-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів)
Кількість (обсяг) надання послуг: 12 найменувань, більш детально в Додатку №5 до даної тендерної документації.
Торги відмінено
417 409.35
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 200.00 UAH
Період оскарження:
19.03.2019 10:54 - 30.03.2019 23:00
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційні вимоги
Номер:
dcbc1e37c7844dbbb1991ab65ce5aab7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-19-000215-b.a4
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
1. Замовник:
КУ «Міська клінічна лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги міста Запоріжжя», Код ЄДРПОУ: 05498677
2. Номер повідомлення про проведення закупівлі UA-2019-03-19-000215-b код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів).
3. Підстави подання вимоги: Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та основні принципи закупівель, що визначені в Ст.3 Закону, а саме: недискримінація учасника, добросовісна конкуренція серед учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням.
4. Обґрунтування:
1. Замовник закупівлі, КУ «Міська клінічна лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги міста Запоріжжя», Код ЄДРПОУ: 05498677, в тендерній документації (ТД) закупівлі висунув вимоги, які звужують коло учасників.
(детально у вкладеному файлі)
Вимагаємо: Для забезпечення виконання норм чинного законодавства, основних принципів закупівель, недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням, усунути дискримінаційні умови, зазначені вище, шляхом внесення змін до документації, а саме внести зміни до ТД:
1. Скористатись правом поділу на лоти, виділивши в окремі лоти відходи, що містять ртуть (пункт 6-7 таблиці Додатку №5) та відходи , пов’язані з послугами транспорту.
2. Надати дозвіл до часткового залучення до виконання послуг спеціалізованих підприємств. Відповідно, внести до Додатку №5 ТД та розділу 4 проекту договору (Додаток 4) пункт в наступній редакції: «Виконавець має право надавати послуги за цим Договором своїми силами, а також із залученням сил і засобів інших спеціалізованих підприємств. При цьому відповідальність за виконання зазначених послуг перед Замовником несе Виконавець. У разі залучення до виконання послуг субпідрядника, Виконавець повинен надати довідку з зазначенням повної назви субпідрядної організації, кода ЄДРПОУ, юридичної та фактичної адреси та надати копії дозвільних документів (ліцензію на проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами зазначеними у переліку)».
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога _умови закупівлі_МКЛ ЕШМД_Запоріжжя_2 лоти.docx 21.03.2019 13:24
- рішення АМКУ від 15.06.2018 № 5829_скарга ЕПТ_дискримінація заборона субпідряду.pdf 21.03.2019 13:24
- протокл розгляду вимоги 4.pdf 27.03.2019 19:08
Дата подачі:
21.03.2019 13:24
Вирішення:
Не задовольняти вимогу Учасника щодо внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відхилено
дискримінаційні вимоги, що обм ежують права учасників
Номер:
152120359a214a799ec780f7901db73b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-19-000215-b.a3
Назва:
дискримінаційні вимоги, що обм ежують права учасників
Вимога:
1. Замовник:
КУ «Міська клінічна лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги міста Запоріжжя», Код ЄДРПОУ: 05498677
2. Номер повідомлення про проведення закупівлі UA-2019-03-19-000215-b код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів).
3. Підстави подання вимоги: Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та основні принципи закупівель, що визначені в Ст.3 Закону, а саме: недискримінація учасника, добросовісна конкуренція серед учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням.
4. Обґрунтування:
1. Замовник в Додатку №3 в п.3 вимагає: Копія ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів України на впровадження вказаного виду діяльності, а саме проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження). Надати копію ліцензії на весь обсяг послуг.
Зауважуємо, що Міністерство екології та природних ресурсів України з 2015 року не видає ліцензії на перевезення небезпечних відходів. Дана вимога обмежує права учасників.
(детально у вкладеному файлі)
Вимагаємо: Для забезпечення виконання норм чинного законодавства, основних принципів закупівель, недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням, усунути дискримінаційні умови, зазначені вище, шляхом внесення змін до документації, а саме внести зміни до ТД:
1. В Додатку №3 викласти вимогу щодо видів діяльності по ліцензії в наступній редакції:
• Копія ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів України на впровадження вказаного виду діяльності, а саме проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження та/або утилізація та/або оброблення).
• Копія ліцензії Державної служби України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА) на перевезення небезпечних вантажів та відходів.
2. Доповнити Додаток 3 вимогами згідно Постанови КМУ від 02 грудня 2015 р. №1001 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом», а саме:
• довідку про наявність спецтранспорту (власного або орендованого, чи взятого в кредит, лізинг) для перевезення небезпечних відходів з підтверджуючими документами:
техпаспорт, у разі оренди (кредиту, лізингу) спецтранспорту надати копію договору оренди (кредиту, лізингу);
маршрут руху транспортних засобів під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, погоджений з уповноваженим органом, відповідно до п.21 Постанова КМУ від 02 грудня 2015 р. № 1001;
• свідоцтво про підготовку водія небезпечних вантажів (надати копію),
• свідоцтво про підготовку уповноваженого з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів
• надати копію договору страхування відповідальності на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів та (або) небезпечних відходів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога _умови закупівлі_МКЛ ЕШМД_Запоріжжя.docx 21.03.2019 12:05
- Постанова КМУ 103 від 11.02.2015 _Укртрансбезпека.docx 21.03.2019 12:05
- Постанова КМУ 1001 Про затвердження ліцензійних умов з перевезення НВ.docx 21.03.2019 12:05
- протокол розгляду вимоги 3.pdf 27.03.2019 18:12
Дата подачі:
21.03.2019 12:05
Вирішення:
Відхилити вимогу Учасника щодо запропонованої ним редакції пункту 3 додатку №3 до тендерної документації на підставі абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Ліцензія Участника на проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами
Номер:
4f554ee890fd4bf8a3eb8e07105beb31
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-19-000215-b.a2
Назва:
Ліцензія Участника на проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовнику. Згідно "Переліку інших документів, необхідних для визначення переможця торгів", зазначених у Додатку №3 до ТД (ідентифікатор закупівлі № UA-2019-03-19-000215-b), участник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати копію ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів України на впровадження вказаного виду діяльності, а саме проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження). Будь ласка, уточніть, згідно цього пункту Участник повинен надати копію ліцензії на увесь перелік відходів, зазначених у Додатку №5 до ТД (зазначиних у таблиці "Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі")?
Дякую.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол розгляду вимоги 2.pdf 27.03.2019 16:47
Дата подачі:
21.03.2019 11:07
Вирішення:
Задовольнити звернення (вимогу) особи по даній процедурі закупівлі та роз’яснити учаснику, що Учасники цих торгів повинні надати Замовнику копію ліцензії на увесь перелік відходів, зазначених у Додатку №5 до тендерної документації по даній процедурі закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога замовника
Номер:
97adfc17ef6043c2ac979992266628c6
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-19-000215-b.a1
Назва:
Дискримінаційна вимога замовника
Вимога:
Доброго дня, шановний замовнику. Для надання можливості прийняти участь у тендері (Ідентифікатор закупівлі № UA-2019-03-19-000215-b) усім Учасникам, які мають право надавати послуги, що є предметом закупівлі (мають відповідну Ліцензію), та для запобігання порушення Ст. 3 та ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), просимо Вас внести зміни та викласти у наступній редакції п. 1.3. Додатку № 2 А. ТД:
« 1.3. Довідка в довільній формі про наявність обладнання (власного або орендованого або за договором) для кремації (спалюванню) патологоанатомічних та органічних операційних відходів категорії В (органи, тканини) відповідно до п. 18, розд. V «Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», затвердженими наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325; Надати - копію атестата виробництва, сертифікат якості Виробника обладнання або паспорту на обладнання, та документи підтверджуючі право власності вищевказаного обладнання (копію документу про придбання Учасником даного обладнання), у разі наявності даного обладнання у Учасника на правах оренди або за договором, то такий Учасник надає копію договору оренди або копію договору про надання послуг.
Встановлення обмежень у вигляді володіння/використання обладнання для кремації (спалюванню) патологоанатомічних та органічних операційних відходів категорії В на правах власності, або оренди суттєво звужує коло учасників та є грубим порушенням норм ЗУ "Про публічні закупівлі", який забороняє встановлювати дискримінаційні вимоги для учасників.
Звертаємо увагу Замовника на те, що такі вимоги прямо суперечать ст. 3 та ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі". У разі відмови Замовника виконати цю вимогу, ми будемо змушені звернутися зі Скаргою до АМКУ про порушення з боку Замовника норм ЗУ "Про публічні закупівлі", після чого ми будемо вимагати від КУ «Міська клінічна лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги міста Запоріжжя» відшкодування витрат понесених нашим Товариством на розгляд Скарги АМКУ.
Сподіваємося на позитивне рішення питання.
Дякуємо.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол розгляду вимоги учасника.pdf 26.03.2019 17:09
Дата подачі:
20.03.2019 17:02
Вирішення:
Задовольнити звернення (вимогу) особи по даній процедурі закупівлі щодо викладення в новій редакції пп.1.3 п.1 додатку №2 п.А тендерної документації по даній процедурі закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Виконана замовником
порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Номер:
a99c108ea6214169a3b8d15cf2375c11
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-19-000215-b.a5
Назва:
порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Скарга:
19.03.2019 року Комунальна установа «Міська клінічна лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги міста Запоріжжя» (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю UA-2019-03-19-000215-b за процедурою відкриті торги, предмет закупівлі згідно 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Ознайомившись з Тендерною документацією затвердженою головою тендерного комітету Плаксиною О.Ю. 18.03.2019 (далі — ТД), ми виявили в ній дискримінаційні вимоги, які обмежують конкуренцію та звужують коло Учасників та вимоги, що не відповідають чинному законодавству.
Наше твердження обґрунтовуємо нижченаведеним:
(детально у файлі скарги)
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, шляхом внесення відповідних змін до неї, а саме:
- В Додатку № 3 викласти вимогу щодо видів діяльності по ліцензії в наступній редакції:
• Копія ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів України на впровадження вказаного виду діяльності, а саме проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження та/або утилізація та/або оброблення).
• Копія ліцензії Державної служби України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА) на перевезення небезпечних вантажів та відходів.
- Доповнити Додаток 3 вимогами згідно Постанови КМУ від 02 грудня 2015 р. №1001 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом», а саме:
• довідку про наявність спецтранспорту (власного або орендованого, чи взятого в кредит, лізинг) для перевезення небезпечних відходів з підтверджуючими документами - техпаспорт, у разі оренди (кредиту, лізингу) спецтранспорту надати копію договору оренди (кредиту, лізингу);
• свідоцтво про підготовку водія небезпечних вантажів (надати копію);
• свідоцтво про підготовку уповноваженого з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів;
• надати копію договору страхування відповідальності на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів та (або) небезпечних відходів.
- Скористатись правом поділу на лоти, виділивши в окремі лоти відходи, що містять ртуть (пункт 6 -7 таблиці Додатку № 5) та відходи, пов’язані з послугами транспорту;
- Надати дозвіл до часткового залучення до виконання послуг спеціалізованих підприємств. Відповідно, внести до Додатку №5 ТД та розділу 4 проекту договору (Додаток 4) пункт в наступній редакції: «Виконавець має право надавати послуги за цим Договором своїми силами, а також із залученням сил і засобів інших спеціалізованих підприємств. При цьому відповідальність за виконання зазначених послуг перед Замовником несе Виконавець. У разі залучення до виконання послуг субпідрядника, Виконавець повинен надати довідку з зазначенням повної назви субпідрядної організації, коду ЄДРПОУ, юридичної та фактичної адреси та надати копії дозвільних документів (ліцензію на проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами зазначеними у переліку)».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ_Запорізька МКЛШД.pdf 29.03.2019 17:03
- Платіжка АМКУ Запорізька МКЛШД.pdf 29.03.2019 17:03
- Вимога _умови закупівлі_МКЛ ЕШМД_Запоріжжя.docx 29.03.2019 17:03
- Вимога _умови закупівлі_МКЛ ЕШМД_Запоріжжя_2 лоти.docx 29.03.2019 17:03
- протокол розгляду вимоги 3.pdf 29.03.2019 17:03
- протокл розгляду вимоги 4.pdf 29.03.2019 17:03
- рішення від 03.04.2019 № 3986 + лист Замовнику.pdf 03.04.2019 22:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.04.2019 № 4764.pdf 19.04.2019 20:20
- Рішення від 18.04.2019 № 4764.pdf 23.04.2019 21:49
- пояснення по скарзі.pdf 10.04.2019 17:59
- Заперечення.docx 10.04.2019 18:00
- Пояснення.docx 10.04.2019 18:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.03.2019 17:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.04.2019 21:50
Дата виконання рішення Замовником:
26.04.2019 17:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Буде внесено зміни до тендерної документації