-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи. Поточний ремонт по заміні інженерних мереж холодного, гарячого водопостачання та водовідведення у багатоквартирного будинку.
Завершена
82 673.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 414.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 414.00 UAH
Період оскарження:
25.03.2019 13:43 - 28.03.2019 13:48
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження дискваліф.переможця по зак.UA-2019-03-25-000391-a
Номер:
a820cc722cc745ae8e3bef95290f7b65
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-25-000391-a.c2
Назва:
Оскарження дискваліф.переможця по зак.UA-2019-03-25-000391-a
Вимога:
Оскарження дискваліфікації переможця по закупівлі UA02019-03-25-000391-a
Шановна Ірина Васильовна!
Направляємо вам пояснення стосовно виявлених вами порушень:
П.4. Розбіжність в закінченні терміну виконання робіт між календарним графіком в п.2,1, договору підряду.
Згідно кваліфікаційних умов, виставлених вами немає вимоги подання календарного графіку.
Стосовно п.2,1 договору –роботи треба закінчити до 22.06.2019р..Згідно ТЗ на виконання робіт по закупівлі дається 30 днів. Не дуже важко вказати початок робіт, але ви цього не робите. Ви взагалі знайомі з ТЗ та кваліфікаційними умовами?
П.3. Згідно п.2 кваліфікаційних критеріїв надані договори цпх не є дійсними. Штатний розклад складено з порушеннями.
Приказ Мінтруда України від 28.01.2002р говорить про те, що «законодавством не передбачено єдиних стандартів штатного розкладу, тому воно може мати призвільну форму (окрім бюджетних установ»).
При затратах людино-годин згідно кошторису при терміні 30 днів ,згідно ТЗ для виконання робіт по даній закупівлі достатньо двох працівників, незрозуміло, чому ви потребуєте не менш чотирьох. Ви розумієтесь на справі, якою займаєтесь?
П.2. Розбіжності між дефектним актом та кошторисом надумані і несуттєві. У виставленому вами дефектному акті кількість фітингів і труб завищена десь відсотків на 30,точніше покаже технічна експертиза.
Доречі, на дефектному акті немає підписів а ні того, хто його склав, ані того, хто його перевірив, також його не затверджено головою правління ОСББ.
У вищевказаному рішенні немає слова «обов’язкової».
Вартість робіт не повинна перевищувати середній рівень у 8500,00 грн. на 2019 рік. Також заробітна плата не може бути нижче мінімальної.
Не бажаючи вступати в непотрібні дебати, ми надали вам оновлений кошторис в установлений вами термін. Але ви цинічно його проігнорували.
Я маю 30-ти річний стаж роботи у будівництві. Чотири роки я працював 3у складі хозрахункової дільниці по монтажу сантехробіт. Десять років керував ремонтно-будівельним підприємством «Сантехєлектромонтаж». Близько 20-ти років я приватний підприємець з цієї діяльності.
Мене не дивує жахливий стан інженерних мереж, до якого ви довели техпідпілля будинку №126 по вул. Гранітна, не дивує безвідповідальність до своїх обов’язків. Ви двічі не з’явились на уточнення об’ємів робіт. Я пропонував вам показати, у якому вигляді повинні експлуатуватися інженерні мережі, але ви відмовилися.
Мене дивує, з якій легкістю ви розбазарюєте бюджетні гроші і гроші співмешканців будинку 126.
Я не кажу про моральні і матеріальні втрати ,нанесені моєму підприємству.
Сподіваюсь, що в Управлінні з питань розвитку і підтримки ОСББ дадуть належну оцінку вашій «змушеності» дискваліфікатувати мене, як переможця торгів, який надав найменшу пропозицію.
Сподіваємось також на професійний конструктивний діалог, а не дилетанське перекручування фактів та маніпуляції. В іншому випадку будемо змушені надати правову оцінку вашої діяльності .
Система закупівель Прозорро створена для того ,щоб єкономити державні гроші а не безкарно їх розбазарювати.
ФОП Медведєв В.Є
08.04.2019р.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження дискваліфікації переможця.pdf 08.04.2019 11:41
- лист 09.04.2019 16:38
Дата подачі:
08.04.2019 11:41
Вирішення:
Шановний Володимире Євгеновичу!
Хотілося б дати оцінку вашим виправданням.
Дійсно жахливий стан інженерних мереж до якого довели за 31 рік вам подібні "висококваліфіковані фахівці" викликають лише обурення.
01.11.2018г. прийнявши в експлуатацію будинок №126 по вул. Гранітній, було проведено повне обстеження стану комунікацій будинку. В результаті чого були розставлені пріоритети щодо усунення аварійних ситуацій.
Після вивчення документів, наданих Вами на електронну площадку, як переможця оголошеної закупівлі, тільки підхід до першого етапу проведення робіт визиває обурення, а саме: оформлення документів, правильність визначення обсягу робіт і способи відновлення інженерних мереж. Нами обґрунтовано була знята Ваша кандидатура, щоб не мати в подальшому проблем на кінцевому етапі здачі в експлуатацію робіт. А терміни які ми Вам додатково продовжили з метою повторного виправлення допущених Вами помилок були як поблажливість до Ваших заслуг.
Тепер ми точно переконалися, що оцінка про дискваліфікацію була правильною.
Р.S. Раніше пред'явлені зауваження залишаються без змін. (Копія додається)
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Кошторис переможця
Номер:
06cb8ed6e33940f5b4cc2ef8a1980ca1
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-25-000391-a.a1
Назва:
Кошторис переможця
Вимога:
Вимагаю звернути увагу замовника на кошторисну документацію, завантажену переможцем. А саме:
- вартість робіт не відповідає вартості при прийнятій заробітній платі у 8500,00 грн, яка є обов'язковою при роботі з державними коштами (відповідно до рішення Маріупольської міської ради №7 / 40-3740 від 21.03.2019г.).
- розбіжності між дефектним актом та кошторисом (п.5, 10, 57,58, 60 кошториса, а також немає пункту - під'єднання д.32м - 18шт).
- кількість працівників не відповідає кваліфікаційним вимогам замовника (надані - 3, а треба - 4)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.04.2019 16:15
Вирішення:
Шановний ТОВ "АЛЕКС-АЗОВ".
Дякую Вам за виявлені нарущенія щодо завантажених документів в електронний майданчик переможцем торгів. З нашого боку направлено лист з проханням пояснення даних порушень.
Статус вимоги:
Задоволено