-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Взуття літнє (туфлі літні чоловічі), взуття літнє (туфлі літні жіночі), взуття кімнатне (тапочки кімнатні чоловічі), взуття кімнатне (тапочки кімнатні жіночі).
Завершена
119 602.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 196.02 UAH
мін. крок: 1% або 1 196.02 UAH
Період оскарження:
09.04.2019 15:59 - 15.04.2019 12:00
Вимога
Вирішена
Відкрита дискримінація
Номер:
a88c308530af4026b7d795d93c56dcc3
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-09-002282-a.c1
Назва:
Відкрита дискримінація
Вимога:
Відповідно до ч. 2 ст. 38 ЗУ «Про публічні закупівлі» (а даний Закон поширюється на закупівлі, вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) яких не перевищує 200 тис. грн., а робіт — 1,5 млн. грн. (для замовників-бюджетників)), однією із засад здійснення встановлені цим Законом є не дискримінація учасників, а декількома із кваліфікаційних вимог встановлених Вами є наступні пукти: 11.1, 13. Дані пункти є абсурдним оскільки, відповідно до рішень Антимонопольного комітету та інших правоохоронних і контролюючих органів, Замовник повинен довести, доцільність певних вимог, зокрема і приміщень (пункт 11.1) як у нашому випадку. Додатково Вам зазначаємо, що із всіх випадків (які є у відкритому доступі на веб-порталі «DOZORRO», доцільність приміщення є у тому тоді, коли Замовник буде здійснювати САМОВИВІЗ товару, а не так як у Вас в документації, у якій говориться про зворотне (вимога про наявність у користуванні автотранспорту та вказівка місця поставки у самому оголошені та наданому проекті договору…). Вимога надати Сканований оригінал документу виданий органом із сертифікації про результати останньої перевірки Системи управління якістю Учасника є абсурдною, оскільки Замовник мусить аргументовано довести, щодо надання даного документу. Якщо Вас справді цікавить якість та безпека товару, що пропонується будуть надані відповідні документи. А не створювати обмеження для участі фізичних осіб-підприємців, котрі є основними потенційними учасниками даної закупівлі. Дані вимоги Ви вказали з метою обмежити кількість потенційних учасників, котрі б зменшили розтрату бюджетних коштів та наводить на порушення інших засад здійснення закупівель. У разі не внесення відповідних змін ми будемо змушені подати відповідні скарги до відповідних інстанцій. Додатково вказую те, що кваліфікаційні вимоги Міноборони (під час здійснення закупівель) є простішим в плані аргументованості, зокрема і щодо якості та відповідності технічними параметрам.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.04.2019 22:27
Вирішення:
Шановний Учасник!
Звертаємо Вашу увагу, що згідно з Наказом Державного підрпиємства «ПРОЗОРРО» № 10 від 19 березня 2019 року «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), Замовники можуть використовувати електронну систему закупівель з метою здійснення відбору постачальника товару (товарів), надавача послуг (послуги) та виконавця робіт, а також оприлюднення звітів згідно з вимогами Господарського кодексу України.
Зокрема, в третьому абзаці частини першої статті 2 Закону вказано, що замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом.
Тому, відповідно до частини першої ст. 16 (кваліфікаційні критерії) Закону, Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до частини другої цієї статті: Замовник установлює один або декілька з таких критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Таким чином Замовник, у своєму оголошенні вниконує норми, які містяться в Законі України «Про публічні закупівлі» та Наказі Державного підприємства «ПРОЗОРРО», та ні в якому разі ци вимоги не можуть вважатися абсурдними.
Наявність сертифікату системи управління якістю ISO 9001 (СУЯ) передбачає поліпшування продукції та послуг з тим, щоб задовольняти вимоги, а також щоб ураховувати майбутні потреби та очікування замовника та коригування, запобігання виникненню чи зменшення небажаних впливів. Крім цього отримання сертифікату СУЯ потребує наявність працівників, обладнання, матеріально-технічної бази.
Більш того, під час проведення аналогічної процедури закупівлі, один з учасників процедури, відповідно до норм ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», звертався до органу оскарження, щодо необґрунтованості вимог для учасника торгів надати оригінал сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT), виданий органом із сертифікації призначеним для виконання робіт із сертифікації систем управління в державній системі сертифікації на ім'я учасника та дійсний на момент подання пропозиції.
Відповідно до тексту рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, у задоволенні скарги скаржнику було відмовлено.
Тобто, сертифікат Системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) також підтверджує, що Учасник надав документи для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, які містяться в статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Беручи до уваги вищенаведене, а також те, що Замовник бажає буди впевненим в тому, що потенційні учасники насправді здатні якісно та своєчасно виконувати умови майбутнього договору постачання (що підтверджується розробленням та впровадженням СУЯ), Замовник вніс кваліфікаційну вимогу про надання відповідних документів про впровадження на підприємстві Системи управління якістю згідно ДСТУ ISO 9001.
З повагою
Голова тендерного комітету,
заступник директора
Камишівського психоневрологічного інтернату Т.А.Вєтоха
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні