• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники (Розчинник, лак, ґрунтовка)

Завершена

80 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 800.00 UAH
Період оскарження: 09.04.2019 12:29 - 12.04.2019 14:00
Вимога
Відхилено

Можлива корупція

Номер: ce2e25e952c74620885ea7ddc4e7c35e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-09-000352-c.b1
Назва: Можлива корупція
Вимога:
Шановний Замовник! При складанні технічного завдання в Ваших діях чітко прослідковується бажання скласти це завдання "під конкретного Учасника", а саме під представника ТОВ"Універсал-Інрафарб", який є виробником фарби ТМ"Дніпровська вагонка", і який надав право представництва у Київському регіоні тільки одному підприємству. Отже зрозуміло, що при Вашому зверненні до виробника він підтвердить справжність сертифікатів тільки від цього постачальника. Ця "схема" була успішно використана на торгах КП УЗН Дніпровського району м. Києва ( UA-2019-02-04-000273-a ). Ми не здивуємось, якщо подібна ситуація буде і у Вас. Крім того, орієнтовна вартість закупівлі , яку Ви визначили, значно перевищує середньоринкові ціни на даний час. Таким чином, у Ваших діях можливе порушення чинного законодавства, а саме вимог закону України "Про публічні закупівлі" у частині принципів здійснення закупівель і можлива наявність корупційної складової. Вимагаемо змінити технічне завдання для можливості участі у торгах іншим учасникам, а не тільки одному "потенційному переможцю".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Закон України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, за умови, що вартість предмету закупівлі що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Тобто, застосування електронної системи закупівель під час здійснення закупівель є правом, а не обов’язком замовника. У разі проведення відбору постачальника товару, надавача послуг через електронну систему закупівель Замовниками застосовується «Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», затверджена наказом ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10 (далі – Інструкція). Відповідно до вимог п.1 розділу І Інструкції вона визначає порядок використання електронної системи закупівель (далі — ЕСЗ) під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Нормами п.1 розділу ІІ Інструкції визначено наступні етапи проведення закупівлі: оголошення про проведення закупівлі; період уточнення інформації, зазначеної в оголошенні про проведення закупівлі; подання пропозицій учасниками; електронний аукціон; розгляд пропозицій учасників; визначення переможця закупівлі та завершення закупівлі. Відповідно до вимог п.2 розділу ІІ Інструкції під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про, зокрема, предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки). На виконання вищенаведеного, Замовником було оприлюднено зазначену інформацію. При цьому, предмет закупівлі було визначено самостійно Замовником з урахуванням його потреб. Слід зазначити про те, що нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель не передбачено можливості втручання в роботу тендерного комітету та/або комісій Замовника що було створено для проведення публічних закупівель, а отже, у замовника відсутні підстави щодо заміни технічного завдання. Таким чином, в діях Замовника відсутнє будь-яке порушення чинного законодавства України з питань публічних закупівель. Щодо твердження стосовно "під конкретного Учасника" та наведений приклад UA-2019-02-04-000273-a зазначаємо наступне. При складанні технічного завдання Замовник керувався виключно необхідністю у забезпеченні потреб його підрозділів у закупівлі. Учасником у закупівлі UA-2019-02-04-000273-a було ПП "ВКФ "ОПТІМА", а не ТОВ "Універсал-Інрафарб" як зазначається у Ваші скарзі ("під конкретного Учасника"). Умовами оголошення жодного «…право представництва у Київському регіоні» та «…зверненні до виробника він підтвердить справжність сертифікатів» Замовником не вимагається, отже Ваше твердження не підтверджено. Таким чином, враховуючи все вищевикладене, та те, що Ваша вимога щодо усунення порушень не містить жодних фактів та/або підтверджуючих документів (не відповідає дійсності) вона підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Відхилено