-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт покрівлі ЗЗСО № 101, вул. Коперника, 8, м. Київ
Поточний ремонт покрівлі ЗЗСО № 101, вул. Коперника, 8, м. Київ
Торги відмінено
1 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 500.00 UAH
Період оскарження:
11.02.2019 00:19 - 24.02.2019 00:00
Вимога
Без відповіді
Щодо відповіді Замовника на вимогу №118
Номер:
bc3f1b5c1220425d866d1bdb99bdaf29
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-11-000001-a.c3
Назва:
Щодо відповіді Замовника на вимогу №118
Вимога:
Замовник завісив відповідь, яка не стосується цього тендера
Це відповідь на інший тендер, а саме: Поточний ремонт місць загального користування в ЗЗСО №101, вул. Коперника, 8, м. Київ, номер закупівлі №3665537
Прохання надати відповідь по суті вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.04.2019 13:52
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення про визначення переможця
Номер:
8b69bfd4538a4140b60be0c40b99e6e4
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-11-000001-a.c2
Назва:
Оскарження рішення про визначення переможця
Вимога:
Оскарження рішення про визначення переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 29.03.2019 18:00
Дата подачі:
29.03.2019 18:00
Вирішення:
Щодо рішення про визначення переможця
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
02.04.2019 20:02
Підтвердження вирішення:
1. Замовник в протоколі розгляду пропозиції № 1 від 22.03.2019 року про відхилення пропозиції учасника ПП "Степс" дійсно помилково робить посилання на Додаток № 5 Тендерної документації про те, що Учасник, на стадії «Кваліфікація переможця» після процедури «Електронний аукціон», повторно протягом одного робочого дня оприлюднює ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону. Ця вимога прописана в Додатку № 3 до Тендерної документації. Суть відмови не змінилася, тому що ця вимога не була виконана Учасником.
2. На етапі періоду уточнень запитань з приводу аналогічних договорів не було, також слово аналогічний значить схожий, такий самий. Тому Договір на Капітальний ремонт де проводяться ремонт покрівлі, ремонт приміщень, та ремонт зовнішніх стін та стелі не є схожим на Поточний ремонт місць загального користування.
Вимога
Відхилено
Виключити пункт 2.2 Кваліфікаційний сертифікат сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та наказу про його призначення на посаду»
Номер:
a411efa3b6264e8f8d4e36ce76aeba2c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-11-000001-a.b1
Назва:
Виключити пункт 2.2 Кваліфікаційний сертифікат сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та наказу про його призначення на посаду»
Вимога:
У п.2.2 Додатку 1 Змін до тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: код CPV45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи "Поточний ремонт покрівлі ЗЗСО № 101, вул. Коперника, 8, м. Київ" (Закупівля UA-2019-02-11-000001-a) Замовником, для підтвердження інформації про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, вимагається надати «Кваліфікаційний сертифікат сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та наказу про його призначення на посаду».
Наголошуємо на тому, що під час виконання робіт по поточному ремонту покрівлі ЗЗСО № 101, вул. Коперника, 8, м. Київ, наведених у Додатку №2 до тендерної документації, жодної участі сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації не потребується і не передбачено.
У проекті Договору наданому замовником у Додатку №4 до тендерної документації не має жодних вимог не тільки на роль і функції сертифікованого інженера-проектувальника, але й взагалі про його необхідність його наявність у договірних відносинах і виконанні покрівельних робіт.
Усі необхідні працівники для виконання зазначених вище робіт наведені у типових технологічній картах та у державних нормативних документах та ДБН «Організація будівельного виробництва». А саме: покрівельник 2р -1 чол; покрівельник 3р -2 чол; тесляр 4р -1 чол; тесляр 3р -1 чол; тесляр 2р -2 чол; ізолювальник 4р -1 чол; ізолювальник 3р -2 чол; покрівельник 4р -1 чол; такелажник 2р -2 чол; машиніст р- 1 чол. Більше того, діючим законодавством не передбачено жодних функцій, які б даний сертифікований спеціаліст міг здійснювати у господарських відносинах Замовника та Підрядника під час виконання робіт по поточному ремонту покрівлі.
Відповідно до п.2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Однак, всупереч Закону Замовником оприлюднено тендерну документацію, яка містить дискримінаційні вимоги, про що наведено вище в вимозі.
Звертаємо вашу увагу на те, що ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», не передбачає вимог щодо наявності в штаті сертифікованих спеціалістів які жодним чином не будуть задіяні у виконанні робіт.
Таким чином, вищевказаний кваліфікаційний критерій Закупівлі UA-2019-02-11-000001-a обмежує конкуренцію серед учасників торгів та призводять до дискримінації та штучного звуження кола потенційно можливих учасників торгів, і як наслідок - порушує один з основних принципів публічних закупівель, закріплених у статті 3 Закону, зокрема, недискримінації учасників, та загалом призводить до порушення норм діючого законодавства у сфері публічних закупівель.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме виключити з кваліфікаційних критеріїв пункт : «2.2. Кваліфікаційний сертифікат сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та наказу про його призначення на посаду»
Дані зміни дозволять збільшити коло потенційних учасників у даній закупівлі та усунуть дискримінацію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.02.2019 16:31
Вирішення:
Щодо внесення змін до тендерної документації
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
21.02.2019 18:17
Підтвердження вирішення:
Кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника повинен бути для створення кошторисної документації та проходження експертизи згідно чинного законодавства.