-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-25 КПП «Кучурган» - Біляївка - Маяки-Овідіополь, км 12+272 – км 40+207 (окремими ділянками)
Торги відмінено
125 321 129.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 1 000 000.00 UAH
мін. крок: 0.8% або 1 000 000.00 UAH
Період оскарження:
27.02.2019 16:25 - 20.06.2019 00:00
Вимога
Вирішена
Заперечення на відповідь
Номер:
302b394568b04b77a1d9a443316ed154
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-27-001943-a.b3
Назва:
Заперечення на відповідь
Вимога:
Нами було подано вимогу щодо усунення порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України в частині забезпечення тендерних пропозицій, а саме вимога про зміни в тендерній документації в частині забезпечення тендерної пропозиції. Так відповідно до тендерної документації, Вами вказано забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії.
Вами було надано відповідь на нашу вимогу наступного змісту: Відповідно до частини ІІ статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) тендерна документація повинна містити, зокрема, розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо Замовник вимагає його надати). Частиною першою ст.24 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Тобто, Законом саме Замовнику надано право обирати, який саме вид забезпечення він вимагає. Замовник скористався своїм правом та встановив вид забезпечення для усіх учасників – банківська гарантія. Це звичайно не порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі» та жодним чином не дискримінує учасників процедури закупівлі.
З данною відповіддю не можливо погодитись, оскільки Вами визначається виключно вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Так відповідно до норм Цивільного кодексу України, а саме статті 546 виконання зобов’язання може забезпечуватись неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком.
Відповідно до ч.1 п.8 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Тобто єдиним видом забезпечення тендерної пропозиції виступає виключно гарантія, а не банківська, страхова або фінансова гарантія.
Також зверніть увагу на наступне, що статтею 560 Цивільного кодексу України чітко визначено, що гарантія може бути видана банківською, фінансовою чи страховою організацією.
Враховуючи вищевикладене ВИМАГАЄМО внести відповідні зміни в частині забезпечення тендерної пропозиції. Виключити вимогу, як банківська гарантія, оскільки така вимога прямо суперечить ч.1 п. 8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі, статті 546, 560 Цивільного кодексу України. Зазначити, що вид забезпечення тендерної пропозиції відповідно до вимог чинного законодавства у вигляді гарантії, котра оформлено відповідно до вимог ст. 560 та ст. 561 Цивільного кодексу України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.04.2019 14:32
Вирішення:
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон), тендерна документація повинна містити, серед іншого, інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати.
Згідно ч.1 ст. 24 Закону, замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Відповідно п.8 ч.1 ст.1 Закону, забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України, за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку.
Замовник самостійно встановлює в тендерній документації вимоги до тендерної пропозиції учасника та визначає інформацію, яку має подати учасник в її складі, при цому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовник п.2.1 частини 2 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановив вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії, при цьому зазначивши вид – «електрона банківська гарантія з обов’язковим накладенням ЕЦП». При цьому Замовнкик жодним чином не обмежує учасників у виборі банківської установи, якою буде надано відповідне забезпечення. Єдине, банк повинен мати відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації.
Враховуючи наведене, вимоги тендерної документації щодо надання забезпечення тендерної пропозиції жодним чином не суперечать нормам Закону, Цивільного та Господарського кодексів України, не є дискримінаційними та не обмежують коло учасників, тому Ваша Вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Так
Вимога
Вирішена
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Номер:
34c78b736216499389ad4698a48a7fe8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-27-001943-a.b1
Назва:
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником Служба автомобільних доріг у Одеській області оголошено відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-02-27-001943-a предмет закупівлі ПОТОЧНИЙ СЕРЕДНІЙ РЕМОНТ АВТОМОБІЛЬНОЇ ДОРОГИ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО ЗНАЧЕННЯ Т-16-25 КПП «КУЧУРГАН» - БІЛЯЇВКА - МАЯКИ-ОВІДІОПОЛЬ, КМ 12+272 – КМ 40+207 (ОКРЕМИМИ ДІЛЯНКАМИ).
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2.1. (забезпечення тендерної пропозиції) вказано, що «Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії з обов’язковим накладенням ЕЦП».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.03.2019 11:24
Вирішення:
Відповідно до частини ІІ статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) тендерна документація повинна містити, зокрема, розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо Замовник вимагає його надати).
Частиною першою ст.24 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Тобто, Законом саме Замовнику надано право обирати, який саме вид забезпечення він вимагає. Замовник скористався своїм правом та встановив вид забезпечення для усіх учасників – банківська гарантія. Це звичайно не порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі» та жодним чином не дискримінує учасників процедури закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Так
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Номер:
6010d42e826046ad9521a4d728d651aa
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-27-001943-a.a2
Назва:
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Тендерною документацією передбачена умова, за якою Учасник, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, у складі своєї тендерної пропозиції надає:
1.1.5 Документи*, що підтверджують наявність власної або залученої ззовні** атестованої служби контролю (лабораторії) для проведення вхідного та операційного контролю дорожньо-будівельних матеріалів, конструкцій та виробів. При цьому учасник надає свідоцтво (рішення) тощо про атестацію (сертифікацію) тощо з додатком де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо.
* при наявності власної атестованої служби контролю (лабораторії), документом, що підтверджує її наявність є свідоцтво (рішення) про атестацію (сертифікацію).
** у випадку використання не власної лабораторії в договорі про залучення лабораторії (надання лабораторних послуг) обов’язково має зазначатися інформація про те, лабораторія залучається в тому числі, для проведення вхідного та операційного контролю дорожньо-будівельних матеріалів, конструкцій та виробів. (Копія відповідного договору додається).
1.1.5.1 Довідка в довільній формі про штат лабораторії з вказанням П.І.Б., посади, кваліфікації працівників.
1.1.5.2. Чинний на 2019 рік графік проведення періодичної повірки законодавчо-регульованих засобів вимірювальної техніки, згідно затвердженої законодавством форми.
Вимагаємо виключити або переглянути умови щодо лабораторії з контролю виробництва, оскільки такі вимоги не підкріплені нормами чинного законодавства та порушують принципи здійснення публічних закупівель. Атестація чи сертифікація згідно чинного законодавства не є обов’язковими, тому замовник не має право вимагати такі документи. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.03.2019 14:00
Вирішення:
Умови щодо залучення лабораторії буде переглянуто, та відповідні зміни будуть внесені до умов тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено