• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Офісні дивани, офісні стільці, офісні крісла

Інформація до закупівлі в додатках до оголошення

Завершена

114 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 148.00 UAH
Період оскарження: 09.04.2019 11:17 - 12.04.2019 11:22
Вимога
Залишено без розгляду

Внести зміни до тендерної документації згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» , викресливши назву торгівельної марка та виробника, або дописати «або аналог»!

Номер: a95d135684a94f2bb093470745f7bf2e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-09-000247-c.a1
Назва: Внести зміни до тендерної документації згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» , викресливши назву торгівельної марка та виробника, або дописати «або аналог»!
Вимога:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Вказуючи конкретну торгівельну марку та виробника, Замовник прямо порушує норму Закону: дискримінує права як учасників, які працюють з іншими виробниками предмету закупівлі, так і самих інших виробників аналогічної продукції. Виходячи з цього наполегливо просимо Замовника внести зміни до тендерної документації, викресливши назву торгівельної марка та виробника, або дописати «або аналог»!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний користувачу, повідомляємо Вас, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. Отже, враховуючи зазначені обставини, Закон не поширюється на проведення допорогових закупівель, а тому замовник має повне право вказувати конкретну торгову марку і модель товару в тендерній документації щодо проведення допорогової закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Так