-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Папір туалетний
Папір туалетний
Завершена
33 779.20
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 337.79 UAH
мін. крок: 1% або 337.79 UAH
Період оскарження:
15.03.2019 14:50 - 27.03.2019 23:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження дискваліфікації
Номер:
6571cebb1f544bfca4dce9aaf49c4493
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-15-001913-a.a2
Назва:
Оскарження дискваліфікації
Вимога:
Згідно пункту 2. додатку 4. Замовником зазначено що Учасник може подати «інший документ, що підтверджує якість продукції»
Учасником подано висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи (5сторінок), де чітко зазначено, що товар виготовлено згідно ТУ У 17.2-00278793-008:2013, тобто даний документ (ТУ У 17.2-00278793-008:2013) зазначений у документі, що підтверджує якість товару.
Враховуючи вище викладене вимагаємо від Замовника скасувати своє рішення щодо дискваліфікації ФОП Поліщук А.Г. (ІПН 2951016636), (протокол №16/5 від 08 квітня 2019р).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.04.2019 16:12
Вирішення:
Доброго дня! Відповідно до вимог п. 4 таблиці «Документальне підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі» Додатку № 4 тендерної документації Учасник ФОП Поліщук А.Г. надав копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виріб, виданий Міністерством охорони здоров’я України та строк дії якої закінчується не раніше 31 грудня 2019 року. Даний документ свідчить про те, що об'єкт експертизи відповідає вимогам безпеки для здоров'я і життя людини. Проте, Учасником ФОП Поліщук А.Г. не було надано документа на вимогу п. 2 таблиці «Документальне підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі» Додатку № 4 тендерної документації, про що зазначено у протоколі засідання тендерного комітету від 08.04.2019 № 16/5.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення про дискваліфікацію
Номер:
4111ad8e20ea48e489443bf139dfab6b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-15-001913-a.a1
Назва:
Оскарження рішення про дискваліфікацію
Вимога:
Згідно протоколу №16/5 від 08 квітня 2019р. засідання тендерного комітету філії «Центр діагностики залізничної інфраструктури» АТ «Укрзалізниця» на закупівлю
(UA-2019-03-15-001913-a; Класифікація за ДК 021:2015: 33760000-5 - Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки), вирішили відхилити пропозицію Учасника ФОП Поліщук А.Г., (ІПН 2951016636), оскільки пропозиція не відповідає умовам тендерної документації Замовника, а саме: у складі тендерної пропозиції відсутні наступні документи:
- Документи, що підтверджують якість продукції (відповідно до п.2 таблиці «документальне підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» додатку № 4 тендерної документації).
З даним рішенням тендерного комітету не погоджуємося та вимагаємо переглянути своє рішення щодо дискваліфікації з наступної причини:
Згідно тендерної документації, а саме додатку № 4 було передбачено надання копії одного з наступних документів:
- сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання), або його копія, що видана органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, що має дійсний термін дії на дату розкриття пропозиції,
або
- декларацію постачальника про відповідність,
або
- декларацію про відповідність технічному регламенту,
або
- інший документ, що підтверджує якість продукції.
Учасник ФОП Поліщук А.Г., (ІПН 2951016636), надав наступні документи у складі пропозиції, які передбачені в Додатку № 4 ТД та підтверджує якість товару, а саме:
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (файл: СЕС.pdf завантажено в ЦБД Prozorro 01.04.2019 12:08)
- Технічні умови ТУ У 17.2-00278793-008:2013 (файл: ТУ.pdf завантажено в ЦБД Prozorro 01.04.2019 12:08),
- Довідка щодо сертифікації продукції (файл: Довідка ISO.pdf завантажено в ЦБД Prozorro 01.04.2019 12:08)
Враховуючи вище викладене вимагаємо від Замовника скасувати своє рішення щодо дискваліфікації ФОП Поліщук А.Г. (ІПН 2951016636), (протокол №16/5 від 08 квітня 2019р).
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження 09.04.2019 12:43
Дата подачі:
09.04.2019 12:43
Вирішення:
Доброго дня! Відповідно до вимог п 2 таблиці "Документальне підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі" Додатку № 4 тендерної документації Учасник повинен надати копію одного з наступних документів:
- сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання), або його копія, що видана органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, що має дійсний термін дії на дату розкриття пропозиції,
або
- декларацію постачальника про відповідність,
або
- декларацію про відповідність технічному регламенту,
або
- інший документ, що підтверджує якість продукції.
Оцінка відповідності має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 на основі позитивних результатів оцінки відповідності.
Відповідно до вимог п 4 таблиці "Документальне підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі" Додатку № 4 тендерної документації Учасник повинен надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виріб, виданий Міністерством охорони здоров’я України та строк дії якої закінчується не раніше 31 грудня 2019 року.
Учасником ФОП Поліщук А.Г. було надано копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виріб, але не було надано жодного документа відповідно до вимог п. 2. Стосовно наданих ТУ У 17.2-00278793-008:2013 - цей документ повинен бути зазначений у документі, що підтверджує якість Товару ( наприклад, у декларації постачальника про відповідність, складеній відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006). Отже, рішення тендерного комітету від 08.04.2019 № 16/5 змінюватись не буде.
Статус вимоги:
Задоволено