-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Колодка гальмівна типу Ф
Завершена
1 990 711.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 907.00 UAH
мін. крок: 1% або 19 907.00 UAH
Період оскарження:
18.01.2019 10:35 - 03.02.2019 00:00
Скарга
Відхилено
Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
7a1c5bd575724f3a8319d310be86140c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-18-000585-c.a4
Назва:
Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення 01.04.2019 12:56
- Скарга 01.04.2019 12:56
- Малюнок ТОВ АЙЗЕНВЕРК 01.04.2019 12:56
- Пояснення 22.04.2019 11:46
- Пояснення 22.04.2019 11:46
- Витяг 22.04.2019 11:46
- Статистика 22.04.2019 11:46
- Рішення від 04.04.2019 № 3972 + лист Замовнику.pdf 04.04.2019 18:15
- інформація про перенесення розгляду скарги UA-2019-01-18-000585-c.a4.pdf 19.04.2019 19:14
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.04.2019 № 4893.pdf 23.04.2019 19:26
- Рішення від 22.04.2019 № 4893.pdf 25.04.2019 20:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.04.2019 12:56
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
25.04.2019 20:40
Скарга
Виконана замовником
Скарга стосовно порушення процедури закупівлі
Номер:
90d40053ce3046f3a85e77102a6e9683
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-18-000585-c.c3
Назва:
Скарга стосовно порушення процедури закупівлі
Скарга:
Скарга
стосовно порушення процедури закупівлі за оголошенням
UA-2019-01-18-000585-c
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга pdf 25.02.2019 18:17
- Скарга 25.02.2019 18:17
- Протокол відхилення 25.02.2019 18:17
- Документ про оплату 25.02.2019 18:17
- Рішення від 28.02.2019 № 2203 (+лист Замовнику).pdf 28.02.2019 17:44
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.03.2019 № 3008.pdf 19.03.2019 17:00
- Рішення від 18.03.2019 № 3008.pdf 21.03.2019 20:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.02.2019 18:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.03.2019 20:40
Дата виконання рішення Замовником:
22.03.2019 19:03
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Керуючись частиною 12 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3008-р/пк-пз від 18.03.2019 р. зобов’язала скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "АЙЗЕНВЕРК АРНШТАДТ ГМБХ УКРАЇНА" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "РКГруп" переможцем процедури закупівлі колодки гальмівної типу Ф, код ДК 021:2015 – 34630000-2 (частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху).
Вимога
Відхилено
Зміни до проекту договору про закупівлю
Номер:
ea4ed666218149bfa2b2a9cd954ae9c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-18-000585-c.b2
Назва:
Зміни до проекту договору про закупівлю
Вимога:
1. Не допускайте дискримінації платників ПДВ! Просимо Вас змінити умови розрахунків в Проекті Договору про закупівлю і викласти їх в наступній редакції: пункт 4.1. Оплата за отриману продукцію проводиться Замовником протягом 10 банківських днів після отримання Продукції. Днем отримання продукції вважати день підписання видаткової накладної обома Сторонами. Постачальник зобов’язаний скласти податкову накладну в день виникнення податкового зобов’язання, зареєструвати її у Єдиному реєстрі податкових накладних у строки передбачені законодавством та передати в електронному вигляді Замовнику.
2. Вирівняйте перекос між суттєвою відповідальністю Постачальника і копійчаною – Покупця.
2.1.Пропонуємо наступну редакцію пункту 7.2. За прострочення поставки товару ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ пеню в розмірі облікової ставки НБУ від суми недопоставленого товару за кожний день прострочення.
2.2. Додайте пункт 7.9. за яким Постачальник має право припинити постачання Товару через несплату Покупцем попередніх поставок в обумовлені терміни.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.01.2019 14:57
Вирішення:
Доброго дня.
Замовник здійснює закупівлі керуючись та неухильно дотримуючись норм Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон).
Відповідно ст. 1 Закону Замовник розробляє та затверджує документацію щодо умов проведення публічних закупівель (тендерну документацію).
Замовник не вбачає підстав для внесення змін в тендерну документацію.
Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Внесення змін в ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4)
Номер:
974079cb40104246a1920d9f866f2f82
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-18-000585-c.b1
Назва:
Внесення змін в ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4)
Вимога:
ТОВ «Красилівський ливарний завод», уважно вивчивши тендерну документацію та ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4), просить Вас внести зміни в ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4), а саме: В П. IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, п.п. 4.1. викласти в наступній редакції: розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом: Для платників ПДВ: за наявності підписаного акта приймання-передачі Товару, видаткової накладної, товаро-транспортної накладної, оплата здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки Товару. Не потрібно привязуватись до реєстрації податкової накладної. Податкова накладна повинна бути зареєстрована Постачальником в обумовлені Законом терміни. Ви отримали Товар, тому і розрахуйтесь за нього. В цьому ж ПРОЕКТІ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, для неплатників ПДВ – в П. IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, п.п. 4.1. Покупець здійснює оплату протягом 10 (десяти) банківських днів від дати підписання акта приймання-передачі Товару, видаткової накладної, товаро- транспортної накладної… Тому не дискримінуйте платників ПДВ і неплатників ПДВ. Адже в Вашому ПРОЕКТІ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ платник ПДВ протягом 10 (десяти) банківських днів не отримує нічого, а неплатник ПДВ отримує кошти без суми ПДВ. Де логіка?! В. П. VII. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН, п.п. 7.2. За прострочення поставки товару ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ штраф в розмірі 0.1% від вартості непоставленого в строк Товару, з якого допущено прострочення виконання за кожний день прострочення. Доповнити П. VII. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН слідуючими п.п. 1. У разі прострочення оплати Покупцем прийнятої партії Товару більше граничного строку оплати вказаного в П. IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, п.п. 4.1., Постачальник має право зупинити подальшу поставку Товару, до повної оплати раніше поставленого Товару, повідомивши про це його у 10-ти денний строк, при цьому штрафні санкції до нього не застосовуються. 2. У разі подальшого невиконання зобов'язань по оплаті Товару Покупцем, Постачальник має право достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це Покупця у 10-ти денний строк.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.01.2019 22:30
Вирішення:
Доброго дня.
Замовник здійснює закупівлі керуючись та неухильно дотримуючись норм Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон).
Відповідно ст. 1 Закону Замовник розробляє та затверджує документацію щодо умов проведення публічних закупівель (тендерну документацію).
Замовник не вбачає підстав для внесення змін в тендерну документацію.
Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Відхилено