-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Система відеоспостереження в закладах освіті Олександрівської селищної ради
Торги відмінено
1 350 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 750.00 UAH
Період оскарження:
15.03.2019 18:45 - 27.03.2019 23:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії замовника
Номер:
4c755f6f22bf41e3840ae621f9c15ca4
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-15-002766-a.a5
Назва:
Скарга на дії замовника
Скарга:
Оскарження рішення про відхилення пропозиції ТОВ «БРАМА-IНЖЕНЕРНI СИСТЕМИ» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій №37 від 15.04.2019 року та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем фізичну особу - підприємця Витрученко Едуарда Леонідовича зазначене у протоколі №37 від 15.04.2019 року у закупівлі ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Система відеоспостереження в закладах освіті Олександрівської селищної ради) Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2019-03-15-002766-a.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист-гарантія _215 від 01.04.2019р..pdf 24.04.2019 12:02
- Витяг єдиного державного реєстру юридичних осіб_ фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.pdf 24.04.2019 12:02
- Довідка відомості учасника _203 від 01.04.2019р..pdf 24.04.2019 12:02
- Скарга.pdf 24.04.2019 12:02
- Оплата за подання скарги.pdf 24.04.2019 12:02
- Протокол 37.pdf 24.04.2019 12:02
- Інформаційний лист Департаменту захисту економіки в Донецькій обл. Нац поліції України.pdf 24.04.2019 12:02
- Сертифікати відповідності.pdf 24.04.2019 12:02
- Витяг з реєстру платників податку на додану вартість.pdf 24.04.2019 12:02
- рішення від 02.05.2019 № 5201 + лист Замовнику.pdf 02.05.2019 19:17
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.05.2019 № 6113.pdf 20.05.2019 17:38
- Рішення від 17.05.2019 № 6113.pdf 22.05.2019 23:29
- Протокол 27.05 скасування.pdf 27.05.2019 16:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.04.2019 12:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.05.2019 23:29
Дата виконання рішення Замовником:
27.05.2019 16:15
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Протокол № 37 від 15.04.2019 року скасовано. Повторна кваліфікація учасників
Вимога
Є відповідь
неправомірна дискваліфікація
Номер:
4124370651db41438763d0e30bb6ac56
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-15-002766-a.c4
Назва:
неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Шановні голово та члени тендерного комітету! Ознайомившись з причинами відхилення нашої пропозиції звертаємо Вашу увагу на наступне.
Рішення про відхилення тендерних пропозицій може базуватись на невідповідності лише тим вимогам, які чітко і однозначно були прописані в документації. Тому, якщо необхідність відповідності учасника певним вимогам видається замовнику принциповою, то ці вимоги необхідно заздалегідь продумати і передбачити в умовах тендерної документації, не допускаючи при цьому дискримінації і незаконних умов. Замовник не має права відхиляти пропозицію, керуючись своїми суб’єктивними домислами і припущеннями та, на власний розсуд, трактуючи і доповнюючи умови тендеру.
Тендерною документацією на закупівлю – Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (система відеоспостереження) ДК 021-2015:32320000-2 не передбачено надання у складі тендерної пропозиції уставних документів (довідка ПДВ), окрім того інформація зазначена у довідці дублюється в Довідці «Відомості про учасника» № 203 від 01.04.2019р. та витязі з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а саме індивідуальний податковий номер, номер витягу з реєстру платників ПДВ, та місце реєстрації. Те ж саме стосується і сертифікатів відповідності. Тендерна документація не вимагає надання сертифікатів якості учасниками, а отже не може бути причиною відхилення такої пропозиції. Окрім того звертаємо вашу увагу, що сертифікати відповідності видані на ім’я виробників продукції, а отже є підтвердженням походження товару та його якості.
Також звертаємо увагу, що ТОВ «БРАМА-ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ» здійснює діяльність згідно КВЕД 71.11 Діяльність у сфері архітектури та КВЕД 71.12. Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах, що зазначено у витязі з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань наданого нами у складі тендерної пропозиції.
Враховуючи усе вище сказане вимагаємо:
- скасувати рішення щодо дискваліфікації ТОВ «БРАМА – ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ», враховуючи зауваження стосовно неправомірності відхилення нашої цінової пропозиції. Вважаємо Ваше рішення щодо дискваліфікації ТОВ «БРАМА – ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ», неправомірними та такими що у разі не вирішення буде оскаржене у контролюючих органах зокрема у Антимонопольному комітеті України з одночасним наданням документів до відповідних центральних органах виконавчої влади що реалізують державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.04.2019 09:19
Вирішення:
У разі незгоди з рішенням тендерного комітету Ви маєте право звернутись до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Є відповідь
Оскарження визначення переможця
Номер:
1cd9cbe8426a430f8091a069d3ecfbac
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-15-002766-a.a3
Назва:
Оскарження визначення переможця
Вимога:
1)Не надано Уставні документи: свідоцтво або витяг про державну реєстрацію, Витяг платника податку. 2) Просимо також надати пояснення щодо проекту договору. Предмет договору несе в собі характер поставки товару: "1.1. Відповідно до умов цього Договору Продавець зобов’язується у встановлений строк поставити товар в кількості, асортименті відповідно до специфікації (додаток до Договору), далі – Товар, а Покупець зобов’язується прийняти та оплатити цей Товар. 1.2. Найменування Товару: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (система відеоспостереження) ДК 021-2015: 32320000-2" Тому питання: яке відношення має КВЄД 71.11 та 71.12 до коду закупівлі "Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (система відеоспостереження) ДК 021-2015: 32320000-2" ??? Замовник закупає техніку, а не послуги. До встановлення телевізійного обладнання ці квєди не потрібні. 3. Згідно відкритого доступу на сайті http://sfs.gov.ua/businesspartner, наявна наступна інформація щодо Витрученко Е.Л. "Станом на 14.04.2019 платник податків (Витрученко Е.Л.) має податковий борг та відповідно до пункту 88.2 статті 88 Податкового кодексу України у органів державної податкової служби виникло право податкової застави на майно такого платника". 4) учасник не надав лист-згоду про обробку персональних даних свої як учасника та своїх працівників. Ми подали і маємо всі необхідни документи та кведи для здійснення цій закупівлі. Тому, вимагаємо Вас відмінити не обґрунтоване рішення про дискваліфікацію нас як учасників торгів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.04.2019 17:59
Вирішення:
У разі незгоди з рішенням тендерного комітету Ви маєте право звернутись до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Шановний замовник!
Номер:
7520cef35c984c57ac2d7f878da9316a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-15-002766-a.a2
Назва:
Шановний замовник!
Вимога:
Шановний замовник!
1) Згідно тендерної документації, Учасник повинен надати:
гарантійний лист щодо погодження з проектом договору (Додаток 3),
документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції,
Довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про підприємство, Довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, засвідчена підписом уповноваженої особи Учасника, скріплена печаткою, із зазначенням посади і дати підпису.
Учасник Витрученко Е.Л. не надав перелічені документи у складі тендерної пропозиції. Також не надано Уставні документи: свідоцтво або витяг про державну реєстрацію, Витяг платника податку.
2) Просимо також надати пояснення щодо проекту договору. Предмет договору несе в собі характер поставки товару:
"1.1. Відповідно до умов цього Договору Продавець зобов’язується у встановлений строк поставити товар в кількості, асортименті відповідно до специфікації (додаток до Договору), далі – Товар, а Покупець зобов’язується прийняти та оплатити цей Товар. 1.2. Найменування Товару: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (система відеоспостереження) ДК 021-2015: 32320000-2"
Тому питання: яке відношення має КВЄД 71.11 та 71.12 до коду закупівлі "Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (система відеоспостереження) ДК 021-2015: 32320000-2" ??? Замовник закупає техніку, а не послуги. До встановлення телевізійного обладнання ці квєди не потрібні.
3. Згідно відкритого доступу на сайті http://sfs.gov.ua/businesspartner, наявна наступна інформація щодо Витрученко Е.Л.
"Станом на 14.04.2019 платник податків (Витрученко Е.Л.) має податковий борг та відповідно до пункту 88.2 статті 88 Податкового кодексу України у органів державної податкової служби виникло право податкової застави на майно такого платника".
Тому, просимо Вас відминити закупівлю.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.04.2019 14:33
Вирішення:
У разі незгоди з рішенням тендерного комітету Ви маєте право звернутись до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Перелік закладів освіти Олександрівської селищної ради
Номер:
48f17491d292441781cc202b9a088fa6
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-15-002766-a.a1
Назва:
Перелік закладів освіти
Олександрівської селищної ради
Вимога:
Високопільський ЗЗСО – 1 корпус
Новостепанівський ЗЗСО – 1 корпус
Новоолександрівський НВК – 2 корпуси
Староварварівький ЗЗСО – 1 корпус
Дмитро-Дар'ївський НВК - 1 корпус
Мирнодолинський НВК – 2 корпуси
Олександрівський ЗЗСО – 2 корпуси
Петрівка Другий ЗЗСО – 1 корпус
Олександрівський ДНЗ – 1 корпус
Очеретинський ЗЗСО – 1 корпус
Очеретинський ДНЗ – 1 корпус
Петрівка Другий ДНЗ – 1 корпус
Некременська ЗЗСО – 1 корпус
Золотопрудська ЗЗСО – 1 корпус
Михайлівська ЗЗСО – 1 корпус
Вимагаємо загрузити план-схеми закладів освіти
Олександрівської селищної ради, де саме буде розташоване обладнання. Або техпаспорт приміщеннь
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.03.2019 16:56
Вирішення:
Завантажено технічні паспорта установ
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так