• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дизельна електростанція потужністю 350 кВА з монтажем

Завершена

2 300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 300.00 UAH
Період оскарження: 22.03.2019 13:53 - 03.04.2019 00:00
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні технічні вимоги

Номер: a8c07c910dce471db95229033b97f3fd
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-22-001605-b.c6
Назва: Дискримінаційні технічні вимоги
Вимога:
Вимагаємо видалити вимоги, що, на нашу думку, обмежують коло потенційних учасників тендеру, та свідомо встановлені під певного постачальника: 1. п. 1.2.10. Технічного завдання на закупівлю - Замовник висуває умови, щодо об’єму паливного баку. Обґрунтування: Паливний бак – конструктивний елемент дизельної електростанції призначений для розміщення в ньому палива, для живлення двигуна внутрішнього згоряння дизель-генератора, та його об’єм Виробником розраховується відносно споживання палива для забезпечення ПЕВНОГО часу безперервної роботи дизель-генератора без дозаправки паливом. Час безперервної роботи дизель-генератора без дозаправки паливом – є однією з основних технічних та експлуатаційних характеристик дизель-генератора, як АВТОНОМНОГО джерела живлення і залежить від СПІВВІДНОШЕННЯ об’єму паливного бака до витрат палива дизель-генератора, які в свою чергу залежать від двигуна дизель-генератора та певного режиму навантаження електростанції та можуть відрізнятися в залежності від моделі дизель-генератора. ОТЖЕ, якщо Замовник вважає за потрібне чітко визначити мінімально допустимий час роботи дизельного генератора при певному навантаженні (наприклад: 100% номінального навантаження), він має висувати у Технічному завданні вимогу, щодо ЧАСУ РОБОТИ, а не об’єму паливного баку. 2. п. 1.2.11 – п. 1.2.14 Технічного завдання на закупівлю – масо-габаритні розміри дизель-генератора. Обґрунтування: обмеження в масо-габаритних розмірах дизель-генератора мають сенс лише при встановленні у обмеженому просторі (будівля) та на певний розрахований та ВЖЕ споруджений фундамент, розрахований під певну масу електростанції. В даному випадку – дизель-генератор встановлюється на відкритому повітрі, фундамент не виготовлено, і головне: в замовника НЕ МАЄ жодних проектних рішень та офіційно узгоджених проектних розрахунків, ані місяця встановлення, ані габаритів фундаменту. ОТЖЕ, при проведенні проектно-вишукувальних робіт Постачальник, що відповідає за розробку проектної документації, має повне право розрахувати фундамент та місце встановлення, що технічно та на законному рівні будуть відповідати масо-габаритним розмірам дизель-генератора, що пропонується Постачальником. 3. п.1.3.1 – п. 1.3.2, п. 1.3.10 – п.1.3.11 Технічного завдання на закупівлю – кількість та конфігурація циліндрів, об’єм двигуна, об’єм системи охолодження, ємність масляного піддону. Обґрунтування: вищеназвані параметри – є суто конструктивними особливостями двигуна, що напряму НІЯКИМ чином не впливають на експлуатаційні характеристики дизель-генератора, та розробляються Виробником згідно МІЖНАРОДНИХ НОРМ ТА ЗАКОНОДАВСТВА з урахуванням максимально довгого строку безвідмовної експлуатації. Підтвердженням надійності будь якого типу двигуна с будь яким об’ємом та кількість/конфігурацією циліндрів – є міжнародні сертифікати якості виробників певних двигунів та їх гарантія на виріб. До того ж, предметом закупівлі Є КОМПЛЕКТНИЙ ПРИСТРІЙ – ДИЗЕЛЬ-ГЕНЕРАТОР (що виробляє електроенергію певної якості та потужності, та працює певний час без дозаправки), у складі якого є двигун, а не сам двигун ПЕВНОЇ конфігурації. Отже лише Виробник, виходячи з власної конструкторської документації, розрахунків тощо, має визначати конструктив двигуна та ДОСТАТНІ для правильного функціонування об’єми робочих рідин двигуна (охолоджуюча рідина, мастило). Замовник НЕ МАЄ ані компетенції, ані технічних розрахунків – нав’язувати Виробникам дизельних двигунів конкретні цифри з МІНІМАЛЬНОГО/МАКСИМАЛЬНОГО об’єму робочих рідин та конструктиву двигуна – так, як він не є розробником даного двигуна та не є виробником комплектного пристрою, що згідно власних розрахунків, має вимагати тільки певні двигуни для власного виробництва за власною конструкторською документацією. Отже зневажаючи міжнародними сертифікатами, гарантією виробників, обмежуючи право постачальників та безпосередньо виробників приймати участь у тендері на поставку дизель-генераторів з двигунами, що мають іншу, за встановлену у тендерній документації, конфігурацію, Замовник порушує Законодавство України. 4. п. 1.5.10 – п.1.5.11 Технічного завдання на закупівлю – розміри вбудованого автоматичного вимикача захисту генератора, вага вбудованого автоматичного вимикача захисту генератора. Обґрунтування: вищеназвані параметри – є суто конструктивними особливостями автоматичного вимикача, що ВЗАГАЛІ НІЯКИМ чином НЕ впливають на експлуатаційні характеристики дизель-генератора, що є предметом Закупівлі. Даний автоматичний вимикач встановлюється всередині корпусу дизель-генератора, його габаритні розміри ніяким чином не впливають на експлуатаційну характеристику – габаритні розміри дизель-генератора вцілому (т. я. находяться всередині кожуху дизель-генератора), а вага автоматичного вимикача – врахована у загальній вазі дизель-генератора. Масо-габаритні розміри вимикача розраховуються його виробником, враховуються виробником Дизель-генератора при розробці конструктиву дизель-генераторної установки в технічній конструкторській документації Виробника і НІЯКИМ чином не впливають на експлуатаційні характеристики автоматичного вимикача, що вказано у п. 1.5.1. – п. 1.5.9. Технічного завдання на закупівлю. Висуваючи дані вимоги у Технічному завданні до Товару, що ніяким чином не підтверджуються конструкторськими розрахунками, тобто не маючи технічного доказового обґрунтування, Замовник свідомо обмежує конкуренцію на даному тендері, порушує рівні права усіх потенційних учасників тендеру, штучно створює передумови для закупівлі лише ПЕВНОГО виду/марки Товару у певного (або певних) постачальників, що може призвести до ПЕРЕВИТРАТ ДЕРЖАВНИХ КОШТІВ на закупівлю, або закупівлю НЕЯКІСНОГО товару, у світі недопуску на тендер пропозицій від відомих якісних виробників дизель-генераторів, що у підсумку може завдати прямої шкоди держбюджету та країні в цілому. Вимагаємо видалити вищевказані пункти у Технічному завданні на закупівлю, що потенційно можуть призвести до порушень у сфері публічних закупівель (Закон України Про публічні закупівлі від 01.01.2019 № 922-VIII), а саме: Статті 3. Принципи здійснення закупівель: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: ДОБРОСОВІСНА конкуренція серед учасників; МАКСИМАЛЬНА ЕКОНОМІЯ та ефективність; НЕДИСКРИМІНАЦІЯ учасників; ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЙНИМ діям і зловживанням. Статті 5. Недискримінація учасників: 3. Замовник НЕ МОЖЕ встановлювати ДИСКРИМІНАЦІЙНІ вимоги до учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: До технічного завдання тендерної документації були внесені відповідні зміни. Разом з тим, аналіз ринку обладнання, що є предметом закупівлі, підтвердив, що вказаним у тендерній документації параметрам відповідає обладнання щонайменше 2-х виробників, що вказує на відсутність дискримінаційних параметрів у тендерній документації замовника.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Технічні характеристики

Номер: 577ab750b94c486aa8a3972ba76a715a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-22-001605-b.b5
Назва: Технічні характеристики
Вимога:
Детально вивчивши технічні вимоги Додатку 3, звертаємо Вашу увагу на наступне: Обмеження точних габаритних розмірів, що вказані у пунктах 1.2.11 - 1.2.13 Технічного завдання, з точністю до міліметрів, не мають жодного сенсу та обмежують коло учасників. Наприклад довжина генератора всіх відомих виробників світу (SDMO, FG Wilson, Caterpillar (CAT),Cummins, JCB.. та інші) - більше 4400 – 4500 мм, а технічному завданні вказано не більше 4100мм, висота вказана 2615 мм. Також обмеження щодо ваги дизель-генератора 3840кг, не дають можливості іншим виробникам прийняти участь у процедурі закупівлі. Вимагаємо видалити або змінити дискримінаційні вимоги, які звужують коло учасників та порушують Ст. 3,5 Закону України Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: З даного питання внесені зміни до тендерної документації. Разом з тим, довжина та ширина визначались згідно місця установки Дизельної електростанції.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

завдання на проектування відсутне

Номер: 6fea1948108248768bf6379bb33feb4a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-22-001605-b.b4
Назва: завдання на проектування відсутне
Вимога:
Зазначена в п.3.1 додатку №3 вимога щодо розробки проекту не містить вихідних даних а саме відсутне завдання на проектування. Згідно ст. 29 ЗУ №3038-17 "Про регулювання містобудівної документації" підставою для розробки проекту є вихідні дані, до яких відноситься завдання на проектування згідно вимог дод. "Б" ДБН А.2.2-3-2014. Просимо надати затверджене замовником завдання на проектування.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: З даного питання внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

невідповідність коду ДК 021:2015

Номер: 2ef227eeb27d45caaf78713ae4129e88
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-22-001605-b.a3
Назва: невідповідність коду ДК 021:2015
Вимога:
Зазначений в тендерній документації код ДК 021:2015 - 31120000-3 Генератори суперечить переліку поставки. Згідно вимог тендеру (п.3.1 додатку №3) до складу поставки є виготовлення проектної документації що має інший код ДК, а саме: 71321000-4- послуги з інженерного проектування механічних та електричних установок для будівель, або більш загальний :71320000-7 Послуги з інженерного проектування. Також передбачаються монтажні роботи які мають коди: 45220000-5 «Інженерні та будівельні роботи», (більш загальне), або 45310000-3 «електромонтажні роботи». Отже об’єднання всіх різних видів робіт під один код суперечить вимогам діючого законодавства. Просимо привести у відповідність до вимог законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: При визначенні предмета закупівлі замовником дотримано вимог наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

про погодження проекту із відповідними службами

Номер: 0cecb836460541b994ef32514c3bb588
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-22-001605-b.b2
Назва: про погодження проекту із відповідними службами
Вимога:
Вказана в п.3.1 додатку №3 вимога щодо погодження проекту погодження проекту з відповідними службами (постачальниками електроенергії, державною архітектурною інстанцією, управлінням МНС (пожежна інспекція), екологічна служба та іншими) не відповідає вимогам діючого законодавства. Згідно ст.31 ЗУ №3038-17 «Про регулювання…» об’єкти що відносяться до прогнозованого клану наслідків відповідальності СС1 не підлягають експертизі обов’язковій експертизі. Клас наслідків відповідальності визначається згідно вимог п.6 ст.32 вказаного Закону. Просимо привести до вимог Закону.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: З даного питання внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

про термі поставки

Номер: 35132e8345dc4f3fb798688d7687f341
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-22-001605-b.a1
Назва: про термі поставки
Вимога:
За вказаний час навіть теоретично не можливо розробити проектно-кошторисну документацію у в необхідному об’ємі. Вказаний термін поставки (45 к.д.) є абсолютно не реальним, так як для його виконання необхідно: 1. обстежити об’єкт (Згідно вимог п.4.1. ДБН А2.2.3-2014 не допускається розроблення проектної документації без інженерних вишукування та інструментального обстеження. (провести необхідні вишукувальні роботи. 2. розробити проектно-кошторисну документацію у порядку визначеному Наказом Мінрегіону від 16.05.2011р. № 45 «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів» (із змінами). Орієнтовний термін розробки проекту -30 к.д. 3. Далі пройти експертизу згідно вимог ст.31-32 ЗУ №3038-17 «Про регулювання містобудівної діяльності», строк, орієнтовний строк 30-45 к.д. 4. Після отримання позитивного висновку експертизи або експертного звіту необхідно отримати дозвіл на виконання будівельних робіт згідно вимог ПКМУ №466 від 13 квітня 2011 р. № 466. Термін складає 10-30 к.д. Тільки після цього можна починати будівельні роботи, строк яких теж складає близько 30 к.д. 5. Отже сумарний мінімальний термін складає не менше 90-120 к.д. Вказаний свідчить про дискримінаційні вимоги до учасників торгів, що є порушенням Ст.5. п.3. 3. ЗУ «Про публічні закупівлі». Просимо привести вимоги щодо терміну поставки у відповідність до реального строку та діючого законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до вимог Додатку 3 тендерної документації строк поставки дизельного генератора складає не більше 45 календарних днів від дати підписання договору. Згідно з положеннями п.4.1 Додатку 5 до тендерної документації Виконавець зобов’язується приступити до надання послуг з монтажу Обладнання не пізніше наступного робочого дня після його поставки та завершити в строк пізніше 20 вересня 2019 року. З огляду на викладене, вказана вимога не потребує внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено