-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги зі впровадження програмного забезпечення медичної інформаційної системи
Всі вимоги до предмету закупівлі вказані в тендерній документації
Торги відмінено
1 656 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 567.00 UAH
мін. крок: 1% або 16 567.00 UAH
Період оскарження:
19.02.2019 11:48 - 08.04.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога, щодо усунення допущених порушень комунальним некомерційним підприємством "Могилів-Подільська окружна лікарня інтенсивного лікування" Мо-гилів-Подільської міської ради під час проведення публічної закупівлі процедури відкритих торгів
Номер:
459ca1198ff44827af660e4c9c568b41
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-19-000578-a.c2
Назва:
Вимога, щодо усунення допущених порушень комунальним некомерційним підприємством "Могилів-Подільська окружна лікарня інтенсивного лікування" Мо-гилів-Подільської міської ради під час проведення публічної закупівлі процедури відкритих торгів
Вимога:
Вимога, щодо усунення допущених порушень комунальним некомерційним підприємством "Могилів-Подільська окружна лікарня інтенсивного лікування" Мо-гилів-Подільської міської ради під час проведення публічної закупівлі процедури відкритих торгів за номером UA-2019-02-19-000578-a
Пов'язані документи:
Учасник
- UA-2019-02-19-000578-a_ДайтексТехнолоджіс_ВИМОГА.pdf 24.04.2019 11:29
- ПРОТОКОЛ 289.pdf 25.04.2019 14:25
Дата подачі:
24.04.2019 11:29
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що нами вимогу Товариства з обмеженою відповідальністю «ДАЙТЕКС ТЕХНОЛОДЖІС» №24042019/1 від 24.04.2019 уважно розглянуто.
З порушених у ній питань повідомляємо, що згідно з умовами тендерної документації, а саме Додатку 6 «Технічні вимоги» у частині «Вимоги для технологічного забезпечення», учасник ТОВ «ІЛАЙФ» надав гарантійний лист відповідності МІС «МедЕйр» технічним вимогам, що вважається його згодою з тим, що запропонована ним система має можливість взаємодії з існуючими МІС в основних лікувальних закладах області.
Згідно з розділом 2 «Вимоги до впровадження системи», а саме наявність щонайменше двох працівників, що пройшли відповідне навчання по роботі з МІС та мають відповідні сертифікати – ТОВ «ІЛАЙФ» являється виробником зазначеного програмного забезпечення, отже працівники, перелічені у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, є достатньо досвідченими у роботі із пропонованою ТОВ «ІЛАЙФ» системою. Про це також свідчить кількість виконаних договорів, наданими ТОВ «ІЛАЙФ» згідно з Додатком 2 «Виконання аналогічних договорів». У зв’язку з цим, Тендерний комітет знайшов надані документи достатніми для визначення кваліфікації працівників досвідченими у роботі з пропонованою МІС.
Згідно розділу 2 «Вимоги до впровадження системи», а саме детальний план та засоби реалізації впровадження МІС, має розроблятись на стадії переговорів з Переможцем після розгляду тендерних пропозицій, та прийняття рішення про заключення договору. План та засоби реалізації впровадження є частиною безпосереднього впровадження системи в лікувальному закладі та не може бути реалізований до прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю у строки, передбачені ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також слід зазначити, що тендерна пропозиція ТОВ «Ілайф» складає 1056600,00 грн., а пропозиція ТОВ «ДАЙТЕКС ТЕХНОЛОДЖІС», а саме скаржника становить 1357903,00 грн., що на 301303 грн., дорожче. Тому відхилення пропозиції ТОВ «ІЛАЙФ» буде суперечити принципу максимальної економії та ефективності, зазначеному в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами.
У зв’язку з вище викладеним, наше рішення про прийняття пропозиції ТОВ «ІЛАЙФ» оформлене протоколом тендерного комітету №280 від 17.04.2019, є послідовним, прийнятим у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі»
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Скарга, що стосується документації конкурсних торгів.
Номер:
f8c288510c0e45a9b7ebdce8ef079716
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-19-000578-a.a1
Назва:
Скарга, що стосується документації конкурсних торгів.
Скарга:
Комунальне некомерційне підприємство «Могилів-Подільська окружна лікарня інтенсивного лікування» Могилів-Подільської міської ради (надалі – Замовник) 19.02.2019 року у електронній системі закупівель Prozorro було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів за номером у ЦБД UA-2019-02-19-000578-a (надалі – Торги). Предметом закупівлі, згідно доданої Тендерної документації (надалі – ТД) є – «Послуги зі впровадження програмного забезпечення Медичної інформаційної системи (ДК 021:2015-72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням)».
Повідомляємо, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» (надалі – Скаржник) має намір прийняти участь у Торгах.
Детально вивчивши тендерну документацію Торгів, Скаржник виявив, що вимоги викладені у тексті ТД прямо порушують норми Закону України «Про Публічні Закупівлі» (надалі – Закон), а саме:
ст. 3 Закону – принципи здійснення закупівель щодо недискримінації учасників, максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням.
п. 3 ст. 5 Закону – Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників
п. 4 ст. 22 Закону – тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Скаржник вбачає порушення норм Закону виходячи з наступного.
Відповідно до п. 2 ст. 16 Закону «Кваліфікаційні критерії» замовник встановлює вимоги до потенційних учасників, зокрема такі:
« 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. »
Проте Замовник в порушення вищезазначеного вирішив не встановлювати такі вимоги як кваліфікаційні, а частину з цих вимог переніс до «Технічної специфікації».
В тексті ТД, зокрема Додатком 6 до ТД «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» в розділі «Вимоги до якості» передбачена наступна вимога:
« ПЗ повинно надаватись з:
… - Підтвердженням існування як «промислового зразка» не менше 5-ти останніх років.»
Враховуючи детально розписану технічну специфікацію, кваліфікаційні вимоги Замовника до потенційного учасника, та те, що переможець торгів укладає договір із Замовником на умовах Замовника, а також те, що Замовник має можливість перевірити працездатність медичної інформаційної системи та її відповідність Технічним вимогам закупівлі згідно Додатку 6 до ТД «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ», розділ «Вимоги до якості»:
«…В разі необхідності Учасники торгів, що подали пропозиції конкурсних торгів, повинні на власних технічних засобах продемонструвати членам робочої комісії Замовника тестовий приклад діючої медичної інформаційної системи і приклади її інсталяції в закладах охорони здоров’я України. »
Скаржник вважає, таку умову дискримінаційною, яка штучно звужує конкуренцію на Торгах виходячи з наступних підстав.
Національний ринок виробників ПЗ для потреб медицини є дуже амбітним і спостерігаються тенденції щодо його подальшого розвитку і вдосконалення, виходу нових продуктів і появі нових гравців.
Замовник, при складанні ТД, з тих чи інших причин вказав вимоги до Програмного забезпечення конкретних виробників, які можуть задовільнити цю вимогу і між якими може існувати конкурентний зговір, обмежуючи інших гравців ринку вимогою «ПЗ повинно надаватись з: … - Підтвердженням існування як «промислового зразка» не менше 5-ти останніх років. ». Скаржник детально проаналізувавши ринок – зазначає, що під ці критерії можуть підпадати обмежене коло виробників, зокрема саме через умову «старості» такого програмного забезпечення. Документальним підтвердженням «строку використання» є дата відліку від дати отримання права інтелектуальної власності на продукцію.
В свою чергу, Скаржник зазначає, що може запропонувати Програмне забезпечення (надалі – ПЗ), що повністю відповідає критеріям, зазначеним в Тендерній документації. Проте, враховуючи те, що на ПЗ отримано право інтелектуальної власності пізніше, ніж 2014 рік, як того хоче Замовник, пропозицію Скаржника можуть відхилити.
При цьому програмне забезпечення медичної інформаційної системи, що пропонує Скаржник, впроваджено в багатьох державних та приватних медичних закладах.
Замовник, прописуючи таку умову, створює умови для дискримінації учасників та сприяє зловживанням.
Враховуючи вищезазначене, Скаржник наголошує на тому, що наявність досвіду успішності використання ПЗ у сфері медицини для Замовника, має підтверджувати досвід розробника такого ПЗ (а не «старості» самого ПЗ), кількість реалізованих проектів у сфері медицини, досвідчений персонал Учасника, листи-відгуки закладів, що працюють в одній сфері, в т. ч. з інших регіонів – успішність такого впровадження та використання. Проте Замовником було прийнято рішення саме про досвід використання (фактично досвід використання вираховується з дати отримання права інтелектуальної власності на ПЗ).
Тому вважаємо, що ця вимога носить дискримінаційний характер і звужує коло потенційних учасників Торгів, при тому, що Замовником дуже конкретно виписано технічне Завдання та надані інструкції (детальніше – див. ТД), проте обмежено коло потенційних учасників саме «старістю» самого ПЗ.
Найважливішим аргументом, відповідно до Закону і до ТД – є ціна. Конкуренція на Торгах забезпечить Замовнику відкритий ринок і, як наслідок, найкращу ціну.
На підставі всього вищевикладеного, вважаємо, що вимоги ТД, а саме вимога щодо, «ПЗ повинно надаватись з:… - Підтвердженням існування як «промислового зразка» не менше 5 ти останніх років. » повинна бути виключена з ТД Замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_до_АМКУ.pdf 06.03.2019 18:47
- Тендерна документація в останній редакції (архівний файл).rar 06.03.2019 18:47
- Квитанція про оплату.pdf 06.03.2019 18:47
- Рішення від 11.03.2019 № 2644 + лист Замовнику.pdf 12.03.2019 10:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.03.19 №3607.pdf 28.03.2019 16:20
- Рішення від 27.03.2019 № 3607.pdf 01.04.2019 20:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.03.2019 18:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.04.2019 20:04
Дата виконання рішення Замовником:
04.04.2019 14:19
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 3607-р/пк-пз нами було внесено відповідні зміни до тендерної документації даної закупівлі.