції, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» (технічне завдання Замовника, обмежує коло можливих учасників, та не уможливлює ефективну економію бюджетних коштів), Вимагаємо привести Технічне Завдання до норм, які б не обмежували коло можливих учасників, та не були прописані під одну модель. Ми надіслали офіційні запити до виробників (вендерів), жоден з них (Asus, Lenovo, DELL, HP, MSI) не має моделі, яка б вам підійшла по параметрам. Просимо Тендерний комітет Замовника, розглянути нашу Вимогу та надати обґрунтовану відповідь з приводу порушення вищезазначених вимог. В іншому випадку ми будемо змушені звернутись з офіційною Вимогою та обґрунтуванням до Державної Аудиторської Служби України, АМКУ, для офіційного розгляду питання. (до Засобів масової інформації для висвітлення донного питання).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.03.2019 15:28
Вирішення:
Дякуємо за Ваші зауваження. Доводимо до Вашого відома, що у тендерній документації по усіх ключових та значущих параметрах наголошено, що до розгляду приймаються і будуть вважатися такими, що задовольняють вимогам, не гірші показники за вказані в даній технічній документації. Також наголошуємо, що нас цілком задовільнить техніка таких виробників як Asus, Lenovo, DELL, HP, MSI та Acer, параметри яких не гірші за ті які вимагаються. Також наголошуємо, що в усіх тих місцях в тендерній документації де містяться посилання чи прямо вказуються конкретні моделі чи торгові марки – слід читати з виразом, або «еквівалент».
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
05.03.2019 15:05
Підтвердження вирішення:
Дякуємо за Ваші зауваження. Доводимо до Вашого відома, що у тендерній документації по усіх ключових та значущих параметрах наголошено, що до розгляду приймаються і будуть вважатися такими, що задовольняють вимогам, не гірші показники за вказані в даній технічній документації. Також наголошуємо, що нас цілком задовільнить техніка таких виробників як Asus, Lenovo, DELL, HP, MSI та Acer, параметри яких не гірші за ті які вимагаються. Також наголошуємо, що в усіх тих місцях в тендерній документації де містяться посилання чи прямо вказуються конкретні моделі чи торгові марки – слід читати з виразом, або «еквівалент».
Скарга
Виконана замовником
ОСКАРЖЕННЯ ПОЛОЖЕНЬ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗАМОВНИКА
Номер:
eb6ec66a692b4ec6a4b7868d6f1bd91a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-25-001418-c.a3
Назва:
ОСКАРЖЕННЯ ПОЛОЖЕНЬ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗАМОВНИКА
Скарга:
ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» (21001, м. Вінниця, вул. Героїв Крут, 4а/4, ЄДРПОУ: 40098570, Банк: ПАТ «УкрСиббанк», м. Вінниця, р/р: 26002591160100, МФО: 351005) має намір виступати як учасник у Відкритих торгах (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-25-001418-c) за ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп’ютерне обладнання, що проводяться Комунальним некомерційним підприємством «Могилів-Подільська окружна лікарня інтенсивного лікування» Могилів-Подільської міської ради (24000, Україна, Вінницька обл., Могилів-Подільський, вул. Полтавська 89/2) (далі - Замовник).
Для забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції було розроблено та прийнято ЗУ «Про публічні закупівлі». Замовник - Могилів-Подільська окружна лікарня інтенсивного лікування, в особі Могилів-Подільської міської ради як орган державної влади повинен дотримуватись норм та принципів ЗУ «Про публічні закупівлі» та не порушувати його.
Ми, як потенційний учасник вважаємо, що Тендерна документація складена з порушенням вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», містить дискримінаційні вимоги, значною мірою звужує коло учасників та позбавляє їх добросовісної конкуренції.
Технічні вимоги до предмета закупівлі Замовника (Додаток № 6) містять наступну дискримінаційну вимогу: « Принтер (97 шт.): Можливість ефективного друку чорнилами Epson DURABrite Ultra. »
Обґрунтування дискримінаційної вимоги: ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз « або еквівалент ».
Вищезазначена вимога Замовника - Можливість ефективного друку чорнилами Epson DURABrite Ultra порушує вимоги ст. 22 Закону в контексті можливості надання Еквіваленту товару. Тобто друк чорнилами Epson DURABrite Ultra, можливий лише Принтером торгівельної марки Epson, а згідно ст. 22 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз « або еквівалент ». Також відсутне обґрунтування щодо посилання на конкретну торгівельну марку Epson.
Технічні вимоги Замовника (Додаток 6), не містять стандартних характеристик товару, а прописані таким чином, що надання еквіваленту взагалі неможливе, наприклад:
Монітор - Діагональ екрану не менше як 21.5", покриття екрану – матове, підтримка сторін – 16:9, тип матриці – TN, рекомендована роздільна здатність не гірше від 1920x1080 (Full HD), час реакції не більше від 5 мс, наявність LED підсвічування, контрастність (динамічна) не гірша від 100000000:1, яскравість екрану не менше як 200 кд/м2, кут огляду по вертикалі (навіть кут огляду) не менше як 160°, кут огляду по горизонталі не менше як 170°, розмір пікселя не більше від 0.248 мм, частота розгортки (верт.) 55-75 Гц., частота розгортки (гор.) 30-80 кГц., наявність роз`єму VGA, можливість кріплення на стіну за допомогою VESA 100x100, споживана потужність не більше від 16.5 Вт, а в режимі очікування - 0.45 Вт., габарити (ШхВхТ) не більші від 508x391x207мм з підставкою, вага не більша від 3.66 кг.
Принтер - Формат пристрою – А4, технологія друку – струменева, тим пристрою – принтер, кількість кольорів – один (монохромний), мінімальна щільність паперу – 64 г/м2, максимальна щільність паперу – 256 г/м2, наявність таких інтерфейсів: USB 2.0 (Тип В), Wi-Fi та Ethernet 10/100, підтримка мов опису PCL5c та PCL5e, підтримка Wi-Fi Direct, роздільна здатність друку не менше від 1200x2400dpi, підтримка автоматичного дуплексного режиму, підтримка друку на картках та конвертах, п’єзоелектрична технологія друку, швидкість друку не менше як 34 сторінки на хвилину, час виходу першої сторінки не більше ніж 7 секунд, наявність лотка подачі паперу не менше як на 330 аркушів (можливість розширення до 580 аркушів), наявність лотка видачі паперу не менше як на 150 аркушів, тип чорнила – пігментні, можливість ефективного друку чорнилами Epson DURABrite Ultra, ресурс стартового чорного картриджу не менше як 2 000 сторінок, підтримка картриджів ємністю для друку не менше як 10 000 сторінок, підтримка місячного пікового навантаження не менше як 35 000 сторінок, підтримка форматів A6, A4, B5, A5, підтримка Windows 10, Windows Vista, Mac OS X 10.7, Mac OS X v10.11, Windows 8.1, Windows XP, Mac OS X v10.9, Mac OS X v10.12, Windows 8, Mac OS X v10.10, Mac OS X 10.5.8, Windows 7, Mac OS X v10.8, Mac OS X 10.6, наявність ЖК дисплею, споживана потужність не більше ніж 25 Вт., габаритні розміри не більше ніж: 284х461х422мм., вага не більша від 11,2 кг., температурний діапазон не гірше від 10-35 С0.
Сукупність вищезазначених технічних вимог прописана таким чином, що унеможливлює підбір аналогів (навіть кращих по параметрах). Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, звужує коло учасників та позбавляє їх добросовісної конкуренції. Технічні характеристики товару прописані під конкретного виробника. Вважаємо, що Замовником навмисне встановлено такі вимоги для обмеженння конкуренції та не допущення інших учасників для участі в тендері. Враховуючи вищезазначене, Технічні вимоги мають бути зміненими та приведені у відповідність до вимог ст. 22 Закону.
В порушення вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація Замовника взагалі не містить виразу «або еквівалент», тобто право на надання еквіваленту в Учасників відсутне. Навпроти Тендерна документація містить вимогу, що невідповідність запропонованого Учасником товару встановленим Технічним вимогам, зазначених у Додатку 6 розцінюється як невідповідність пропозиції умовам Тендерної документації.
Також повідомляємо, що п. 18 ч. 1 ст.1 Закону встановлено, що Предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Визначення предмету закупівлі здійснюється згідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», яким встановлено, що Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. В порушення вищезазначеного, предмет закупівлі Замовника визначений як: « Комп’ютерне обладнання за кодом CPV за ДК 021:2015-30230000-0 (комп’ютери, принтери). Предмет закупівлі не містить Комп’ютерів. Він містить Монітор, Комплект маніпулятор «Миша» + Клавіатура та Принтер. Отже Замовником неправильно зазначений предмет закупівлі, а саме зазначення у дужках конкретної назви товару не відповідає предмету закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, які встановлені ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», позбавив права Учасників на можливість надання еквіваленту товару з кращими характеристиками, передбачене ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до вимог ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» учасники закупівель можуть подати Скаргу до органу оскарження. Органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Отже керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», -
ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні вимоги зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства. У разі неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі. (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-25-001418-c) за ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп’ютерне обладнання.
Пов'язані документи:
Учасник
- Тендерна документація Замовника (остання редакція).pdf 08.03.2019 12:32
- Скарга до АМКУ.pdf 08.03.2019 12:32
- Квитанція_про_сплату.pdf 08.03.2019 12:32
- рішення від 13.03.2019 № 2778+листи Замовнику.pdf 13.03.2019 21:12
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.03.2019 № 3651.pdf 29.03.2019 22:39
- рішення від 28.03.2019 № 3651.pdf 02.04.2019 19:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.03.2019 12:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.04.2019 19:44
Дата виконання рішення Замовником:
04.04.2019 13:13
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.03.2019 року №3651-р/пк-пз нами було внесено відповідні зміни до оголошення та тендерної документації даної закупівлі.