-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-33 Вінниця – Турбів – Гайсин – Балта – Велика Михайлівка - /М-16/, км 238+939– км 245+000
Торги відмінено
103 607 875.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 000 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 000 000.00 UAH
Період оскарження:
27.02.2019 16:18 - 22.04.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ПП "Полтавабудцентр" та допущення до аукціону інших учасників
Номер:
aa6fa3430fc247ee9b99a61fa2236f3e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-27-001506-b.a4
Назва:
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ПП "Полтавабудцентр" та допущення до аукціону інших учасників
Скарга:
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ПП "Полтавабудцентр" та допущення до аукціону інших учасників (детальніше у доданій скарзі).
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ПП "Полтавабудцентр" 28.05.2019 23:41
- Скан-копія платіжного доручення 28.05.2019 23:41
- документи, що свідчать про нещодавне придбання власником лабораторії відповідного обладнання та передачу його на повірку/атестацію 28.05.2019 23:42
- рішення Органу оскарження № 1697-р/пк-пз від 18.02.2019 28.05.2019 23:42
- рішення Органу оскарження № 7927- р/пк-пз від 06.08.2018 28.05.2019 23:42
- Докази відсутності автогудронатора ЕС40 взагалі та у ТОВ "ДБК Агрошляхбуд" зокрема 17.06.2019 23:18
- Докази прострочення повірки обладнання лабораторії ТОВ "БК "Ескадор" 17.06.2019 23:19
- Додаткові пояснення до скарги 17.06.2019 23:19
- Докази можливості приготування ЩПС з додаванням цементу та бітумної емульсії на АБЗ ДС-1683 17.06.2019 23:26
- Рішення від 31.05.2019 № 6971 + лист Замовнику.pdf 31.05.2019 18:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.06.2019 № 7906.pdf 19.06.2019 20:21
- Рішення від 18.06.2019 № 7906.pdf 21.06.2019 22:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.05.2019 23:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.06.2019 22:58
Дата виконання рішення Замовником:
24.06.2019 08:56
Коментар замовника щодо усунення порушень:
виконано
Задовільнена:
Так
Скарга
Відхилено
СКАРГА на рішення Служби автомобільних доріг в Одеській області про відхилення тендерної пропозиції учасника ( протокол №6 від 22.05.2019 року)
Номер:
0bd098d7666c40dd851508916e9b44d1
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-27-001506-b.b3
Назва:
СКАРГА на рішення Служби автомобільних доріг в Одеській області про відхилення тендерної пропозиції учасника ( протокол №6 від 22.05.2019 року)
Скарга:
Неправомірне відхилення пропозиції ТОВ «ПБС» свідчить про упереджене ставлення та дискримінаційний підхід до учасників. Прийняття рішення про відхилення пропозиції та не допущення до аукціону учасника з надуманих підстав, порушує права учасника публічних закупівель ТОВ «ПБС» на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та недискримінацію учасників, порушує принцип добросовісної конкуренцію серед учасників. (ст.3 Закону), у зв’язку з чим на підставі ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»:
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану Скаргу до розгляду.
2. Встановити наявність порушень під час проведення процедури закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-33 Вінниця – Турбів – Гайсин – Балта – Велика Михайлівка - /М-16/, км 238+939– км 245+000»
3. Зобов’язати Службу автомобільних доріг в Одеській області скасувати своє рішення, оформлене протоколом №6 від 22.05.2019 року, в частині відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПБС»;
4. Зобов’язати Службу автомобільних доріг в Одеській області прийняти нове рішення, яким допустити учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ПБС» до участі в аукціоні.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 238 .pdf 28.05.2019 23:27
- ПД_9029.pdf 28.05.2019 23:27
- ПР6 розгляд Р-33 238-245 22 05 19.pdf 28.05.2019 23:27
- Рішення від 31.05.2019 № 6972 + лист Замовнику.pdf 31.05.2019 18:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.06.2019 № 7905.pdf 19.06.2019 20:19
- Рішення від 18.06.2019 № 7905.pdf 21.06.2019 22:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.05.2019 23:28
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
21.06.2019 22:57
Задовільнена:
Так
Вимога
Вирішена
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Номер:
a83ae6ef0e4641c49f6ef2660d718d6f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-27-001506-b.b2
Назва:
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Тендерною документацією передбачена умова, за якою Учасник, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, у складі своєї тендерної пропозиції надає:
1.1.5 Документи*, що підтверджують наявність власної або залученої ззовні** атестованої служби контролю (лабораторії) для проведення вхідного та операційного контролю дорожньо-будівельних матеріалів, конструкцій та виробів. При цьому учасник надає свідоцтво (рішення) тощо про атестацію (сертифікацію) тощо з додатком де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо.
* при наявності власної атестованої служби контролю (лабораторії), документом, що підтверджує її наявність є свідоцтво (рішення) про атестацію (сертифікацію).
** у випадку використання не власної лабораторії в договорі про залучення лабораторії (надання лабораторних послуг) обов’язково має зазначатися інформація про те, лабораторія залучається в тому числі, для проведення вхідного та операційного контролю дорожньо-будівельних матеріалів, конструкцій та виробів. (Копія відповідного договору додається).
1.1.5.1 Довідка в довільній формі про штат лабораторії з вказанням П.І.Б., посади, кваліфікації працівників.
1.1.5.2. Чинний на 2019 рік графік проведення періодичної повірки законодавчо-регульованих засобів вимірювальної техніки, згідно затвердженої законодавством форми.
Вимагаємо виключити або переглянути умови щодо лабораторії з контролю виробництва, оскільки такі вимоги не підкріплені нормами чинного законодавства та порушують принципи здійснення публічних закупівель. Атестація чи сертифікація згідно чинного законодавства не є обов’язковими, тому замовник не має право вимагати такі документи. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.03.2019 13:58
Вирішення:
Умови щодо залучення лабораторії буде переглянуто, та відповідні зміни будуть внесені до умов тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Номер:
66c9e1fd6f2a4bdeb8eefcee85d7cac7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-27-001506-b.b1
Назва:
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником Служба автомобільних доріг у Одеській області оголошено відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-02-27-001506-b предмет закупівлі ПОТОЧНИЙ СЕРЕДНІЙ РЕМОНТ АВТОМОБІЛЬНОЇ ДОРОГИ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО ЗНАЧЕННЯ Р-33 ВІННИЦЯ – ТУРБІВ – ГАЙСИН – БАЛТА – ВЕЛИКА МИХАЙЛІВКА - /М-16/, КМ 238+939– КМ 245+000.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2.1. (забезпечення тендерної пропозиції) вказано, що «Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії з обов’язковим накладенням ЕЦП».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.03.2019 11:22
Вирішення:
Відповідно до частини ІІ статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) тендерна документація повинна містити, зокрема, розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо Замовник вимагає його надати).
Частиною першою ст.24 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Тобто, Законом саме Замовнику надано право обирати, який саме вид забезпечення він вимагає. Замовник скористався своїм правом та встановив вид забезпечення для усіх учасників – банківська гарантія. Це звичайно не порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі» та жодним чином не дискримінує учасників процедури закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Так