-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги центрів і будинків відпочинку (Послуги з оздоровлення дітей пільгових категорій на узбережжі Чорного моря крім АР Крим (путівки))
Завершена
274 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 747.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 747.00 UAH
Період оскарження:
15.03.2019 15:39 - 28.03.2019 23:00
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга на рішення замовника про визначення переможця торгів
Номер:
3e37de6eddcb4237a6515e1ad9cfde29
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-15-002269-a.b2
Назва:
Скарга на рішення замовника про визначення переможця торгів
Скарга:
Скарга на рішення замовника про визначення переможця торгів
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга Брусилов.pdf 22.04.2019 22:28
- платіжка 211 19.04.19.pdf 22.04.2019 22:28
- рішення від 25.04.2019 № 5100.pdf 25.04.2019 20:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.04.2019 22:28
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.04.2019 20:17
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушень
Номер:
b078c9f9ea384c2e8d4b9afd19833d53
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-15-002269-a.a1
Назва:
Вимога про усунення порушень
Вимога:
Вимога про усунення порушень відповідно до абзацу другого частини першої статті 32 Закону
Шановні члени тендерного комітету Брусилівська селищна рада Брусилівського району Житомирської області, звертаємо вашу увагу, що вами під час розгляду тендерної пропозиції та визначення переможцем ФОП Черниш О.Л. допущені порушення законодавства про публічні закупівлі, що впливають на визначення результатів цієї закупівлі, які можуть бути усунуті вами самостійно шляхом скасування попередньо прийнятих рішень.
Стаття 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлює, що після проведення електронного аукціону замовник зобов’язаний розглянути тендерні пропозиції учасників та перевірити їх на відповідність вимогам документації, починаючи з найдешевшої пропозиції.
Якщо під час такого розгляду замовник виявить, що тендерна пропозиція учасника не відповідає хоча б одній з умов тендерної документації не залежно від її ціни – замовник обов’язаний (!!! не має право, а зобов’язаний) відхилити тендерну пропозицію такого учасника на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Черниш О.Л. замовник мав встановити, що вона не відповідає умовам тендерної документації та мала бути відхилена на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону:
1) пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена шляхом надання у складі тендерної пропозиції:
- ТАБЛИЦІ ВІДПОВІДНОСТІ ЗАПРОПОНОВАНИХ УЧАСНИКОМ послуг вимогам, викладеним у Додатку 4 тендерної документації, яка повинна містити вимоги замовника та інформацію учасника про відповідність встановленій вимозі, параметру;
- ІНФОРМАЦІЇ ПРО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УЧАСНИКОМ ЦІЛОДОБОВОЇ ОХОРОНИ. У разі залучення охоронної організації надати копію договору про цілодобову охорону між учасником та охоронною організацією (договір повинен бути чинним на час надання послуг, що є предметом закупівлі.
Всупереч цій вимозі тедерна пропозиція ФОП Черниш О.Л. не містить ні таблиці відповідності, ні інформації про забезпечення учасником цілодобової охорони.
Отож тендерна пропозиція ФОП Черниш О.Л. не відповідає умовам тендерної документації в цій частині (п. 6 розділу ІІІ) і мала бути відхилена замовником на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
2) пунктом 4 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев’яносто) робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій. При цьому Замовник зазначив, що Пропозиції, дійсні на коротший термін, відхиляються замовником як такі, що не відповідають умовам тендерної документації.
Тендерна пропозиція ФОП Чернищ О.Л. дійсна протягом 90 днів, тобто на термін коротший за 90 робочих днів (зазначено у формі тендерної пропозиції), а тому підлягає відхиленню, як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Зважаючи на вищевикладене, замовник може усунути допущені ним порушення шляхом перегляду свого незаконного рішення про визначення переможця за результатами розгляду цього звернення та скасувати своє попереднє рішення.
З метою захисту порушених замовником прав ПП «ЮГ-СК» (замовник необ’єктивно розглянув тендерну пропозицію ФОП Черниш О.Л. та прийняв незаконне рішення про визначення її переможцем) змушений буде звернутися до Антимонопольного комітету України для скасуння незаконного рішення та до Управління Північного офісу Держаудитслужби у Житомирській області для притягнення членів тендерного комітету замовника до відповідальності за допущені порушення.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога Брусилів 18.04.2019.pdf 18.04.2019 16:10
- Рішення 23.04.2019 15:09
Дата подачі:
18.04.2019 16:10
Вирішення:
Тендерний комітет Брусилівської селищної ради за результатами розгляду Вимоги ПП «ЮГ – СК» повідомляє наступне.
Зауваження, які наведені у вимозі, є необґрунтованими у зв'язку з відсутністю ознак правопорушень відповідно до п.4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
По першому пункту, скаржник ПП «ЮГ-СК» посилається на те, що відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена шляхом надання у складі тендерної пропозиції:
- ТАБЛИЦІ ВІДПОВІДНОСТІ ЗАПРОПОНОВАНИХ УЧАСНИКОМ послуг вимогам, викладеним у Додатку 4 тендерної документації, яка повинна містити вимоги замовника та інформацію учасника про відповідність встановленій вимозі, параметру;
- ІНФОРМАЦІЇ ПРО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УЧАСНИКОМ ЦІЛОДОБОВОЇ ОХОРОНИ. У разі залучення охоронної організації надати копію договору про цілодобову охорону між учасником та охоронною організацією (договір повинен бути чинним на час надання послуг, що є предметом закупівлі).
Відсутність ТАБЛИЦІ ВІДПОВІДНОСТІ не є підставою для відхилення пропозиції, оскільки, поданий учасником ФОП Черниш О.Л. детальний опис послуг у відповідності з вимогами тендерної документації, повністю, за своїм змістом відповідає вимогам замовника. Тобто, відсутність ТАБЛИЦІ ВІДПОВІДНОСТІ, на яку наголосив скаржник ПП «ЮГ-СК» є формальною помилкою, яка не впливає на зміст пропозиції, поданої учасником ФОП Черниш О.Л. (https://infobox.prozorro.org/articles/formalni-pomilki-v-tenderniy-propoziciji)
Щодо інформації про забезпечення учасником цілодобової охорони, то в документах Пропозиції (ФОП Черниш О.Л.), яка завантажена в Системі закупівель PROZORRO, в частині 3 на сторінці 15 в пункті 38 вказано, що усі приміщення та території ДОТ «Альбатрос» цілодобово охороняється спеціалізованою охоронною ліцензійною організацією, з якою підписаний відповідний договір № 2/3-19 від 01.03.2019 року про цілодобову охорону дитячого закладу ДОТ «Альбатрос».
Відсутність слова «цілодобово» в назві договору про охорону не є підставою відхилення пропозиції, тим паче, якщо в самому договорі передбачено п.3.1.5. цілодобову охорону ДОТ «Альбатрос».
Отже, тендерна пропозиція ФОП Черниш О.Л. відповідає умовам тендерної документації Замовника.
По другому пункту вимоги: скаржник ПП «ЮГ-СК» не згоден із оформленням тендерної пропозиції, яку надав Учасник ФОП Черниш О.Л., а саме: скаржник ПП «ЮГ-СК» вважає, що вона оформлена не відповідним чином. Скаржник вважає, що учасник тендерних закупівель – ФОП Черниш О.Л. замість вказати те, що тендерна пропозиція дійсна протягом 90 (дев’яносто) робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій, вказав просто 90 (дев’яносто) днів.
Тендерний комітет, не вважає це порушенням законодавства про закупівлі, а виключно формальною (несуттєвою) помилкою при оформленні тендерної документації (ТД), про що вказано в тексті Розділу 3 ТД Замовника, яка не впливає на зміст пропозиції, так як у таборі відсутні неробочі дні. Відповідно до графіку роботи, перспективного двотижневого меню ДОТ «Альбатрос» на літній період 2019 року, календарно-тематичного планування виховної роботи в ДОТ «Альбатрос» на літній період 2019 року, весь період з 01.06.2019 року по 31.08.2019 року В ДОТ «Альбатрос» є робочим.
Якщо враховувати зазначену формальну помилку, то послуги ДОТ «Альбатрос» надавав би лише по робочих днях, що призвело б до розриву відпочинкової зміни, що суперечилоб в подальшому ст.1 Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей».
Також не можна не врахувати, що відповідно до методики оцінки (п.1 Розділу 5 Тендерної документації) – єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної пропозиції є ціна тендерної пропозиції учасника.
Зазначимо, що відповідно до проведених торгів, заявлена учасником ФОП Черниш О.Л. ціна складає 188999 грн і є меншою на відміну від ціни, що заявлена скаржником ПП «ЮГ-СК» з різницею в 76994 грн. Відповідно, економія бюджетних коштів надає можливість забезпечити путівками більшу кількість дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки.
Таким чином, Замовник об’єктивно розглянув тендерну пропозицію учасника ФОП Черниш О.Л. та з дотриманням чинного законодавства прийняв рішення про обрання його переможцем за результатами закупівель.
Статус вимоги:
Не задоволено