-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 201223 Медин – Кошляки на ділянці км 0+000- км 7+400 (окремими ділянками) Підволочиського району Тернопільської області
Завершена
6 288 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 443.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 31 443.75 UAH
Період оскарження:
26.04.2019 12:53 - 23.05.2019 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА щодо дій та прийнятих рішень Замовника про допущення до аукціону іншого учасника
Номер:
ea121ea612054b2ab4822415bb787e88
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-26-000680-b.b1
Назва:
СКАРГА щодо дій та прийнятих рішень Замовника про допущення до аукціону іншого учасника
Скарга:
№ 403/06-2019 від 03 червня 2019 року
Постійно діюча адміністративна колегія
Антимонопольного комітету України
з рогляду скарг про порушення законодавства
у сфері державних закупівель
________________________________________
Вул. Митрополита В.Липківського, 45 м.Київ,03035
Суб’єкт оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ»
м. Тернопіль, вул. Вербицького 4, офіс 218
ЄДРПОУ 41422080
E-mail: gbeternopil@gmail.com
телефон (096)-479-95-62
Найменування Замовника рішення і дії якого оскаржуються
Управління капітального будівництва
Тернопільської обласної державної адміністрації
код ЄДРПОУ 04014074
46021, вул. Грушевського, 8 м.Тернопіль, Тернопільська обл.
електронна пошта: skpo@i.ua
телефон: (03236) 6-00-10
Закупівля
ID: UA-2019-04-26-000680-b 1 послуга:
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 201223 Медин – Кошляки на ділянці км 0+000- км 7+400 (окремими ділянками) Підволочиського району Тернопільської області
СКАРГА
щодо дій та прийнятих рішень Замовника про
допущення до аукціону іншого учасника
Підставою для подання скарги є:
Неправомірне рішення Замовника (протокол засідання тендерного комітету Замовника (без номера) від 29 травня 2019 року (далі по тексту – Протокол від 29.05.2019 р., оскаржуване Рішення) про допущення до аукціону МПП «НАРА»
Обґрунтування:
26 квітня 2019 року Замовником розміщено оголошення про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 201223 Медин – Кошляки на ділянці км 0+000- км 7+400 (окремими ділянками) Підволочиського району Тернопільської області.
29 травня 2019 року Замовником оприлюднено протокол засідання тендерного комітету від 29.05.2019р. (без номера) у відповідності до якого МПП «НАРА» було допущено до аукціону.
Вважаємо, що Замовник помилково прийняв рішення про допущення до аукціону МПП «НАРА», оскільки тендерна пропозиція цього учасника не відповідає вимогам та умовам тендерної документації, а тому підлягає відхиленню.
Відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Оскаржуваним Рішенням Замовник всупереч принципам добросовісної конкуренції серед учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, в порушення вимог ст.30 Закону допустив учасника до аукціону, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам та умовам тендерної документації.
На наше переконання, яке ґрунтується на системному аналізі норм Закону, вимог і умов тендерної документації, змісту документів тендерної пропозиції МПП «НАРА» остання підлягає відхиленню виходячи з наступного.
По-перше:
Відповідно до розділу 1 пункту 2 Додатку №1 тендерної документації, учасники в складі тендерної пропозиції повинні підтвердити свою відповідність такому кваліфікаційному критерію, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Згідно п.2.1. вказаного розділу, довідка, що містить інформацію про наявність працівників (основних спеціалістів інженерно-технічних працівників), які мають необхідні знання та досвід з виконання заявлених робіт (зразок довідки додається у таблиці «б»). Наявність, кваліфікація та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) учасника підтверджується документами про освіту та/або підвищення кваліфікації (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал).
У поданому МПП «НАРА» документі 18. КК_Довідки відповідність учасника.pdf міститься довідка про наявність працівників (основних спеціалістів інженерно-технічних працівників) згідно предмету закупівлі. У вказаній довідці присутня посада №1 Генеральний директор, яку займає Аветісян Самвел Австікович.
Виходячи із вищезазначеного кваліфікаційного критерію Замовника, МПП "НАРА" мала б подати підтверджуючий документ про освіту та/або підвищення кваліфікації спеціалістів, що зазначені у довідці про наявність працівників (основних спеціалістів інженерно-технічних працівників).
Однак, у довідці 17. КК_Дипломи працівників.pdf відсутній підтверджуючий документ про освіту або підвищення кваліфікації Генерального директора - Аветісян Самвела Австіковича.
Таким чином, МПП "НАРА" не підтвердило свою відповідність такому кваліфікаційному критерію, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Вважаємо, що таке порушення повинно слугувати підставою для відхилення Замовником тендерної пропозиції цього учасника та не допущення його до аукціону.
По-друге:
Відповідно до пункту 1 Розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації:
- Документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні містити дату створювання документу (в термін з дати публікації оголошення про проведення торгів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій), реєстраційний номер і підпис уповноваженої особи.
- Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, а також відбитки печатки (у разі наявності).
- Учасник надає копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі документи на паперовомуносії перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації. (Наприклад, копії документів отримані учасником від інших установ (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії завіряються безпосередньо підписом учасника, а тільки потім робиться кольорова скан-копія документу).
Всупереч цьому, МПП "НАРА" у своїй пропозиції надав ряд документів, що не відповідають критерію дати створювання документу. Такі порушення містяться у довідках:
6. ІД_Виписка_копія.pdf
11. ІД_Довідки відповідність учасника.pdf
18. КК_Довідки відповідність учасника.pdf
31. Технічна частина.pdf
Більше того, у своїй тендерній пропозиції МПП "НАРА" надало інформаційну довідку, відповідно до якої уповноважено генерального директора МПП "НАРА" - Аветісяна Самвела Аветіковича - представляти інтереси підприємства під час проведення процедури закупівлі за предметом закупівлі: (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 201223 Медин – Кошляки на ділянці км 0+000- км 7+400 (окремими ділянками) Підволочиського району Тернопільської області та надано право підпису документів тендерної пропозиції, укладення та підписання Договору за результатами торгів.
Довідка 6. ІД_Виписка_копія.pdf суперечить одразу 2 критеріям, а саме: містить дату документу що не співпадає з терміном публікації оголошення про проведення торгів кінцевого строку подання тендерних пропозицій, та підписана не уповноваженою особою, що суперечить вище наведені інформаційні довідці та тендерній документації.
Крім того, дані порушення, що містяться у переліку документів поданих МПП "НАРА" не можуть вважатися формальними (несуттєвими) помилками, оскільки містять систематичність невідповідності на кожній поданій довідці та порушують одразу декілька критеріїв тендерної документації, а саме: відсутність дати документу; дату, що не співпадає з терміном публікації оголошення про проведення торгів кінцевого строку подання пропозицій; підпис не уповноваженою особою довідки, що вимагається Замовником згідно тендерної документації.
Отже, у поданій МПП "НАРА" тендерній пропозиції міститься ряд порушень, що не відповідають вимогам тендерної документації.
По-третє:
Відповідно до пункту 3.3 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації На підтвердження інформації щодо виконання поданого(их) договору(ів) надати: оригінал листа-відгука(ів) про співпрацю по договору від Замовника. Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу.
МПП "НАРА" у своїй тендерній пропозиції надало довідку 15. КК_Відгук САД.pdf. У вказаній довідці міститься інформація від Служби автомобільних дорін у Львівській області щодо виконуваних робіт МПП "НАРА". Однак даний лист-відгук не може вважатися належно оформленим, оскільки на ньому відсутня печатка Служби автомобільних доріг у Львівській області, яким був виданий даний лист-відгук.
Тому, тендерна пропозиція МПП «НАРА» не відповідає такому кваліфікаційному критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
По-четверте:
Відповідно до пункту 1 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації Учасник подає відомості згідно запропонованої форми про наявність матеріально-технічної бази учасника, що визначена у Додатку №1. Учасники мають підтвердити наявність машин, механізмів та техніки, необхідних для надання послуг, зазначених у довідці наступними документами: оригіналом (-ами) договору (-ів) оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки - залучених для надання послуг машин, механізмів, техніки. Крім того, учасником обов’язково надаються оригінали/копії техпаспортів або свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу машин, механізмів, техніки що залучається; наявність технічних паспортів та/або свідоцтв про державну реєстрацію транспортного засобу на власні машини, механізми та техніку, на кожну вказану одиницю, яку вказано у довідці та буде залучено,як власні чи відповідно до договорів оренди чи надання послуг до виконання замовлення(подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал).
МПП "НАРА" у своїй тендерній пропозиції подало довідку 19. КК_Договір оренди ШРБУ 88.pdf. У даній довідці міститься Оригінал договору оренди транспортних засобів і механізмів укладених між Малим приватним підприємством "Нара" та Товариством з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління №88" - скорочено ТДВ "ШРБУ №88".
МПП "НАРА" у поданому документі 18. КК_Довідки відповідність учасника.pdf міститься довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначило що орендує та планує залучати по даному предмету закупівлі наступні транспортні засоби: Автомобіль самоскид Камаз-5511, Екскаватор ЕО-4321, Бульдозер Т-150Д, Автогудронатор MAN 19.134, Автогудронатор Д-641, Машину поливально-мийну КО-002, Асфальтоукладач Vogele Super 1800-1, два Автокрани КС-3575.
На підтвердження МПП "НАРА" подало Довідку 28. КК_Свідоцтва ТЗ.pdf, в якій містяться технічні паспорти та/або свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу на машини, механізми та техніку, на кожну вказану одиницю, відповідно до договору оренди із Товариством з додатковою відповідальністю "ШРБУ №88".
Проте, у свідоцтві про реєстрацію машин: Екскаватора ЕО 4321 зазначений власник ВАТ "ШРБУ-88". У свідоцтвах про реєстрацію Автокранів КС-3575, власником є ВАТ "ШРБП-88". У свідоцтві про реєстрацію машини бульдозера Т-150Д вказаний власник ВАТ ШСБУ-88.
Тобто, подані свідоцтва про реєстрацію машин не підтверджують право власності на них ТДВ "ШРБУ №88".
Слід зазначити, що в договорі оренди транспортних засобів і механізмів № 1-01/19 укладеним між ТДВ "ШРБУ №88" та МПП "НАРА" міститься пункт 1.1. в якому зазначається, що власниками вищевказаних транспортних засобів є ТДВ "ШРБУ №88". Однак, в свідоцтвах про реєстрацію машин: Екскаватора ЕО 4321, Автокранів КС-3575 та бульдозера Т-150Д власниками є Відкриті Акціонерні Товариства зі схожими назвами, однак іншими організаційно-правовими формами. Тобто у вищеперелічених транспортних засобах, власниками є 3 різні підприємства ВАТ "ШРБУ-88", ВАТ "ШРБП-88" та ВАТ "ШСБУ-88". Це свідчить про те, що ТДВ "ШРБУ №88" не являється власниками цих транспортних засобів і не може передавати їх у оренду МПП "НАРА". В зв'язку з цим, МПП "НАРА" не здатна використовувати їх на вказаному предмету закупівлі.
Таким чином, МПП "НАРА" порушило пункт 1 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації, а саме наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в зв'язку з чим, їх тендерна пропозиція повинна бути відхилена та не допущена до аукціону.
Приймаючи до уваги викладене, керуючись ст.18,28,30,31 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
1. Прийняти заяву до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення (протокол засідання тендерного комітету Замовника від 29.05.2019 року) про допущення до аукціону МПП «НАРА».
Додатки:
Платіжне доручення №397 від 03.06.2019р. за подання скарги відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Файли тендерної пропозиції МПП «НАРА»:
18. КК_Довідки відповідність учасника
17. КК_Дипломи працівників
6. ІД_Виписка_копія
11. ІД_Довідки відповідність учасника
31. Технічна частина
15. КК_Відгук САД
19. КК_Договір оренди ШРБУ 88
28. КК_Свідоцтва ТЗ
З повагою,
Директор
ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» П.Я. Гладун
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення №397 від 03.06.2019р. за подання скарги відповідно до статті 18 Закону України "Про Публічні Закупівлі" 03.06.2019 20:48
- 18. КК_Довідки відповідність учасника 03.06.2019 20:48
- 17. КК_Дипломи працівників 03.06.2019 20:49
- 6. ІД_Виписка_копія 03.06.2019 20:49
- 11. ІД_Довідки відповідність учасника 03.06.2019 20:49
- 31. Технічна частина 03.06.2019 20:49
- 15. КК_Відгук САД 03.06.2019 20:49
- 19. КК_Договір оренди ШРБУ 88 03.06.2019 20:49
- 28. КК_Свідоцтва ТЗ 03.06.2019 20:49
- Скарга АМКУ 03.06.2019 20:49
- Рішення від 05.06.2019 №7222 + лист Замовнику.pdf 05.06.2019 16:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.06.2019 № 8206.pdf 24.06.2019 17:21
- Рішення про виправлення описки від 26.06.2019 №8432.pdf 26.06.2019 17:25
- Рішення від 21.06.2019 №8206.pdf 26.06.2019 23:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.06.2019 20:49
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
26.06.2019 23:48
Задовільнена:
Так