-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Торги не відбулися
250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 25.00 UAH
мін. крок: 0% або 25.00 UAH
Період оскарження:
19.03.2019 15:06 - 30.03.2019 23:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА про скасування протоколу № 65, засідання тендерного комітету Головне управління Національної поліції в Хмельницькій області, прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції
Номер:
47daacc44896436092f8ca5b44b69c17
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-19-001390-c.a1
Назва:
ВИМОГА про скасування протоколу № 65, засідання тендерного комітету Головне управління Національної поліції в Хмельницькій області, прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Головне управління Національної поліції в Хмельницькій області, було проведено закупівлю UA-2019-03-19-001390-c на Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасників:
1) ФОП "ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ"
2) ФОП Трач Олег Володимирович
3) ФОП "ТАРТАШ ОЛЕКСАНДР ОЛЕГОВИЧ"
Відповідно до ч. 1 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
За результатом електронною системою закупівель, учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ, визнано як переможця а ціну як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував ФОП «Фойніч Костянтин Юрійович» мотивуючи тим що:
1. Відповідно до п. 3.4.1. Тендерної документації «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом ПО календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій». Проте, Учасником в складі пропозиції надано форму «тендерна пропозиція» в якій зазначено строк її дії 90 календарних днів, що не відповідає п. 3.4.1. Тендерної документації;
2. Відповідно до п. 3.6.5. Тендерної документації «.......Учасником повинні бути застосовані заходи із захисту довкілля, (надати гарантійний лист у складі цінової пропозиції)». Проте, Учасником в складі пропозиції не надано вищевказаного гарантійного листа, що не відповідає п. 3.6.5. Тендерної документації;
3. Відповідно до п. 6.2.4. Тендерної документації «Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження па підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень». Проте, Учасником в складі пропозиції надано довідку про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю в якій не зазначено наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису особи, що не відповідає п. 6.24.Тендерної документації;
В порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) Підстави, через які подається скарга, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, дата, коли суб'єкту оскарження стало відомо про такі рішення, дії або бездіяльність.
Так ознайомившись з Тендерною документацією мною було встановлено, що вона містить дискримінаційні вимоги по відношенню до мене.
Згідно з п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація— це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється і затверджується замовником та оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. У Тендерній документації замовник визначає свої вимоги до товару (послуги, роботи), які він має намір закупити, а також до постачальника предмета закупівлі, який повинен виконати умови Тендерної документації. Вимоги до Тендерної документації викладені у ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Зокрема, ст. 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників
Ч. 4, ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації замовників.
Дії тендерного комітету із затвердження тендерної документації за даною процедурою є саме такими, що обмежують добросовісну конкуренцію, серед учасників торгів, дискримінують їх, що може свідчити про зловживання з боку тендерного комітету.
Замовником було приховано певні вимоги до учасника по всій тендерній документації, не було чітко прописано та вказано які саме документи потрібно надати Учасникам.
Ст. 16 п.4, частина 2 ЗУ про пуб закуп. - відсутність документів що не передбачені законодавством для учасників не може бути підставою для її відхилення замовником.
Довідка із забезпечення захисту довкілля виключає сама себе так як всі товари виготовляються на заводі виробника з застосування всіх санітарних, екологічних норм, мають відповідні сертифікати та висновки.
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ є офіційним дилером оригінальної продукції, та надав Специфікацію на товар, довідку про експлуатацію, та гарантійний лист на товар, що вже свідчить про дотримання всіх вимог до товару згідно Закону України.
Відповідно до п. 6.2.4. Тендерної документації «Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження па підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень». Проте, Учасником в складі пропозиції надано довідку про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю в якій не зазначено наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису особи, що не відповідає п. 6.24.Тендерної документації;
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ вважає надання інформації про підписанта повною та доцільною.
Відповідно до норм проведення Підприємницької діяльності ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ є одноосібним підписантом, не може мати ніяких обмежень щодо підпису документів. Кожен з документів був підписаний та скріплений печаткою, тому надання зразка підпису є виключно дискримінаційною умовою від Замовника.
Проаналізувавши документацію інших Учасників, можна дійти висновку, що вони мають домовленість з Замовником, з метою отримання взаємної вигоди та подальшим прийняття рішення щодо визнання переможцем закупівлі, зловживання повноваженнями службовою особою, перевищення влади та службових повноважень працівником правоохоронного органу, прийняття пропозиції, обіцянки та одержання неправомірної вигоди службовою особою та незаконне збагачення, що підтверджується виконаними аналогічними договорами підкріпленими до тендерної документації.
Замовник в особі Головне управління Національної поліції в Хмельницькій області, навмисно приховав інформацію про необхідні документи.
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ має намір звернутися до Департаменту внутрішньої безпеки Національної поліції з викладенням фактів правопорушення та службової недбалості.
Замовник неправомірно та не обґрунтовано дискваліфікував ФОП «Фойніч К.Ю.», упереджено віднісся до відбору переможця закупівлі і як наслідок відхилив пропозицію.
На підставі викладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі
ПРОСИМО:
1. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
2. Скасувати закупівлю в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Головне управління Національної поліції в Хмельницькій області за номером ID UA-2019-03-19-001390-c в зв’язку з не вказанням чітких вимог та порушенням Законом України «Про публічні закупівлі» в складі встановлення дискримінаційних вимог до Учасника.
Пов'язані документи:
Учасник
Замовник
- відповідь 17.04.2019 17:18
Дата подачі:
15.04.2019 11:16
Вирішення:
Вашу Вимогу розглянено тендерним комітетом та відхилено в її задоволенні.
Статус вимоги:
Відхилено