-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Народного дому №2 в м.Пустомити (мікрорайон с.Лісневичі), Пустомитівського району, Львівської області
Під кількістю 1 робота слід розуміти обсяг виконання робіт відповідно до Додатку 2 Технічне завдання. Під місцем виконання робіт слід розуміти адресу визначену Замовником.
Завершена
2 385 341.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 926.71 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 926.71 UAH
Період оскарження:
15.02.2019 20:53 - 28.02.2019 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Скарга №1 від 01.04.2019р. з додатками.
Номер:
8fa2ee88c4aa434f8378adf5edd658be
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-15-000888-c.a16
Назва:
Скарга №1 від 01.04.2019р. з додатками.
Скарга:
Додатки:
1. Платіжне доручення №29 від 01 квітня 2019 року з підтвердженням банку.
2. Рішення АМКУ про невід'ємні додатки 2 шт.
3. Протокол про відхилення (попередня закупівля).
4. Локальний кошторис переможця з помилками 4 стор.
5. Протокол про відхилення Суб’єкта оскарження.
6. Протокол про продовження строку розгляду Суб’єкта оскарження.
7. Платіжні доручення на підтвердження повної оплати Замовником аналогічних договорів 8шт.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА №1 ВІД 01.04.2019Р..pdf 01.04.2019 22:21
- платіжне доручення № 29.pdf 01.04.2019 22:21
- пiдтвердження_банку_ПАТ_АКБ_Л_вiв.pdf 01.04.2019 22:21
- рішення АМКУ про невід'ємні додатки 1.pdf 01.04.2019 22:21
- рішення АМКУ про невід'ємні додатки 2.pdf 01.04.2019 22:21
- Локальний стор. 16.jpg 01.04.2019 22:21
- Локальний стор.13.jpg 01.04.2019 22:21
- Локальний стор.20.jpg 01.04.2019 22:21
- Локальний стор.9.jpg 01.04.2019 22:21
- Відхилення (1).pdf 01.04.2019 22:21
- Відхилення (2).pdf 01.04.2019 22:21
- Протокол _ 14 (1).pdf 01.04.2019 22:21
- Протокол _ 14 (2).pdf 01.04.2019 22:21
- підтвердження оплати дог.№5 від 30.11.2017р.pdf 01.04.2019 22:21
- підтвердження оплати по дог. №1 від 09.11.2017р.pdf 01.04.2019 22:21
- оплата по договору Гірка Полонка.rar 01.04.2019 22:21
- протокол про відхилення попередня закупівля.pdf 01.04.2019 22:21
- Рішення від 04.04.2019 № 3990.pdf 04.04.2019 23:37
- Лист скаржнику UA-2019-02-15-000888-c.pdf 19.04.2019 20:22
- інформація про перенесення розгляду скарги UA-2019-02-15-000888-c.pdf 19.04.2019 20:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.04.2019 № 4902.pdf 23.04.2019 18:59
- Рішення від 22.04.2019 № 4902.pdf 25.04.2019 21:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.04.2019 22:21
Опис причини скасування:
В Скаржника більше не має інтересу в закупівлі даного Замовника!
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
21.04.2019 16:46
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
25.04.2019 21:11
Вимога
Є відповідь
вимога!
Номер:
a8e8628b67a847c2baaab6b6454864d9
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-15-000888-c.b6
Назва:
вимога!
Вимога:
Окрім того, Додатком №2 пунктом 8 вимагалися сертифікат відповідності і висновок державної санітарно-епідемілогічної експертизи на теплоізоляційні вироби з мінеральної вати , а Учасник ПП “Віоліка“ подав в складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності на Вироби теплоізоляційні з скляного штапельного волокна, які не мають нічого спільного з теплоізоляційними виробами з мінеральної вати і це фактично зовсім інші вироби!!! А поданий учасником ПП “Віоліка“ висновок державної санітарно-епідемілогічної експертизи на теплоізоляційні вироби з мінеральної вати не містить інформації, що цей висновок на мінеральну вату ТМ “НЕМАН”. Тому гарантійний лист, сертифікат і висновок це збір різноманітних документів, які не мають жодного відношення до документів, які учасник повинен був надати, на виконання вимог Додатку №2!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.04.2019 00:36
Вирішення:
Подані учасником документи в повній мірі відповідають вимозі встановленій замовником у тендерній документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
вимога!
Номер:
82cc6e08068640ecb93d919d11e843db
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-15-000888-c.c15
Назва:
вимога!
Вимога:
Відповідно до умов Додатку №2 Найменування робіт і витрат тендерної документації Замовника в складі тендерної пропозиції Учасник повинен був надати локальний кошторис, який включає в себе весь об’єм робіт і витрат, що подані Технічним завданням:
Учасник ПП “Віоліка“ надав в складі своєї тендерної пропозиції документ під назвою Локальний кошторис.pdf в якому ДОПУСТИВ багато помилок, а саме вказав не ті об’єму, не ту кількість матеріалів, а також розрахував не той вид робіт, що вимагав Замовник.
Отож помилки:
- Додатку №2 Найменування робіт і витрат Розділ Сходи монолітні пункт 83: Монтаж профілів гіпсокартоннипх 382 м- так вимагав Замовник, а учасник ПП “Віоліка“ порахував зовсім іншу роботу і її кількість: Улаштування каркасу однорівневих підвісних стель із металевих профілів 205,6 м !!??
- Додатку №2 Найменування робіт і витрат пункт 118: Улаштування основ під тротуари товщиною 12см із щебеню 7,9 м.кв., так вимагав Замовник, а учасник ПП “Віоліка“ порахував зовсім іншу роботу і її кількість: написав із цегляного 0,79 м.кв. !!??
- Додатку №2 Найменування робіт і витрат пункт 119: На кожний 1 см зміни товщини шару додавати або виключати до норми 18-47-1 м.кв.-45,7 , так вимагав Замовник, а учасник ПП “Віоліка“ порахував зовсім іншу кількість: -0,79 м.кв. !!??
- Додатку №2 Найменування робіт і витрат пункт 148: Заземлемлювач вертикальний з круглої сталі діам. 16 мм шт10, так вимагав Замовник, а учасник ПП “Віоліка“ порахував зовсім іншу кількість: написав 1 шт!!??
- Додатку №2 Найменування робіт і витрат пункт 196: Установлення фільтрів для очищення води діаметром 25мм фільтр1, а учасник ПП “Віоліка“ порахував зовсім іншу кількість: написав 2 шт!!??
Тому пропозиція учасника ПП “Віоліка“ не відповідає умовам ТД і повинна бути відхиленою!!! В додатках надаємо помилки з локального кошториса, обведені червоним кольором!!!
Пов'язані документи:
Учасник
- Локальний стор. 16.jpg 01.04.2019 19:31
- Локальний стор.13.jpg 01.04.2019 19:31
- Локальний стор.20.jpg 01.04.2019 19:31
- Локальний стор.9.jpg 01.04.2019 19:31
Дата подачі:
01.04.2019 19:31
Вирішення:
Відповідно до вимог замовника вимагається розрахунок договірної ціни та кошторис, на підтвердження яких надані всі документи, а тому замовник не вправі здійснювати відхилення такої пропозиції.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА!!
Номер:
4d3ade26640e420d9c75ac5df93742e1
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-15-000888-c.a14
Назва:
ВИМОГА!!
Вимога:
Відповідно до умов Додатку №2 розділу 4 (чи пункту 4) тендерної документації Замовника в складі тендерної пропозиції Учасник повинен був надати:
Гарантійний термін на виконані роботи (не менше 10 років) надати гарантійний лист. Учасник ПП “Віоліка“ надав в складі своєї тендерної пропозиції документ під назвою Гарантія на роботи б/№ і б/дати в якому НЕ вказано, ЩО САМЕ він гарантує на виконані роботи??? Тому пропозиція учасника ПП “Віоліка“ не відповідає умовам ТД і тому повинна бути відхиленою!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.04.2019 18:00
Вирішення:
Учасником у складі пропозиції подано документ з назвою «Гарантія на роботи», текст якого відповідає вказаній Вами вимозі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
вимога!
Номер:
ca156ceccd7e4a15a2388bcf9cae1c7f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-15-000888-c.c13
Назва:
вимога!
Вимога:
Відповідно до умов Додатку №1 розділу 3, пункту 1.1 тендерної документації Замовника в складі тендерної пропозиції Учасник повинен був надати:
Копію документа, що підтверджує повноваженна, а саме: протокол/рішення Засновників, наказ про призначення. Учасник ПП “Віоліка“ надав складі своєї тендерної пропозиції наказ №1/11к від 01.11.2005 року (це листопад!), а рішення №2 засновника про призначення директором від 01.07.2005р (це липень!!). Отже ці два документи суперечать один одному, який з них правдивий - невідомо??? Учасник подав неправдиву інформацію або фіктивний документ, і не підтвердив таким чином повноваження на правомочність укладення договору. Окрім того в складі його пропозиції є ще один документ ДОРУЧЕННЯ б/№ і б/дати (тобто, коли видане - знову невідомо!!!) в якому ніби-то ПП “Віоліка“ доручає директору Міщуку О.В. провести тендерні торги і підписати в разі перемоги договір підряду. Читаючи дане Доручення складається враження, що ПП “Віоліка“ це і є Замовник, саме собі надало повноваження провести тендерні торги, але НЕ надало повноважень директору на: представлення інтересів учасника закупівлі, підписання тендерної пропозиції та підписання договору про закупівлю, відповідно до проекту, що поданий Замовником (натомість доручило підписати договір підряду!??). Підсумовуючи все вище написане, Учасник ПП “Віоліка“ жодним документом не підтвердив повноваження особи, на підпис тендерної пропозиції, та договору про закупівлю, тому його пропозиція не відповідає умовам ТД і тому повинна бути відхиленою!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.04.2019 17:51
Вирішення:
Вимогами тендерної документації передбачено, що надання хоча б одного з документів повністю підтверджує вказану вимогу, щодо надання повноважень на підписання договору. Учасник надав таке підтвердження у повному обсязі. Тож замовник не вправі перевіряти фіктивність тих чи інших документів.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
вимога!
Номер:
b95dfab624ae4749b2448c27e748c5e4
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-15-000888-c.b12
Назва:
вимога!
Вимога:
Відповідно до умов Розділу №3 частини 6, пункту 6.2 ( передостанній абзац на 12 сторінці) тендерної документації Замовника в складі тендерної пропозиції Учасник повинен: надати документальне підтвердження того, що після підписання договору він готовий приступити до його виконання без авансового платежу! Будь-яке документальне підтвердження (гарантійний лист, тощо), що стосується даної вимоги Замовника Учасник ПП “Віоліка“ НЕ НАДАВ в складі своєї тендерної пропозиції , а також в реєстрі наданих документів Учасника не вказаний такий документ, тому пропозиція учасника ПП “Віоліка“ не відповідає умовам ТД і тому повинна бути відхиленою!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.04.2019 16:46
Вирішення:
Учасник у складі своєї пропозиції надає згоду з істотними умовами договору, у тому числі завірену копію проекту договору. Щодо надання авансу переможцю торгів, то це є виключне право замовника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
вимога!!!
Номер:
b63895f9b9784680a4f9d3a1ad7c8cf9
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-15-000888-c.b11
Назва:
вимога!!!
Вимога:
Відповідно до умов Розділу №3 частини 1, пункту 1.1.6 ( передостанній абзац на 6 сторінці) тендерної документації Замовника в складі тендерної пропозиції Учасник повинен: гарантійний лист, про те, що ціна тендерної пропозиції Учасника розрахована відповідно до вимог чинного законодавства та включати всі витрати, податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені! Даний текст відстутній в гарантійному листі б/№ і б/дати, що подав Учасник ПП “Віоліка“. Отже пропозиція учасника ПП “Віоліка“ не відповідає умовам ТД і тому повинна бути відхиленою!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.04.2019 15:54
Вирішення:
Учасником у складі пропозиції подано документ з назвою «Гарантійний лист про включення», текст якого відповідає вказаній Вами вимозі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
вимога! Вимагаємо скасувати протокол про визнання Переможця!
Номер:
680cc01d048e42da9626373b5f053ef7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-15-000888-c.a9
Назва:
вимога! Вимагаємо скасувати протокол про визнання Переможця!
Вимога:
Відповідно до умов Розділу №3 частини 1, пункту 3 тендерної документації Замовника в складі тендерної пропозиції Учасник повинен:
Надати Замовнику у строк, що не перевищує 2 календарні дні (тобто до 24 березня 2019 року включно!) після визначення учасника- Переможцем електронною системою закупівель, договірну ціну та кошторис, що відповідає остаточній пропозиції учасника в програмному комплексі АВК та PDF форматі чи будь-якому аналогічному форматі. Проте, Учасник ПП “Віоліка“ надав ці розрахунки лише в PDF форматі, а отже не виконав умов тендерної пропозиції, тому його пропозиція повинна бути відхиленою!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.04.2019 15:25
Вирішення:
Вказані документи, що вимагаються Замовником надаються лише для підтвердження розрахунків учасника, які будуть в результаті аукціону та не можуть бути підставою для відхилення згідно Закону. Замовник може оцінювати лише ті документи, що надаються до кінцевого строку подання. Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, тобто, замовник в рамках тендерної документації визначив дану норму таким чином, щоб учасник лише за умови технічної можливості електронної системи закупівель розмістив на майданчику сканований документ який містить остаточну тендерну пропозицію (цінову) за результатами пониження ціни на аукціоні, лише за умови пониження ціни, що не суперечить вимогам Закону, адже в результаті проведеного аукціону ціна учасника, зазначена в ДП може суттєво відрізнятися від переможної ціни. Оскільки Учасники можуть значно понижуватись у процесі аукціону, тим самим породжувати явище демпінгу, то Замовнику варто пересвідчитись, яким чином учасник-переможець, що буде визначений електронною системою закупівель, зможе виконати роботи за договором підряду. Вказана норма не суперечить вимогам чинного законодавства, адже стосується уточнення лише ціни і не стосується суті чи змісту самих документів в тендерній документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА!
Номер:
f0fb6a3b715e42568b84a2f83b0f448e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-15-000888-c.a8
Назва:
ВИМОГА!
Вимога:
Шановний, Замовник, ви очевидно вирішили йти з порушеннями в АМКУ...СЬОГОДНІ НАМИ БУДЕ ПОДАНА СКАРГА, ОЧІКУЙТЕ!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.04.2019 15:14
Вирішення:
Дякуємо за Ваше звернення. Ваша вимога розглянута тендерним комітетом.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
вимога!!
Номер:
821d607bbdc44cac8ef0fa9725e43d6c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-15-000888-c.c7
Назва:
вимога!!
Вимога:
Відповідно до умов Додатку №2 частини 1 тендерної документації Замовника Учасник ПП “Віоліка“ в складі тендерної пропозиції подав довідку про: наявність основних будівельних механізмів б/№ і без вих..дати, що є порушення вимог тендерної документації, а саме Розділу 3 пункту 1.1.3., тобто невідомо станом на яке число у нього наявна така обладнання ???? В даній довідці Учасник надав неправдиву інформацію, щодо року випуску автомобіля (пункт 10) він написав рік 2015, а договір оренди подав на автомобіль 2010 року випуску!!! Отже Учасник не підтвердив наявність орендованого автомобіля Форд Німеччина, 2015 року випуску!!! Окрім того в даній довідці не вказана марка цього автомобіля і в усіх 19 пунктах на жоден механізм/устаткуваня не вказані марки, тому Учасник не заповнив довідку відповідно до таблиці “а”, як того вимагали умови ТД!!! отже пропозиція учасника ПП “Віоліка“ не відповідає умовам ТД і тому повинна бути відхиленою!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.04.2019 00:37
Вирішення:
Учасник на підтвердження вказаної вимоги надає довідку про матеріально – технічну базу, що в повній мірі підтверджує вказані у документації вимоги, а не зазначення марки якогось із механізмів чи помилкова вказівка року це є формальною помилкою відповідно до тендерної документації , які передбачені чинним законодавством.
Статус вимоги:
Відхилено