-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дез.засоби
Завершена
300 790.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 503.95 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 503.95 UAH
Період оскарження:
29.03.2019 12:01 - 10.04.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо відповіді корупціонера
Номер:
bcfdcf9bd4c9478ba2e9f78fa70e773f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-29-000644-b.b3
Назва:
Щодо відповіді корупціонера
Вимога:
Хабарнику! Замість того, щоб думати, як дерібанити бюджетні кошти зі своїм постачальником, вивчете Законодавство! В Законі про публічні закупівлі чітко вказано, що при посиланні на торгову марку в документації Замовник обов"язково повинен зазначати вираз "або еквівалент". Перше порушення- Замовник не зазначив вираз "або еквівалент", по-друге, еквіваленти взагалі неможливо підібрати- їх не існує, бо Хабарник прописав технічне завдання таким чином. Більше не витрачаємо час на спілкування з розкрадачем бюджетних коштів- ми направили листи до контролюючиїх органів!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.04.2019 13:20
Вирішення:
Шановний Учаснику. Висловлюємо Вам свою благодарність за Вашу пільність, та чекаємо на рішення контролюючих органів.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
До написаного
Номер:
23af63bf77a14314b9de02ce2bf85ffe
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-29-000644-b.a2
Назва:
До написаного
Вимога:
Замовник нагло та цинічно вводить в оману, констатуючи, що існують еквіваленти. Останній раз стверджуємо, що еквівалентів інших виробників, які б відповідали всім вимогам медико-технічного завдання документації не існує! Це грубе порушення Закону про публічні закупівлі. Ми направляємо листи до контролюючих органів, включаючи СБУ, бо є підозра, що хабар, отриманий злочинним шляхом посадові особи Замовника використають на фінансування тероризму та сепаратизму в регіоні!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.04.2019 15:53
Вирішення:
Шановний учаснику!
Рекомендуємо Вам звернути увагу на Закон України «Про публічні закупівлі» (особливу увагу на ст. 5, ст. 20, ст. 22), детально ознайомитися з наказом МОЗ України № 552 від 11.08.2014 р. та №798 від 21.09.2010 р., №325 від 08.06.2015р.
Також ще раз наголошуємо, що нашим закладом відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», була оголошена закупівля необхідної нам продукції, та відповідно до п.3 ст. 22 цього ж Закону зазначено, що замовник в тендерній документації зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
Звертаємо Вашу увагу на те, що всі учасники як вітчизняні та іноземні всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участі у процедурах закупівлі на рівних умовах (ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Згідно до частини другої ст. 20 «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Відповідно до ст. 43 Господарського кодексу України передбачено свободу підприємницької діяльності, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законодавством.
Діюче законодавство України не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, та в той же час діючим законодавством виробників товарів не обмежено в можливості здійснювати свою діяльність в торгівлі іншими товарами.
Тобто Ви маєте таку можливість запропонувати свою пропозиції згідно до вимог зазначених Замовником, навіть якщо ви не є виробником всіх зазначених товарів, та запропонувати свою ціну.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відхилено
Вимога!
Номер:
4e141756567f460a917596787342b1b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-29-000644-b.a1
Назва:
Вимога!
Вимога:
Шановний! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури відкритих торгів.Однією з ключових вимог до проведення відкритих торгівторгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин,ph засобів, вміст УФ фарби, температура зберігання не нижче +5 градусів (Чому?), термін придатності не більше 3 років (Чому?), специфічна для зазначених в документації торговим марок антимікробна активність, вказані властиві лише для зазначених торгових марок режими використання з зазначенням експозицій, зазначена відповідність Європейським стандартам EN? які не мають жодного відношення до України і т.д. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених Законом про публічні закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації:
Прибрати з документації дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які штучно обмежують конкуренцію, та не дають змоги надати еквіваленти інших виробників, тому що їх на ринку України не існує.
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ, Державної аудиторської служби України, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.04.2019 15:50
Вирішення:
Розглянувши Ваше звернення до Замовника за роз'ясненнями повідомляємо наступне:
На сам перед зазначаємо, що жодних «беззаперечних» порушень процедури відкритих торгів Замовником не допущено.
Щодо посилання на те, що Замовником «сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим», то медико-технічні вимоги були розроблені з урахуванням наказів МОЗ України № 552 від 11.08.2014 р. та №798 від 21.09.2010 р., №325 від 08.06.2015р. та згідно цільового призначення та потреб нашого закладу. Можливо засоби які ви представляєте і не відповідають зазначеним Замовником технічним вимогам, то на ринку України є безліч дезінфікуючих засобів які відповідають зазначеним Замовником медико-технічним вимогам.
Нашим закладом відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», була оголошена закупівля необхідної нам продукції.
Відповідно до п.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, що замовник в тендерній документації зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Також замовником виконанні умови цієї статті щодо еквівалентів. Таким чином замовником приймаються пропозиції щодо предмету закупівлі (згідно до наведених технічних умов) або еквіваленти, а ваше посилання на те, що замовник зазначив конкретний дезінфікуючий засіб є недоречним.
Виходячи з вищевикладеного не може бути і мови про начебто допущенні антиконкуретні та дискримінаційні вимоги в цій закупівлі. Наш заклад при формуванні закупівлі керувався нормами ЗУ «Про публічні закупівлі», наказами Міністерства охорони здоров’я України, та іншим чинним законодавством України.
Статус вимоги:
Відхилено