-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
товари для дому та господарства
код за ДК 021:2015 39220000-0 кухонне приладдя, товари для дому та господарства, приладдя для закладів громадського харчування ( товари для дому та господарства)
Завершена
21 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 110.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 110.00 UAH
Період оскарження:
17.04.2019 12:29 - 18.04.2019 13:00
Вимога
Відхилено
оскарження рішення про дискваліфікацію
Номер:
82fdad023d2a4637ab14a197877877df
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-17-001024-a.b3
Назва:
оскарження рішення про дискваліфікацію
Вимога:
Шановний замовнику. Все, про що ви пишете у своїй відповіді, не має жодного стосунку а ні до регламенту проведення допорогових торгів, а ні до раціонального використання бюджетних коштів. Ваши аргументи стосовно того, що сокрище до сокири має коштувати 80 грн. є абсурдними. У нас на складі 1000 штук сокирищь різного розміру, жодне з них при роздрібному продажу не коштує бульше 30 грн. Такі ціни можна побачити у учасників, які звикли домовлятися з замовниками стосовно рівня цін. Ваш "переможець" запропонував ціну, яка майже тотожня початковій очікуванній вартості закупівлі, і в процесі аукціону не зробив жодного кроку на пониження. У правоохоронних органів така поведінка учасника чітко трактується як узгодженість неправомірних дій учасника з замовником. Якщо у вас були будь-які запитання або зауваження до змісту нашої пропозиції, ви були зобовязані звернутися до нас стосовно отримання розясненнь. Ви цього не зробили. Про яке раціональне використання бюджетних коштів може йти мова? Увесь товар, який надсилається учасником на адресу замовника, без різниці яким способом (навіть із застосуванням Нової пошти), передається вам без попередньої оплати. Для вас немає необхідності перераховувати товар в присутності представника Нової пошти. Ми довіряємо вам і надаємо вам можливість перевірити якісні і кількісні характеристики надісланого нами товару в спокійній обстановці в себе на складі. Вимога робити це в присутності представника продавця є неправомірною та протизаконною.
Пов'язані документи:
Замовник
- звернення розглянуто.docx 25.04.2019 10:11
Дата подачі:
23.04.2019 15:32
Вирішення:
Шановний Учасник закупівлі подана пропозиція розміщена в системі електронних закупівель по закупівля : код за ДК 021:2015: 39220000-0 кухонне приладдя , товари для дому та господарства , приладдя для закладів громадського харчування ( товари для дому та господарства ) не відповідає вимогам визначеним в оприлюдненому оголошенні UA-2019-04-17-001024-a та технічним характеристикам додатку №1 даного предмету закупівлі . Для забезпечення якісним товаром в обслуговуванні підопічних що визначено в технічних вимогах додатку №1 даної закупівлі комісія з проведення допорогових закупівель Любецького психоневрологічного інтернату прийняла рішення розглянути пропозицію наступного учасника. Порушень у викладених вимогах до предмету закупівлі ми не вбачаємо та просимо приймати участь у закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінація при визначенні переможця.
Номер:
19cd2e01f7164003b30bac686e2fa46a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-17-001024-a.b1
Назва:
Дискримінація при визначенні переможця.
Вимога:
З великою повагою до замовника, постають декілька питань:
1.В регламенті Прозорро не прописано, що приймати товар без постачальника, є причина його дискваліфікації. Таким чином, ви обмежуєте учасника теріторіальними рамками, та вільний доступ всім учасникам.
2.У вас прописано,що у продовж 2 днів учасник повинен надати зразки товару. Дискримінація при визначені переможця. Чому ви обрали переможця одразу, питання.
3.Якщо учасник не прописав в своїй пропозиції торгівельні марки, він забовязаний надати специфікацію з фото товаром, або у продовж 2 днів надати зразки (як ви прописували),тобто пропозиція переможця залишає питання.
4. Ви прописували, що аналоги по лампам не розглядаються, чому взяли аналог?
Якщо всі учасники закупівель будуть залучати постачальників своїх регіонів, нащо потрібно боротися за економію коштів.
Вимагаємо відміни торгів, бо багато помилок при визначенні переможця, та скасування вимоги присутності при передачі товару.
Пов'язані документи:
Замовник
- розглянуто.docx 23.04.2019 14:25
Дата подачі:
23.04.2019 11:32
Вирішення:
Відповідь: За результатами розгляду вашого звернення комісією з проведення допорогових закупівель Любецького психоневрологічного інтернату звернення розглянуте та повідомляємо:
Шановний Учасник закупівлі ФОП «Воробйова Юлія Федоровна» закупівля : код за ДК 021:2015: 39220000-0 кухонне приладдя , товари для дому та господарства , приладдя для закладів громадського харчування ( товари для дому та господарства ) проводиться з використанням електронної системи з метою відбору постачальника по закупівлі якісного товару відповідно до « Інструкції про порядок проведення допорогових закупівель » затвердженого наказом ДП « Зовнішторгвидав України» від 19.03.2019 р. № 10. Відповідно до оприлюдненого оголошення даного предмета закупівлі в додатку №1 пункта 4. Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника за адресою Замовника ( Чернігівська область, Ріпкинський район, селище Пересаж, Любецький психоневрологічний інтернат ( склад зберігання ) за його рахунок. Прийом- передача товара у присутності представника Постачальника. Поставка товарів Постачальниками здійснюється поштовими відправленнями («Нова Пошта» або ін.) де їх представники не відповідають за кількість даного товару упакованого в одне місце та його якість. Замовникам приходиться повертати неякісний товар Постачальникам який вони повинні доставити до місця Замовника за його адресою. Для забезпечення установи якісним товаром Замовник розглядає надані в пропозиції кваліфікаційні критерії даного предмету закупівлі. Порушень у викладених вимогах до предмету закупівлі ми не вбачаємо та просимо приймати участь у закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
оскарження рішення про дискваліфікацію
Номер:
300328cd4a4e40da9780e26a06ef0707
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-17-001024-a.a2
Назва:
оскарження рішення про дискваліфікацію
Вимога:
Складається враження, що всі причини дискваліфікації перших двох учасників просто вигадані, не мають під собою жодних підстав. Переможцем визначено учасника, пропозиція якого завищена майже в два рази. Дуже цікаво, як так в нього получилося. У замовника немає жодної претезії до якості товару, який нами запропонований, а є лище якісь несуттєві зауваження до складу оформлення пропозиції. Це ганьба!!! Як так безсовісно можна витрачати бюджетні кошти? Ви купляєте ту ж саму продукцію, але на 71%!!!! дорожче. Невже ви не могли звернутися до першого учасника з вимогою виправити деякі нюанси в його пропозиції? Це допорогові торги, по ним не існує жодної заборони додавати будь-які необхідні документи до скалду пропозиції або надавати уточнення чи розяснення. Вимагаємо відмінити своє неправомірне рішення про нашу дискваліфікацію.
Пов'язані документи:
Замовник
- звернення розглянуто.docx 23.04.2019 14:24
Дата подачі:
23.04.2019 12:19
Вирішення:
Відповідь: За результатами розгляду вашого звернення комісією з проведення допорогових закупівель Любецького психоневрологічного інтернату звернення розглянуте та повідомляємо:
Шановний Учасник закупівлі ФОП « Орлов Вадим Юрійович » в період надання уточнень по закупівля : код за ДК 021:2015: 39220000-0 кухонне приладдя , товари для дому та господарства , приладдя для закладів громадського харчування ( товари для дому та господарства ) із 34 найменувань запропонованих Замовником від Вас не поступило звернень в телефонному режимі чи на електронну адресу Замовника з роз’яснення по закупівлі даного предмету. В наданій пропозиції Учасником закупівлі ФОП «Орловим Вадим Юрійовичем » не визначив характеристику товару яку він запропонував в ціновій пропозиції (ключ трубний важільний без розміру , лопата штикова гостроконечна не визначено марка сталі,скребок металевий для миття посуду за 2 гривні вистачить лише на один день ,шнур капроновий плетений діаметром 3 мм не вказано довжину, сокира з топорищем за 165 грн, якщо саме топорище коштує 80 гривень). Шановний Учасник закупівлі ФОП « Орлов Вадим Юрійович » закупівля проводиться з використанням електронної системи з метою відбору Постачальника по закупівлі якісного товару відповідно до « Інструкції про порядок проведення допорогових закупівель » затвердженого наказом ДП « Зовнішторгвидав України» від 19.03.2019 р. № 10. та раціонального використання бюджетних коштів , щоб придбаний товар в Постачальника використовувався певний час для забезпечення виконання санітарно –гігієничних вимог в обслуговуванні підопічних. Відповідно до оприлюдненого оголошення даного предмета закупівлі в додатку №1 пункта 4. Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника за адресою Замовника ( Чернігівська область, Ріпкинський район, селище Пересаж, Любецький психоневрологічний інтернат ( склад зберігання ) за його рахунок. Прийом- передача товара у присутності представника Постачальника. Поставка товарів Постачальниками здійснюється поштовими відправленнями («Нова Пошта» або ін.) де їх представники не відповідають за кількість даного товару упакованого в одне місце та його якість. Замовникам приходиться повертати неякісний товар Постачальникам який вони повинні доставити до місця Замовника за його адресою.. Порушень у викладених вимогах до предмету закупівлі ми не вбачаємо та просимо приймати участь у закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено