-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 277+500 – км 282+700 в Херсонській області
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 277+500 – км 282+700 в Херсонській області (45233142-6 Ремонт доріг)
Торги відмінено
68 374 229.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 341 871.15 UAH
мін. крок: 0.5% або 341 871.15 UAH
Період оскарження:
01.02.2019 10:26 - 28.02.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Замовником неправомірно відхилено тендерну пропозицію ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ"
Номер:
987dade1e7be4017962790728345a4e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-01-000647-b.c2
Назва:
Замовником неправомірно відхилено тендерну пропозицію ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ"
Скарга:
Замовник прийняв рішення та відповідно опублікував протокол розгляду тендерних пропозицій, згідно з яким пропозицію ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ" було неправомірно відхилено. Підстави подання скарги та обгрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів детально описані у доданій скарзі ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ".
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 02.04.2019 18:10
- Гарантійний лист.PDF 02.04.2019 18:10
- ДОДАТОК 2.doc 02.04.2019 18:10
- ДОДАТОК 4.doc 02.04.2019 18:10
- Документація .doc 02.04.2019 18:10
- Інформація про тех.,якісні.PDF 02.04.2019 18:10
- Платіжне доручення.pdf 02.04.2019 18:10
- Протокол 89.PDF 02.04.2019 18:10
- Рішення від 05.04.2019 № 4054 (+лист Замовнику).pdf 05.04.2019 21:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.04.2019 № 4882.pdf 23.04.2019 16:22
- Рішення від 22.04.2019 № 4882.pdf 25.04.2019 21:56
- Тендерна документація .doc 22.04.2019 09:57
- Протокол 89.PDF 22.04.2019 09:57
- Пояснення на скаргу (ТОВ Ростдорстрой).PDF 22.04.2019 09:57
- Протокол 147.PDF 22.05.2019 15:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.04.2019 18:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.04.2019 21:56
Дата виконання рішення Замовником:
22.05.2019 15:08
Коментар замовника щодо усунення порушень:
скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ" з підстав, наведених у протоколі від 28.03.2019р. №89 (Протокол №147 від 22.05.2019 )
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
скарга на дії Замовника
Номер:
18f71310989f483b9b38c4c7a5c2c6d1
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-01-000647-b.b3
Назва:
скарга на дії Замовника
Скарга:
СКАРГА
щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
(на рішення Служби автомобільних доріг у Херсонській області про відхилення пропозиції учасника відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
1. 01 лютого 2019 року Службою автомобільних доріг у Херсонській області (надалі - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення про закупівлю послуг «ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 277+500 – км 282+700 в Херсонській області (45233142-6 Ремонт доріг)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-01-000647-b; ID у ЦБД 11698184163b43dc9b5ef8379a9d028b) за процедурою відкритих торгів (надалі - Закупівля), а також оприлюднено Тендерну документацію конкурсних торгів, що затверджена рішенням тендерного комітету Замовника, протокол № 22 від 01.02.2019р. (надалі – Тендерна документація).
На підставі та у відповідності із встановленими Замовником в Тендерній документації вимог та критеріїв до учасників Закупівлі, на участь у відкритих торгах було подано пропозиції таких учасників:
● ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50;
● ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР";
● ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ";
● ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "УПС";
● ТОВ «ПБС»;
● ТОВ "Автомагістраль-Південь".
28.03.2019 року Замовником, за наслідком розгляду пропозицій вказаних вище учасників, прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПБС» і ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ" (Протокол засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Херсонській області №91 від 28.03.2019р.) на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тобто у зв’язку з тим, що нібито тендерні пропозиції вказаних учасників не відповідають вимогам затвердженої тендерної документації.
Вказані вище учасники не допущені Замовником до аукціону.
Необхідно зазначити, що згідно п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону, тендерна пропозиція учасника це - «пропозиція щодо предмету закупівлі або його частини (лоту), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації».
Так, на виконання вимог Закону та умов Тендерної документації, учасник, - ТОВ «ПБС», підготував та подав свою тендерну пропозицію на закупівлю послуг з «ГБН Г.1-218-182:2011 Поточного ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 277+500 – км 282+700 в Херсонській області (45233142-6 Ремонт доріг)». Однак, Замовником, - Службою автомобільних доріг у Херсонській області, визнано пропозицію учасника, - ТОВ «ПБС», такою, що не відповідає вимогам Тендерної документації.
Ознайомившись з рішенням тендерного комітету, в частині недопущення до аукціону тендерної пропозиції ТОВ "ПБС", вважаємо його незаконним та таким, що підлягає скасуванню, оскільки, тендерна пропозиція ТОВ «ПБС» повністю відповідає вимогам документації торгів, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», з наступних підстав:
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 02.04.2019 20:18
- платижка 02.04.2019 20:18
- протокол 02.04.2019 20:18
- відгук 02.04.2019 20:18
- довідка про досвід 02.04.2019 20:18
- Наказ про покладення обовязків ГБ.jpg 22.04.2019 14:58
- Довідка.pdf 22.04.2019 14:58
- Супровідний.pdf 22.04.2019 14:58
- рішення від 05.04.2019 № 4051 + лист Замовнику.pdf 05.04.2019 22:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.04.2019 № 4885.pdf 23.04.2019 19:40
- Рішення від 22.04.2019 № 4885.pdf 25.04.2019 21:58
- Єдиний веб-портал використання публічних коштів.pdf 22.04.2019 09:58
- Тендерна документація .doc 22.04.2019 09:58
- Довідка про досвід виконання аналог. договору.jpg 22.04.2019 09:58
- Протокол 91.PDF 22.04.2019 09:58
- Пояснення на скаргу (ТОВ ПБС).PDF 22.04.2019 09:58
- Доповнення до листа від 15.04.19.PDF 22.04.2019 09:59
- Протокол 148.PDF 22.05.2019 15:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.04.2019 20:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.04.2019 21:59
Дата виконання рішення Замовником:
22.05.2019 15:05
Коментар замовника щодо усунення порушень:
скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ПБС" з підстав, наведених у протоколі від 28.03.2019р. №91 (Протокол №148 від 22.05.2019 )
Задовільнена:
Так
Скарга
Відхилено
Скарга на помилкове рішення Замовника про допуск до аукціону інших учасників
Номер:
aaf6bd8c974347caa96a886caa78b7cc
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-01-000647-b.a4
Назва:
Скарга на помилкове рішення Замовника про допуск до аукціону інших учасників
Скарга:
Скарга на помилкове рішення Замовника про допуск до аукціону інших учасників (детальніше у доданій скарзі).
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на рішення Замовника про помилкове допущення до аукціону учасників 02.04.2019 23:52
- Скан-копія платіжного доручення 02.04.2019 23:52
- Додаткові пояснення до скарги 06.04.2019 17:51
- рішення Органу оскарження щодо ненадання документу з конкретною назвою (№ 9794-р/пк-пз від 21.09.2018 та № 9285-р/пк-пз від 10.09.2018) 06.04.2019 17:51
- рішення Органу оскарження щодо ненадання паспорту (№1621-р/пк-пз від 14.02.2019, № 12257-р/пк-пз від 30.11.2018, № 10574-р/пк-пз від 16.10.2018 06.04.2019 17:51
- рішення від 05.04.2019 № 4050 + лист Замовнику.pdf 05.04.2019 22:39
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.04.2019 № 4884.pdf 23.04.2019 19:41
- рішення від 22.04.2019 № 4884.pdf 25.04.2019 21:50
- Копія платіжного доручення Скаржника №34.pdf 22.04.2019 10:00
- Тендерна документація .doc 22.04.2019 10:00
- Протокол 87.PDF 22.04.2019 10:00
- Протокол 90.PDF 22.04.2019 10:00
- Пояснення на скаргу (ПП Полтавабудцентр).PDF 22.04.2019 10:00
- Доповнення до листа 10-4-501.PDF 22.04.2019 10:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.04.2019 23:52
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
25.04.2019 21:50
Задовільнена:
Так
Вимога
Вирішена
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Номер:
09c507c3109a40108ad55eb262b7cd0c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-01-000647-b.c1
Назва:
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником Служба автомобільних доріг у Херсонській області оголошено відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-02-01-000647-b, предмет закупівлі ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ АВТОМОБІЛЬНОЇ ДОРОГИ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО ЗНАЧЕННЯ М-14 ОДЕСА – МЕЛІТОПОЛЬ – НОВОАЗОВСЬК (НА М. ТАГАНРОГ) НА ДІЛЯНЦІ КМ 277+500 – КМ 282+700 В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції) вказано, що «Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.02.2019 12:52
Вирішення:
Відповідь на вимогу щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
22.02.2019 13:56
Підтвердження вирішення:
У відповідь на вимогу щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції по процедурі закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 277+500 – км 282+700 в Херсонській області (45233142-6 Ремонт доріг), що надійшла 19.02.2019р. (ідентифікатор вимоги : UA-2019-02-01-000647-b.c1) повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Згідно з абзацом другим частини першої статті 24 Закону у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Замовник самостійно визначається з переліком вимог до тендерної пропозиції учасника залежно від специфіки предмета закупівлі та в межах чинного правового поля, у тому числі встановлює в тендерній документації умови надання забезпечення тендерної пропозиції.
Пунктом 8 частини 1 статті 1 Закону визначено, що забезпечення тендерної пропозиції це надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
У відповідності до ст. 560 Цивільного Кодексу України, за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Замовником у тендерній документації вимагається забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії, а саме електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Таким чином, Замовник не порушує норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, права учасників у виборі будь-якої банківської установи та не створює жодних дискримінаційних умов. Роз’яснення затверджено рішенням тендерного комітету протокол № 50 від 22.02.2019 року.
Задовільнена:
Так