• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Лікарські препарати: Comb drug, Ascorbic acid (vit C), Mebhydrolin, Mebhydrolin, Desloratadine, Desloratadine, Fenspiride, Hydrogen peroxide, Chloropyramine, Clemastine, Metoclopramide, Bendazol, Ascorbic acid (vit C), Platyphylline, Metamizole sodium, Diphenhydramine, Papaverine, Calcium chloride, Nikethamide, Sulfocamphocain, Thiamine (vit B1), Pyridoxine (vit B6), Amoxicillin and enzyme inhibitor, Cefpodoxime, Cefpodoxime, Cefixime, Fenoterol and ipratropium bromide, Salbutamol, Comb drug, Cough suppressants and mucolytics, Hederae helicis folium, Ambroxol, Ambroxol, Comb drug, Althea root, Acetylcysteine, Acetylcysteine, Comb drug, Ambroxol, Bromhexine, Theophylline, Theophylline, Glycyrrhiza, Xylometazoline, Sulfacetamide, Boric acid, Chloramphenicol, Hydrocortisone and antibiotics, Comb drug, Chloramphenicol, Prednisolone, Comb drug, Sulfur, Comb drug, Comb drug, Comb drug, Barbiturates in combination with other drugs, Barbiturates in combination with other drugs, Validol, Valerianae radix, Inosine, Rauwolfia alkaloids, whole root, Ibuprofen, Metamizole sodium, Acetylsalicylic acid, combinations excl. psycholeptics, Drotaverine, Drotaverine, Multienzymes (lipase, protease etc.), Diosmectite, Silicium dioxide, Chloramphenicol, Phthalylsulfathiazole, Nifuroxazide, Nifuroxazide, Medicinal charcoal, Lactic acid producing organisms, Silymarin, Silymarin, Comb drug, Comb drug, Nitroxoline, Panax ginseng, Calendula officinalis, Comb drug, Chlorophyllipt, Eleutherococcus senticosus, Aciclovir, Aciclovir, Tilorone, Tilorone, Comb drug, Senna glycosides, Nitrofural, Mono, Rosa, Decamethoxine, Comb drug

процедура закупівлі здійснюється для задоволення потреб протягом 2019 року

Завершена

270 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 400.00 UAH
Період оскарження: 20.03.2019 12:35 - 01.04.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

оскарження переможця

Номер: f881281540da402e85794afd970381fe
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-20-001115-a.a1
Назва: оскарження переможця
Вимога:
оскарження зазначене у додатках
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Тендерний комітет Обласного дитячого туберкульозного санаторію «Човен» розглянув Вашу Вимогу від 18.04.2019 р. про усунення порушення під час проведення процедури відкритих торгів, розпочатих згідно номеру процедури в електронній системі закупівель UA-2019-03-20-001115-a на закупівлю по предмету код ДК 021:2015 - 33600000-6 - Фармацевтична продукція (лікарські препарати: Comb drug, Ascorbic acid (vit C), Mebhydrolin, Mebhydrolin, Desloratadine, Desloratadine, Fenspiride, Hydrogen peroxide, Chloropyramine, Clemastine, Metoclopramide, Bendazol, Ascorbic acid (vit C), Platyphylline, Metamizole sodium, Diphenhydramine, Papaverine, Calcium chloride, Nikethamide, Sulfocamphocain, Thiamine (vit B1), Pyridoxine (vit B6), Amoxicillin and enzyme inhibitor, Cefpodoxime, Cefpodoxime, Cefixime, Fenoterol and ipratropium bromide, Salbutamol, Comb drug, Cough suppressants and mucolytics, Hederae helicis folium, Ambroxol, Ambroxol, Comb drug, Althea root, Acetylcysteine, Acetylcysteine, Comb drug, Ambroxol, Bromhexine, Theophylline, Theophylline, Glycyrrhiza, Xylometazoline, Sulfacetamide, Boric acid, Chloramphenicol, Hydrocortisone and antibiotics, Comb drug, Chloramphenicol, Prednisolone, Comb drug, Sulfur, Comb drug, Comb drug, Comb drug, Barbiturates in combination with other drugs, Barbiturates in combination with other drugs, Validol, Valerianae radix, Inosine, Rauwolfia alkaloids, whole root, Ibuprofen, Metamizole sodium, Acetylsalicylic acid, combinations excl. psycholeptics, Drotaverine, Drotaverine, Multienzymes (lipase, protease etc.), Diosmectite, Silicium dioxide, Chloramphenicol, Phthalylsulfathiazole, Nifuroxazide, Nifuroxazide, Medicinal charcoal, Lactic acid producing organisms, Silymarin, Silymarin, Comb drug, Comb drug, Nitroxoline, Panax ginseng, Calendula officinalis, Comb drug, Chlorophyllipt, Eleutherococcus senticosus, Aciclovir, Aciclovir, Tilorone, Tilorone, Comb drug, Senna glycosides, Nitrofural, Mono, Rosa, Decamethoxine, Comb drug) та повідомляє про наступне. З метою дотримання чинного законодавства про закупівлі, Замовник у межах своєї компетенції надає пояснення саме на Вимогу учасника ТОВ «БаДМ». 1. Учасник ТОВ «БаДМ» зазначає, що згідно із п.п. 7 п. 1 Розділу 3 тендерної документації учасник повинен надати Документально підтвердженої згоди з умовами договору про закупівлю, викладеними у Додатку 2 до цієї тендерної документації (підписаний Учасником проект договору, викладений у Додатку 2, або довідка у довільній формі про підтвердження згоди Учасника із запропонованими умовами договору). ТОВ «БаДМ» надано у складі тендерної пропозиції підписаний Учасником проект договору, викладений у Додатку 2, тому умови тендерної документації виконані Учасником належним чином та відхилення із цих підстав є грубим порушенням принципу об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Надаючи пояснення на цей пункт Вимоги учасника ТОВ «БаДМ» варто зазначити, що підставою відхилення його тендерної пропозиціє стало порушення вимог п. 4 Розділу 6 тендерної документації, а не п.п. 7 п. 1 Розділу 3 тендерної документації, про належне виконання якої зазначає учасник. Відповідно до п. 4 Розділу 6 тендерної документації Учасник повинен надати довідку у довільній формі, яка підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору та гарантує свої зобов’язання за ним із зазначенням інформації про уповноважену особу на підписання договору про закупівлю та з обов’язковим наданням документу, який посвідчує дану особу та згоду від нього на обробку персональних даних. Учасником ТОВ «БаДМ» не надано відповідного документу у складі його тендерної закупівлі, чим порушено вимогу п. 4 Розділу 6 тендерної документації, що є законною підставою відхилення його тендерної пропозиції. 2. Також учасник ТОВ «БаДМ» посилається на незаконне відхилення його тендерної пропозиції у зв’язку з ненаданням листа-гарантії, передбаченого п. 2 Розділу 5 тендерної документації, та стверджує, що відповідний лист-гарантія наданий учасником у складі його тендерної пропозиції на ст. 103. Надаємо роз’яснення відносно цієї підстави відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «БаДМ». Відповідно до п. 2 Розділу 5 тендерної документації Замовник відхиляє учасника у разі відсутності в складі тендерної пропозиції останнього листа-гарантії, за підписом уповноваженої особи Учасника, щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, а саме: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644- VII; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII; Указу Президента України від 21 червня 2018 року № 176/2018; Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства»; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію». Також, відповідно до вимог п.п. 10 п. 1 Розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція повинна складатися з Листа-гарантії про дотримання вимог законодавства щодо встановлення обмежувальних заходів (санкцій), зокрема: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644- VII; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII; рішення РНБО України від 21 червня 2018 року (дане рішення набрало чинності 21 червня 2018 року); Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства»; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію». Варто зазначити, що п.п. 10 п. 1 Розділу 3 тендерної документації та п. 2 Розділу 5 тендерної документації встановлюють вимоги до надання двох різних документів, зміст яких є різним, а саме: - Листа-гарантії щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України (п. 2 Розділу 5 тендерної документації) - Листа-гарантії про дотримання вимог законодавства щодо встановлення обмежувальних заходів (санкцій) (п.п. 10 п. 1 Розділу 3 тендерної документації); Документ, на який посилається Учасник ТОВ «БаДМ» як на наданий у складі тендерної пропозиції на ст. 103, є Лист-гарантія про дотримання вимог законодавства щодо встановлення обмежувальних заходів (санкцій), наданим на виконання вимоги п.п. 10 п. 1 Розділу 3 тендерної документації. Отже, Учасником ТОВ «БаДМ» виконано вимогу п.п. 10 п. 1 Розділу 3 тендерної документації (наявний у складі тендерної пропозиції Лист-гарантія про дотримання вимог законодавства щодо встановлення обмежувальних заходів (санкцій)). Однак, Учасником ТОВ «БаДМ» не надано у складі його тендерної пропозиції листа-гарантії щодо дотримання в своїй діяльності норм чинного законодавства України, чим не виконано вимог п. 2 Розділу 5 тендерної документації, що є наслідком законного відхилення тендерної пропозиції учасника. Ідентичної позиції дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні №8149-р/пк-пз від 10.08.2018 р. 3. Учасник ТОВ «БаДМ» посилається на незаконне відхилення його тендерної пропозиції на підставі п.п. 3 та 4 п. 1 Розділу 3 тендерної документації, та стверджує, що належно виконав вищенаведені вимоги. Надаємо пояснення учаснику по суті даних підстав відхилення. Відповідно до п.п. 3 та 4 п. 1 Розділу 3 тендерної документації Тендерна пропозиція повинна складатися з: 3. Витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). 4. Відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України виданих уповноваженим органом Усі документи, які містять інформацію з державних реєстрів, повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі. Виходячи з вимог п.п. 3 п. 1 Розділу 3 тендерної документації передбачалось надання у складі тендерної пропозиції витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). Однак, всупереч встановленій вимозі у складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «БаДМ» надано Свідоцтво платника податку на додану вартість. Також Учасник ТОВ «БаДМ» посилається на ненадання Замовником належної оцінки положенням Наказу Міністерства доходів і зборів України № 26 від 16.01.2014 р. «Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» (далі - Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість), де зазначається: 2) дійсні на дату набрання чинності цим наказом свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість та свідоцтва про реєстрацію сільськогосподарського підприємства як суб’єкта спеціального режиму оподаткування податком на додану вартість після набрання чинності цим наказом можуть застосовуватись як витяги із реєстру платників податку на додану вартість до внесення змін до такого реєстру чи отримання витягу із такого реєстру, а також виникнення змін у даних про платників податку на додану вартість. Зазначаємо, що Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, на яке посилається Учасник ТОВ «БаДМ», втратило свою чинність 19.11.2014 р. на підставі Наказу Міністерства доходів і зборів України «Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» № 1130 від 14.11.2014 р. В чинному Положенні про реєстрацію платників податку на додану вартість відсутнє зазначення можливості використання Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ як Витягу із реєстру платників ПДВ. Таким чином, Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ не може використовуватись як Витяг із реєстру платників ПДВ. Отже, учасником не виконано вимоги п.п. 3 п. 1 Розділу 3 тендерної документації – не надано Витягу із реєстру платників ПДВ. Учасником ТОВ «БаДМ» надано Довідку з ЄДРПОУ, видану від 20.02.2013 р. Також учасником надано Лист-роз’яснення щодо надання відомостей з ЄДРПОУ № 095/19/0586/232 від 05.04.2019 р. із зазначенням наступного: Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.04.2014 № 486 внесені зміни до Положення про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Відповідно до п. 2 зазначеного Наказу, визнано таким, що втратив чинність, наказ Державного комітету статистики України від 12 червня 2007 року № 164 “Про затвердження форми довідки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України”. На підставі викладеного, з 06.06.2014 р. надання довідки ЄДРПОУ скасовано, але зазначений документ залишається дійсним у разі надання його до 06.06.2014. Отже, надана ТОВ «БаДМ» Довідка з ЄДРПОУ, видана від 20.02.2013 р. була дійсною до 06.06.2014 р., а після цієї дати втрачає свою чинність. Таким чином на день надання тендерної пропозиції учасник надав не дійсну Довідку з ЄДРПОУ, зазначивши підстави її не чинності у Листі-роз’ясненні. Тендерною документацією вимагалось надання саме Відомостей з ЄДРПОУ, а не Довідки з ЄДРПОУ, тому Учасник ТОВ «БаДМ», не надавши Відомості з ЄДРПОУ у складі тендерної пропозиції, порушив вимоги п.п. 4 п. 1 Розділу 3 тендерної документації, що стало однією із причин законного відхилення його тендерної пропозиції. Зважаючи на зазначене вище, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «БаДМ» була відхиленою на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Варто зазначити, що рішення про відхилення тендерної пропозиції виходячи з норм статті 30 Закону є не правом, а обов’язком Замовника, і як наслідок не може у жодному разі вважатись порушенням. Крім цього, маємо намір звернути Вашу увагу, що під час проведення даної процедури закупівлі тендерний комітет Обласного дитячого туберкульозного санаторію «Човен» жодним чином не мав на меті порушити порядок проведення процедури закупівлі регламентований нормами діючого законодавства у сфері публічних закупівель та під час прийняття рішень, у тому числі під час рішення про визначення переможця керувався виключно нормами Закону, практикою Антимонопольного комітету України під час розгляду скарг, листами роз’ясненнями Уповноваженого органу тощо.
Статус вимоги: Відхилено