-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Газове паливо 09120000-6 (природний газ)
Газове паливо 09120000-6 (природний газ)
Завершена
3 463 618.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 318.09 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 318.09 UAH
Період оскарження:
30.01.2019 11:36 - 10.02.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА
Номер:
627f2a9b46c747efa5985f553e7e3b5f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-30-001414-b.a1
Назва:
СКАРГА
Скарга:
На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель ДП «Прозоро» за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-01-30-001414-b розміщено оголошення про проведення процедури закупівлі Відділом освіти, молоді та з питань фізичної культури і спорту Луцької райдержадміністрації – ДК 021:2015: 09120000-6 газове паливо (природний газ).
За торгами, що відбулись 15 лютого 2019 року, Учасника – ТОВ «Укртранссервіс-груп» дискваліфіковано.
Протоколом тендерного комітету №14 від 19.02.2019 встановлено, що підставою для дискваліфікації ТОВ «Укртранссервіс-груп» є відсутність підпису кожного окремого документу електронним цифровим підписом.
Вказана вимога є дискримінаційною, а протокол тендерного комітету є незаконним та підлягає скасуванню з наступних підстав:
Відповідно до вимог ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг").
Таким чином, учасники подають тендерні пропозиції виключно у формі електронного документа.
Згідно з Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг» , електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа. Обов'язковий реквізит електронного документа - обов'язкові дані в електронному документі, без яких він не може бути підставою для його обліку і не матиме юридичної сили. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Статтею 4 Закону України «Про електронний цифровий підпис» визначено, що електронний цифровий підпис призначений для забезпечення діяльності фізичних та юридичних осіб, яка здійснюється з використанням електронних документів. Електронний цифровий підпис використовується фізичними та юридичними особами - суб'єктами електронного документообігу для ідентифікації підписувача та підтвердження цілісності даних в електронній формі.
Вимогами електронних майданчиків системи «Prozorro», передбачено накладення електронного цифрового підпису на подані Учасником документи у складі тендерної пропозиції.
Накладення підпису на кожний файл (документ) тендерної пропозиції є технічно неможливим (лист майданчика Смарттендерс додається) та недоцільним.
Таким чином вважаємо, що ТОВ «Укртранссервіс-груп» належним чином засвідчено тендерну документацію ЕЦП, а дискваліфікація ТОВ «Укртранссервіс-груп» з цієї підстави, є намаганням Замовника діяти в інтересах іншого Учасника для надання переваг у процедурі визначення переможця та спотворення належної конкуренції між Учасниками.
Відповідно до ч.1 ст.1 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Частиною 1 ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі" гарантуються принципи здійснення закупівель, зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі"вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- пп.pdf 22.02.2019 14:57
- СКАРГА ВОМС ЛУЦЬКОЇ РДА.pdf 22.02.2019 14:57
- протокол 14.pdf 22.02.2019 14:57
- Скан письма 135.pdf 22.02.2019 14:57
- рішення від 27.02.2019 №2128+лист Замовнику.pdf 27.02.2019 20:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.03.2019 № 2945.pdf 18.03.2019 16:49
- Рішення від 15.03.2019 № 2945.pdf 20.03.2019 18:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.02.2019 14:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.03.2019 18:12
Дата виконання рішення Замовником:
26.04.2019 16:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник виконав мови АМКУ
Скарга
Виконана замовником
Скарга на незаконне рішення Замовника
Номер:
fa93812d9d634aaf8c88de5a655d055f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-30-001414-b.a2
Назва:
Скарга на незаконне рішення Замовника
Скарга:
незаконне рішення Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 01.03.2019 16:43
- платіжка.pdf 01.03.2019 16:43
- Рішення від 05.03.2019 № 2358 (+лист Замовнику).pdf 06.03.2019 14:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.03.19 №3337.pdf 25.03.2019 19:25
- Рішення від 22.02.2019 № 3337.pdf 27.03.2019 21:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.03.2019 16:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.03.2019 21:12
Дата виконання рішення Замовником:
26.04.2019 16:03
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник виконав рішення АМКУ