-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Газове паливо
Природний газ
Завершена
2 320 704.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 603.52 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 603.52 UAH
Період оскарження:
20.03.2019 17:58 - 30.03.2019 23:00
Вимога
Є відповідь
оскарження рішення тендерного комітету
Номер:
c7beeae8e23e46c591e172cb7d555726
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-20-002799-a.b4
Назва:
оскарження рішення тендерного комітету
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ГАЗОВА КОМПАНІЯ ЕНЕРГОКОМ» вважає рішення Комунальне підприємство «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради таким, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі», порушуючи принцип здійснення закупівель щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, який визначено в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо, що Замовником при прийнятті рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ГАЗОВА КОМПАНІЯ ЕНЕРГОКОМ» порушено норми чинного законодавства, що є підставою для визнання дій Замовника неправомірними.
Пов'язані документи:
Учасник
- сканирование0348.pdf 16.04.2019 14:44
Дата подачі:
16.04.2019 14:44
Вирішення:
Під час вивчення тендерної пропозиції, яку подав Учасник ТОВ «ГАЗОВА КОМПАНІЯ ЕНЕРГОКОМ» в електронну систему закупівель, було встановлено,що на до завантажені файли не було накладено ЕЦП /КЕП, що в свою чергу є порушенням вимог тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога №2
Номер:
cbb485a5da224d7eb638a47cab42af64
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-20-002799-a.c3
Назва:
Вимога №2
Вимога:
Згідно п. 2. «Інша інформація» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Замовником були встановлені наступні вимоги :
«Довідка в довільній формі, що Учасник відповідає за зміст своєї тендерної пропозиції, та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України, в тому числі:
- Закону України "Про санкції" від 14.08.2014р. № 1644-VII;
- Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII;
- Указу Президента України від 16 вересня 2015р. №549/2015;
- Рішення РНБО України від 2 вересня 2015 року (дане рішення набрало чинності 22.09.2015 року)
- Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»;
- Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих
товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої
території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»;
- Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації».»
В складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "КАСТУМ" подано документ «ЛИСТ-ГАРАНТІЯ» № 22/01/19 від 22 січня 2019 р. з назвою «Про санкції.pdf» в якому Учасником, Товариство з обмеженою відповідальністю "КАСТУМ",
не було підтверджено дотримання наступних норм чинного законодавства, а саме :
1) Указу Президента України від 16 вересня 2015р. №549/2015.
2) Рішення РНБО України від 2 вересня 2015 року (дане рішення набрало чинності 22.09.2015 року);
ТОВ «УКРГАЗДОБИЧ» була подана Вимога щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель № 1104/3 від 11.04.2019 р. в якій було викладено суть зазначених вище порушень.
Замовник надав відповідь на вимогу ТОВ «УКРГАЗДОБИЧ» від 12.04.2019 р. розміщену за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-20-002799-a, згідно якої він не вбачає порушення процедури закупівлі за номером у ЦБД UA-2019-03-20-002799-a на закупівлю «ДК 021:2015: 09120000-6 —Газове паливо» (Природний газ) з причини того, що Указ Президента України від 16 вересня 2015 р. №549/2015 та Рішення РНБО України від 2 вересня 2015 року (яке набрало чинності 22.09.2015 року) є такими, що втратили чинність і тому Учасник, Товариство з обмеженою відповідальністю «КАСТУМ», не повинен був підтверджувати дотримання зазначених вище нормативно-правових актів.
Замовник у своїй відповіді посилається на ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 01.01.2019 (зі змінами) спираючись на норму зазначеної вище статті про те, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Проте, відповідно до п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю за номером в ЦБД UA-2019-03-20-002799-a на закупівлю «ДК 021:2015: 09120000-6 —Газове паливо» (Природний газ) Замовником встановлені наступні вимоги :
«У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця й завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.»
Учасник, Товариство з обмеженою відповідальністю «КАСТУМ», в складі своєї тендерної пропозиції не надав лист-роз’яснення, за підписом уповноваженої особи учасника і завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання підтвердження дотримання вимог
Указу Президента України від 16 вересня 2015 р. №549/2015 та Рішення РНБО України від 2 вересня 2015 року (яке набрало чинності 22.09.2015 року).
Таким чином, Учасник, Товариство з обмеженою відповідальністю "КАСТУМ", не дотримався вимог п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю за номером в ЦБД UA-2019-03-20-002799-a, що суперечить нормам ст. 3 та п. 4. ч. 1 Ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 01.01.2019 (зі змінами).
Не відхиливши тендерну пропозицію Учасника, Товариство з обмеженою відповідальністю "КАСТУМ", Замовником було порушено наступні норми Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 01.01.2019 (зі змінами) (надалі - Закон):
1) вимоги ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 01.01.2019 (зі змінами);
2) вимоги п. 4. ч. 1 Ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 01.01.2019 (зі змінами);
Відповідно до ст. 3 та ст. З0 Закону:
Вимагаємо :
1. Встановити порушення процедури закупівлі в системі Prozorro за номером у ЦБД UA-2019-03-20-002799-a на закупівлю «ДК 021:2015: 09120000-6 —Газове паливо» (Природний газ).
2. Скасувати протокольне рішення № № 54 від 10.04.2019 р.
3. Провести повторну оцінку тендерних пропозицій Учасників процедури закупівлі за номером у ЦБД UA-2019-03-20-002799-a на закупівлю «ДК 021:2015: 09120000-6 —Газове паливо» (Природний газ) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 01.01.2019 (зі змінами).
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.PDF 12.04.2019 12:41
- Вимога 2.PDF 12.04.2019 12:42
Дата подачі:
12.04.2019 12:44
Вирішення:
Тендерним комітетом проведено повторне вивчення тендерної пропозиції ТОВ "Кастум". Вирішено скасувати попереднє рішення про визнання учасника переможцем.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
9a9fd258140e4789a7bc865fd9a34bae
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-20-002799-a.a2
Назва:
Вимога
Вимога:
Згідно п. 2. «Інша інформація» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Замовником були встановлені наступні вимоги :
«Довідка в довільній формі, що Учасник відповідає за зміст своєї тендерної пропозиції, та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України, в тому числі:
- Закону України "Про санкції" від 14.08.2014р. № 1644-VII;
- Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII;
- Указу Президента України від 16 вересня 2015р. №549/2015;
- Рішення РНБО України від 2 вересня 2015 року (дане рішення набрало чинності 22.09.2015 року)
- Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»;
- Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих
товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої
території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»;
- Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації».»
В складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "КАСТУМ" подано документ «ЛИСТ-ГАРАНТІЯ» № 22/01/19 від 22 січня 2019 р. з назвою «Про санкції.pdf» в якому Учасником, Товариство з обмеженою відповідальністю "КАСТУМ", було підтверджено дотримання в своїй діяльності наступних норм чинного законодавства :
1) Закону України "Про санкції" від 14.08.2014р. № 1644-VII;
2) Рішенню РНБО від 28 квітня 2017 року введеного в дію Указом Президента України від 15.05.2017 р. №133/2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) згідно додатків;
3) Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII;
4) Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»;
5) Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих
товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої
території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»;
6) Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації».
Разом з тим, Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "КАСТУМ" не було підтверджено дотримання наступних норм чинного законодавства, а саме :
1) Указу Президента України від 16 вересня 2015р. №549/2015.
2) Рішення РНБО України від 2 вересня 2015 року (дане рішення набрало чинності 22.09.2015 року),
що суперечить вимогам тендерної документації.
Таким чином, Учасник, Товариство з обмеженою відповідальністю "КАСТУМ", не підтвердив дотримання норм чинного законодавства викладених Замовником в п. 2. «Інша інформація» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» шляхом неподання в повному обсязі інформації про дотримання норм чинного законодавства України в тому числі Указу Президента України від 16 вересня 2015р. №549/2015 та Рішення РНБО України від 2 вересня 2015 року (дане рішення набрало чинності 22.09.2015 року).
Не відхиливши тендерну пропозицію Учасника, Товариство з обмеженою відповідальністю "КАСТУМ", Замовником було порушено наступні вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 01.01.2019 (зі змінами) (надалі - Закон):
1) вимоги ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 01.01.2019 (зі змінами);
2) вимоги п. 4. ч. 1 Ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 01.01.2019 (зі змінами);
Відповідно до ст. 3 та ст. З0 Закону:
Вимагаємо :
1. Встановити порушення процедури закупівлі в системі Prozorro за номером у ЦБД UA-2019-03-20-002799-a на закупівлю «ДК 021:2015: 09120000-6 —Газове паливо» (Природний газ).
2. Скасувати протокольне рішення № № 54 від 10.04.2019 р.
3. Провести повторну оцінку тендерних пропозицій Учасників процедури закупівлі за номером у ЦБД UA-2019-03-20-002799-a на закупівлю «ДК 021:2015: 09120000-6 —Газове паливо» (Природний газ) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 01.01.2019 (зі змінами).
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.PDF 11.04.2019 14:23
Дата подачі:
11.04.2019 14:23
Вирішення:
Учасник ТОВ «КАСТУМ» не повинен був надавати підтвердження відповідності наступним нормативно-правовим актам :
1) Указу Президента України від 16 вересня 2015р. №549/2015.
2) Рішення РНБО України від 2 вересня 2015 року (дане рішення набрало чинності 22.09.2015 року)
З наступнихпідстав:
Указ Президента України від 16 вересня 2015р. №549/2015 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)" втратив чинність на підставі Указу Президента № 133/2017 від 15.05.2017р.
Рішення РНБО України від 2 вересня 2015 року (дане рішення набрало чинності 22.09.2015 року),
«Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» , дане Рішення скасовано на підставі Рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017р.
Згідно пункту 2 «Інша інформація» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють та розуміють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
У разі виникнення у учасників процедури закупівлі питань, що не висвітлені в тендерній документації, то при вирішенні останніх тендерний комітет та учасники процедури закупівлі керуються чинними нормативно-правовими актами України.
Відповідно до ч. 4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником»
Отож, учасник, якого визнано переможцем ТОВ «КАСТУМ» не порушив вимог документації та ЗУ «Про публічні закупівлі» і його пропозиція не повинна бути відхилена.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Скарга на дії Замовника, що суперечать Законодавству України про публічні закупівлі
Номер:
11d36e11a0a946bdbe762b1e189fb91a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-20-002799-a.b1
Назва:
Скарга на дії Замовника, що суперечать Законодавству України про публічні закупівлі
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ГАЗОВА КОМПАНІЯ ЕНЕРГОКОМ» вважає рішення КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ таким, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі», порушуючи принцип здійснення закупівель щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, який визначено в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Вважаємо, що Замовником при прийнятті рішення про визначення переможця процедури закупівлі порушено норми чинного законодавства, що є підставою для визнання дій Замовника неправомірними. Рішення та дії Замовника грубо суперечать принципам та вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про ринок природного газу» від 9 квітня 2015 року № 329-VIII (із змінами), постанови Національної комісіі, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг «Про затвердження Правил постачання природного газу» від 30.09.2015 № 2496 (із змінами)
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 610 Управління автомобільних шляхів Житомирської облради.pdf 09.04.2019 12:40
Дата подачі:
09.04.2019 12:40
Вирішення:
Згідно протоколу № 54 від 10.04.2019р. тендерний комітет КП УАШ визнав недійсним протокол засідання № 50 від 08.04.2019р. , та відхилив тендерну пропозицію Учасника ТОВ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ", ОСКІЛЬКИ ВОНА ПОДАНА З ПОРУШЕННЯМ ВИМОГ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ".
Статус вимоги:
Задоволено