-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Виготовлення технічної документації із нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Чорноострівської селищної ради
Торги не відбулися
320 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 320.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 320.00 UAH
Період оскарження:
12.04.2019 13:02 - 24.04.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Кваліфікаційні критерії
Номер:
23424eb04154465e81d22787cf174ad5
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-12-000817-c.c1
Назва:
Кваліфікаційні критерії
Вимога:
Шановний Замовник, проведення нормативно-грошової оцінка земель населених пунктів, склад та зміст документації з нормативно-грошової оцінки, процедури проведення встановлюються Земельним Кодексом України, Законом України «Про оцінку земель» від 11 грудня 2003 року N 1378-IV, Законом України «Про землеустрій» від 22 травня 2003 року № 858-IV, «Методикою нормативно грошової оцінки земель населених пунктів» затвердженою постановою КМУ від 23 березня 1995 р. № 213, «Порядком нормативної грошової оцінки населених пунктів» затверджений наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25.11.2016р. № 489, Стандартом Держкомзему СОУ ДКЗР 0032632-012:2009 «Оцінка земель. Правила розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів». Відповідно до цих нормативно-правових документів, процедура проведення нормативно-грошової оцінки земель населених пунктів не передбачає роботи з проведення топографо-геодезичної зйомки чи інших вимірювальних та польових робіт. Відповідно до вищевказаного, ми вважаємо, що наявність обладнання для надання послуг, а саме GNSS (GPS) приймач - 1 одиниця; електронний тахеометр - 1 одиниць, вказаного у підпункті 3.5.2. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (пункт 5. «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону»), є дискримінаційною вимогою. Крім того вимогу про наявність у складі Учасника сертифікованого інженера-геодезиста, передбаченого підпунктом 3.5.2. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (пункт 5. «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону») ми також вважаємо дискримінаційною. Зважаючи не це просимо Вас видалити дискримінаційні вимоги та внести зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.04.2019 17:12
Вирішення:
Тендерним комітетом вашу вимогу, розглянуто.
За результатами розгляду скарги можемо повідомити наступне.
Так, відповідно до частини другої статті 16 Закону, замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям.
Таким чином, Законом не обмежено Замовника в праві встановлювати кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі, в тому числі щодо наявності відповідних працівників та певного обладнання.
Статус вимоги:
Не задоволено