• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Набір діагностичний: офтальмоскоп і отоскоп

Завершена

510 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження: 20.03.2019 11:04 - 04.04.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

не відповідність вимог тендерної документації

Номер: c973351f8ff34376ad2b2a7a34684019
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-20-000405-c.a2
Назва: не відповідність вимог тендерної документації
Вимога:
Шановні члени тендерного комітету. Сподіваємось, що керівництво лікарні, обласного відділу охорони здоров’я а також громадські активісти м. Хмельницька врешті решт звернуть увагу на те, як тендерний комітет, вже в третій раз, намагається зірвати проведення закупівлі отоофтальмоскопів (100 штук). В очевидь, висока мета – «освоєння» понад півмільйона бюджетних коштів на закупівлю низькоякісних та відверто контрафактного обладнання невідомого виробництва такою мірою заволоділа думками членів тендерного комітету, що ні логіка, а ні здоровий глузд, ні тим більш Закон України «Про закупівлі» вже не мають жодного значення. Перші торги: UA-2018-12-06-000814-b, лот № 5 Набір діагностичний: офтальмоскоп і отоскоп- 100 шт, були відмінені членами тендерного комітету тому, що Учасник, пропозиція якого була визнана «більш економічно вигідною» нібито не надав в складі тендерної пропозиції Гарантійний лист, який члени тендерного комітету «випадково» не помітили. Тоді члени тендерного комітету були глибоко переконані (і не безпідставно), що проведення торгів без Гарантійного листа від виробника, який має бути наданий на кожний окремий лот закупівель, не можливе. Другі торги : UA-2019-01-24-002804-b, 2 лоти – лот №1 Набір діагностичний: офтальмоскоп і отоскоп – 100 шт, були відмінені (а фактично-зірвані) тому, що протягом місяця ніхто з членів тендерного комітету (а це 6 чоловік) «не помітив», що оголошення про торги, не підтверджене «електронним підписом». А побачили лише тоді, коли переможцем закупівель було визначено « не ту» компанію яка «мала б» на думку членів тендерного комітету, перемогти. Третє оголошення про закупівлі: UA-2019-03-20-000405-c. Проаналізувавши зміст оголошення та вивчивши тендерну документацію, була велика надія, що врешті решт, Замовник визначився з предметом закупівлі і має намір придбати якісне обладнання, яке за технічними параметрами відповідає обладнанню, що представлене на ринку України моделями від провідних європейських виробників. Якість цього обладнання підтверджена не тільки багаторічним досвідом використання українськими фахівцями, а і провідними фахівцями з усього світу. Але, 21 березня 2019 о 09:24 «потенційний» (ПОТРІБНИЙ) учасник торгів, подає досить безграмотну і недолугу вимогу про ніби то «дискримінаційну» вимогу, щодо необхідності подання в складі тендерної пропозиції «Оригіналу гарантійного листа виробника або представництва або філії виробника, якщо їх повноваження поширюються на територію України, яким підтверджується те, що Учасник має можливість постачання запропонованого товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, належної якості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією тендерною документацією та тендерною пропозицією Учасника торгів» і тендерний комітет, з космічною, як для себе швидкістю (такий висновок зроблений на основі аналізу «швидкості» реагування на попередні вимоги учасників ) вже 22 березня 2019 о 19:14 оголошує своє рішення про внесення відповідних змін. Шановні члени тендерного комітету, будь ласка, уважно перегляньте рішення Антимонопольного комітету України, які в переважній більшості, приймаються ним, щодо «дискримінаційної» вимоги Замовника, про необхідності надання в складі тендерної пропозиції «Оригіналу гарантійного листа виробника або представництва або філії виробника, якщо їх повноваження поширюються на територію України, яким підтверджується те, що Учасник має можливість постачання запропонованого товару». Переважна більшість рішень Антимонопольного комітету – відмова в задоволені скарг учасників торгів. Ця вимога жодним чином не є дискримінаційною та не обмежує учасників від участі в процедурі, бо гарантійний лист учасник закупівель може надати не тільки від виробника, а і від його уповноваженого представника в Україні та/або дистриб’ютора. Антимонопольний комітет задовольняє лише ті вимоги, які доводять неможливість отримання такого листа. Аналіз попередніх торгів свідчить про те, що жодних проблем з отриманням такого листа в учасників цих закупівель раніше не виникало. В свою чергу, наявність такого гарантійного листа підтверджує надійність потенційного учасника та виробника, убезпечує Замовника від можливої поставки неякісних та неоригінальних товарів, від постачання товару не в повному обсязі; є гарантією вчасної поставки продукції та повного виконання всіх зобов’язань учасника щодо гарантійного обслуговування обладнання, сервісу тощо. Виходячи з вище наведеного вимагаємо: 1) звернути увагу на те, що в якості «аргументації», щодо нібито «дискримінаційної» вимоги, стосовно необхідності надання оригіналу гарантійного листа від виробника, потенційний учасник посилається на «спільний лист Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018». Можливо, враховуючи те, що реалізація лікарських засобів в Україні ретельно контролюється та регламентується відповідними державними органами та не підлягає під дію вимог Технічного регламенту № 753 та № 754 України, зауваження щодо відсутності Гарантійного листа і є слушним. Що ж стосується предмету закупівлі даних торгів, то попередній досвід та пропозицій від деяких учасників, які були подані з багато чисельними порушеннями вимог тендерної документації, перш за все членів тендерного комітету мали б додатково аргументувати на користь того, що при проведені закупівлі такої кількості обладнання – 100 одиниць на суму 510 тисяч бюджетних коштів, необхідне не тільки ОБОВ’ЯЗКОВЕ надання Гарантійного листа від виробника, а і надання інших документів, що підтверджують якість та відповідність задекларованих учасниками документів, дійсності. 2) Вимога «потенційного учасника - скаржника» містить твердження: «Ознайомившись з умовами ТД, вважаємо, що вимога про надання учасниками процедури закупівлі листів авторизації від виробника, з посиланням на умови даної процедури закупівлі, зобов’язує учасників процедури до договірних відносин із безпосереднім виробником товару або його представництвами, що дискримінує тих, які співпрацюють не з виробниками, а з офіційними дистриб’юторами, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників». Дана вимога є абсолютно безглуздою. В тендерній документації зазначено:«Надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником». Якщо «потенційний учасник» має дійсно чесні наміри щодо поставки якісного, офіційно ввезеного в Україну, сертифікованого відповідно до норм вимог Технічного регламенту України № 753 обладнання, має можливість забезпечити Замовника гарантійним сервісним обслуговування протягом 24 місяців, має відповідні сервісні центри та фінансову спроможність щодо постачання такої партії обладнання, для нього не може бути «проблемою» надання Гарантійного листа від представника виробника в Україні або дилера чи офіційного дистриб’ютора, з яким «співпрацює потенційний учасник». Тому вважаємо, що внесені вами зміни підвищують ризик поставки до медичного закладу низькоякісного контрафактного обладнання, що не тільки є порушенням закону України щодо використання в медичних закладах офіційно ввезеного та сертифікованого обладнання, а і може призвести до марного, не цільового використання бюджетних коштів. Просимо Вас проводити роботу по організації проведення тендерної закупівлі виключно з професійних та кваліфікованих позиції і не допускати чергового порушення законодавства України «Про закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за Ваше звернення! Тендерним комітетом розглядається Ваше прохання. Воно буде розглянуто під час засідання тендерного комітету
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

ВИМОГА

Номер: 0167950777cd4f14ab0a300ac82fc73c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-20-000405-c.a1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Висловлюєм Вам свою пошану уважно вивчивши тендерну документацію (далі – ТД) на закупівлю, повідомляє, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства , а саме , положення зазначені в документації є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), а саме: недискримінації учасників конкурсних торгів та добросовісної конкуренція серед учасників. В технічному завданні зазначена вимога: • Надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником (з наданням копії документу, який підтверджує такі повноваження), з підтвердженням можливості постачання товару необхідної кількості та належної якості та у строки передбачені тендерною документацією на товар,який вказано в медико-технічних вимогах. Гарантійний лист повинен включати номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель, а також назву предмета закупівлі та назву замовника. Вимога Замовника, як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018 зазначені рекомендації, а саме: - не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Згідно з вимогами МЕРТ та АМКУ під час складання документації Замовникам необхідно вжити вичерпних заходів щодо забезпечення максимальної конкуренції на торгах та недопущення дискримінації учасників, у тому числі шляхом встановлення дискримінаційних умов закупівлі. Ознайомившись з умовами ТД, вважаємо, що вимога про надання учасниками процедури закупівлі листів авторизації від виробника, з посиланням на умови даної процедури закупівлі, зобов’язує учасників процедури до договірних відносин із безпосереднім виробником товару або його представництвами, що дискримінує тих, які співпрацюють не з виробниками, а з офіційними дистриб’юторами, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення ДКТ у відповідність до вимог чинного законодавства України, а саме : Вилучити з тендерної документації Технічне завдання - Надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником (з наданням копії документу, який підтверджує такі повноваження), з підтвердженням можливості постачання товару необхідної кількості та належної якості та у строки передбачені тендерною документацією на товар,який вказано в медико-технічних вимогах. Гарантійний лист повинен включати номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель, а також назву предмета закупівлі та назву замовника.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Дякуємо за Ваше звернення! Тендерним комітетом прийнято рішення з яким Ви можете ознайомитись
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так