• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Інші завершальні будівельні роботи(Реконструкція самопливного скидного колектору очищення стічних вод діаметром 500-1000 мм в м.Українка Обухівського району Київської області)

Торги відмінено

24 377 875.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 121 889.38 UAH
Період оскарження: 13.02.2019 17:41 - 24.02.2019 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання

СКАРГА (відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII зі змінами та доповненнями)

Номер: 9899c05b83f243e7a85becf6e2e06981
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-13-000940-c.a4
Назва: СКАРГА (відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII зі змінами та доповненнями)
Скарга:
Виконавчим комітетом Української міської ради (надалі по тексту - Замовник) оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань державних закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію щодо робіт з «Реконструкції самопливного скидного колектору очищення стічних вод діаметром 500-1000 мм в м. Українка Обухівського району Київської області» (код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи). Товариством з обмеженою відповідальністю «КСМ-ГРУП» (надалі по тексту - Скаржник) була подана тендерна пропозиція у відповідності до вимог тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі по тексту - Закон «Про публічні закупівлі»). Відповідно до опублікованого Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу з питань державних закупівель Протоколу розгляду тендерних пропозицій №4 від 22.03.2019 року, переможцем Процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-13-000940-c) «Реконструкція самопливного скидного колектору очищення стічних вод діаметром 500-1000 мм в м. Українка Обухівського району Київської області» (код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) визначено Товариство з обмеженою відповідальністю «СВР ТЕХНОЛОГІЯ», код ЄДРПОУ 33545105. Протокол розгляду тендерних пропозицій оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань державних закупівель 22.03.2019 року в 10:54. Повідомлення про намір укласти договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «СВР ТЕХНОЛОГІЯ» оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань державних закупівель 22.03.2019 року в 10:54. Скаржник не може погодитись з рішенням Тендерного комітету Замовника згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій №4 від 22.03.2019 року та вважає, що порушені його права та інтереси, норми Закону «Про публічні закупівлі». Відповідно до ст.3 Закону «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ст. 28 Закону «Про публічні закупівлі»: Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною (ч.4). За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом (ч.6). Відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Відповідно до ст.16 Закону «Про публічні закупівлі»: Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям (ч.1). Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (ч.2). Вважаємо, що Замовник порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, не перевірив належним чином відповідність тендерної пропозиції переможця, кваліфікаційним критеріям, встановленим Тендерною документацією, а також незважаючи на існування правових підстав передбачених Законом «Про публічні закупівлі» для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СВР ТЕХНОЛОГІЯ» визнав його переможцем процедури закупівлі, що підтверджується наступними фактичними обставинами. Ознайомившись з тендерною пропозицією переможця процедури закупівлі - Товариства з обмеженою відповідальністю «СВР ТЕХНОЛОГІЯ» (надалі по тексту – ТОВ «СВР ТЕХНОЛОГІЯ»), зазначаємо, що його тендерна пропозиція не відповідає умовам Тендерної документації, а також не містить документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам, визначеним в Тендерній документації, оприлюдненої Замовником при оголошенні закупівлі, а саме: 1. Відповідно тендерної документації Замовника, пунктом 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» зазначено: «всі документи та інформація, що подаються в складі тендерної пропозиції, завантажуються в форматі.pdf (електронні копії, скановані з оригіналу документу або нотаріально засвідченої копії документу, або копії документу, засвідченої Учасником належним чином (такої, що містить підпис уповноваженої особи Учасника та відбиток печатки Учасника, якщо Учасник здійснює свою діяльність з використанням печатки)». У пропозиції ТОВ «СВР ТЕХНОЛОГІЯ» недотримано вищезазначену вимогу, в документах «Додатку 4» та «Додатку 2» поданої ним тендерної пропозиції (не всі сторінки завірені належним чином: підписом і печаткою). Окремо звертаємо увагу, що згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій № 1 від 05.03.2019 року через дану причину тендерну пропозицію ТОВ «КСМ-ГРУП» було відхилено. Враховуючи вищевикладене, можна зробити висновок, що Тендерний комітет Замовника при обрані переможця не об’єктивно та упереджено надав оцінку двом тендерним пропозиціям. 2. Невідповідність вимогам тендерної документації Замовника, згідно Додатку № 1, пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід» необхідно надати довідку, складену згідно Додатку 3, що підтверджує наявність у штаті працівників відповідної кваліфікації для виконання замовлення. Надати копії відповідних посвідчень: 1) про групу допуску з електробезпеки посадових осіб та фахівців; 2) свідоцтва про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій; 3) посвідчення водіїв; 4) посвідчення зварників. У пропозиції ТОВ «СВР ТЕХНОЛОГІЯ» недотримано вищезазначену вимогу, копії посвідчень що підтверджують кваліфікацію працівників не надані (відсутні). 3. Невідповідність вимогам тендерної документації замовника, згідно Додатку № 1, пункту 21 «Інформація яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у тендерній документації. Дана інформація повинна відповідати технічним вимогам замовника встановленим в Додатку 7 тендерної документації (надається розрахунок твердої договірної ціни, пояснювальна записка до договірної ціни, зведений кошторисний розрахунок, локальний(-ні) кошторис(и) до договірної ціни, підсумкова відомість ресурсів, розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису; розрахунок прибутку; розрахунок показників загально-виробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній звітний період з урахуванням потужностей будівельної організації або довідку у довільній формі, якщо у попередньому звітному періоді фінансова діяльність по підприємству не проводилась, розрахунок розміру кошторисної заробітної плати. Розрахунок договірної ціни надається до тендерної пропозиції також в інформаційній моделі останньої версії програмного забезпечення АВК (або еквівалент сумісний з АВК) у строки, які не перевищують терміни подання тендерної пропозиції.» Учасником ТОВ «СВР ТЕХНОЛОГІЯ» не надано інформацію в інформаційній моделі останньої версії програмного забезпечення АВК. 4. Невідповідність вимогам тендерної документації замовника, згідно Додатку № 1, пункту 20 «Оригінал або копія звіту про рух грошових коштів за 2018 рік (з відміткою про його отримання управлінням статистики за місцем знаходження учасника або надати копію квитанції, в разі подання електронної звітності). (Якщо форма звіту не передбачена законодавством України, тоді у цьому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що цей звіт ним не подається з посиланням на конкретні статті законодавства України)» У пропозиції ТОВ «СВР ТЕХНОЛОГІЯ» відсутній оригінал або копія звіту про рух грошових коштів за 2018 рік, також відсутня довідка, що цей звіт ним не подається з посиланням на конкретні статті законодавства України. 5. Невідповідність вимогам тендерної документації Замовника, згідно Додатку № 1, пункту 28 «Довідка у довільній формі про технології дотримання заходів із захисту довкілля при виконанні робіт». У пропозиції ТОВ «СВР ТЕХНОЛОГІЯ» недотримано вищезазначену вимогу, Довідка у довільній формі про технології дотримання заходів із захисту довкілля при виконанні робіт відсутня. 6. В завантажених документах ТОВ «СВР Технологія» - «Додатку 4», завантаженого 28.02.2019 року, на відгуках від ОСББ та УПК стоять однакові печатки з підписами, при цьому печатка на відгуку ОСББ та на договорі ОСББ відрізняться. 7. Згідно розрахунку розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва на підставі даних організації ТОВ «СВР ТЕХНОЛОГІЯ», що надана в складі тендерної пропозиції, кошторисна заробітна плата складає 8580,85 грн. При цьому, в основу кошторисних розрахунків загальної ціни пропозиції, які входять до пропозиції ТОВ «СВР ТЕХНОЛОГІЯ», покладена заробітна плата розміром 3400 грн. Це протирічить вищевказаному розрахунку розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва на підставі даних організації ТОВ «СВР ТЕХНОЛОГІЯ» та листу Мінрегіонбуду України №7/15-1904 від 22 лютого 2018 року. 8. В кошторисі ТОВ «СВР ТЕХНОЛОГІЯ» дані для розрахунку прямих витрат взяті з редакції АВК (3.2.0), яка уведена 22.12.2016 р. На дату подачі тендерної пропозиції дані для розрахунку прямих витрат потрібно брати з редакції АВК (3.3.3). Учасником ТОВ «СВР ТЕХНОЛОГІЯ» використані неактуальні дані для розрахунку прямих витрат складі кошторисної документації. 9. Невідповідність вимогам тендерної документації замовника, згідно Додатку № 1, пункту 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Довідка, складена згідно Додатку 4, що містить інформацію про укладені договори на виконання будівельно-монтажних робіт з улаштування каналізаційних мереж. В довідку включаються на вибір Учасника договори (не менше двох договорів). У пропозиції ТОВ «СВР ТЕХНОЛОГІЯ» номер та дата укладення договору з ОСББ «Данила Щербаківського»? вказаний в довідці згідно Додатку 4? та номер та дата укладення договору з ОСББ «Данила Щербаківського» на наданій копії договору відрізняються. 10. Невідповідність вимогам тендерної документації замовника, згідно Додатку № 1, пункту 4. Обсяг робіт, який Учасник спроможний виконати власними і залученими силами та засобами, та/або матеріальні ресурси, якими Учасник спроможний забезпечити об’єкт будівництва, за відсутності авансу/попередньої оплати (у відсотковому відношенні до повного обсягу робіт). Учасником ТОВ «СВР ТЕХНОЛОГІЯ» не було надано жодної інформації про обсяг робіт, який Учасник спроможний виконати власними і залученими силами та засобами, та/або матеріальні ресурси, якими Учасник спроможний забезпечити об’єкт будівництва, за відсутності авансу/попередньої оплати. З огляду на вищевикладене, можна зробити висновок, що Замовник в порушення вимог ст.16, 30 Закону «Про публічні закупівлі», незважаючи на існування правових підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СВР ТЕХНОЛОГІЯ», визначив останнього переможцем закупівлі та ухвалив неправомірне рішення оформлене Протоколом розгляду тендерних пропозицій №4 від 22.03.2019 року. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи: Після завершення відкритих торгів пропозиція Скаржника є найбільш економічно вигідною, відповідає умовам Тендерної документації, а отже Скаржник мав бути визначений переможцем Процедури закупівлі, разом з цим, Замовник, порушивши права та законні інтереси Скаржника (вказавши формальні причини відхилення тендерної пропозиції: відсутність інформація щодо факсу, зазначення лише одного номеру телефону, не всі сторінки завірені належним чином: підписом і печаткою), визначив переможцем Процедури закупівлі зазначеного учасника, тендерна пропозиція якого мала бути відхилена у відповідності до норм Закону «Про публічні закупівлі», після чого Замовник мав у відповідності до вимог вказаного Закону перейти до етапу розгляду тендерної пропозиції Скаржника та визначити його переможцем Процедури закупівлі. Таким чином, рішення Замовника порушує, права Скаржника, зокрема, на перемогу у Процедурі закупівлі, об'єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші права та законні інтереси Скаржника. Отже, у разі, якщо б Замовником були дотримані порядок проведення закупівель, норми та вимоги законодавства, Замовник би (відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «СВР ТЕХНОЛОГІЯ», яка у законодавчому порядку підлягає відхиленню) розглянув тендерну пропозицію Скаржника і у відповідності до вимог Закону визначив би Скаржника переможцем Процедури закупівлі. В зв’язку з викладеним вище, керуючись ст. ст. 3, 18, 16, 28, 30 Закону «Про публічні закупівлі», Товариство з обмеженою відповідальністю «КСМ-ГРУП», ПРОСИТЬ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Здійснити органом оскарження ретельну перевірку всієї (в цілому) тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «СВР ТЕХНОЛОГІЯ», код ЄДРПОУ 33545105 на предмет її відповідності всім (в цілому) вимогам/умовам, встановленим Замовником у Тендерній документації. 3. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі. 4. Зобов'язати замовника - Виконавчий комітет Української міської ради скасувати своє рішення, оформлене Протоколом розгляду тендерних пропозицій №4 від 22.03.2019 року про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «СВР ТЕХНОЛОГІЯ», код ЄДРПОУ 33545105 переможцем Процедури закупівлі «Реконструкції самопливного скидного колектору очищення стічних вод діаметром 500-1000 мм в м. Українка Обухівського району Київської області» (код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-13-000940-c) та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі, а також переглянути всі пропозиції закупівлі знову. Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. Файли/документи, які можуть підтвердити викладене у цій скарзі, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення по скарзі: 22.04.2019 21:21
Автор: ТОВ КСМ-ГРУП, Зборовський Віктор Анатолійович +380997040013 Panasyuk.ksm@gmail.com
Вимога
Є відповідь

ПРОСИМО:

Номер: 618eacc2c44d4ec9bd14650dd636ca77
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-13-000940-c.c3
Назва: ПРОСИМО:
Вимога:
1. Скасувати Протокол № 4 засідання тендерного комітету Виконавчий комітет Української міської ради від 22.03.2019 року. 2. Відмінити торги в зв’язку з грубим порушенням умов Тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Рішення тендерного комітету прикріплено у файлі
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Просимо Вас надати додаткову інформацію і обгрунтувати причини відхилення.

Номер: b5e8d6c5bac54b1d87c021027436a7f1
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-13-000940-c.b2
Назва: Просимо Вас надати додаткову інформацію і обгрунтувати причини відхилення.
Вимога:
Згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій № 1 від 05.03.2019р закупівлі «Реконструкція самопливного скидного колектору очищення стічних вод діаметром 500-1000 мм в м.Українка Обухівського району Київської області» Класифікація за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи, опублікованому в системі публічних закупівель ProZorro від 13.02.2019, пропозицію ТОВ «КСМ-ГРУП» було відхилено. Просимо Вас надати додаткову інформацію і обгрунтувати причини відхилення.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вивчивши Вашу вимогу UA-2019-02-13-000940-c.b2 від 12.03.2019 щодо усунення порушення законодавства в сфері публічних закупівель, тендерний комітет виконавчого комітету Української міської ради повідомляє наступне. 13.02.2019 року виконавчим комітетом Української міської ради було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі робіт: реконструкція самопливного скидного колектору очищення стічних вод діаметром 500-1000 мм в м. Українка Обухівського району Київської області, ідентифікатор доступу UA-2019-02-13-000940-c. За загальними умовами здійснення закупівель Замовник приймає рішення про відхилення тендерної пропозиції відповідно статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимогою Додатку 1 до тендерної документації Замовником чітко зазначено, що всі документи та інформація, що подаються в складі тендерної пропозиції, завантажуються в форматі .pdf (електронні копії, скановані з оригіналу документу або нотаріально засвідченої копії документу, або копії документу, засвідченої Учасником належним чином (такої, що містить підпис уповноваженої особи Учасника та відбиток печатки Учасника, якщо Учасник здійснює свою діяльність з використанням печатки), зазначено дату формування інформації та її вихідний номер. У підтвердження виконання аналогічних робіт, ТОВ «КСМ-ГРУП» надало Акти приймання виконаних будівельних робіт на реконструкцію аварійної ділянки діючого самопливного центрального міського каналізаційного колектору діаметром 500 мм методом санації від колодязів-гасителів КК-144, КК-145 до колодязя ВКК-167А м. Українка, Обухівського району, Київської області. Всі сторінки вищезазначених документів не завірені належним чином. У зв’язку із чим тендерна пропозиція даного Учасника була відхилена. Частиною 3 ст.30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Вищевикладеними обставинами та положеннями Закону у повній мірі підтверджується наявність законних підстав для Замовника відхилити тендерну пропозицію Учасника, який не підтвердив свої кваліфікаційні критерії.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Просимо Вас надати додаткову інформацію і обгрунтувати причини відхилення.

Номер: 087bc274b849476589d1f391b0dc2ef8
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-13-000940-c.c1
Назва: Просимо Вас надати додаткову інформацію і обгрунтувати причини відхилення.
Вимога:
Згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій № 1 від 05.03.2019р закупівлі «Реконструкція самопливного скидного колектору очищення стічних вод діаметром 500-1000 мм в м.Українка Обухівського району Київської області» Класифікація за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи, опублікованому в системі публічних закупівель ProZorro від 13.02.2019, пропозицію ТОВ «КСМ-ГРУП» було відхилено. Просимо Вас надати додаткову інформацію і обгрунтувати причини відхилення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вивчивши Вашу вимогу UA-2019-02-13-000940-c.c1 від 12.03.2019 щодо усунення порушення законодавства в сфері публічних закупівель, тендерний комітет виконавчого комітету Української міської ради повідомляє наступне. 13.02.2019 року виконавчим комітетом Української міської ради було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі робіт: реконструкція самопливного скидного колектору очищення стічних вод діаметром 500-1000 мм в м. Українка Обухівського району Київської області, ідентифікатор доступу UA-2019-02-13-000940-c. За загальними умовами здійснення закупівель Замовник приймає рішення про відхилення тендерної пропозиції відповідно статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимогою Додатку 1 до тендерної документації Замовником чітко зазначено, що всі документи та інформація, що подаються в складі тендерної пропозиції, завантажуються в форматі .pdf (електронні копії, скановані з оригіналу документу або нотаріально засвідченої копії документу, або копії документу, засвідченої Учасником належним чином (такої, що містить підпис уповноваженої особи Учасника та відбиток печатки Учасника, якщо Учасник здійснює свою діяльність з використанням печатки), зазначено дату формування інформації та її вихідний номер. У підтвердження виконання аналогічних робіт, ТОВ «КСМ-ГРУП» надало Акти приймання виконаних будівельних робіт на реконструкцію аварійної ділянки діючого самопливного центрального міського каналізаційного колектору діаметром 500 мм методом санації від колодязів-гасителів КК-144, КК-145 до колодязя ВКК-167А м. Українка, Обухівського району, Київської області. Всі сторінки вищезазначених документів не завірені належним чином. У зв’язку із чим тендерна пропозиція даного Учасника була відхилена. Частиною 3 ст.30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Вищевикладеними обставинами та положеннями Закону у повній мірі підтверджується наявність законних підстав для Замовника відхилити тендерну пропозицію Учасника, який не підтвердив свої кваліфікаційні критерії.
Статус вимоги: Відхилено