-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Вантажний автомобіль
Відсутні
Завершена
290 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 450.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 450.00 UAH
Період оскарження:
22.03.2019 09:32 - 10.04.2019 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
вимагаємо внести зміни
Номер:
8e95efe7b8cf4ac0b5217f6973701e3a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-22-000078-a.c1
Назва:
вимагаємо внести зміни
Скарга:
Вимогаємо внести зміни!
Відповідно до ч.3 Ст .22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". В порушення зазначеної вимоги закону Вами, як Замовником, без будь якого обгрунтування зазначені певні конструктивні особливості предмету закупівлі, які є ВИКЛЮЧНО характеристиками конкретної марки автомобіля конкретного виробника і виключають наявність еквіваленту. А відтак, виключають участь будь яких інших учасників, з можливо більш вигідними пропозиціями, які привели б до економії та ефективному використанню бюджетних коштів. Учасники можуть запропонувати вам автомобіль іншої марки, який буде дешевший та більш технологічний. Наприклад, обгрунтуйте: Корпуси зовнішніх дзеркал заднього виду не пофарбовані, чорного кольору? В іншому автомобілі будуть встановлені пофарбовані корпуси що є не гіршим показником, але ці характеристики можуть бути формальним приводом для дискваліфікації будь якого участника, який запропонував більш вигідну пропозицію. Те саме стосується вимог екологічності Євро 6! Нагадуємо що в Україні діють стандарти Євро 5 та Євро 6, а точний розмір шин взагалі є специфічною характеристикою! Поясніть будь ласка якщо замість 175/70 R14 вам запропонують 175/70R13, або 175/70R15 який з цих розмірів ви будете вважати кращими чи гіршими за вказані Вами характеристики?
Відповідно до ч.4 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію ,та призводять до дискримінації учасників. Так, згідно зазначених вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник з метою здійснення закупівлі для державних потреб з максимальною економією та ефективністю повинен допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників, для чого документація не повинна містити конкретних технічних вимог до предмета закупівлі. В той же час Замовник, зловживаючи наданими йому правами та вносячи на свій розсуд до Документації додаткові вимоги, що не можуть ніяким чином сприяти законності їх проведення, фактично порушує права будь-якого учасника на дотримання принципів запобігання зловживанням неупередженості і прозорості публічної закупівлі. Вважаємо, що встановлення Замовником характеристик конкретної марки автомобіля є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію, виключивши з документації дискримінаційні вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі. Потенційний учасник буде вимушений звернутися зі скаргою до АМКУ і в разі задоволення скарги буде поданий позов до суду з вимогою компенсації плати за подання скарги та судовий сбір з відповідальних осіб тендерного комітету. Є судовий прецедент по подібним спорам http://reyestr.court.gov.ua/Review/72544594
Пов'язані документи:
Учасник
- sign.p7s 09.04.2019 09:40
- Рішення від 12.04.2019 № 4409.pdf 12.04.2019 22:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.04.2019 09:39
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
12.04.2019 22:33