• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Система відеоспостереження в закладах освіті Олександрівської селищної ради

Торги відмінено

1 350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 750.00 UAH
Період оскарження: 15.03.2019 18:45 - 27.03.2019 23:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дії замовника

Номер: 4c755f6f22bf41e3840ae621f9c15ca4
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-15-002766-a.a5
Назва: Скарга на дії замовника
Скарга:
Оскарження рішення про відхилення пропозиції ТОВ «БРАМА-IНЖЕНЕРНI СИСТЕМИ» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій №37 від 15.04.2019 року та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем фізичну особу - підприємця Витрученко Едуарда Леонідовича зазначене у протоколі №37 від 15.04.2019 року у закупівлі ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Система відеоспостереження в закладах освіті Олександрівської селищної ради) Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2019-03-15-002766-a.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.05.2019 23:29
Дата виконання рішення Замовником: 27.05.2019 16:15
Коментар замовника щодо усунення порушень: Протокол № 37 від 15.04.2019 року скасовано. Повторна кваліфікація учасників
Автор: ТОВ "БРАМА-ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ", Вдовін Микита Станіславович +380676113775 vdovin.brama@gmail.com
Вимога
Є відповідь

неправомірна дискваліфікація

Номер: 4124370651db41438763d0e30bb6ac56
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-15-002766-a.c4
Назва: неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Шановні голово та члени тендерного комітету! Ознайомившись з причинами відхилення нашої пропозиції звертаємо Вашу увагу на наступне. Рішення про відхилення тендерних пропозицій може базуватись на невідповідності лише тим вимогам, які чітко і однозначно були прописані в документації. Тому, якщо необхідність відповідності учасника певним вимогам видається замовнику принциповою, то ці вимоги необхідно заздалегідь продумати і передбачити в умовах тендерної документації, не допускаючи при цьому дискримінації і незаконних умов. Замовник не має права відхиляти пропозицію, керуючись своїми суб’єктивними домислами і припущеннями та, на власний розсуд, трактуючи і доповнюючи умови тендеру. Тендерною документацією на закупівлю – Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (система відеоспостереження) ДК 021-2015:32320000-2 не передбачено надання у складі тендерної пропозиції уставних документів (довідка ПДВ), окрім того інформація зазначена у довідці дублюється в Довідці «Відомості про учасника» № 203 від 01.04.2019р. та витязі з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а саме індивідуальний податковий номер, номер витягу з реєстру платників ПДВ, та місце реєстрації. Те ж саме стосується і сертифікатів відповідності. Тендерна документація не вимагає надання сертифікатів якості учасниками, а отже не може бути причиною відхилення такої пропозиції. Окрім того звертаємо вашу увагу, що сертифікати відповідності видані на ім’я виробників продукції, а отже є підтвердженням походження товару та його якості. Також звертаємо увагу, що ТОВ «БРАМА-ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ» здійснює діяльність згідно КВЕД 71.11 Діяльність у сфері архітектури та КВЕД 71.12. Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах, що зазначено у витязі з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань наданого нами у складі тендерної пропозиції. Враховуючи усе вище сказане вимагаємо: - скасувати рішення щодо дискваліфікації ТОВ «БРАМА – ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ», враховуючи зауваження стосовно неправомірності відхилення нашої цінової пропозиції. Вважаємо Ваше рішення щодо дискваліфікації ТОВ «БРАМА – ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ», неправомірними та такими що у разі не вирішення буде оскаржене у контролюючих органах зокрема у Антимонопольному комітеті України з одночасним наданням документів до відповідних центральних органах виконавчої влади що реалізують державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У разі незгоди з рішенням тендерного комітету Ви маєте право звернутись до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Є відповідь

Оскарження визначення переможця

Номер: 1cd9cbe8426a430f8091a069d3ecfbac
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-15-002766-a.a3
Назва: Оскарження визначення переможця
Вимога:
1)Не надано Уставні документи: свідоцтво або витяг про державну реєстрацію, Витяг платника податку. 2) Просимо також надати пояснення щодо проекту договору. Предмет договору несе в собі характер поставки товару: "1.1. Відповідно до умов цього Договору Продавець зобов’язується у встановлений строк поставити товар в кількості, асортименті відповідно до специфікації (додаток до Договору), далі – Товар, а Покупець зобов’язується прийняти та оплатити цей Товар. 1.2. Найменування Товару: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (система відеоспостереження) ДК 021-2015: 32320000-2" Тому питання: яке відношення має КВЄД 71.11 та 71.12 до коду закупівлі "Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (система відеоспостереження) ДК 021-2015: 32320000-2" ??? Замовник закупає техніку, а не послуги. До встановлення телевізійного обладнання ці квєди не потрібні. 3. Згідно відкритого доступу на сайті http://sfs.gov.ua/businesspartner, наявна наступна інформація щодо Витрученко Е.Л. "Станом на 14.04.2019 платник податків (Витрученко Е.Л.) має податковий борг та відповідно до пункту 88.2 статті 88 Податкового кодексу України у органів державної податкової служби виникло право податкової застави на майно такого платника". 4) учасник не надав лист-згоду про обробку персональних даних свої як учасника та своїх працівників. Ми подали і маємо всі необхідни документи та кведи для здійснення цій закупівлі. Тому, вимагаємо Вас відмінити не обґрунтоване рішення про дискваліфікацію нас як учасників торгів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У разі незгоди з рішенням тендерного комітету Ви маєте право звернутись до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Шановний замовник!

Номер: 7520cef35c984c57ac2d7f878da9316a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-15-002766-a.a2
Назва: Шановний замовник!
Вимога:
Шановний замовник! 1) Згідно тендерної документації, Учасник повинен надати: гарантійний лист щодо погодження з проектом договору (Додаток 3), документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, Довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про підприємство, Довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, засвідчена підписом уповноваженої особи Учасника, скріплена печаткою, із зазначенням посади і дати підпису. Учасник Витрученко Е.Л. не надав перелічені документи у складі тендерної пропозиції. Також не надано Уставні документи: свідоцтво або витяг про державну реєстрацію, Витяг платника податку. 2) Просимо також надати пояснення щодо проекту договору. Предмет договору несе в собі характер поставки товару: "1.1. Відповідно до умов цього Договору Продавець зобов’язується у встановлений строк поставити товар в кількості, асортименті відповідно до специфікації (додаток до Договору), далі – Товар, а Покупець зобов’язується прийняти та оплатити цей Товар. 1.2. Найменування Товару: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (система відеоспостереження) ДК 021-2015: 32320000-2" Тому питання: яке відношення має КВЄД 71.11 та 71.12 до коду закупівлі "Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (система відеоспостереження) ДК 021-2015: 32320000-2" ??? Замовник закупає техніку, а не послуги. До встановлення телевізійного обладнання ці квєди не потрібні. 3. Згідно відкритого доступу на сайті http://sfs.gov.ua/businesspartner, наявна наступна інформація щодо Витрученко Е.Л. "Станом на 14.04.2019 платник податків (Витрученко Е.Л.) має податковий борг та відповідно до пункту 88.2 статті 88 Податкового кодексу України у органів державної податкової служби виникло право податкової застави на майно такого платника". Тому, просимо Вас відминити закупівлю.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У разі незгоди з рішенням тендерного комітету Ви маєте право звернутись до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Перелік закладів освіти Олександрівської селищної ради

Номер: 48f17491d292441781cc202b9a088fa6
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-15-002766-a.a1
Назва: Перелік закладів освіти Олександрівської селищної ради
Вимога:
Високопільський ЗЗСО – 1 корпус Новостепанівський ЗЗСО – 1 корпус Новоолександрівський НВК – 2 корпуси Староварварівький ЗЗСО – 1 корпус Дмитро-Дар'ївський НВК - 1 корпус Мирнодолинський НВК – 2 корпуси Олександрівський ЗЗСО – 2 корпуси Петрівка Другий ЗЗСО – 1 корпус Олександрівський ДНЗ – 1 корпус Очеретинський ЗЗСО – 1 корпус Очеретинський ДНЗ – 1 корпус Петрівка Другий ДНЗ – 1 корпус Некременська ЗЗСО – 1 корпус Золотопрудська ЗЗСО – 1 корпус Михайлівська ЗЗСО – 1 корпус Вимагаємо загрузити план-схеми закладів освіти Олександрівської селищної ради, де саме буде розташоване обладнання. Або техпаспорт приміщеннь
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Завантажено технічні паспорта установ
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так