• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Колодка гальмівна типу Ф

Завершена

1 990 711.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 907.00 UAH
Період оскарження: 18.01.2019 10:35 - 03.02.2019 00:00
Скарга
Відхилено

Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 7a1c5bd575724f3a8319d310be86140c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-18-000585-c.a4
Назва: Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 25.04.2019 20:40
Автор: ТОВ РКГруп, Орчелота Борис Юрійович +380443530576 rkg3530576@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга стосовно порушення процедури закупівлі

Номер: 90d40053ce3046f3a85e77102a6e9683
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-18-000585-c.c3
Назва: Скарга стосовно порушення процедури закупівлі
Скарга:
Скарга стосовно порушення процедури закупівлі за оголошенням UA-2019-01-18-000585-c
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.03.2019 20:40
Дата виконання рішення Замовником: 22.03.2019 19:03
Коментар замовника щодо усунення порушень: Керуючись частиною 12 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3008-р/пк-пз від 18.03.2019 р. зобов’язала скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "АЙЗЕНВЕРК АРНШТАДТ ГМБХ УКРАЇНА" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "РКГруп" переможцем процедури закупівлі колодки гальмівної типу Ф, код ДК 021:2015 – 34630000-2 (частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху).
Автор: ТОВ АЙЗЕНВЕРК АРНШТАДТ ГМБХ УКРАЇНА, Залеський Любомир Іванович +380322458340 zalli@ukr.net
Вимога
Відхилено

Зміни до проекту договору про закупівлю

Номер: ea4ed666218149bfa2b2a9cd954ae9c7
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-18-000585-c.b2
Назва: Зміни до проекту договору про закупівлю
Вимога:
1. Не допускайте дискримінації платників ПДВ! Просимо Вас змінити умови розрахунків в Проекті Договору про закупівлю і викласти їх в наступній редакції: пункт 4.1. Оплата за отриману продукцію проводиться Замовником протягом 10 банківських днів після отримання Продукції. Днем отримання продукції вважати день підписання видаткової накладної обома Сторонами. Постачальник зобов’язаний скласти податкову накладну в день виникнення податкового зобов’язання, зареєструвати її у Єдиному реєстрі податкових накладних у строки передбачені законодавством та передати в електронному вигляді Замовнику. 2. Вирівняйте перекос між суттєвою відповідальністю Постачальника і копійчаною – Покупця. 2.1.Пропонуємо наступну редакцію пункту 7.2. За прострочення поставки товару ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ пеню в розмірі облікової ставки НБУ від суми недопоставленого товару за кожний день прострочення. 2.2. Додайте пункт 7.9. за яким Постачальник має право припинити постачання Товару через несплату Покупцем попередніх поставок в обумовлені терміни.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Замовник здійснює закупівлі керуючись та неухильно дотримуючись норм Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон). Відповідно ст. 1 Закону Замовник розробляє та затверджує документацію щодо умов проведення публічних закупівель (тендерну документацію). Замовник не вбачає підстав для внесення змін в тендерну документацію. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Внесення змін в ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4)

Номер: 974079cb40104246a1920d9f866f2f82
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-18-000585-c.b1
Назва: Внесення змін в ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4)
Вимога:
ТОВ «Красилівський ливарний завод», уважно вивчивши тендерну документацію та ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4), просить Вас внести зміни в ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4), а саме: В П. IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, п.п. 4.1. викласти в наступній редакції: розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом: Для платників ПДВ: за наявності підписаного акта приймання-передачі Товару, видаткової накладної, товаро-транспортної накладної, оплата здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки Товару. Не потрібно привязуватись до реєстрації податкової накладної. Податкова накладна повинна бути зареєстрована Постачальником в обумовлені Законом терміни. Ви отримали Товар, тому і розрахуйтесь за нього. В цьому ж ПРОЕКТІ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, для неплатників ПДВ – в П. IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, п.п. 4.1. Покупець здійснює оплату протягом 10 (десяти) банківських днів від дати підписання акта приймання-передачі Товару, видаткової накладної, товаро- транспортної накладної… Тому не дискримінуйте платників ПДВ і неплатників ПДВ. Адже в Вашому ПРОЕКТІ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ платник ПДВ протягом 10 (десяти) банківських днів не отримує нічого, а неплатник ПДВ отримує кошти без суми ПДВ. Де логіка?! В. П. VII. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН, п.п. 7.2. За прострочення поставки товару ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ штраф в розмірі 0.1% від вартості непоставленого в строк Товару, з якого допущено прострочення виконання за кожний день прострочення. Доповнити П. VII. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН слідуючими п.п. 1. У разі прострочення оплати Покупцем прийнятої партії Товару більше граничного строку оплати вказаного в П. IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, п.п. 4.1., Постачальник має право зупинити подальшу поставку Товару, до повної оплати раніше поставленого Товару, повідомивши про це його у 10-ти денний строк, при цьому штрафні санкції до нього не застосовуються. 2. У разі подальшого невиконання зобов'язань по оплаті Товару Покупцем, Постачальник має право достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це Покупця у 10-ти денний строк.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Замовник здійснює закупівлі керуючись та неухильно дотримуючись норм Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон). Відповідно ст. 1 Закону Замовник розробляє та затверджує документацію щодо умов проведення публічних закупівель (тендерну документацію). Замовник не вбачає підстав для внесення змін в тендерну документацію. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено