• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з фізичної охорони об’єктів підприємства

Торги відмінено

2 300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 500.00 UAH
Період оскарження: 01.04.2019 15:50 - 13.04.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Просимо замовника ККП «Маріупольтепломережа» відмінити своє рішення щодо визнання переможця «Служба безпеки бізнесу»

Номер: 5011638687eb486880bbd4e7cb53ffb6
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-01-001039-a.b2
Назва: Просимо замовника ККП «Маріупольтепломережа» відмінити своє рішення щодо визнання переможця «Служба безпеки бізнесу»
Вимога:
Просимо замовника ККП «Маріупольтепломережа» відмінити своє рішення щодо визнання переможця «Служба безпеки бізнесу» ТОВ (ЄДРПОУ 21033558) згідно не відповідності вимогам тендерної документації, що порушує п.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст.16 цього Закону, а саме: 1. Для підтвердження законності використання транспорту реагування Учасник надав договір оренди, акт приймання-передавання засобу та свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, що підтверджує не відповідність транспорту Ліцензійним умовам про впровадження охоронної діяльності (№960 від 18.11.2015р.) та ПОРУШУЄ Закон України «Про автомобільний транспорт» (№2344-III від 05.04.2001 р.) На свідоцтвах про реєстрацію транспортного засобу (орендованого згідно наданого договору) відсутня відмітка про його спеціалізоване призначення, що порушує ст.19 глава 5 ЗУ №2344-ІІІ від 05.04.2001р.(При державній реєстрації легкового автомобіля у реєстраційних документах роблять відмітку щодо ії призначення). Згідно ст.1. Визначення основних термінів ЗУ №2344-ІІІ від 05.04.2001р транспортний засіб спеціалізованого призначення - транспортний засіб, який призначений для перевезення певних категорій пасажирів чи вантажів (автобус для перевезення дітей, осіб з інвалідністю, пасажирів певних професій, самоскид, цистерна, сідельний тягач, фургон, спеціалізований санітарний автомобіль екстреної медичної допомоги, автомобіль інкасації, ритуальний автомобіль тощо) та має спеціальне обладнання (таксі, броньований, обладнаний спеціальними світловими і звуковими сигнальними пристроями тощо). Згідно п. 12 Постанови №960 від 18.11.15 Ліцензійних умов: Обладнання транспорту реагування повинно бути облаштовано засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами. Згідно вищезазначеного транспорт реагування – це транспортний засіб спеціалізованого призначення та при державній реєстрації у документах повинна бути відмітка «Спеціалізованний». Учасник надав свідоцтва про реєстрацію орендованого транспорту, які не відповідають вимогам Замовника та не підтверджують кваліфікацію «Служба безпеки бізнесу» ТОВ (ЄДРПОУ 21033558). 2. Учасник надав довідку про наявність в штаті працівників відповідної кваліфікації. Та надав копії свідоцтва «Охоронник» та посвідчення та накази, які підтверджують інформацію в довідці та кваліфікацію Учасника «Служба безпеки бізнесу» ТОВ (ЄДРПОУ 21033558). Згідно Наказу №38/1-к від 26 грудня 2018 року до штату були прийняти працівники на посаду «Охоронник», які зазначені в довідці, але згідно наданих копій посвідчень дата видача посвідчення зазначена: 24 грудня 2018 р. Згідно вищезазначеного Учасник надав посвідчення видане працівникам (24.12.2018р) раніше ніж їх працевлаштували (наказ від 26.12.2018р), що свідчить про не відповідність наданої інформації та не відповідність кваліфікаційним вимогам тендерної документації. З метою захисту прав та законних інтересів Учасника просимо усунути порушення - відмінити своє рішення про визнання переможцем «Служба безпеки бізнесу» ТОВ (ЄДРПОУ 21033558) та дискваліфікувати його пропозицію інакше ми будемо вимушені оскаржувати ваші дії через орган оскарження - Антимонопольний комітет України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимога задоволено і найближчим часом буде прийнято рішення і оприлюднення.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Щодо вимоги про наявність в штаті Учасника мобільних груп швидкого реагування в місті Маріуполь та Першотравневому районі Донецькій області.

Номер: 1621c5a79c1149ff8fd6fc07d6fb88ef
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-01-001039-a.a1
Назва: Щодо вимоги про наявність в штаті Учасника мобільних груп швидкого реагування в місті Маріуполь та Першотравневому районі Донецькій області.
Вимога:
Щодо вимоги про наявність в штаті Учасника мобільних груп швидкого реагування в місті Маріуполь та Першотравневому районі Донецькій області. Комунальним комерційним підприємством «Маріупольтепломережа» (надалі – Замовник) оголошено відкриті торги за предметом закупівлі ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з фізичної охорони об’єктів підприємства). Ознайомившись з тендерною документацією нами виявлено порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель шляхом встановлення в тендерній документації, а саме в Додатку 3 «ТЕХНІЧНІ ЗАВДАННЯ» дискримінаційних вимог до Учасників, що сприяють зниженню добросовісної конкуренції та обмежують коло учасників. Так у Додатку 3, а саме в пункті 3 розділу «Вимоги Замовника» зазначено, що Учасник (Виконавець) повинен мати в штаті мобільні групи швидкого реагування в місті Маріуполь та Першотравневому районі Донецькій області для термінового посилення охорони об’єктів, вказаних в дислокації об'єктів, що охороняються (не менше 3-х груп). Вважаємо, що дана вимога суперечить нормам антиконкурентного та антимонопольного законодавства України. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до частини першої статті 3 Закону закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимога Замовника щодо наявності в штаті Учасника мобільних груп швидкого реагування в місті Маріуполь та Першотравневому районі Донецькій області є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені Законом. Так, встановивши дану вимогу, Замовник суттєво обмежив коло Учасників, які могли б прийняти участь у процедурі закупівлі. А саме, Учасники, які зареєстровані і знаходяться в інших регіонах України, а не в місті Маріуполі, не зможуть відповідати встановленим вимогам Замовника, оскільки не матимуть на момент проведення торгів груп швидкого реагування в місті Маріуполь та Першотравневому районі Донецькій області (мати групи швидкого реагування у кожному регіоні для Учасника є недоцільним та необґрунтованим). На підставі вищевикладеного, вимагаємо виключити з Тендерної документації вимогу про те, що Учасник (Виконавець) повинен мати в штаті мобільні групи швидкого реагування в місті Маріуполь та Першотравневому районі Донецькій області для термінового посилення охорони об’єктів, вказаних в дислокації об'єктів, що охороняються (не менше 3-х груп); внести зміни в Тендерну документацію та забезпечити рівні умови учасникам для участі у процедурі закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь надана лист №17/41 від 05.04.2019р.
Статус вимоги: Відхилено