• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги типу «В» з устаткуванням

Завершена

22 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 110 000.00 UAH
Період оскарження: 26.02.2019 15:13 - 25.03.2019 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога про внесення змін до тендерної документації та усунення дискримінаційних вимог

Номер: 7694e309e56745f785eb4f4202cda592
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-26-001233-c.a1
Назва: Вимога про внесення змін до тендерної документації та усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
1. У п.1 таблиці 10 Додатку 2 до тендерної документації (Основні ноші/шасі) Замовник вимагає: "Вага нош не більше 37 кг." Дана вимога є дискримінаційною та такою, що не відповідає встановленим національним стандартам України. Відповідно до EN 1865:2000, на який посилається ДСТУ 7032:2009 встановлено, що вага нош повинна бути до 45 кг. Крім того Замовник вимагає, щоб максимальне навантаження основних нош було не менше 220 кг. Вказана вимога значно завищена Замовником. Більшість замовників, які замовляють основні ноші/ноші-шасі із максимальним навантаженням не менше 165 кг, ноші-шасі із вказаним навантаженням найбільш функціональні та фактично в більшості використовуються в автомобілях швидкої медичної допомоги. Крім того така завищена вимога призведе до не функціональності та до не відповідності пристрою для нош, так в п.2 таблиці 10 додатку 2 до тендерної документації вказано вимогу по приймальному пристрою – максимальне навантаження не менше 220 кг, відповідно якщо просумувати вагу пацієнта 220кг (згідно технічних вимог Замовника) + вагу основних нош 40 кг то отримаємо максимальне навантаження 260 кг, що більше максимального навантаження приймального пристрою для нош. У зв’язку з тим, що ми є виробником автомобілів швидкої допомоги, які обладнані медичним устаткуванням відповідно до національних стандартів України, через встановлені замовником дискримінаційні вимоги в тендерній документації не маємо можливості взяти участь в даній процедурі закупівлі. Для збільшення кола учасників в торгах та з метою економії державних коштів просимо усунути дискримінаційні вимоги та привести їх у відповідність до національних стандартів України. Змінити вимогу та прописати в тендерній документації, що вага нош повинна бути "не більше 45 кг", Максимальне навантаження не менше 165 кг. 2. Відповідно до п.3 таблиці 10 Додатку 2 до тендерної документації (Вакуумний матрац) встановлено вимогу щодо вакуумного матрацу, а саме: "Вага не більше 6 кг.". Відповідно до п. 4.6.3 EN 1865:2000, на який посилається ДСТУ 7032:2009, маса матрацу що включає насос не повинна перевищувати 15 кг. Більшість виробників виготовляють даний пристрій з вагою в діапазоні 8-10 кг. Наше підприємство може задовільнити Ваші потреби з матрацом вагою 8-10 кг. У зв’язку з тим, що ми є виробником автомобілів швидкої допомоги, які обладнані медичним устаткуванням відповідно до національних стандартів України, через встановлені дискримінаційні вимоги в тендерній документації не маємо можливості взяти участь в даній процедурі закупівлі. Для збільшення кола учасників в торгах та з метою економії державних коштів просимо усунути дискримінаційну вимогу та привести документацію у відповідність до вимог національних стандартів. 3. У п.6 таблиці 10 Додатку 2 до тендерної документації (Довга спинна дошка з пристроєм іммобілізації голови та ременями безпеки) Замовник вимагає: “Дошка для дорослих повинна мати максимальне навантаження не менше 200 кг.». Вказані параметри значно обмежують конкуренцію Такий параметр максимального навантаження сильно завищений, так як 4 чоловіка (штат повністю укомплектованої бригади швидкої допомоги (лікар, фельдшер, санітар, водій) не в змозі підійняти таке навантаження, оскільки максимальне навантаження на одну особу регламентоване ДСТУ 7032:2009 та становить 25 кг. Ми, як виробник автомобілів швидкої медичної допомоги бажаємо прийняти участь в даній процедурі закупівлі та спроможні задовільнити потреби Замовника з наступними параметрами: «Дошка для дорослих повинна мати максимальне навантаження не менше 155 кг.». Для збільшення кола учасників в торгах та з метою економії державних коштів просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та привести її у відповідність з національними стандартами України. 4. Відповідно до п. 7 таблиці 10 Додатку 2 до тендерної документації (Пристрій іммобілізації, набір для переломів) Комплектність: з алюмінієвою помпою. Вказана вимога є дискримінаційною та антиконкурентною, оскільки даною вимогою Замовник не дає змоги прийняти участь в торгах іншим постачальникам, які комплектують автомобіль швидкої допомоги з пристроєм іммобілізації, набір для переломів з помпою виготовленої із інших міцних матеріалів, вказана вимога порушує ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Так відповідно до ст.22 ЗУ «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"». У зв’язку з тим, що ми є виробником автомобілів швидкої допомоги, які обладнані медичним устаткуванням відповідно до національних стандартів України, через встановлені дискримінаційні вимоги в тендерній документації не маємо можливості взяти участь в даній процедурі закупівлі. Ми спроможні задовільнити потреби Замовника з наступними параметрами: (Пристрій іммобілізації, набір для переломів) Комплектність: з помпою із міцних металів. Для збільшення кола учасників в торгах та з метою економії державних коштів просимо усунути дискримінаційну вимогу та внести наступні зміни до тендерної документації: (Пристрій іммобілізації, набір для переломів) Комплектність: з алюмінієвою помпою або з інших міцних металів 5. Відповідно до п. 1.1 Таблиці Технічних вимог Додаток 2 до тендерної документації замовником встановлено вимогу, що кольорографічна схема, розпізнавальні знаки, написи, спеціальні світлові прилади та звукові сигнальні пристрої повинні відповідати вимогам ДСТУ 3849-99. На сьогоднішній день вказаний Державний стандарт вже не чинний, з 15 червня 2018 року набрав чинності ДСТУ 3849:2018 «Кольорографічні схеми, розпізнавальні знаки, написи та спеціальні сигнали оперативних, спеціалізованих та спеціальних транспортних засобів. Загальні вимоги». Враховуючи вище викладене просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та привести її у відповідність з національними стандартами України. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов’язані з їх участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Виходячи з вищевикладеного, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням вимагаємо привести документацію у відповідність з чинним законодавством України. В інакшому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу учасника
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 07.03.2019 13:08
Підтвердження вирішення: Задовільнити вимогу частково