• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Технічне обслуговування електричного обладнання інженерних систем будівель і споруд Національного банку України в м. Львові

Надання послуг: 1) надання послуг з технічного обслуговування (профілактичного технічного обслуговування та технічного обслуговування щодо усунення несправностей, в тому числі послуг з відновлення конструктиву та оздоблення будівель, споруд та прибудинкової території) відповідно до визначень ДСТУ EN13306:2006:– внутрішньо об’єктових електромереж, електрообладнання та систем освітлення (за винятком систем гарантованого електропостачання). 2) Організація нагляду за системами (у тому числі систем гарантованого електропостачання), виконання поточних заявок та локалізації аварій черговим персоналом. Місце надання послуг: м. Львів, вулиця Коперніка, будинок 4, вулиця Каліча Гора будинок 12. Строк надання послуг: протягом 15 календарних місяців з дати підписання договору уповноваженими особами Сторін.

Завершена

1 848 858.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.1% або 20 000.00 UAH
Період оскарження: 12.03.2019 18:01 - 25.03.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

1. згідно ч. 6 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції», учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції: - п.3 скановану копія діючого дозволу учасника та/або субпідрядника (у разі залучення), виданого відповідним уповноваженим державним органом або сканована копія декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці зареєстрована відповідним уповноваженим державним органом, до яких входять виконання робіт: а саме: яким дозволяється, у тому числі виконувати монтаж або демонтаж, налагодження, ремонт або технічне обслуговування устаткування підвищеної небезпеки, а також, роботи в діючих електроустановках напругою, понад 1000В. На виконання вимог тендерної документації, ПП «Клінінг-Про» надано копію Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, якою підтверджується відповідність робіт в діючих електроустановках напругою понад 1000 В, виданої у відповідності до Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (в редакції від 08.02.2018) «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (далі – Порядок). Так, згідно ч.2 додатку №2 до Порядку, визначено порядок робіт підвищеної небезпеки: «Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені у додатках 3 і 7 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. При цьому, згідно додатку 3 Порядку визначено Перелік машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, до якого включено «п.8 Устаткування напругою понад 1000 В (електричне устаткування електричних станцій та мереж; технологічне електрообладнання)». Водночас, роботи підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, можливо виконувати згідно п.16 додатку 6 Порядку, а саме: роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В та в зонах дії струму високої частоти. Що фактично є дублюванням п.8 додатку 3 Порядку. Слід зазначити, що в п.3 Порядку зазначене наступне визначення: висновок експертизи - документ, який складається експертною організацією за результатами проведення експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб'єкта господарювання за формою, розробленою Держпраці і затвердженою в установленому порядку, містить інформацію про відповідність (невідповідність) об'єкта експертизи вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки і на підставі якого приймається рішення щодо видачі дозволу. Так, наказом Міністерства соціальної політики України від 07.11.2018 №1654 «Про затвердження форм висновків експертиз у сфері охорони праці та системи їх нумерації», розроблений Державною службою України з питань праці відповідно до статті 21 Закону України «Про охорону праці» та на виконання пункту 3 Порядку, затверджується форми висновків експертиз, на підставі яких приймаються рішення щодо видачі дозволів відповідно. Однак, п.3 наказу Міністерства соціальної політики України від 07.11.2018 №1654 визначено, що даний наказ набирає чинності через шість місяців з дня його офіційного опублікування, а саме: 18.01.2019, публікація в Офіційному віснику України — 2019 р., № 5, стор. 10, стаття 177, код акта 92966/2019. Зважаючи на вищезазначене, згідно чинного законодавства, отримання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки на підставі висновків експертиз у сфері охорони праці за формами затвердженими в установленому порядку, юридично неможливо, оскільки наказ Міністерства соціальної політики України від 07.11.2018 №1654 набуде чинності лише 18.07.2019. Зазначена підстава відхилення Замовником в даному випадку безпідставна на необґрунтована. 2. Щодо вимоги Замовника, про підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору (надання послуг з технічного обслуговування електричного обладнання інженерних систем будівель і споруд в м. Львові), шляхом надання довідки з зазначенням виконання вищезазначених послуг в м. Києві, є абсурдною. Так, згідно інформації розміщеної в системі електронних закупівель, оприлюдненої на підставі рішення Тендерного комітету Національного банку України, затвердженого протоколом 365/1627-пк від 07 березня 2019, дана закупівля ID UA UA-2019-03-12-003015-a оголошена саме на Технічне обслуговування електричного обладнання інженерних систем будівель і споруд Національного банку України в м. Львові ДК 021:2015: 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки, що і підтверджено наданою довідкою Учасника. Вимоги до якості надання послуг з технічного обслуговування електричного обладнання інженерних систем будівель і споруд НБУ саме у м. Львові міститься і у технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі. Відповідно до ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що виключними підставами дискваліфікації учасника є: 1. Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; 2. Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3. Наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ПП «Клінінг-Про». 2. Акцептувати тендерну пропозицію ПП «Клінінг-Про».

Номер: 048b7abcbdbd4ce5bab8fc02d2488346
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-12-003015-a.a2
Назва: 1. згідно ч. 6 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції», учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції: - п.3 скановану копія діючого дозволу учасника та/або субпідрядника (у разі залучення), виданого відповідним уповноваженим державним органом або сканована копія декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці зареєстрована відповідним уповноваженим державним органом, до яких входять виконання робіт: а саме: яким дозволяється, у тому числі виконувати монтаж або демонтаж, налагодження, ремонт або технічне обслуговування устаткування підвищеної небезпеки, а також, роботи в діючих електроустановках напругою, понад 1000В. На виконання вимог тендерної документації, ПП «Клінінг-Про» надано копію Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, якою підтверджується відповідність робіт в діючих електроустановках напругою понад 1000 В, виданої у відповідності до Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (в редакції від 08.02.2018) «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (далі – Порядок). Так, згідно ч.2 додатку №2 до Порядку, визначено порядок робіт підвищеної небезпеки: «Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені у додатках 3 і 7 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. При цьому, згідно додатку 3 Порядку визначено Перелік машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, до якого включено «п.8 Устаткування напругою понад 1000 В (електричне устаткування електричних станцій та мереж; технологічне електрообладнання)». Водночас, роботи підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, можливо виконувати згідно п.16 додатку 6 Порядку, а саме: роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В та в зонах дії струму високої частоти. Що фактично є дублюванням п.8 додатку 3 Порядку. Слід зазначити, що в п.3 Порядку зазначене наступне визначення: висновок експертизи - документ, який складається експертною організацією за результатами проведення експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб'єкта господарювання за формою, розробленою Держпраці і затвердженою в установленому порядку, містить інформацію про відповідність (невідповідність) об'єкта експертизи вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки і на підставі якого приймається рішення щодо видачі дозволу. Так, наказом Міністерства соціальної політики України від 07.11.2018 №1654 «Про затвердження форм висновків експертиз у сфері охорони праці та системи їх нумерації», розроблений Державною службою України з питань праці відповідно до статті 21 Закону України «Про охорону праці» та на виконання пункту 3 Порядку, затверджується форми висновків експертиз, на підставі яких приймаються рішення щодо видачі дозволів відповідно. Однак, п.3 наказу Міністерства соціальної політики України від 07.11.2018 №1654 визначено, що даний наказ набирає чинності через шість місяців з дня його офіційного опублікування, а саме: 18.01.2019, публікація в Офіційному віснику України — 2019 р., № 5, стор. 10, стаття 177, код акта 92966/2019. Зважаючи на вищезазначене, згідно чинного законодавства, отримання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки на підставі висновків експертиз у сфері охорони праці за формами затвердженими в установленому порядку, юридично неможливо, оскільки наказ Міністерства соціальної політики України від 07.11.2018 №1654 набуде чинності лише 18.07.2019. Зазначена підстава відхилення Замовником в даному випадку безпідставна на необґрунтована. 2. Щодо вимоги Замовника, про підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору (надання послуг з технічного обслуговування електричного обладнання інженерних систем будівель і споруд в м. Львові), шляхом надання довідки з зазначенням виконання вищезазначених послуг в м. Києві, є абсурдною. Так, згідно інформації розміщеної в системі електронних закупівель, оприлюдненої на підставі рішення Тендерного комітету Національного банку України, затвердженого протоколом 365/1627-пк від 07 березня 2019, дана закупівля ID UA UA-2019-03-12-003015-a оголошена саме на Технічне обслуговування електричного обладнання інженерних систем будівель і споруд Національного банку України в м. Львові ДК 021:2015: 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки, що і підтверджено наданою довідкою Учасника. Вимоги до якості надання послуг з технічного обслуговування електричного обладнання інженерних систем будівель і споруд НБУ саме у м. Львові міститься і у технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі. Відповідно до ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що виключними підставами дискваліфікації учасника є: 1. Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; 2. Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3. Наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ПП «Клінінг-Про». 2. Акцептувати тендерну пропозицію ПП «Клінінг-Про».
Вимога:
Вимога
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! 1. ПП «Клінінг Про» завантажив скановану копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, до якої входить виконання робіт, а саме: роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В та в зонах дії струму високої частоти, проте не зазначені роботи, яким дозволяється, у тому числі виконувати монтаж або демонтаж, налагодження, ремонт або технічне обслуговування устатковання підвищеної небезпеки, що не відповідає вимогам пункту 6 Розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”. Експертно-технічні центри наразі продовжують свою діяльність, проводять експертизи стану охорони праці та надають відповідні експертні висновки. Зокрема, можливість надання висновків для отримання Дозволу підтвердили за телефоном (044) 454-10-19 фахівці відділу експертизи Київського експерно-технічного центру. Дозвіл є документом більш високого рівня, який видається після здійснення перевірки стану охорони праці та безпеки суб'єкта господарювання. Вимагати саме такий документ є правом Замовника. Відповідно до Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (в редакції від 08.02.2018) «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки»: - Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці дозволяє здійснювати роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В. - Дозвіл дозволяє виконувати монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування устаткування напругою понад 1000В. Тобто, це різні види робіт. 2. Замовником вимагалася довідка учасника у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних(ого) договорів(у) (надання послуг з технічного обслуговування електричного обладнання інженерних систем будівель і споруд в м. Києві), завірена підписом уповноваженої особи. Всі учасники даної закупівлі виконали цю вимогу Замовника і ПП «Клінінг Про» надав довідку, але з зазначенням виконання вищезазначених послуг в м. Львові, що не відповідає вимогам пункту 5 Розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам до предмету закупівлі

Номер: 0f154ffe0c0740bd8d750d455bc854c9
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-12-003015-a.a1
Назва: Невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам до предмету закупівлі
Вимога:
Відповід но до пп. 3 п. 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, Учасники у складі пропозицій надають підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, одним з яких є наявність досвіду виконання аналогічного договору, а саме: довідка учасника у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних(ого) договорів(у) (надання послуг з технічного обслуговування електричного обладнання інженерних систем будівель і споруд в м. Києві), завірена підписом уповноваженої особи. Тобто, Замовник вимагає від учасників підтвердження досвіду саме в м. Києві. В свою чергу Учасник надав таку довідку, алк довідкою передбачений досвід виконання аналогічного договору у м. Львів, що не відповідає вимозі Замовника закупівлі. Враховуючи викладене, Учасник не виконав вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору та його пропозиціїя підлягає відхиленню з підстав абз. 1 ч. 1 ст. 30 ЗУ Про публічні закупівлі. Відповідно до пп. 3 п. 6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, Учасники у складі пропозиції надають скановану копію діючого дозволу учасника та/або субпідрядника (у разі залучення), виданого відповідним уповноваженим державним органом або сканована копія декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці зареєстрована відповідним уповноваженим державним органом, до яких входить виконання робіт: а саме: - яким дозволяється, у тому числі виконувати монтаж або демонтаж, налагодження, ремонт або технічне обслуговування устатковання підвищеної небезпеки, а також, роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В; - яким дозволяється, у тому числі виконувати роботи на висоті. Зазначаємо на тому, що згідно з Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 затверджено форма Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Тобто Замовником вимагалось 2 (два) документи або один, який має необхідну інформацію. Учасник у своїй пропозиції не надав ДОКУМЕНТ (як вимагалось в тендерній документації), а надав ВИТЯГ з документу, що є невідповідністю вимогам Тендерної документації. Враховуючи викладене, Учасник повинен бути відхилений, як такий що не відповідає вимогам тендерної документації на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ Про публічні закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Ваша вимога буде розглянута на засіданні ТК НБУ 11.04.2019 року та рішення буде опубліковано в Системі.
Статус вимоги: Задоволено