• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 –77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Послуги по догляду за зеленими насадженнями по вул. Київська м. Бровари Київської області)

Завершена

2 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Період оскарження: 18.03.2019 17:19 - 29.03.2019 23:00
Вимога
Вирішена

ВИМОГА

Номер: 2b139d3b445544b0a3c8c7bc6a8b1226
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-18-001807-c.a1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Ознайомившись з вимогами тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету Управління будівництва, житлово-комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Київської області (далі по тексту УБЖКГІТ) від18.03.19р. №31 (надалі – Тендерна документація), вбачаємо не можливість прийняти участь у відкритих торгах, оскільки тендерна документація містить вимоги, які є дискримінаційними, та унеможливлюють участь у відкритих торгах, вважає за необхідне оскаржити умови тендерної документації. Так, пункт 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачає наступні вимоги: 1). Матеріально-технічна база має бути розміщена в межах м. Бровари або від її територіальної межі на відстані не більше 5 км. 2). В учасника мають бути працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в тому числі: 1. Головний агроном – досвід роботи не менше 3 років; 2. Ландшафтний архітектор - досвід роботи не менше 3 років; 3. Озеленювач - досвід роботи не менше 3 років; 1. Вважаємо зазначені вище вимоги Замовника про наявність у учасника матеріально-технічної бази, що знаходяться на відстані не більше 5 км. від місця надання вказаних у закупівлі послуг є дискримінаційними, в зв’язку з наступним. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з нашою участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Відповідно до статті 18 ЗУ «Про захист економічної конкуренції суб’єктам господарювання, об’єднанням забороняється схиляти інших суб’єктів господарювання до вчинення порушень законодавства про захист економічної конкуренції чи сприяти вчиненню таких порушень. Суб’єктам господарювання, об’єднанням забороняється примушувати інших суб’єктів господарювання: до антиконкурентних узгоджених дій, визначених статтею 6 цього Закону; до узгоджених дій, визначених статтями 7, 8, 9 та 10 цього Закону; до участі у концентрації суб’єктів господарювання, визначеної статтею 22 цього Закону. Відповідно до частини другої статті 4 ЗУ «Про захист економічної конкуренції» суб’єкти господарювання, органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. При цьому звертаємо увагу, що спірною вимогою тендерної документації, Замовник створює умови, які породжують антиконкурентні узгоджені дії учасників, оскільки учасник, який бажає прийняти участь у торгах і має відповідну матеріально-технічну базу, зацікавлений знайти собі іншого учасника, який хоч і не має на меті участь у торгах, для надання відповідних послу, але прийматиме участь у торгах, лише для того, що б вони відбулися. 2. Вважаємо вимогу Замовника щодо стажу роботи працівників на підприємстві Учасника не менше 3 років також дискримінаційною, оскільки Замовник таким чином обмежив участь у торгах тих учасників які, з тої чи іншої причини прийняли на роботу нових працівників. Тобто, ті учасники, які лише почали господарську діяльність, або ті, які звільняли людей, а потім набирали новий штат, як Скаржник, не можуть прийняти участь в даній закупівлі, бо їх працівники працюють менше одного року. Відповідно до статті 43 Конституції України, кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Держава створює умови для повного здійснення громадянами права на працю, гарантує рівні можливості у виборі професії та роду трудової діяльності, реалізовує програми професійно-технічного навчання, підготовки і перепідготовки кадрів відповідно до суспільних потреб. Таким чином, ставлячи вимогу щодо стажу роботи на підприємстві не менше 3 років, замовник обмежує право займатися господарською діяльністю учасникам, які забезпечили Конституційне право на працю своїх працівників, а саме тих хто проявляв бажання звільнятися і відповідно тих, кого прийняли на роботу і які пропрацювали менше одного року. Така вимога є необґрунтованою та дискримінаційною. Вбачаємо можливість умисного зловживання замовником своїми правами, та намагання провести закупівлю під вже попередньо визначеного учасника, що вказує на можливість корупційної зацікавленості замовника. Вимагаємо, негайно усунути всі дискримінаційні умови, шляхом внесення змін у тендерну документацію. У разі, не усунення відповідних змін, будемо звертатися з метою оскарження до Уповноваженого органу.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Ваша інформація врахована у роботі та до тендерної документації внесені відповідні зміни
Статус вимоги: Задоволено